Jump to content
takisbrax

Τι βλαβη μπορει να παθει αν.....????

Recommended Posts

Μπορει καποιος να μου πει τι βλαβη μπορει να παθει ενας τουρμποντιζελ κινητηρας αν χαλασει-κολλησει ενα μπεκ ψεκασμου στα συγχρονα μοτερ με dpf?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, takisbrax said:

Μπορει καποιος να μου πει τι βλαβη μπορει να παθει ενας τουρμποντιζελ κινητηρας αν χαλασει-κολλησει ενα μπεκ ψεκασμου στα συγχρονα μοτερ με dpf?

Στην χειροτερη περιπτωση , να τρυπησει πιστονι λογω πολυ φτωχου μειγματος . Στην καλυτερη , να ψιλολειτουργει δηλαδη , θα εχει μειωμενη αποδοση και πολυ μεγαλη καταναλωση καυσιμου .

Link to comment
Share on other sites

http://www.sacea.org.za/.\docs\SAIT Referaat Inspuiters_2_Shrunk.pdf

3.3.2 φωτογραφια

http://www.aa1car.com/library/diesel_piston_damage.htm

PROBABLE CAUSES OF DIESEL PISTON DAMAGE

"...• The injection nozzles display a poor spray pattern.
The injection pressure and the delivery rate of the injection nozzles are set incorrectly.

..."

http://www.ford-trucks.com/forums/990640-injector-takes-out-piston.html

απαντηση 3 ".... If an injector overfuels the cylinder and the engine is run under hot conditions for a period of time, it will melt the piston and eventually burn all the way through it. The injector does this when it sticks open and pours fuel into the cyliner, or the tip is cracked. ..."

Μπορω να βρω και αλλα αλλα πιστευω αυτα αρκουν. Αν νομιζεις οτι τα πετρελαια δεν τρυπανε πιστονια απο δυσλειτουργια / κολλημα των μπεκ, εισαι γελασμενος . Το πετρελαιο θελει ακριβη λειτουργια των μπεκ . Λιγοτερο η περισσοτερο καυσιμο θα εχει ως χειροτερη καταληξη τρυπημα/καταστροφη πιστονιου , ενω οταν απλως ειναι λιγο βουλωμενο αλλα δουλευει σαν πρωτο σημαδι εχει την μειωμενη αποδοση της μηχανης ( δεν τραβαει οπως πριν δηλαδη ) και μεγαλη καταναλωση καυσιμου . Στα δε πετρελαια χωρις dpf ,καπνιζει η εξατμιση υπερβολικα .

Edit : διαφορετικοι χρωματισμοι.

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

ρωταω γιατι προσφατα ενας φιλος επαθε βλαβη στον δρομο ετσι στο ξαφνικο,δηλ ειχε στο κοντερ 70 χλμ με 4η και χαλαρη βολτα και αποτομα αρχισε να πεταει τρελο ασπρο καπνο απο την εξατμιση και μεσα απο το καπο,σε σημειο που οι απο πισω να σταματησουνε γιατι δεν βλεπανε.Εκανε δεξια, εσβησε τον κινητηρα που ρεταριζε,η εξατμιση εσταζε πετρελαιο και στο συνεργειο μετρισανε τα μπεκ και το ενα δεν δουλευε καθολου,ειχε κολλησει.

 

Μεχρι εκεινη την ημερα το μοτερ δουλευε αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα και το παραξενο ειναι πως μπορει ετσι ξαφνικα να παθει τοσο μεγαλη βλαβη.

