Jump to content
passatfsi

μειωση υγρου παραφλου

Recommended Posts

καλησπερα

το μαρτη περιπου εγινε σερβις στο αμαξι που ειχε 44 χιλιαρικα  χλμ και τοτε γεμησανε το παραφλου

σημερα παρατηρησα οτι κοντευει στο min το υγρο εχει 50000 χλμ το αμαξι

ειναι φυσιολογικο να κατεβει τοσο γρηγορα ? παιζει διαρροη?

Link to comment
Share on other sites

Γεμισανε τι εννοεις; Μεχρι που; Νομιζω κρυο το αμαξι πρεπει να εχει παραφλου απο μιν μεχρι μαχ αναμεσα. Εσενα ειναι στο μιν κρυο;

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , passatfsi said:

καλησπερα

το μαρτη περιπου εγινε σερβις στο αμαξι που ειχε 44 χιλιαρικα  χλμ και τοτε γεμησανε το παραφλου

σημερα παρατηρησα οτι κοντευει στο min το υγρο εχει 50000 χλμ το αμαξι

ειναι φυσιολογικο να κατεβει τοσο γρηγορα ? παιζει διαρροη?

Εννοείς ότι έκανες αλλαγή στο παραφλού??? Η απλά ήθελε συμπλήρωμα γιατί είχε πέσει η στάθμη και έβαλε απλά νεράκι ο μάστορας??? Γίνε πιο αναλυτικός για να  πάρεις σωστές απαντήσεις.

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Χάρης7 said:

Γεμισανε τι εννοεις; Μεχρι που; Νομιζω κρυο το αμαξι πρεπει να εχει παραφλου απο μιν μεχρι μαχ αναμεσα. Εσενα ειναι στο μιν κρυο;

Λοιπόν εχθές δεν το είχα βάλει μπροστά κοντευε στο min γέμισαν εννοώ συμπληρωσαν 

39 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Εννοείς ότι έκανες αλλαγή στο παραφλού??? Η απλά ήθελε συμπλήρωμα γιατί είχε πέσει η στάθμη και έβαλε απλά νεράκι ο μάστορας??? Γίνε πιο αναλυτικός για να  πάρεις σωστές απαντήσεις.

Όχι δεν έβαλαν νεράκι το g12 που παίρνει συμπλήρωμα γτ είχε φτάσει στο min και τώρα κοντεύει πάλι στο min

Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , passatfsi said:

Λοιπόν εχθές δεν το είχα βάλει μπροστά κοντευε στο min γέμισαν εννοώ συμπληρωσαν 

Όχι δεν έβαλαν νεράκι το g12 που παίρνει συμπλήρωμα γτ είχε φτάσει στο min και τώρα κοντεύει πάλι στο min

Αν ανοιξεις το βιβλιαρακι θα σου λεει οτι πρεπει κρυο να ειναι αναμεσα στο μιν και το μαχ οποτε ειναι φυσιολγικο. Αν τωρα δεις και κατεβει απο το μιν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει η τρομπα η απο καπου να χανει στις ενωσεις στα λαστιχα η να βγαινει απο πανω γτ ζεστενεται. Αλλα οσο ειναι αναμεσα στο μιν και μαχ οταν ειναι κρυο εισαι OK. Ρωτα και στην αντιπροσωπεια με ενα τηλεφωνο νομιζω αυτο θα σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , Χάρης7 said:

Αν ανοιξεις το βιβλιαρακι θα σου λεει οτι πρεπει κρυο να ειναι αναμεσα στο μιν και το μαχ οποτε ειναι φυσιολγικο. Αν τωρα δεις και κατεβει απο το μιν υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει η τρομπα η απο καπου να χανει στις ενωσεις στα λαστιχα η να βγαινει απο πανω γτ ζεστενεται. Αλλα οσο ειναι αναμεσα στο μιν και μαχ οταν ειναι κρυο εισαι OK. Ρωτα και στην αντιπροσωπεια με ενα τηλεφωνο νομιζω αυτο θα σου πουν.

ναι βρε φιλε συμφωνω αλλα ηταν κοντα στο max το μαρτη κα τωρα στο min περιπου αρκετο εχει αδειασει δηλ αυτο με ανησυχει το ποσο αναμεσα θα ειναι δε με νοιαζει το γιατι τοσο γηγορα πηγε στο min

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , passatfsi said:

καλησπερα

το μαρτη περιπου εγινε σερβις στο αμαξι που ειχε 44 χιλιαρικα  χλμ και τοτε γεμησανε το παραφλου

σημερα παρατηρησα οτι κοντευει στο min το υγρο εχει 50000 χλμ το αμαξι

ειναι φυσιολογικο να κατεβει τοσο γρηγορα ? παιζει διαρροη?

 

1.   Τον Μάρτιο μετά από 3-4 μέρες έλενξες τη στάθμη? Αν ναι τι είδες?

