takisbrax Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 Μπορει καποιος να μου πει τι βλαβη μπορει να παθει ενας τουρμποντιζελ κινητηρας αν χαλασει-κολλησει ενα μπεκ ψεκασμου στα συγχρονα μοτερ με dpf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 1 hour ago, takisbrax said: Μπορει καποιος να μου πει τι βλαβη μπορει να παθει ενας τουρμποντιζελ κινητηρας αν χαλασει-κολλησει ενα μπεκ ψεκασμου στα συγχρονα μοτερ με dpf? Στην χειροτερη περιπτωση , να τρυπησει πιστονι λογω πολυ φτωχου μειγματος . Στην καλυτερη , να ψιλολειτουργει δηλαδη , θα εχει μειωμενη αποδοση και πολυ μεγαλη καταναλωση καυσιμου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 1 ώρα πριν , O Palios said: να τρυπησει πιστονι λογω πολυ φτωχου μειγματος . Για diesel ρώτησε, όχι για βενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 (edited) http://www.sacea.org.za/.\docs\SAIT Referaat Inspuiters_2_Shrunk.pdf 3.3.2 φωτογραφια http://www.aa1car.com/library/diesel_piston_damage.htm PROBABLE CAUSES OF DIESEL PISTON DAMAGE "...• The injection nozzles display a poor spray pattern. • The injection pressure and the delivery rate of the injection nozzles are set incorrectly. ..." http://www.ford-trucks.com/forums/990640-injector-takes-out-piston.html απαντηση 3 ".... If an injector overfuels the cylinder and the engine is run under hot conditions for a period of time, it will melt the piston and eventually burn all the way through it. The injector does this when it sticks open and pours fuel into the cyliner, or the tip is cracked. ..." Μπορω να βρω και αλλα αλλα πιστευω αυτα αρκουν. Αν νομιζεις οτι τα πετρελαια δεν τρυπανε πιστονια απο δυσλειτουργια / κολλημα των μπεκ, εισαι γελασμενος . Το πετρελαιο θελει ακριβη λειτουργια των μπεκ . Λιγοτερο η περισσοτερο καυσιμο θα εχει ως χειροτερη καταληξη τρυπημα/καταστροφη πιστονιου , ενω οταν απλως ειναι λιγο βουλωμενο αλλα δουλευει σαν πρωτο σημαδι εχει την μειωμενη αποδοση της μηχανης ( δεν τραβαει οπως πριν δηλαδη ) και μεγαλη καταναλωση καυσιμου . Στα δε πετρελαια χωρις dpf ,καπνιζει η εξατμιση υπερβολικα . Edit : διαφορετικοι χρωματισμοι. Edited November 11, 2016 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2016 Author Report Share Posted November 11, 2016 ρωταω γιατι προσφατα ενας φιλος επαθε βλαβη στον δρομο ετσι στο ξαφνικο,δηλ ειχε στο κοντερ 70 χλμ με 4η και χαλαρη βολτα και αποτομα αρχισε να πεταει τρελο ασπρο καπνο απο την εξατμιση και μεσα απο το καπο,σε σημειο που οι απο πισω να σταματησουνε γιατι δεν βλεπανε.Εκανε δεξια, εσβησε τον κινητηρα που ρεταριζε,η εξατμιση εσταζε πετρελαιο και στο συνεργειο μετρισανε τα μπεκ και το ενα δεν δουλευε καθολου,ειχε κολλησει. Μεχρι εκεινη την ημερα το μοτερ δουλευε αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα και το παραξενο ειναι πως μπορει ετσι ξαφνικα να παθει τοσο μεγαλη βλαβη. Το αμαξι ειναι πολυ προσεγμενο με σερβις πριν την ωρα τους,καυσιμο απο καλο πρατηριο,χαλαρη χρηση σε ανοιχτο δρομο..... και τον φιλο μου να τραβαει τα μαλια του με την γκαντεμια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 3 minutes ago, takisbrax said: ρωταω γιατι προσφατα ενας φιλος επαθε βλαβη στον δρομο ετσι στο ξαφνικο,δηλ ειχε στο κοντερ 70 χλμ με 4η και χαλαρη βολτα και αποτομα αρχισε να πεταει τρελο ασπρο καπνο απο την εξατμιση και μεσα απο το καπο,σε σημειο που οι απο πισω να σταματησουνε γιατι δεν βλεπανε.