 

Το αμαξι ειναι πολυ προσεγμενο με σερβις πριν την ωρα τους,καυσιμο απο καλο πρατηριο,χαλαρη χρηση σε ανοιχτο δρομο..... και τον φιλο μου να τραβαει τα μαλια του με την γκαντεμια.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, takisbrax said:

ρωταω γιατι προσφατα ενας φιλος επαθε βλαβη στον δρομο ετσι στο ξαφνικο,δηλ ειχε στο κοντερ 70 χλμ με 4η και χαλαρη βολτα και αποτομα αρχισε να πεταει τρελο ασπρο καπνο απο την εξατμιση και μεσα απο το καπο,σε σημειο που οι απο πισω να σταματησουνε γιατι δεν βλεπανε.Εκανε δεξια, εσβησε τον κινητηρα που ρεταριζε,η εξατμιση εσταζε πετρελαιο και στο συνεργειο μετρισανε τα μπεκ και το ενα δεν δουλευε καθολου,ειχε κολλησει.Μεχρι εκεινη την ημερα το μοτερ δουλευε αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα και το παραξενο ειναι πως μπορει ετσι ξαφνικα να παθει τοσο μεγαλη βλαβη.Το αμαξι ειναι πολυ προσεγμενο με σερβις πριν την ωρα τους,καυσιμο απο καλο πρατηριο,χαλαρη χρηση σε ανοιχτο δρομο..... και τον φιλο μου να τραβαει τα μαλια του με την γκαντεμια.

 Ασπρος καπνος ειναι μαλλον πιστονι . Λαθος καυσιμο με μικρη λιπαντικη ικανοτητα ειχε ως αποτελεσμα να κολλησει το μπεκ .

 

* Γιαυτο βαζω 2Τ ακαπνο μεσα στο καυσιμο, τα πετρελαια πλεον ειναι αχρηστα , δεν λιπαινουν καθολου . Με 2Τ ακαπνο μεσα επανερχεται η λιπαντικη τους ικανοτητα και μονο απο καθαρη γκαντεμια καποιος που βαζει 2Τ ακαπνο θα παρει μπεκ στα χερια απο κακη λιπαντικη ικανοτητα καυσιμου . Αποκλειω φυσικα την λογικη φυσικη φθορα που οτι και να κανουμε ,καποτε θα ελθει το τελος αλλα ποτε ετσι αποτομα.

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , O Palios said:

 Ασπρος καπνος ειναι μαλλον πιστονι . Λαθος καυσιμο με μικρη λιπαντικη ικανοτητα ειχε ως αποτελεσμα να κολλησει το μπεκ .

δηλ παει για μοτερ τωρα?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, takisbrax said:

δηλ παει για μοτερ τωρα?

Sorry αλλα ....

 Τα σημερινα ( ιδιως ) πετρελαια δεν ειναι βενζινες να τα μπαλωσεις με ενα ρεκτιφιε και ολα ενταξει .Ο λογος ειναι οτι τα πετρελαια δουλευουν με συμπιεση χωρις αναφλεξη καυσιμου και με πολυ μεγαλη πιεση στα μπεκ και με ακριβη παροχη καυσιμου . Δεν μπαλωνονται αυτα λες και εχουμε κανενα Datsun το '70 , μια φλαντζα , κανα δυο νεα πιστονια μεσα , αειντε και ενα τριψιμο βαλβιδων και ολα καλα .Μακαρι να γινονταν ετσι.. Μαλλον για να ακριβολογω γινονται αλλα ειτε το μπαλωνεις για να το πουλησεις ,ειτε του ριχνεις ενα καρο λεφτα για να το επαναφερεις αλλα παλι λαδι θα καιει ,και πολυ ... Στο τελος πουλημα θα φαει ετσι και αλλιως . Δυστυχως .

Link to comment
Share on other sites

Αν κολλησει ενα μπεκ και δεν ψεκασει το πολυ πολυ να ρεταρει αν ομως κατουρησει μεσα και περασει πετρελαιο προς τα κατω στα ελατηρια του εμβολου θα σπασει τη λιπανση και θα κολλησει το εμβολο στον κυλινδρο η χιτωνιο αναλογως τι εχει αν και τα περισσοτερα ντιζελ εχουν χιτωνια καθε μερα τα βλεπω δεν ειναι να παιζεις με τα μπεκ πετρελαιου ο ελεγχος ειναι ευκολος απλος και φθηνος αν εχεις την παραμικρη αμφιβολια οτι τα μπεκ θελουν ελεγχο να πας μπορει να θελουν αλλαγη τα ακροφυσια γτ τα πετρελαια δεν ειναι τα καλυτερα. 

