Jump to content
Katafractos

VW Golf 7 Facelift 2017 - Εντυπώσεις για το νέο μοντέλο [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Ανανέωση για το Volkswagen Golf

 Ανανέωση για την έβδομη γενιά του VW Golf, που θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της χώρας μας από τις αρχές της νέας χρονιάς.

2017-vw-golf-facelift1.jpg?itok=CavlAHb1

Το best-seller των μικρομεσαίων ευρωπαϊκών μοντέλων φέρει διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές, οι οποίες διόλου επηρεάζουν την φυσιογνωμία του. Οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι, όπως και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ καινούργια είναι και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου. Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό. Εκεί βρίσκουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων,που είδαμε πρώτη φορά στο Passat. Η 12,3 ιντσών οθόνη ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό, ενώ στον βασικό θα προσφέρεται ο αναλογικός πίνακας. Εκτός από τον πίνακα οργάνων διαφοροποιημένο είναι και το ταμπλό.

573c1bc70e.jpg

Το ανανεωμένο Golf είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου, που στην έκδοση Evo θα εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα 1.5 TSI των 150 ίππων, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το νέο μηχανικό σύνολο θα διαθέτει και έκδοση BlueMotion των 130 ίππων και θα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιείται εντελώς όταν δεν χρειάζεται η λειτουργία του (παραδείγματος χάριν, σε κατηφόρα). Η έκδοση GTI θα διατίθεται με 230 και 245 ίππους, ενώ θα υπάρχει και ένα νέο κιβώτιο DSG των επτά σχέσεων.

574e698fe7.jpg

Η VW θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το e-Golf των μηδενικών ρύπων, με αυξημένη αυτονομία. Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Golf θα έρθει στις αρχές του νέου έτους, με τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται ιδιαίτερα από το υπάρχον.

57693acafd.jpg

576a59d7c8.jpg  

 

 

Edited by Katafractos
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ζηλεύω σε σχέση με το δικό μου είναι τα στάνταρ πίσω LED φωτιστικά καθώς κ το wireless charging κ ενίσχυση σήματος κινητής που υπάρχει διαθέσιμο στη θήκη στη κεντρική κονσόλα. Επίσης να αναφερθεί ότι στις φωτογραφίες πάνω φαίνεται η έκδοση R-Line

Link to comment
Share on other sites

Σώστα είναι η R-Line.

Ας βάλουμε και κάποιες άλλες.

57cb744d07.jpg

57cb889a29.jpg

57cba4facf.jpg

57cb9a624e.jpg

Η ανανεωμένη γενιά του VW Golf παρουσιάζεται 4 χρόνια μετά το λανσάρισμα της 7ης γενιάς του μοντέλου, έχοντας αρχικά στο πεδίο της εμφάνισης, ένα ελαφρώς ανανεωμένο αμάξωμα, στα γνωστά πρότυπα της μάρκας. Έτσι, ξεχωρίζουμε τους «φρεσκαρισμένους» εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα νέα LED πίσω φώτα και τα πλήρως LED εμπρόσθια, μαζί με τα νέα σχέδια ζαντών και χρώματα για το αμάξωμα. Στο εσωτερικό από την άλλη, ξεχωρίζει η προσθήκη μια νέας και πολύ μεγάλης οθόνης 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment, τις λειτουργίες του οποίου μπορεί κανείς να χειριστεί ακόμη και μέσω ειδικών χειρονομιών! Παράλληλα, για πρώτη φορά σε Golf έρχεται ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, στα πρότυπα του Virtual Cockpit της Audi.
 
Με νέους κινητήρες και συστήματα ασφαλείας
 
Στο πεδίο των κινητήρων το ανανεωμένο VW Golf μας γνωρίζει τη νέα γενιά turbo κινητήρων βενζίνης του VW Group με την ονομασία «1,5 TSI Evo» και απόδοση 130 και 150 ίππων. Τα μοτέρ αυτά διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, που τα βοηθά να επιτύχουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Αναβάθμιση υπάρχει και στο πιο σπορ VW Golf GTI με 2λιτρο turbo μοτέρ στα 230 άλογα, αλλά και στο VW Golf GTI Performance με 245 ίππους (+15 άλογα). Στα κιβώτια, η μοναδική αλλαγή αφορά στην αντικατάσταση του 6τάχυτου αυτόματου DSG από ένα νέο 7άρι αυτόματο DSG. Ενίσχυση έχουμε τέλος και στα συστήματα ασφαλείας, με νέο Σύστημα Εμπρόσθιας Πρόσκρουσης που αναγνωρίζει και πεζό, αλλά και αναβαθμισμένο σύστημα Traffic Jam Assist, που μπορεί να πάρει τον έλεγχο του τιμονιού, των φρένων και της επιτάχυνσης σε ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα.