 

2.   Αν όχι και τώρα το ξαναείδες από τότε, δύο ενδεχόμενα υπάρχουν:

α.   Μετά τις εργασίες πάντα το κύκλωμα ρουφάει λίγο ακόμα οπότε το παρακολουθούμε και γεμίζουμε μέχρι να έρθει η στάθμη ανάμεσα στο min - max, οπότε ήταν φυσιολογικό μην ανησυχείς.

β.   Έχεις διαρροοή ψυκτικού μέσου πιθανότατα από κάποιο διακλαδωτήρα,κολλάρο ή την αντλία νερού.

 

ΛΥΣΗ: Τι να κάνεις:

Κάνε μια γραμμούλα με μολύβι στο δοχείο και παρακολούθησέ το μετά από 3-4 μέρες, καθώς επίσης και στο δάπεδο που παρκάρεις για ροζ κυλίδες.

Αν παραμένει στο ίδιο επίπεδο, τότε δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας και είσαι στο 2α. :rock:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , nikdev said:

 

1.   Τον Μάρτιο μετά από 3-4 μέρες έλενξες τη στάθμη? Αν ναι τι είδες?

 

2.   Αν όχι και τώρα το ξαναείδες από τότε, δύο ενδεχόμενα υπάρχουν:

α.   Μετά τις εργασίες πάντα το κύκλωμα ρουφάει λίγο ακόμα οπότε το παρακολουθούμε και γεμίζουμε μέχρι να έρθει η στάθμη ανάμεσα στο min - max, οπότε ήταν φυσιολογικό μην ανησυχείς.

β.   Έχεις διαρροοή ψυκτικού μέσου πιθανότατα από κάποιο διακλαδωτήρα,κολλάρο ή την αντλία νερού.

 

ΛΥΣΗ: Τι να κάνεις:

Κάνε μια γραμμούλα με μολύβι στο δοχείο και παρακολούθησέ το μετά από 3-4 μέρες, καθώς επίσης και στο δάπεδο που παρκάρεις για ροζ κυλίδες.

Αν παραμένει στο ίδιο επίπεδο, τότε δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας και είσαι στο 2α. :rock:

σε ευχαριστω πολυ φιλε θα το κανω αυτο που ειπες και λογικα θα παω για γεμισμα δε θελω να το αφησω για κηλιδες δε ξερω γτ το γκαραζ πλενεται που και που :p

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό που είπε ο Νίκος θα σου έλεγα και εγώ. Τσέκαρε και ξαναγράψε  ποστ  να δούμε τι ήταν τελικά.

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Και μενα στο min ειναι και ειμαι στη τριετια τωρα και δεν εχω αλλαξει καθολου παραφλου. Μου ειπαν να βαλω λιγο απιονισμενο νερο να ξεκολλησει απο το min και στο σερβις θα δουν αν χανει η οχι. Το σερβις ειναι σε κανα δυο μηνες. Γενικα ειναι λογικο να πεφτει η σταθμη με τον καιρο;

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που είναι 3 χρόνια στο ίδιο επίπεδο σημαίνει ότι δεν έχεις διαρροή απλά βάλε νερό όπως σου είπαν για να πάει εκεί που πρέπει... Αυτά περί παραφλού αν δεν υπάρχει θέμα με κολάρα η αντλία όπως είπε ο Νίκος σωστά είναι πιο πολύ θέμα σωστής εξαέρωσης. Εμένα για παράδειγμα μου έχει τύχει να αλλάξω παραλού και για 3 μέρες να βάζω 100γρ μέχρι που ήρθε στα ίσια του και πλέον είναι μόνιμα στο max. 

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Απο την στιγμή που είναι 3 χρόνια στο ίδιο επίπεδο σημαίνει ότι δεν έχεις διαρροή απλά βάλε νερό όπως σου είπαν για να πάει εκεί που πρέπει... Αυτά περί παραφλού αν δεν υπάρχει θέμα με κολάρα η αντλία όπως είπε ο Νίκος σωστά είναι πιο πολύ θέμα σωστής εξαέρωσης. Εμένα για παράδειγμα μου έχει τύχει να αλλάξω παραλού και για 3 μέρες να βάζω 100γρ μέχρι που ήρθε στα ίσια του και πλέον είναι μόνιμα στο max. 

Δεν ξερω αν ειναι στο ιδιο επιπεδο μπορει να ηταν στο max πριν τρια χρονια ας πουμε. Ρωταω αν ειναι φυσιολογικο να πεσει με τα χρονια η σταθμη.

Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικό δεν είναι αλλά δεν σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα αν είχε γίνει μία εργασία στο αυτοκίνητο από μία αλλαγή παραφλού ή μία αλλαγή ψυγείου ή μία αλλαγή κολάρου ή οτιδήποτε άλλο που πρέπει να αδειάσει το κυκλώματος (αν το έχεις πάρει μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι έκανε ο προηγούμενος) τότε πιθανόν να μην έγινε σωστή εξαέρωση ή να μην μπήκε η σωστή ποσότητα... Αν έχεις αμφιβολίες κάνε ένα τσεκ αλλά ξαναλέω αν είχε διαρροή θα ήταν πολύ κάτω από το min.