Edited by stavros geoldasis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ψεκαζει ή βουλωσει εισαι τυχερος, το πολυ να ρεταρεις και αν το σβησεις να μην παρει καθολου μπρος μετα, αν πεταει παραπανω πετρελαιο η αρχη ειναι υπερβολικη καπνα/μαυριλα και αν αρχισει να κατουραει μεσα στο πιστονι εκει ερχετε η ''ριξη'', απο επηφανειακο καψιμο του πιστονιου εως και λιωσιμο αυτου.

Link to comment
Share on other sites

το παραξενο ειναι οτι το εκανε στον δρομο εντελως ξαφνικα μεσα σε ενα δευτερολεπτο και χωρις να εχει κανει το παραμικρο προβλημα τις προηγουμενες ημερες,ουτε καν ενα ρεταρισμα η' να εχει κοψει σε δυναμη....κουφο δεν ειναι?

μου λεει οτι η εξατμιση εσταζε πετρελαιο ακομα και αφου εσβησε το μοτερ απο μονο του.

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, takisbrax said:

το καλο ειναι πως το αμαξι εχει εγγυηση απο το εργοστασιο οποτε θα του βαλουνε μοτερ καινουργιο η' θα επισκευασουνε το υπαρχον?

Εαν αποδειχθει οτι πραγματικα φταιει το μπεκ ως κακη/ελλατωματικη κατασκευη (χλωμο το βλεπω...) θα του βαλουν νεα μηχανη . Εαν αποδειχθει οτι φταιει οτιδηποτε αλλο , παει για επισκευη . Η ψαχνει για μεταχειρισμενο χωρις να ασχοληθει με ανοιγμα μηχανης (το πιο λογικο και φτηνο ) .

Link to comment
Share on other sites

Τα μπεκ πετρελαιου κολλαν με το παραμικρο εκει που δεν το περιμενεις οσο για το μοτερ αν εχει χιτωνια και βγαινουν αφου το ανοιξουν πανω κατω θα δουν ποιο εμβολο κολλησε θα το τραβηξουν εξω θα βγαλουν το χιτωνιο και θα περασουν καινουριο χιτωνιο εμβολο αν δεν εχει χιτωνιο και θελει ρεκτιφιε πες του να το πεταξει και να βρει αλλο γτ δεν θα πετυχει η αντιπροσωπεια θα βγαλει τον κωλο της απ εξω θα πουν οτι δεν εβαζε καλα καυσιμα κλπ κλπ και το μπεκ δεν φαινεται αν κολλησε απο μαπα πετρελαια η κατασκευαστικο λαθος καλα ξεμπερδεματα.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, stavros geoldasis said:

Τα μπεκ πετρελαιου κολλαν με το παραμικρο εκει που δεν το περιμενεις οσο για το μοτερ αν εχει χιτωνια και βγαινουν αφου το ανοιξουν πανω κατω θα δουν ποιο εμβολο κολλησε θα το τραβηξουν εξω θα βγαλουν το χιτωνιο και θα περασουν καινουριο χιτωνιο εμβολο αν δεν εχει χιτωνιο και θελει ρεκτιφιε πες του να το πεταξει και να βρει αλλο γτ δεν θα πετυχει η αντιπροσωπεια θα βγαλει τον κωλο της απ εξω θα πουν οτι δεν εβαζε καλα καυσιμα κλπ κλπ και το μπεκ δεν φαινεται αν κολλησε απο μαπα πετρελαια η κατασκευαστικο λαθος καλα ξεμπερδεματα.

Διαφωνω ως προς το οτι κολλανε με το παραμικρο . Με σωστη λιπανση με 2Τ μεσα , στην απεναντι πλευρα του Ατλαντικου , με πολυ χειροτερα καυσιμα απο τα ευρωπαικα, τα φορτηγα τους βγαζουν εκατονταδες χιλιαδες μιλια με τα ιδια μπεκ . Δεν ειναι θεμα τυχης η συντηρηση των μπεκ πετρελαιου , θεμα ενημερωσης ειναι . Κατι που δεν υπαρχει εδω στην Ελλαδα . Το μονο τυχαιο ειναι το κατασκευαστικο λαθος ,σε οποιον κατσει,αστα να πανε μετα .