Eσωτερικό: Πιο high tech διάκοσμος

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Golf αναμένεται ελαφρώς ανανεωμένο σχεδιαστικά με στοιχεία όμως που αναδεικνύουν τον high tech αέρα του και που έχουμε γνωρίσει σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Το σύστημα infotainment για παράδειγμα, ενσωματώνει οθόνη αφής 9,5” (8” στο υπάρχον) και προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες συμβατότητας με smartphones κλπ., ενώ υπάρχει και ειδική θέση για την ασύρματη φόρτισή τους. ¶λλο στοιχείο εκσυγχρονισμού αποτελεί ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, στα πρότυπα του Virtual Cockpit της Audi, των 12,3 ιντσών που προσφέρεται προαιρετικά. Η ποιότητα αναμένεται να βρίσκεται στα ήδη πολύ καλά επίπεδα και της υπάρχουσας γενιάς του, με το ανάλογο φινίρισμα και συναρμολόγηση. Όπως είναι φυσικό και στον τομέα των χώρων δεν θα υπάρχουν αλλαγές, καλύπτοντας άνετα τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών και των αποσκευών τους.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/to-ananewmeno-VW-Golf_138991.asp#ixzz4PgcdOP5S

 

 

 

 

 

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εχω καταλαβει ποιο θα ειναι το βασικο του infotaintment

Απο τα συμφραζομενα εχω συμπερανει πως η μεγαλη οθονη που βλεπουμε στις φωτο θα ειναι το συστημα discover pro.

Θα υπαρχει composition media οπως τωρα ιδιο, ή ολες οι οθονες θα ειναι σε τετοια εκδοση;

Κατα τ αλλα ευτυχως εξωτερικα ειναι ελαχιστες οι αλλαγες να μη ζηλευουμε

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το άκουσα και εγώ αλλα 6.5" όπως τις ξέρουμε τωρα ή στο φορματ όπως των νέων μεγαλύτερων ; Αυτο δεν έχει διευκρινιστεί


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , Ursus said:

Το άκουσα και εγώ αλλα 6.5" όπως τις ξέρουμε τωρα ή στο φορματ όπως των νέων μεγαλύτερων ; Αυτο δεν έχει διευκρινιστεί


Sent from my iPad using Tapatalk

Αντιγράφω από το γερμανικό Auto Bild με κουτσουρεμένη μετάφραση από google αλλά όλο και κάποιο νόημα βγαίνει:

Παράθεση

"Larger displays: 
In the basic version the previous 5-inch systems Composition Touch and Composition Colour be (screen resolution 400 x 240 pixels) by 6.5 inch Systems with a touch screen resolution of 800 x 480 pixels. 
In the next version, Composition Media and Discover Media (including navigation) with 6.5 inch screens have been used. These are replaced by systems of the same name with 8-inch displays. The resolution of 800 x 480 pixels remains the same. 
The Topsystem Discover Pro (including navigation) now receives a 9.2 inch instead of 8.0 inch touch screen. The resolution increases from 800 x 480 to 1,280 x 640 pixels."

Το link για όποιον ξέρει γερμανικά: http://www.autobild.de/marken-modelle/vw/golf/7-facelift/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το facelift αλλά δεν "ζηλεύω" σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση, διότι τα φανάρια τα δικά μου και τα μπροστά bi-xenon και τα πίσω led είναι κατά την γνώμη μου ποιο εντυπωσιακά και το δείχνουν ποιο άγριο. Όσο για το εσωτερικό καντράν και κεντρική οθόνη ΟΟΥΥΑΑΟΟΟΥΥΥ είναι πολύ πρώτο!! Όπως επίσης και το wireless charging!! Πολλά like!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μέσα μ αυτά τα έξτρα πραγματικά ειναι εντυπωσιακό. Βέβαια εγώ ξερω οτι και τωρα το fl να έπαιρνα δε θα τα πρόσθετα, όποτε για μένα μικρό το κακό.



Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ηλεκτρονικό παίζει πλέον Νομίζω η μεγάλη είδηση είναι το νέο 1.5TSi μοτέρ καθώς και το νέο 7-τάχυτο DSG. Θα αντικαταστήσει άραγε τον 1.4 τελείως; λογικά ναι. Θα αντικαταστήσει το 6 speed των GTI και R με το νέο 7 τάχυτο; Λογικά ναι και πάλι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τωρα με τα καινουρια πισω LED φωτιστικα λογικα θα  πεσει η τιμη στα μεχρι τωρα LED που εχει βαλει ο Στελιος. Ασε που θα βρισκουμε και μεταχειρισμενα απο αυτους που θα τα αλλαξουν..

Οσο για το Active Info Display ειναι το μελλον και ολο και περισσοτερα αυτοκινητα θα το εχουν.. Ουσιαστικα προκειται για μια οθονη υψηλης αναλυσης που μπορεις να παραμετροποιεις.. Τρελη γκατζετια, δεν το συζηταω..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το R-Line, σε αυτό το χρώμα και με αυτές τις ζάντες είναι πάρα πολύ όμορφο.
Αν θα το πάρω/έπαιρνα ποτέ, με αυτό το συνδιασμό θα έβαζα τη παραγγελία.

Εννοείται και με τα γκατζετάκια βέβαια. :) 

Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα πολυ να οδηγησω τα Golf με τους ηλεκτροκινητηρες.. Απο τα video που εχω δει πρεπει να ειναι πολυ ενδιαφερουσα εμπειρια!

Off topic. Προσφατα στο VW festival στην πολη μου οδηγησα το Golf GTD που μου εκανε πολυ καλη εντυπωση! (Οδηγησα και το polo Gti με τους 190 ιππους οπως και το Scirocco R με τους 280 ιππους!)

Edited by pettros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι για μένα - σήμερα - εντελώς άκυροι...

Τρώνε τέτοιο σπρώξιμο αλλά τα νούμερα δεν βγαίνουν.

Ακόμα και το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να πάρεις - Tesla - η αυτονομία που δίνει σε σχέση με τον χρόνο φόρτισης καταδικάζει το αυτοκίνητο να είναι ένα ακριβό σπορ / χόμπυ για φραγκάτους τύπους. Τα λοιπά αυτοκίνητα είναι αστείες εφαρμογές ηλεκτροκίνησης. Ακόμα και το Golf με 200χλμ και κάποιες ώρες για να φορτίσει καταλαβαίνετε το αστείο του πράγματος... και με τι τιμή!!!

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκουν ελκυστική τη λύση (λιγότερα εξαρτήματα, αλλαγή μπαταριών κάθε 5-6 χρόνια με κόστος 1/5 αυτοκινήτου!) αλλά είμαστε μια 10ετία πίσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , alej said:

 

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι για μένα - σήμερα - εντελώς άκυροι...

 

Τρώνε τέτοιο σπρώξιμο αλλά τα νούμερα δεν βγαίνουν.

 

Ακόμα και το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να πάρεις - Tesla - η αυτονομία που δίνει σε σχέση με τον χρόνο φόρτισης καταδικάζει το αυτοκίνητο να είναι ένα ακριβό σπορ / χόμπυ για φραγκάτους τύπους. Τα λοιπά αυτοκίνητα είναι αστείες εφαρμογές ηλεκτροκίνησης. Ακόμα και το Golf με 200χλμ και κάποιες ώρες για να φορτίσει καταλαβαίνετε το αστείο του πράγματος... και με τι τιμή!!!

 

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκουν ελκυστική τη λύση (λιγότερα εξαρτήματα, αλλαγή μπαταριών κάθε 5-6 χρόνια με κόστος 1/5 αυτοκινήτου!) αλλά είμαστε μια 10ετία πίσω.

Σαφως υπαρχει αρκετος δρομος ακομα για τα ηλεκτροκινητα αλλα σιγουρα ειναι το μελλον.. Aν τωρα επαιρνα θα επελεγα το GTE και οχι το e-..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οδηγούμε το ανανεωμένο VW Golf

Βρισκόμαστε στη Μαγιόρκα, για την παρουσίαση του facelift της έβδομης γενιάς του VW Golf. Highlight, ο νέος κινητήρας 1.5 TSI Evo των 150 ίππων.