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Φυσιολογικό δεν είναι αλλά δεν σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα αν είχε γίνει μία εργασία στο αυτοκίνητο από μία αλλαγή παραφλού ή μία αλλαγή ψυγείου ή μία αλλαγή κολάρου ή οτιδήποτε άλλο που πρέπει να αδειάσει το κυκλώματος (αν το έχεις πάρει μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι έκανε ο προηγούμενος) τότε πιθανόν να μην έγινε σωστή εξαέρωση ή να μην μπήκε η σωστή ποσότητα... Αν έχεις αμφιβολίες κάνε ένα τσεκ αλλά ξαναλέω αν είχε διαρροή θα ήταν πολύ κάτω από το min.

Καινουριο το πηρα και ειναι το τριτο σερβις. Λαδια εχει αλλαξει και φιλτρα. Θα βαλω λιγο νερο και θα το μαρκαρω με μια γραμμη και θα δω μεχρι το σερβις σε δυο μηνες αν πεσει η οχι. Θενξ.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε αυτό που λες και θα δεις ότι δεν θα πέσει...  Να βάλεις νερό όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο (πάρκαρε το βράδυ και βάλε το πρωί).

Link to comment
Share on other sites

Just now, RAF JOHN said:

Κάνε αυτό που λες και θα δεις ότι δεν θα πέσει...  Να βάλεις νερό όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο (πάρκαρε το βράδυ και βάλε το πρωί).

ΟΚ ναι ετσι θα το κανω. Παντως μερικες φορες εχω ακουσει ενα ψιλοσφυριγμα απο εκεινη την περιοχη χωρις να ξερω τι σημαινει.

Link to comment
Share on other sites

Γεμισανε τι εννοεις; Μεχρι που; Νομιζω κρυο το αμαξι πρεπει να εχει παραφλου απο μιν μεχρι μαχ αναμεσα. Εσενα ειναι στο μιν κρυο;

Εξαέρωση έκαναν ή απλά γέμισαν και το έκλεισαν;;



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2016 at 10:48 ΜΜ, passatfsi said:
καλησπερα

το μαρτη περιπου εγινε σερβις στο αμαξι που ειχε 44 χιλιαρικα  χλμ και τοτε γεμησανε το παραφλου

σημερα παρατηρησα οτι κοντευει στο min το υγρο εχει 50000 χλμ το αμαξι

ειναι φυσιολογικο να κατεβει τοσο γρηγορα ? παιζει διαρροη?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Με κάθε αλλαγή θέλει και εξαέρωση για να ειναι σωστή η ένδειξη κάνε έλεγχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, για δες μηπως κάποιος σφιγκτήρας στην έξοδο έχει χαλαρώσει.Λογικα θα εχεις μαζέψει και άλατα στην έξοδο.Το ίδιο επαθα και εγω

Στάλθηκε από το MI 4LTE μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωσε με κρυο κινητηρα μεταξυ min και max (αν χρειαζεται) και παρακολουθησε το.

Αν εχει πεσει καπου θα εχεις μια μικρη διαρροη.

Σε περιπτωση που οταν συμπληρωσαν εβαλαν παραπανω αποσο χρειαζεται, θα βγηκε απο την υπερχειλιση.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κια παλι σημερα πηρα το αμαξι ενα μηνα μετα σχεδον

οριστε η φωτο

πριν ενα μηνα που σας εγραψα ηταν στη θεση min πιο πανω δηλαδη η θερμοκρασια ηταν φυσιολογικη

viber image.jpg

Edited by passatfsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα..... Αφού λοιπόν το είχες παρκαρισμένο είδες από κάτω υπολείμματα παραφλού σε κάποιο σημείο ώστε να περιορίσεις τα σημεία που μπορεί να είναι η ζημία???  Πιστεύω πως είναι αντλία νερού αν και είναι λίγα τα χιλιόμετρα.

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , RAF JOHN said:

Μάλιστα..... Αφού λοιπόν το είχες παρκαρισμένο είδες από κάτω υπολείμματα παραφλού σε κάποιο σημείο ώστε να περιορίσεις τα σημεία που μπορεί να είναι η ζημία???  Πιστεύω πως είναι αντλία νερού αν και είναι λίγα τα χιλιόμετρα.

και την προηγουμενη φορα δεν ειχε υπολειμματα εκανα 50 χμ σημερα εθνικη κυριως και το ειδα μετα αφου σταματησα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά πήγαινε σε μάστορα να το σηκώσει και να βγάλει την ποδιά μπάς και δει κάτι... Να του πεις να τσεκάρει κολάρα και αυτά που είναι από την πίσω μεριά (δεν φαίνονται έτσι με το μάτι θέλουν ένα καθρεφτάκι) και κυρίως να δει την αντλία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.