Συμφωνω ως προς την επισκευη . Να βαλει αλλο μοτερ καλυτερα παρα να τρεχει με γραφειοκρατια μερικες εβδομαδες στην καλυτερη , και που ειναι βεβαιο οτι θα πουν στο τελος " Το καυσιμο εφταιγε . Λυπομαστε. "

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην τα μπεκ θελουν τη συντηρηση τους σε καποια χιλιομετρα καθαρισμο αλλαγη ακροφυσια αν χρειαζεται κλπ κλπ σημερα ελυσα κινητηρα που ειχε τα μπεκ 850000χλμ και τα πιστονια μαζι με τα χιτωνια εφυγαν στα παλιοσιδερα χειροτερο πετρελαιο απο εδω δεν νομιζω να υπαρχει βιοντιζελ και πρασινα αλογα δεν κανει ουτε για να πλυνεις τα χερια να φυγει το λαδι το μοτερ αν δεν εχει χιτωνια να αλλαχτουν ειναι για πεταμα το ρεκτιφιε δεν θα πετυχει σε 1-2 χρονια θα πηγαινει το λαδι ποταμι το 2τ τι ειναι το ριχνεις μεσα στο ντεποζιτο καθε φορα που βαζεις καυσιμο? η αντιπροσωπια δεν θα ελεγε ριξτε μεσα 2τ για σωστη λιπανση? για μενα καλυτερα ειναι ανοιγοντας βλεποντας και κανοντας γτ αν καποιο εμβολο κολησε και ξεκολλησε λογω οτι κατουρησε το μπεκ μεσα και εσπασε τη λιπανση τοτε θα βρουν γρεζια και στην τελευταια τρυπα που περναει νερο και λαδι.

Edited by stavros geoldasis
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, stavros geoldasis said:

Καταρχην τα μπεκ θελουν τη συντηρηση τους σε καποια χιλιομετρα καθαρισμο αλλαγη ακροφυσια αν χρειαζεται κλπ κλπ σημερα ελυσα κινητηρα που ειχε τα μπεκ 850000χλμ και τα πιστονια μαζι με τα χιτωνια εφυγαν στα παλιοσιδερα χειροτερο πετρελαιο απο εδω δεν νομιζω να υπαρχει βιοντιζελ και πρασινα αλογα δεν κανει ουτε για να πλυνεις τα χερια να φυγει το λαδι το μοτερ αν δεν εχει χιτωνια να αλλαχτουν ειναι για πεταμα το ρεκτιφιε δεν θα πετυχει σε 1-2 χρονια θα πηγαινει το λαδι ποταμι το 2τ τι ειναι το ριχνεις μεσα στο ντεποζιτο καθε φορα που βαζεις καυσιμο? η αντιπροσωπια δεν θα ελεγε ριξτε μεσα 2τ για σωστη λιπανση? για μενα καλυτερα ειναι ανοιγοντας βλεποντας και κανοντας γτ αν καποιο εμβολο κολησε και ξεκολλησε λογω οτι κατουρησε το μπεκ μεσα και εσπασε τη λιπανση τοτε θα βρουν γρεζια και στην τελευταια τρυπα που περναει νερο και λαδι.

850.000 χιλιομετρα ειναι καλος αριθμος .

Εμεις εχουμε 51 με 55 κετανια , στην αμερικη κατεβαινουν εως και κατω απο 47 .

Πολυ του εδωσες για 2 χρονια, ουτε 6 μηνες δεν θα βγαλει με κανονικη καθημερινη οδηγηση .