Εκανε δεξια, εσβησε τον κινητηρα που ρεταριζε,η εξατμιση εσταζε πετρελαιο και στο συνεργειο μετρισανε τα μπεκ και το ενα δεν δουλευε καθολου,ειχε κολλησει.Μεχρι εκεινη την ημερα το μοτερ δουλευε αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα και το παραξενο ειναι πως μπορει ετσι ξαφνικα να παθει τοσο μεγαλη βλαβη.Το αμαξι ειναι πολυ προσεγμενο με σερβις πριν την ωρα τους,καυσιμο απο καλο πρατηριο,χαλαρη χρηση σε ανοιχτο δρομο..... και τον φιλο μου να τραβαει τα μαλια του με την γκαντεμια. Ασπρος καπνος ειναι μαλλον πιστονι . Λαθος καυσιμο με μικρη λιπαντικη ικανοτητα ειχε ως αποτελεσμα να κολλησει το μπεκ . * Γιαυτο βαζω 2Τ ακαπνο μεσα στο καυσιμο, τα πετρελαια πλεον ειναι αχρηστα , δεν λιπαινουν καθολου . Με 2Τ ακαπνο μεσα επανερχεται η λιπαντικη τους ικανοτητα και μονο απο καθαρη γκαντεμια καποιος που βαζει 2Τ ακαπνο θα παρει μπεκ στα χερια απο κακη λιπαντικη ικανοτητα καυσιμου . Αποκλειω φυσικα την λογικη φυσικη φθορα που οτι και να κανουμε ,καποτε θα ελθει το τελος αλλα ποτε ετσι αποτομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2016 Author Report Share Posted November 11, 2016 7 λεπτά πριν , O Palios said: Ασπρος καπνος ειναι μαλλον πιστονι . Λαθος καυσιμο με μικρη λιπαντικη ικανοτητα ειχε ως αποτελεσμα να κολλησει το μπεκ . δηλ παει για μοτερ τωρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 3 minutes ago, takisbrax said: δηλ παει για μοτερ τωρα? Sorry αλλα .... Τα σημερινα ( ιδιως ) πετρελαια δεν ειναι βενζινες να τα μπαλωσεις με ενα ρεκτιφιε και ολα ενταξει .Ο λογος ειναι οτι τα πετρελαια δουλευουν με συμπιεση χωρις αναφλεξη καυσιμου και με πολυ μεγαλη πιεση στα μπεκ και με ακριβη παροχη καυσιμου . Δεν μπαλωνονται αυτα λες και εχουμε κανενα Datsun το '70 , μια φλαντζα , κανα δυο νεα πιστονια μεσα , αειντε και ενα τριψιμο βαλβιδων και ολα καλα .Μακαρι να γινονταν ετσι.. Μαλλον για να ακριβολογω γινονται αλλα ειτε το μπαλωνεις για να το πουλησεις ,ειτε του ριχνεις ενα καρο λεφτα για να το επαναφερεις αλλα παλι λαδι θα καιει ,και πολυ ... Στο τελος πουλημα θα φαει ετσι και αλλιως . Δυστυχως . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 (edited) Αν κολλησει ενα μπεκ και δεν ψεκασει το πολυ πολυ να ρεταρει αν ομως κατουρησει μεσα και περασει πετρελαιο προς τα κατω στα ελατηρια του εμβολου θα σπασει τη λιπανση και θα κολλησει το εμβολο στον κυλινδρο η χιτωνιο αναλογως τι εχει αν και τα περισσοτερα ντιζελ εχουν χιτωνια καθε μερα τα βλεπω δεν ειναι να παιζεις με τα μπεκ πετρελαιου ο ελεγχος ειναι ευκολος απλος και φθηνος αν εχεις την παραμικρη αμφιβολια οτι τα μπεκ θελουν ελεγχο να πας μπορει να θελουν αλλαγη τα ακροφυσια