Pikis Posted November 13, 2016 Report Posted November 13, 2016 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ TOURAN 1.6 TDI DSG 7ΘΕΣΙΟ. ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ (ΧΩΡΟΥΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ). ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΩ (ΖΟΡΙΣΜΑ, ΧΤΥΠΗΜΑ, ΚΤΛ) "ΚΟΛΛΗΣΕ" Η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΚΟΜΑ. ΕΙΣΡΧΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ KARENTA ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ. ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote
takpanos Posted November 13, 2016 Report Posted November 13, 2016 Στειλε ενα μαιλ στην εταιρια για την μη εξυπηρεστηση στο θεμα αυτοκινητου εξυπηρετησης-μη εξηγησης. Μερικα πραγματα θα ηθελαν να τα ξερουν οι αποπανω τους Quote
RAF JOHN Posted November 14, 2016 Report Posted November 14, 2016 18 hours ago , Pikis said: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ TOURAN 1.6 TDI DSG 7ΘΕΣΙΟ. ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ (ΧΩΡΟΥΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ). ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΩ (ΖΟΡΙΣΜΑ, ΧΤΥΠΗΜΑ, ΚΤΛ) "ΚΟΛΛΗΣΕ" Η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΚΟΜΑ. ΕΙΣΡΧΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ KARENTA ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ. ΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Στο φόρουμ γράφουμε με μικρούς χαρακτήρες γιατί η μεγάλοι είναι σαν να φωνάζουμε... Quote