 

16805081_737653876403737_1953199214_o.jpg?itok=lNDDq01g

 

Όταν μιλάμε για το Golf, ουσιαστικά αναφερόμαστε σε εκείνο το best-seller, όπου σε 43 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας, σήμερα, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες, έχοντας καταφέρει να ταξινομηθεί σε περισσότερα από 33 εκατομμύρια αντίτυπα. Πιο απλά; Ένα καινούργιο Golf φεύγει από την γραμμή παραγωγής, κατά μέσο όρο, κάθε 40 δευτερόλεπτα! Νούμερα, τα οποία εντυπωσιάζουν και δικαιολογημένα, αγχώνουν τον ανταγωνισμό...

Σε αναμονή της επόμενης, 8ης γενιάς του λοιπόν, η οποία δεν θα παρουσιαστεί νωρίτερα από τα τέλη του 2019 και θα πατά στη γνωστή πλατφόρμα MQB, το φρεσκαρισμένο (7,5 θα μπορούσαμε να το πούμε ή "MY 2017" όπως το αναφέρουν μερικές φορές οι Γερμανοί) που οδηγούμε αυτές τις μέρες στην Μαγιόρκα, έχει διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο λόγος για ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και εμπρός - πίσω φωτιστικά σώματα με την τεχνολογία LED να είναι μέρος ακόμη και του βασικού εξοπλισμού καθώς και καινούργια σχέδια ζαντών αλουμινίου.

Στα εντός τώρα, κυριαρχεί ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων (τον έχουμε δει σε Passat και στα μοντέλα Audi), με την οθόνη 12,3 ιντσών να ανήκει στο προαιρετικό του εξοπλισμό (στον βασικό εξοπλισμό προσφέρει αναλογικό πίνακα). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα πέντε διαφορετικά προφίλ (“Classic”, “Consumption & Range”, “Efficiency”, “Performance & Driver Assistance” ή “Navigation”). Επιπλέον, στο μέσο του ταμπλό, κυριαρχούν οι νέες μεγάλες οθόνες από 6,5 έως 9,2 ίντσες (παρελθόν η “5άρα” και η “8άρα”), οι οποίες ενσωματώνουν το νέο σύστημα ενημέρωσης “Discover Pro” -που ελέγχεται μέσω χειρονομιών- κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Από ποιότητα βέβαια, ούτε λόγος. Η συναρμογή των υλικών όπως ακριβώς πρέπει και η εργονομία στο γνωστό κορυφαίο επίπεδο, από ένα εσωτερικό το οποίο φημίζεται για την σωστή φιλοξενία του.

Υπάρχει και πιο σημαντική είδηση όμως και αυτή έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ανανεωμένο Golf είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου, το οποίο εφοδιάζεται με τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα 1.5 TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων, με μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων. Θα ακολουθήσει και μια BlueMotion εκδοχή του, 130 ίππων, με μέση κατανάλωση σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Οδηγώντας το στην Μαγιόρκα, διαπιστώσαμε την εξαιρετική απόδοση του συνόλου από πολύ χαμηλά, αφού η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται μόλις από τις 1.500 σ.α.λ αλλά και την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του, σε όλο το φάσμα των στροφών. Την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση, για τα χιλιόμετρα που κάναμε μαζί του, κυμάνθηκε σε πολύ καλό επίπεδο, αφού δεν ξεπέρασε τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. (5,1 λίτρα αναφέρει το εργοστάσιο ως μέση τιμή).

Συνεχίζοντας τα νέα που συνδυάζονται με το facelift Golf, σημειώστε ότι εκτός όμως από τον νέο κινητήρα, θα χρησιμοποιεί πλέον και ένα εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων, με τον κωδικό “DQ 381” να το συνοδεύει, το οποίο αφορά τους ισχυρότερους κινητήρες, ροπής άνω των 340 Nm, το οποίο βοηθάει και αυτό με την σειρά του, στην επίτευξη καλύτερων καταναλώσεων.