γτ τα πετρελαια δεν ειναι τα καλυτερα. Edited November 11, 2016 by stavros geoldasis 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 Αν δεν ψεκαζει ή βουλωσει εισαι τυχερος, το πολυ να ρεταρεις και αν το σβησεις να μην παρει καθολου μπρος μετα, αν πεταει παραπανω πετρελαιο η αρχη ειναι υπερβολικη καπνα/μαυριλα και αν αρχισει να κατουραει μεσα στο πιστονι εκει ερχετε η ''ριξη'', απο επηφανειακο καψιμο του πιστονιου εως και λιωσιμο αυτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2016 Author Report Share Posted November 11, 2016 (edited) το παραξενο ειναι οτι το εκανε στον δρομο εντελως ξαφνικα μεσα σε ενα δευτερολεπτο και χωρις να εχει κανει το παραμικρο προβλημα τις προηγουμενες ημερες,ουτε καν ενα ρεταρισμα η' να εχει κοψει σε δυναμη....κουφο δεν ειναι? μου λεει οτι η εξατμιση εσταζε πετρελαιο ακομα και αφου εσβησε το μοτερ απο μονο του. Edited November 11, 2016 by takisbrax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2016 Author Report Share Posted November 11, 2016 το καλο ειναι πως το αμαξι εχει εγγυηση απο το εργοστασιο οποτε θα του βαλουνε μοτερ καινουργιο η' θα επισκευασουνε το υπαρχον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 4 minutes ago, takisbrax said: το καλο ειναι πως το αμαξι εχει εγγυηση απο το εργοστασιο οποτε θα του βαλουνε μοτερ καινουργιο η' θα επισκευασουνε το υπαρχον? Εαν αποδειχθει οτι πραγματικα φταιει το μπεκ ως κακη/ελλατωματικη κατασκευη (χλωμο το βλεπω...) θα του βαλουν νεα μηχανη . Εαν αποδειχθει οτι φταιει οτιδηποτε αλλο , παει για επισκευη . Η ψαχνει για μεταχειρισμενο χωρις να ασχοληθει με ανοιγμα μηχανης (το πιο λογικο και φτηνο ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 τι αμάξι ήταν αυτό που παρέδωσε πνεύμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 Τα μπεκ πετρελαιου κολλαν με το παραμικρο εκει που δεν το περιμενεις οσο για το μοτερ αν εχει χιτωνια και βγαινουν αφου το ανοιξουν πανω κατω θα δουν ποιο εμβολο κολλησε θα το τραβηξουν εξω θα βγαλουν το χιτωνιο και θα περασουν καινουριο χιτωνιο εμβολο αν δεν εχει χιτωνιο και θελει ρεκτιφιε πες του να το πεταξει και να βρει αλλο γτ δεν θα πετυχει η αντιπροσωπεια θα βγαλει τον κωλο της απ εξω θα πουν οτι δεν εβαζε καλα καυσιμα κλπ κλπ και το μπεκ δεν φαινεται αν κολλησε απο μαπα πετρελαια η κατασκευαστικο λαθος καλα ξεμπερδεματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 21 minutes ago, stavros geoldasis said: Τα μπεκ πετρελαιου κολλαν με το παραμικρο εκει που δεν το περιμενεις οσο για το μοτερ αν εχει χιτωνια και βγαινουν αφου το ανοιξουν πανω κατω θα δουν ποιο εμβολο κολλησε θα το τραβηξουν εξω θα βγαλουν το χιτωνιο και θα περασουν καινουριο χιτωνιο εμβολο αν δεν εχει χιτωνιο και θελει ρεκτιφιε πες του να το πεταξει και να βρει αλλο γτ δεν θα πετυχει η αντιπροσωπεια θα βγαλει τον κωλο της απ εξω θα πουν οτι δεν εβαζε καλα καυσιμα κλπ κλπ και το μπεκ δεν φαινεται αν κολλησε απο μαπα πετρελαια η κατασκευαστικο λαθος καλα ξεμπερδεματα. Διαφωνω ως προς το οτι κολλανε με το παραμικρο . Με σωστη λιπανση με 2Τ μεσα , στην απεναντι πλευρα του Ατλαντικου , με πολυ χειροτερα καυσιμα απο τα ευρωπαικα, τα φορτηγα τους βγαζουν εκατονταδες χιλιαδες μιλια με τα ιδια μπεκ . Δεν ειναι θεμα τυχης η συντηρηση των μπεκ πετρελαιου , θεμα ενημερωσης ειναι . Κατι που δεν υπαρχει εδω στην Ελλαδα . Το μονο τυχαιο ειναι το κατασκευαστικο λαθος ,σε οποιον κατσει,αστα να πανε μετα . Συμφωνω ως προς την επισκευη . Να βαλει αλλο μοτερ καλυτερα παρα να τρεχει με γραφειοκρατια μερικες εβδομαδες στην καλυτερη , και που ειναι βεβαιο οτι θα πουν στο τελος " Το καυσιμο εφταιγε . Λυπομαστε. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 (edited) Καταρχην τα μπεκ θελουν τη συντηρηση τους σε καποια χιλιομετρα καθαρισμο αλλαγη ακροφυσια αν χρειαζεται κλπ κλπ σημερα ελυσα κινητηρα που ειχε τα μπεκ 850000χλμ και τα πιστονια μαζι με τα χιτωνια εφυγαν στα παλιοσιδερα χειροτερο πετρελαιο απο εδω δεν νομιζω να υπαρχει βιοντιζελ και πρασινα αλογα δεν κανει ουτε για να πλυνεις τα χερια να φυγει το λαδι το μοτερ αν δεν εχει χιτωνια να αλλαχτουν ειναι για πεταμα το ρεκτιφιε δεν θα πετυχει σε 1-2 χρονια θα πηγαινει το λαδι ποταμι το 2τ τι ειναι το ριχνεις μεσα στο ντεποζιτο καθε φορα που βαζεις καυσιμο? η αντιπροσωπια δεν θα ελεγε ριξτε μεσα 2τ για σωστη λιπανση? για μενα καλυτερα ειναι ανοιγοντας βλεποντας και κανοντας γτ αν καποιο εμβολο κολησε και ξεκολλησε λογω οτι κατουρησε το μπεκ μεσα και εσπασε τη λιπανση τοτε θα βρουν γρεζια και στην τελευταια τρυπα που περναει νερο και λαδι. Edited November 11, 2016 by stavros geoldasis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 11, 2016 Report Share Posted November 11, 2016 5 minutes ago, stavros geoldasis said: Καταρχην τα μπεκ θελουν τη συντηρηση τους σε καποια χιλιομετρα καθαρισμο αλλαγη ακροφυσια αν χρειαζεται κλπ κλπ σημερα ελυσα κινητηρα που ειχε τα μπεκ 850000χλμ και τα πιστονια μαζι με τα χιτωνια εφυγαν στα παλιοσιδερα χειροτερο πετρελαιο απο εδω δεν νομιζω να υπαρχει βιοντιζελ και πρασινα αλογα δεν κανει ουτε για να πλυνεις τα χερια να φυγει το λαδι το μοτερ αν δεν εχει χιτωνια να αλλαχτουν ειναι για πεταμα το ρεκτιφιε δεν θα πετυχει σε 1-2 χρονια θα πηγαινει το λαδι ποταμι το 2τ τι ειναι το ριχνεις μεσα στο ντεποζιτο καθε φορα που βαζεις καυσιμο? η αντιπροσωπια δεν θα ελεγε ριξτε μεσα 2τ για σωστη λιπανση? για μενα καλυτερα ειναι ανοιγοντας βλεποντας και κανοντας γτ αν καποιο εμβολο κολησε και ξεκολλησε λογω οτι κατουρησε το μπεκ μεσα και εσπασε τη λιπανση τοτε θα βρουν γρεζια και στην τελευταια τρυπα που περναει νερο και λαδι. 850.000 χιλιομετρα ειναι καλος αριθμος . Εμεις εχουμε 51 με 55 κετανια , στην αμερικη κατεβαινουν εως και κατω απο 47 . Πολυ του εδωσες για 2 χρονια, ουτε 6 μηνες δεν θα βγαλει με κανονικη καθημερινη οδηγηση . Το 2Τ ειναι το ακαπνο διχρονο λαδι μιξης ,καυσιμο λαδι δηλαδη . Δεν νομιζω οτι θελει σκεψη οτι καλυτερη λιπανση στην αντλια και μπεκ ισουτε με λιγοτερες φθορες . Αυτο λοιπον εξασφαλιζει το 2Τ μεσα στο καυσιμο,περισσοτερη λιπανση . Η αντιπροσωπια δεν το λεει για τον λογο που υπαρχει αυτο το θεμα που ποσταρουμε .