Το 2Τ ειναι το ακαπνο διχρονο λαδι μιξης ,καυσιμο λαδι δηλαδη . Δεν νομιζω οτι θελει σκεψη οτι καλυτερη λιπανση στην αντλια και μπεκ ισουτε με λιγοτερες φθορες . Αυτο λοιπον εξασφαλιζει το 2Τ μεσα στο καυσιμο,περισσοτερη λιπανση . Η αντιπροσωπια δεν το λεει για τον λογο που υπαρχει αυτο το θεμα που ποσταρουμε .Για να εχουμε "υπολογισμενες" κατ'αυτην φθορες σε μπεκ και αντλιες πετρελαιου με τα αναλογα φυσικα αποτελεσματα . Το 2Τ τις καθυστερει σε σημειο που δεν χρειαζεται ισως πρακτικα ποτε να ασχοληθουμε με μπεκ και ανλτια πετρελαιου .

 

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν μπορεί να ισχυρισθεί η αντιπροσωπεία είναι ''κακό καύσιμο'' γιατί:

1. Υποτίθεται ότι όλα τα καύσιμα που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι νόμιμα και μέσα στα όρια που πρέπει ως προς τις προδιαγραφές.

2. Αν θεωρεί ότι τα καύσιμα στην χώρα δεν τηρούν κάποιες προδιαγραφές ας το πει δημόσια με καταχωρήσεις στον τύπο κλπ

3. Ας σταματήσει να πουλά προϊόντα αν θεωρεί ότι τα καύσιμα δεν είναι ποιοτικά αλλιώς θα θεωρήσουμε κι εμείς ότι παραπλανά τον κόσμο πουλώντας προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για την δική μας αγορά.

4. Ότι έχει να πει να το δώσει γραπτώς και με σφραγίδα υπογραφή. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, alej said:

Το μόνο που δεν μπορεί να ισχυρισθεί η αντιπροσωπεία είναι ''κακό καύσιμο'' γιατί:

1. Υποτίθεται ότι όλα τα καύσιμα που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι νόμιμα και μέσα στα όρια που πρέπει ως προς τις προδιαγραφές.

2. Αν θεωρεί ότι τα καύσιμα στην χώρα δεν τηρούν κάποιες προδιαγραφές ας το πει δημόσια με καταχωρήσεις στον τύπο κλπ

3. Ας σταματήσει να πουλά προϊόντα αν θεωρεί ότι τα καύσιμα δεν είναι ποιοτικά αλλιώς θα θεωρήσουμε κι εμείς ότι παραπλανά τον κόσμο πουλώντας προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για την δική μας αγορά.

4. Ότι έχει να πει να το δώσει γραπτώς και με σφραγίδα υπογραφή. 

" Κατοπιν χημικης αναλυσης της οποιας διεξηχθει σε 3 διαφορετικα χημεια , εντοπισθηκαν στοιχεια μολυσμενου πετρελαιου καθως και νερο . Κατοπιν τουτου ουδεμια ευθυνη φερει η εταιρια η η αντιπροσωπια για την ολοσχερη η μερικη καταστροφη της μηχανης του εν λογω οχηματος ,ουτε μπορει να καλυφθει η ζημια εντος της εγγυησης . Λυπουμαστε πραγματικα για την κατασταση την οποια εχετε περιελθει . Μπορειτε να επισκεφθειτε το κοντινοτερο σε εσας εξουσιοδοτημενο συνεργειο για την επισκευη του οχηματος σας . Με τιμη Μπλα μπλα μπλα μπλα..."

Απαντα τους.....

Νομιζεις οτι θα νικησεις σε δικαστικη διαμαχη ;