Από εκεί και πέρα και επιστρέφοντας στην αναφορά μας στα μηχανικά σύνολα του μοντέλου, όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι TSI, με βασικό της γκάμας να είναι πλέον το 1000άρη των 85 ίππων και κορυφαίο το γνωστό και αγαπημένο μας δίλιτρο GTI των 230 ίππων πλέον (+10) και 245 ίππων (+15) στην έκδοση Performance, η οποία θα ακολουθήσει. Αργότερα, θα δούμε και το Golf R με τους 310 ίππους (+10). Επιγραμματικά οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις του: 1.0 με 110 ίππους, 1.4 125 και 150 ίππων και 1.8 με 180 ίππους. Στα diesel, ή TDI αν προτιμάτε, οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι από 1.6 115 ίππων έως 2.0 184 ίππων, όπου και το γνωστό μας GTD, τόσο στο “απλό”, όσο και στα Variant και Alltrack. Σημειώστε τέλος και την ύπαρξη στην γκάμα, της έκδοσης με φυσικό αέριο (1.4 TGI) 110 ίππων με την εντυπωσιακή -συνδυαστική- αυτονομία των 1.270 χλμ.!

Θυμίζουμε εδώ, ότι στην εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τους τα οικολογικά μηνύματα των καιρών αλλά και όλα όσα εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να αφήνει πίσω του το “dieselgate”, φαίνεται να μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο να εφοδιάσουν την κορυφαία έκδοση GTI του νέου Golf με ένα “ήπιο” υβριδικό σύστημα, το οποίο δεν θα καταργεί τον κλασσικό 2λιτρο TSI κινητήρα αλλά θα συνδυάζεται μαζί του, προκειμένου να βελτιωθεί το σύνολο της απόδοσής του, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την ισχύ όσο και με την κατανάλωσή του και τις εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα το εφοδιάσουν με ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό με έναν συμπαγή σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι… ενταγμένος στο εμπρόσθιο τμήμα του 7τάχυτου DSG κιβωτίου. Κλείνοντας αυτήν την παρένθεση, που αφορά το μέλλον, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι μηχανικοί της VW θέλουν να αντικαταστήσουν το υπάρχον σύστημα υπερπλήρωσης του γνωστού 2λιτρου TSI με ένα ηλεκτρικό turbo.

Το ανανεωμένο VW Golf, το αναμένουμε τον Μάρτιο στην Ελληνική αγορά, αλλά στην παρουσίασή του στην Μαγιόρκα, δεν μας ενημέρωσαν για τις τιμές του, παρά μόνο για το γεγονός ότι γίνονται προσπάθειες να παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο (ίσως ελάχιστα πιο υψηλές παρά τον αρκετά καλύτερο εξοπλισμό του) σε σχέση με υπάρχον μοντέλο._Μ. Σαλ.

 

Edited by Katafractos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε 5-6 χρονια που θα εχουν πεσει οι τιμες θα ηθελα αν εβρισκα μεταχειρισμενο τον πινακα οργανων , το infotainment και καθως και τα led φωτιστικα....

Μεχρι τοτε προτιμω να μην τα βλεπω γιατι ...τρεχουν τα σαλια μου... :p

Edited by pettros
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τι διάρκεια ζωής και τι κοστος αντικατάστασης έχει ο  ψηφιακός πίνακας οργάνων ????? Γιατι αν είναι να χαλάει στα 4-5 χρόνια ακριβώς μετά την λήξη της εγγύησης και σου ζητούν 1-2 χιλιάρικα για αντικατάσταση (προσφιλής τακτική της vw πλεον) ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , andreas_petrop said:

Τι διάρκεια ζωής και τι κοστος αντικατάστασης έχει ο  ψηφιακός πίνακας οργάνων ????? Γιατι αν είναι να χαλάει στα 4-5 χρόνια ακριβώς μετά την λήξη της εγγύησης και σου ζητούν 1-2 χιλιάρικα για αντικατάσταση (προσφιλής τακτική της vw πλεον) ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

Δυστυχως ολα τα εξελιγμενα τεχνολογικα μερη του αυτοκινητου π.χ.  κιβωτιο DSG, αναρτηση DCC και αλλα πολλα, εχουν θεωριτικα περισσοτερες πιθανοτητες να εμφανισουν καποια αστοχια και φυσικα το κοστος επισκευης ή αντικαταστασης ειναι αρκετα μεγαλο...

Απλα με αυτο το σκεπτικο θα πρεπει να αγοραζουμε ενα αυτοκινητο χωρις καθολου εξοπλισμο...

Παρομοιες ανησυχιες παντως υπηρχαν και οταν προτοεμφανιστηκαν τα ηλεκτρικα παραθυρα και οι ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες.. ;)

Edited by pettros
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.