Spyros Tetien Trader Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Καλησπερα σας αγαπητοι φιλοι , αυτο το λαστιχο που βλεπεται στις φωτο (ελπιζω να τις εστειλα κανονικα και οχι μονο το κειμενο) σε αρκετα καλη κατασταση ειναι 26 χρονων και ειναι η ρεζερβα σε ενα νισσαν μικρα που το αγορασα το μαιο του 1990 , μεχρι περυσι τετοιο καιρο ηταν κανονικα στη θεση της ρεζερβας αλλα μετα απο λαστιχο που επαθα το βαλα πανω για να κανω 1,5 χιλιομ. μεχρι στο σπιτι, απο τοτε (1 χρονο δηλ) το αφησα να δω ποτε θα παρουσιασει τα πρωτα σημαδια καταστροφης αλλα οπως βλεπεται ειναι μια χαρα αλλα κ στην αφη ειναι πολυ μαλακο και οχι κουτσουρο , πως γινεται αυτο ? τοσα πολλα χρονια και ζει? δεν επρεπε με τις πρωτες μερες χρησης να διαλειθει ? ειναι στην πισω δεξια ροδα κ δεν εχει βδομαδα και ετος κατασκευης , αρα μηπως σε ολα αυτα οι ημερομηνιες ληξης ειναι κ λιγο μυθος?. Ευχ για φιλοξενια Pacific crossing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Πρέπει να αναγράφει ημερομηνία αλλά όχι με τη σημερινή μορφή. Από το 2000 και μετά χρησιμοποιείται όπως ξέρουμε 4ψήφια ένδειξη που μας πληροφορεί για την εβδομάδα και το έτος κατασκευής. Πριν το 2000 τα ψηφία ήταν 3, τα 2 πρώτα από τα οποία ήταν πάλι η εβδομάδα αλλά το 3ο ήταν το έτος μέσα στην δεκαετία π.χ. 354, δηλαδή 35η εβδομάδα του 4ου έτους της δεκαετίας και ένα τριγωνάκι που έδειχνε ότι ήταν πριν το 2000. Άρα ψάξε για 3ψήφια ένδειξη. Τώρα για το άλλο που λες, 26 χρόνια είναι πράγματι πάρα πολλά. Και μεις έχουμε λάστιχα στην αποθήκη 9 χρόνια που μοιάζουν αρκετά φρέσκα στην αίσθηση, αλλά 26 χρόνια? Γενικά αν το ελαστικό είναι αφόρετο, δεν το βλέπει ο ήλιος και δεν έχει μεγάλες αυξομειώσεις στη θερμοκρασία, η ζωή του μπορεί να επιμηκυνθεί κατά πάρα πολλά χρόνια. Αλλά στην περίπτωσή σου ήταν και στη θέση της ρεζέρβας όλα αυτά τα χρόνια όχι σε αποθήκη, οπότε αν το αμάξι πάρκαρε κάτω από τον ήλιο μέσα στο κατακαλόκαιρο, μιλάμε για 50+ βαθμοί στο χώρο της ρεζέρβας, καθώς επίσης πιθανότατα και υπό το μηδέν ή έστω κοντά στο μηδέν τις χειμωνιάτικες νύχτες, για 26 χρόνια. Ήλιος μπορεί να μην το έβλεπε αλλά θερμοκρασιακές αυξομειώσεις θα υπήρχαν. Πάντως οι ημερομηνίες παίζουν ρόλο, τοσο σε φορεμένα όσο και σε αφόρετα, απλά περισσότερο για φορεμένα, τα οποία ακόμα και αν δεν φαγωθούν, θα ξεραθούν αργά ή γρήγορα, ανάλογα και πάλι αν το αμάξι παρκάρει έξω ή σε κλειστό γκαράζ, αν κυκλοφορεί πολύ στον ήλιο, πόσα χιλιόμετρα κάνει, από 3 χρόνια μέχρι 5 άντε 6 δεν νομίζω φορεμένα ελαστικά να μείνουν σε καλή κατάσταση για περισσότερο. Γνώμη μου είναι μην ρισκάρεις με τόσο παλιά ελαστικά γιατί επιφανειακά μπορεί να μην παρατηρείς κάτι αλλά η συνοχή του υλικού πρέπει να έχει αλοιωθεί. Τουλάχιστον το έχεις πίσω οπότε δεν κινδυνεύεις σε κάνα δυνατό φρενάρισμα, αλλά είναι και οι στροφές. Και δεν περνάς ΚΤΕΟ φαντάζομαι το ξέρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Tetien Trader Posted November 12, 2016 Author Report Share Posted November 12, 2016 Σε αυτα που εγραψες φιλε μου στο ενα θα συμφωνησω και σε ενα αλλο οχι , οντως η συνοχη του υλικου μπορει να εχει αλλοιωθει και να ειναι επικινδυνο αλλα στο αλλο για το κτεο σε πληροφορω οτι το αυτοκινητο ειχει παρει οκ απο κτεο εως και το 2018.( υπαρχουν πολλοι δρομοι στην ελλαδα που σε φτανουν στο επιθυμητο αποτελεσμα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 Τωρα σοβαρά,θα συζητησουμε οντως εαν ενα λαστιχο 26 χρονων ειναι για πεταμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted November 13, 2016 Report Share Posted November 13, 2016 8 hours ago, spyros said: Σε αυτα που εγραψες φιλε μου στο ενα θα συμφωνησω και σε ενα αλλο οχι , οντως η συνοχη του υλικου μπορει να εχει αλλοιωθει και να ειναι επικινδυνο αλλα στο αλλο για το κτεο σε πληροφορω οτι το αυτοκινητο ειχει παρει οκ απο κτεο εως και το 2018.( υπαρχουν πολλοι δρομοι στην ελλαδα που σε φτανουν στο επιθυμητο αποτελεσμα). Ναι μιλάω για τον κύριο δρόμο όχι τον "παρακαμπτήριο". Αν δοκιμάσεις τον κύριο θα πέσεις σε απαγορευτικό. Κανονικά δεν θα έπρεπε να το συζητούσαμε καν έχει δίκιο ο πασατούκος, μην προκαλείς την τύχη σου πήγαινε βάλε ένα οικονομικό στην τελική. Λοιπόν εσύ αποφασίζεις, αλλά να ξέρεις το ελαστικό είναι σίγουρα αλλοιωμένο και δυνητικά επικίνδυνο, ακόμα και αν δεν φαίνεται εξωτερικά, αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Tetien Trader Posted November 13, 2016 Author Report Share Posted November 13, 2016 Πολυ σωστα με την πρωτη ευκαιρια θα αλλαχθη. Καλα να περνατε . Pacific crossing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...