Link to comment
Share on other sites

1. Ο τρόπος που έγινε ο έλεγχος σε 3 διαφορετικά χημεία είναι τρωτός. Αυτό γιατί με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να υπάρξει εγγύηση ότι το δείγμα που εξέτασαν προέρχεται από το δικό σου και μόνο αυτοκίνητο. Θα έπρεπε να είχε γίνει παρουσία σου με δικαίωμα να συλλέξεις κι εσυ δείγμα ώστε να το πας σε άλλο εργαστήριο.
2. Το ότι βρέθηκαν τέτοια στοιχεία δεν αποδεικνύεται αυτοδίκαια ότι οφείλεται σε αυτό η βλάβη. Θα σου φέρω δείγμα από κινητήρα με τα ίδια χαρακτηριστικά που λειτουργεί μια χαρά ο κινητήρας.
3. Οποιαδήποτε αιτιολόγηση πρέπει να στοιχειοθετείται επιστημονικά και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα.
4. Οποιαδήποτε άλλη "εξήγηση" δεν αφαιρεί την υποχρέωση της εταιρείας να καλύψει την εγγύηση.
5. Με ένα ωραίο εξώδικο που τους προειδοποιείς ότι θα ζητήσεις και αποζημίωση για τα έξοδα που ήδη κάνεις για μετακίνησεις κλπ θα δεις αντιδράσεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , alej said:

1. Ο τρόπος που έγινε ο έλεγχος σε 3 διαφορετικά χημεία είναι τρωτός. Αυτό γιατί με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να υπάρξει εγγύηση ότι το δείγμα που εξέτασαν προέρχεται από το δικό σου και μόνο αυτοκίνητο. Θα έπρεπε να είχε γίνει παρουσία σου με δικαίωμα να συλλέξεις κι εσυ δείγμα ώστε να το πας σε άλλο εργαστήριο.
2. Το ότι βρέθηκαν τέτοια στοιχεία δεν αποδεικνύεται αυτοδίκαια ότι οφείλεται σε αυτό η βλάβη. Θα σου φέρω δείγμα από κινητήρα με τα ίδια χαρακτηριστικά που λειτουργεί μια χαρά ο κινητήρας.
3. Οποιαδήποτε αιτιολόγηση πρέπει να στοιχειοθετείται επιστημονικά και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα.
4. Οποιαδήποτε άλλη "εξήγηση" δεν αφαιρεί την υποχρέωση της εταιρείας να καλύψει την εγγύηση.
5. Με ένα ωραίο εξώδικο που τους προειδοποιείς ότι θα ζητήσεις και αποζημίωση για τα έξοδα που ήδη κάνεις για μετακίνησεις κλπ θα δεις αντιδράσεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 1. Τα χημεια μπορει να ειναι ενα στην γερμανια ,ενα στην γαλλια και ενα στην αμερικη . Δεν μπορεις να παρευρεθεις και δεν θα σου το επιτρεψουν οι νομοθεσιες της τοποθεσιας των χημειων αυτο .

2. Σε ολους τους αλλους μπορει να λειτουργει σωστα μεχρι να χαλασει και σε αυτους. Το ιδιο ισχυε και σε εσενα, λειτουργουσε μεχρι που χαλασε , ετσι θα πουν .

3. Ανετα , τον εχουν φυλαγμενο τον κ**0. τους με αρκετα χιλιαρικα ευρω ως λαδωμα . Τους συμφερει να λαδωσουν παρα να αλλαζουν μηχανες εντος εγγυησης ,δημιουργοντας δεδικασμενο κατ'αυτον τον τροπο ,οτι με το παραμικρο αλλαζεται η μηχανη .

4. Ανετα και εδω . Η εγγυηση ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι που υπηρξε ποτε και ελαχιστοι εχουν αποζημιωθει σωστα . Τι καλυπτει μια εγγυηση; Εαν σκασει λαστιχο το καλυπτει;Εαν χαλασει η μπαταρια; Εαν φθαρουν τα τακακια η ο δισκος με το βολαν ; Εαν καιω λαδι εξ αρχης; εαν εαν ... Τιποτα απο ολα αυτα, γιατι τα θεωρουν αναλωσιμα αρα η εγγυηση καλυπτει μονο αυτους  . Το εχω ξαναπει οτι ο καλυτερος τροπος να φθειρεις νομιμα μια μηχανη ειναι να αναγκασεις τους πελατες να ακολουθουν προγραματισμενα σερβις σε διαρκεια και υλικα που εσυ με τις δοκιμες που εκανες πριν βγαλεις σε κυκλοφορια το οχημα ,βλεπεις την αρεστη σε εσενα φθορα της μηχανης .

5. Θα σε γραψουν κανονικα .

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.