vw golf tsi mk6 Posted November 14, 2016 Report Share Posted November 14, 2016 (edited) Καλησπέρα!! Έχω ένα πρόβλημα τρέχει νερό από την εξατμιση? Edited November 17, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 16, 2016 Report Share Posted November 16, 2016 μεταφορα στην σωστη ενοτητα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 On 14/11/2016 at 8:55 ΜΜ, vw golf tsi mk6 said: Καλησπέρα!! Έχω ένα πρόβλημα τρέχει νερό από την εξατμιση? Στο Cold Start είναι φυσιολογικό! Γίνε πιο περιγραφικός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Ενας ταξιτζης μου ειπε καποτε οτι η βενζινη μου εχει νερο γτ και μενα ετρεχε. πατα το λεει να φυγει απο πισω το νερο. Ισχυει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted November 18, 2016 Report Share Posted November 18, 2016 Τρέχει και είναι φυσιολογικό, οι υδρατμοί των καυσαερίων που βγαίνουν από την εξάτμιση υγροποιούνται επειδή ακουμπούν στο μέταλλο που είναι κρύο στην εκκίνηση, μέχρι αυτό να ζεσταθεί. Μετά δεν είναι φυσιολογικό. Αν η βενζίνη είναι νερωμένη θα τρέχει λίγο περισσότερο στην εκκίνηση αλλά μετά αν ο κύλινδρος πιάνει θερμοκρασία, πάλι θα βγαίνουν ως αέριο. Αν είναι τόσο πολύ το νερό μάλλον θα παρατηρήσεις και άλλα πράγματα εκτός από το νερό ... Όταν ο ταξιτζής σου είπε πάτα το να φύγει το νερό, εννοούσε εμπειρικά ότι ανεβάζοντας φορτίο, αυξάνονται οι θερμοκρασίες στον κύλινδρο, ζεσταίνεται πιο γρήγορα το μέταλλο της εξάτμισης και "φεύγει" (εξαφανίζεται) το νερό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos_gk Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 Παιδες καλησπερα και απο μενα. Με καποιες λιγες γνωσεις που εχω θα ελεγα πως η συσωρευση των εγλωβισμενων ατμων στον καταλυτη και γενικα το δικτυο της εξατμισης ειναι ενα φαινομενο το οποιο συνανταμε οταν εχουμε "Στοιχιομετρικη καυση" που θα πει πως εχουμε καλη ποιοτητα καυσης. Το καυσιμο εχει την ταση οταν καιγεται σωστα μεσα στον κυλινδρο να ατμοποιειται και να βγαινει απο την εξατμιση σε μορφη ατμου. Αν αυτος τωρα εγκλωβιστει μολις κρυωσει η εξατμιση θα υγροποιηθει και το πρωι(cold start) θα βλεπουμε νερο να βγαινει απο την εξατμιση. Ειναι ενα φαινομενο το οποιο οταν ειναι παρωδικο και αφου ζεσταθει καλα το αυτοκινητο σταματησει, οχι απλα δεν διατρεχει κανενας λογος ανησυχιας αλλα ειναι και ενδειξη καλης καυσης του μειγματος. Και για τους λιγο πιο προχωρημενους δειχνει οτι κατα την λειτουργια του ο κινητηρας βρισκεται σχεδον στην τιμη "λ=1"(εξου και ο αισθητηρασ λ) ο οποιος ιδανικα θα πρεπει να δειχνει την τιμη αυτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 Με την καύση της βενζίνης έχουμε στα καυσαέρια κυρίως οξείδια αζώτου , μονοξείδιο του άνθρακα και υδρογονάνθρακες τα οποία μπαίνοντας στο καταλύτη μετατρέπονται αντίστοιχα σε άζωτο, διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Άρα με την καύση παράγεται συνεχώς νερό σε μορφή ατμού το οποίο είναι ορατό μόνο όταν η εξάτμιση είναι κρύα λόγω υγροποίησης του. Στη συνέχεια φυσικά και εξακολουθεί να βγαίνει νερό αλλά δεν μπορεί να υγροποιηθεί πλέον επειδή το σύστημα εξάτμισης είναι ζεστό και συνεπώς δεν φαίνεται. (το νερό στην βενζίνη σαν νοθεία και μετά να το δούμε πίσω στην εξάτμιση δεν παίζει) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos_gk Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 Vassilis63 Σωστοτατος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...