Jump to content
sakis13

Golf 5 Fsi - Check Engine

Recommended Posts

Καλησπερα σασ παιδια, εχω ενα golf 5 1.6 fsi μοντελο του 2004 με 175,000χλμ αυτη τη στιγμη, και θα ηθελα τισ συμβουλεσ σασ για κατι θεματακια που εχει παρουσιαση το αμακι αυτο το τελευταιο διαστημα.

Το αμαξι μεχρι τισ 170.000χλμ δεν ειχε ζητησει τπτ περα απο τα  φυσιολογικα του λαδια, φιλτρα, αμορτισερ,τακακια και κλασσικα εναν αισθητηρα Νοχ ο οποιοσ αλλαχτηκε μια φορα ξαναναψε και εχει μεινει ετσι, δεν εχει αλλαχτει δευτερη φορα ουτε εχω μπει σε διαδικασια να τον παρακαμψω.

Μετα τα 170.000χλμ συμπληρωνα και τα χιλιομετρα για απλο σερβισ, ετσι οπωσ ημουν στην εθνικη ξαφνικα το αμαξι εκανε ενα αποτομο κοψιμο στη πορεια σαν να σου παταγε καποιοσ το φρενο .... το αμαξι οσο το δουλευεσ το εκανε ολο και πιο συχνα σε τετοιο σημειο το αμαξι να μην μπορει να παει ουτε με 80 χιλιομετρα.... Απο εκει και περα αλλαζω μια ηλεκτρονικη βαλβιδα(δεν θυμαμαι ακριβωσ πωσ λεγεται ειναι διπλα στη φουσκα υποπιεσησ) , ε το που αλλαζω αυτη τη βαλβιδα στρωνει για λιγο το αμαξι αλλα μετα ζητησε και μια αντλια βενζινησ οι οποια αλλαζετε και αυτη. Εδω τα προβληματα στη πορεια του αμαξιου δεν υπηρχαν ουτε στη πορεια τυ ουτε στο ρελαντι.

Μετα το αμαξι αρχιζε εκανε σκασιματα στην εξατμιηση και με εντονο τρεμουλο... μπαινει στο διαγνωστικο βλεπει διακεκομενη λειτουργια στον 2ο κυλινδρο και εκει αλλαζω σετ και τουσ 4 πολλαπλασιαστεσ.

Τα συμπτωματα μειωθηκαν σημαντικα αλλα τα σκασιματα στην εξατμιση δεν εξαληφθηκαν τελειωσ .. ξαναμπαινει στον εγκεφαλο και θελει παλι αλλαγη αυτη η ηλεκτρονικη βαλβιδα και μου ειπαν να τσεκαρω την φουσκα υποπιεσησ !!!

θα ηθελα οποιοσ εχει αντιμετωπισει τετοια παρομοια κατασταση ή γνωριζει κατι ασ σχολιασει θα του ημουν ευγνομων!!! Ευχαριστω

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

λογικα κατω απο το τιμονι σου η καπου εκει εχει καμια δεκαρια ρελεδακια που δινουν ρευμα σε ολο το αμαξι.

ενα απο αυτα ειναι που δινει ρευμα στους πολλαπλασιαστες τους αισθητηρες λ στο νοξ την egr και την ανλια βενζινης.

απο αυτο που περιγραφεις λογικα το προβλημα ξεκιναει σε κατι απο αυτα η απλα στο ρελε που δινει ρευμα σε ολα αυτα.

τσεκαρε το και αλλαξε το.50-60 ευρω πρεπει να χει.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάτι νεότερο σ΄αυτό ? @sakis13 ?

Link to comment
Share on other sites

Εδω στη περιοχη που μενω δεν μπαινει κανενασ στη διαδικασια να ψαξει με τη προοπτικη οτι υπαρχει δυνατοτητα να μην βρει τπτ ... διοτι αν ειχε καψει καποιον ρελε ή ασφαλεια η βλαβη δεν θα εσβηνε και θα αναβε παλι μετα απο λιγο !!! οποτε μαλλον θα αλλαξω αυτο που λεει το διαγνωστικο!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.