Jump to content
vw golf tsi mk6

Golf 6 1.4 Tsi 122 - Νερό από την εξάτμιση

Recommended Posts

On 14/11/2016 at 8:55 ΜΜ, vw golf tsi mk6 said:

Καλησπέρα!!

Έχω ένα πρόβλημα τρέχει νερό από την εξατμιση? 


Στο Cold Start είναι φυσιολογικό!

Γίνε πιο περιγραφικός.

 

Link to comment
Share on other sites

Ενας ταξιτζης μου ειπε καποτε οτι η βενζινη μου εχει νερο γτ και μενα ετρεχε. πατα το λεει να φυγει απο πισω το νερο.

Ισχυει;

Link to comment
Share on other sites

Τρέχει και είναι φυσιολογικό, οι υδρατμοί των καυσαερίων που βγαίνουν από την εξάτμιση υγροποιούνται επειδή ακουμπούν στο μέταλλο που είναι κρύο στην εκκίνηση, μέχρι αυτό να ζεσταθεί. Μετά δεν είναι φυσιολογικό. Αν η βενζίνη είναι νερωμένη θα τρέχει λίγο περισσότερο στην εκκίνηση αλλά μετά αν ο κύλινδρος πιάνει θερμοκρασία, πάλι θα βγαίνουν ως αέριο. Αν είναι τόσο πολύ το νερό μάλλον θα παρατηρήσεις και άλλα πράγματα εκτός από το νερό ...

Όταν ο ταξιτζής σου είπε πάτα το να φύγει το νερό, εννοούσε εμπειρικά ότι ανεβάζοντας φορτίο, αυξάνονται οι θερμοκρασίες στον κύλινδρο, ζεσταίνεται πιο γρήγορα το μέταλλο της εξάτμισης και "φεύγει" (εξαφανίζεται) το νερό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα και απο μενα.

Με καποιες λιγες γνωσεις που εχω θα ελεγα πως η συσωρευση των εγλωβισμενων ατμων στον καταλυτη και γενικα το δικτυο της εξατμισης ειναι ενα φαινομενο το οποιο συνανταμε οταν εχουμε "Στοιχιομετρικη καυση" που θα πει πως εχουμε καλη ποιοτητα καυσης. Το καυσιμο εχει την ταση οταν καιγεται σωστα μεσα στον κυλινδρο να ατμοποιειται και να βγαινει απο την εξατμιση σε μορφη ατμου. Αν αυτος τωρα εγκλωβιστει μολις κρυωσει η εξατμιση θα υγροποιηθει και το πρωι(cold start) θα βλεπουμε νερο να βγαινει απο την εξατμιση. Ειναι ενα φαινομενο το οποιο οταν ειναι παρωδικο και αφου ζεσταθει καλα το αυτοκινητο σταματησει, οχι απλα δεν διατρεχει κανενας λογος ανησυχιας αλλα ειναι και ενδειξη καλης καυσης του μειγματος.

Και για τους λιγο πιο προχωρημενους δειχνει οτι κατα την λειτουργια του ο κινητηρας βρισκεται σχεδον στην τιμη "λ=1"(εξου και ο αισθητηρασ λ)  ο οποιος ιδανικα θα πρεπει να δειχνει την τιμη αυτη.

Link to comment
Share on other sites

  Με την καύση της βενζίνης έχουμε στα καυσαέρια  κυρίως οξείδια αζώτου , μονοξείδιο του άνθρακα και υδρογονάνθρακες τα οποία μπαίνοντας στο καταλύτη μετατρέπονται αντίστοιχα σε άζωτο, διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Άρα με την καύση παράγεται συνεχώς νερό σε μορφή ατμού το οποίο είναι ορατό μόνο όταν η εξάτμιση είναι κρύα λόγω υγροποίησης του. Στη συνέχεια φυσικά και εξακολουθεί να βγαίνει νερό αλλά δεν μπορεί να υγροποιηθεί πλέον επειδή το σύστημα εξάτμισης είναι ζεστό και συνεπώς δεν φαίνεται.

(το νερό στην βενζίνη σαν νοθεία και μετά να το δούμε πίσω στην εξάτμιση δεν παίζει)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.