Για να εχουμε "υπολογισμενες" κατ'αυτην φθορες σε μπεκ και αντλιες πετρελαιου με τα αναλογα φυσικα αποτελεσματα . Το 2Τ τις καθυστερει σε σημειο που δεν χρειαζεται ισως πρακτικα ποτε να ασχοληθουμε με μπεκ και ανλτια πετρελαιου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Το μόνο που δεν μπορεί να ισχυρισθεί η αντιπροσωπεία είναι ''κακό καύσιμο'' γιατί: 1. Υποτίθεται ότι όλα τα καύσιμα που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι νόμιμα και μέσα στα όρια που πρέπει ως προς τις προδιαγραφές. 2. Αν θεωρεί ότι τα καύσιμα στην χώρα δεν τηρούν κάποιες προδιαγραφές ας το πει δημόσια με καταχωρήσεις στον τύπο κλπ 3. Ας σταματήσει να πουλά προϊόντα αν θεωρεί ότι τα καύσιμα δεν είναι ποιοτικά αλλιώς θα θεωρήσουμε κι εμείς ότι παραπλανά τον κόσμο πουλώντας προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για την δική μας αγορά. 4. Ότι έχει να πει να το δώσει γραπτώς και με σφραγίδα υπογραφή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 30 minutes ago, alej said: Το μόνο που δεν μπορεί να ισχυρισθεί η αντιπροσωπεία είναι ''κακό καύσιμο'' γιατί: 1. Υποτίθεται ότι όλα τα καύσιμα που πωλούνται στην ελληνική αγορά είναι νόμιμα και μέσα στα όρια που πρέπει ως προς τις προδιαγραφές. 2. Αν θεωρεί ότι τα καύσιμα στην χώρα δεν τηρούν κάποιες προδιαγραφές ας το πει δημόσια με καταχωρήσεις στον τύπο κλπ 3. Ας σταματήσει να πουλά προϊόντα αν θεωρεί ότι τα καύσιμα δεν είναι ποιοτικά αλλιώς θα θεωρήσουμε κι εμείς ότι παραπλανά τον κόσμο πουλώντας προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για την δική μας αγορά. 4. Ότι έχει να πει να το δώσει γραπτώς και με σφραγίδα υπογραφή. " Κατοπιν χημικης αναλυσης της οποιας διεξηχθει σε 3 διαφορετικα χημεια , εντοπισθηκαν στοιχεια μολυσμενου πετρελαιου καθως και νερο . Κατοπιν τουτου ουδεμια ευθυνη φερει η εταιρια η η αντιπροσωπια για την ολοσχερη η μερικη καταστροφη της μηχανης του εν λογω οχηματος ,ουτε μπορει να καλυφθει η ζημια εντος της εγγυησης . Λυπουμαστε πραγματικα για την κατασταση την οποια εχετε περιελθει . Μπορειτε να επισκεφθειτε το κοντινοτερο σε εσας εξουσιοδοτημενο συνεργειο για την επισκευη του οχηματος σας . Με τιμη Μπλα μπλα μπλα μπλα..." Απαντα τους..... Νομιζεις οτι θα νικησεις σε δικαστικη διαμαχη ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 1. Ο τρόπος που έγινε ο έλεγχος σε 3 διαφορετικά χημεία είναι τρωτός. Αυτό γιατί με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να υπάρξει εγγύηση ότι το δείγμα που εξέτασαν προέρχεται από το δικό σου και μόνο αυτοκίνητο. Θα έπρεπε να είχε γίνει παρουσία σου με δικαίωμα να συλλέξεις κι εσυ δείγμα ώστε να το πας σε άλλο εργαστήριο.2. Το ότι βρέθηκαν τέτοια στοιχεία δεν αποδεικνύεται αυτοδίκαια ότι οφείλεται σε αυτό η βλάβη. Θα σου φέρω δείγμα από κινητήρα με τα ίδια χαρακτηριστικά που λειτουργεί μια χαρά ο κινητήρας.3. Οποιαδήποτε αιτιολόγηση πρέπει να στοιχειοθετείται επιστημονικά και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα.4. Οποιαδήποτε άλλη "εξήγηση" δεν αφαιρεί την υποχρέωση της εταιρείας να καλύψει την εγγύηση.5. Με ένα ωραίο εξώδικο που τους προειδοποιείς ότι θα ζητήσεις και αποζημίωση για τα έξοδα που ήδη κάνεις για μετακίνησεις κλπ θα δεις αντιδράσεις.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 (edited) 7 hours ago , alej said: 1. Ο τρόπος που έγινε ο έλεγχος σε 3 διαφορετικά χημεία είναι τρωτός. Αυτό γιατί με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να υπάρξει εγγύηση ότι το δείγμα που εξέτασαν προέρχεται από το δικό σου και μόνο αυτοκίνητο. Θα έπρεπε να είχε γίνει παρουσία σου με δικαίωμα να συλλέξεις κι εσυ δείγμα ώστε να το πας σε άλλο εργαστήριο. 2. Το ότι βρέθηκαν τέτοια στοιχεία δεν αποδεικνύεται αυτοδίκαια ότι οφείλεται σε αυτό η βλάβη. Θα σου φέρω δείγμα από κινητήρα με τα ίδια χαρακτηριστικά που λειτουργεί μια χαρά ο κινητήρας. 3. Οποιαδήποτε αιτιολόγηση πρέπει να στοιχειοθετείται επιστημονικά και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα. 4. Οποιαδήποτε άλλη "εξήγηση" δεν αφαιρεί την υποχρέωση της εταιρείας να καλύψει την εγγύηση. 5. Με ένα ωραίο εξώδικο που τους προειδοποιείς ότι θα ζητήσεις και αποζημίωση για τα έξοδα που ήδη κάνεις για μετακίνησεις κλπ θα δεις αντιδράσεις. Sent from my iPhone using Tapatalk 1. Τα χημεια μπορει να ειναι ενα στην γερμανια ,ενα στην γαλλια και ενα στην αμερικη . Δεν μπορεις να παρευρεθεις και δεν θα σου το επιτρεψουν οι νομοθεσιες της τοποθεσιας των χημειων αυτο . 2. Σε ολους τους αλλους μπορει να λειτουργει σωστα μεχρι να χαλασει και σε αυτους. Το ιδιο ισχυε και σε εσενα, λειτουργουσε μεχρι που χαλασε , ετσι θα πουν . 3. Ανετα , τον εχουν φυλαγμενο τον κ**0. τους με αρκετα χιλιαρικα ευρω ως λαδωμα . Τους συμφερει να λαδωσουν παρα να αλλαζουν μηχανες εντος εγγυησης ,δημιουργοντας δεδικασμενο κατ'αυτον τον τροπο ,οτι με το παραμικρο αλλαζεται η μηχανη . 4. Ανετα και εδω . Η εγγυηση ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι που υπηρξε ποτε και ελαχιστοι εχουν αποζημιωθει σωστα . Τι καλυπτει μια εγγυηση; Εαν σκασει λαστιχο το καλυπτει;Εαν χαλασει η μπαταρια; Εαν φθαρουν τα τακακια η ο δισκος με το βολαν ; Εαν καιω λαδι εξ αρχης; εαν εαν ... Τιποτα απο ολα αυτα, γιατι τα θεωρουν αναλωσιμα αρα η εγγυηση καλυπτει μονο αυτους . Το εχω ξαναπει οτι ο καλυτερος τροπος να φθειρεις νομιμα μια μηχανη ειναι να αναγκασεις τους πελατες να ακολουθουν προγραματισμενα σερβις σε διαρκεια και υλικα που εσυ με τις δοκιμες που εκανες πριν βγαλεις σε κυκλοφορια το οχημα ,βλεπεις την αρεστη σε εσενα φθορα της μηχανης . 5. Θα σε γραψουν κανονικα . Edited November 12, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 15, 2016 Author Report Share Posted November 15, 2016 το dpf δεν χαλαει με τοσο πετρελαιο που περασε απο την εξατμιση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted November 15, 2016 Report Share Posted November 15, 2016 Οχι, δεν περασε σαν προιον/υποπροιον καυσης . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...