Bitnik Posted November 15, 2016 Report Share Posted November 15, 2016 Είδα ένα βιντεάκι χτες για μια τραγική ιστορία παράφορης αγάπης... Τέσπα, το αυτοκίνητο (Mercedes GLC 220d θυμίζω) έγινε παραγγελία τον Οκτώβρη του 2014 και παραλαβή τον Ιανουάριο του 2015. Σήμερα έχει 8.000 χλμ. Η ιδιοκτήτρια ανέβασε ένα βίντεο με τα προβλήματα που τις προέκυψαν σε αυτό το διάστημα. Πρώτον, την πρώτη μέρα κιόλας μετά την παραλαβή, το πρωί της άναψε το Check engine! Μα την πρώτη μέρα;;;!!! Το πήγαν στην αντιπροσωπεία. Διέγνωσαν χαλασμένο φίλτρο DPF. Χαλασμένο από το εργοστάσιο... ΔΥΟ βδομάδες έμεινε ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο περιμένοντας το καινούργιο φίλτρο. Μετά, μια μέρα παρατήρησε στο πάρκινγκ ότι ένα φανάρι μπροστά είναι αναμμένο, χωρίς ο διακόπτης να είναι σε θέση "park". Έβαλε μπρος, έσβησε. Ξανάβαλε μπρος, άναψε τα φώτα σε μικρή σκάλα, σε μεγάλη. Έσβησε. Τίποτα... εκεί... το φανάρι αναμμένο. Έβγαλε τον πόλο της μπαταρίας. Λύθηκε το θέμα. Αλλά μέσα στους 10 μήνες που το έχει της το έκανε άλλες δύο φορές και η αντιπροσωπεία να μην μπορεί να βρει το πρόβλημα, ακόμα και μετά από τρίωρη διάγνωση. Επίσης άρχισε να της κολλάει το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Θέλει λέει να σβήσει τον κινητήρα καμιά 15-20 φορές για να ξεκολλήσει και πάλι η αντιπροσωπεία δεν βρίσκει που είναι το πρόβλημα. Αν το θέμα με το DPF φίλτρο λύθηκε με αντικατάσταση και μέσα στην εγγύηση φυσικά, τα άλλα δύο προβλήματα είναι "φαντομάδες" και αν δεν προκύψουν ακριβώς όταν είσαι στην αντιπροσωπεία, η τελευταία νίπτει τας χείρας της. Φοβάται η ιδιοκτήτρια ότι με αυτά τα προβλήματα θα βγει και εκτός εγγύησης σε 2 χρόνια. Γερμανικά αυτοκίνητα! Μερσέντες! Που πάει αυτός ο κόσμος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted November 16, 2016 Report Share Posted November 16, 2016 Ας αλλάξει για αρχή συνεργείο.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 16, 2016 Report Share Posted November 16, 2016 (edited) Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...). Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή). Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις. Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει... Edited November 16, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted November 16, 2016 Report Share Posted November 16, 2016 10 λεπτά πριν , Polakias TDI said: Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...). Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή). Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις. Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει... Καλά είχες mercedes και μετά πήρες vw ??? Είσαι τρελός ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 (edited) 16 hours ago , RAF JOHN said: Καλά είχες mercedes και μετά πήρες vw ??? Είσαι τρελός ??? Χαχαχαχαχαχχα με έκανες & γέλασα πρωί πρωί!!! Την SLK είχα, δεν αντιμετώπισα ειλικρινά ποτέ στα χρόνια που την είχα πρόβλημα ούτε με την οροφή, ούτε με κομπρέσσορα, ούτε με κάτι άλλο. Τα σέρβις δεν ήταν & τόσο πιο ακριβά από τη VW, η συχνότητα εμφάνισής μου στο συνεργείο όμως διέφερε κατά πολύ! Το θέμα ήταν πως αφενός μεγάλωσα λίγο (όχι πως έχει ηλικία το συγκεκριμένο), αφετέρου η μεταπωλητική της αξία έπεφτε πιο γρήγορα & από μετεωρίτη. Λόγω και κάποιας οικονομικής στενότητας, πήρα το Polάκι με τη λογική πως θα μου έμεναν & κάτι ψιλά για τη συντήρησή του κάποια χρόνια. Που να περιμένω πως θα είχα τόσα θέματα... Τέλοσπαντων, το σταματάω εδώ μη με κατηγορίσει κανένας Moderator ή Administrator πως κάνω διαφήμιση της MB! Edited November 17, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 22 hours ago , Polakias TDI said: Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...). Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή). Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις. Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει... Με τα προηγούμενα μοντέλα της η Mercedes κατάφερε να καλύψει όλη τη γκάμα της αξιοπιστίας. Το προηγούμενο GLK - προγενέστερο μοντέλο του σημερινού GLC για οποίο έγινε η αναφορά - ήταν στην κορυφή των δεικτών της αξιοπιστίας της TUV, ενώ το μεγαλύτερο μοντέλο, το ML ήταν εξ αρχής πολύ αναξιόπιστο και κυκλοφορούν πολλές ιστορίες όμοιες με αυτήν που πόσταρα, όταν δλδ καινούργιο ML έβγαινε off μέσα σε βδομάδα, δύο ή μέσα σε δύο μήνες. Το μοντέλο που αναφέρεις πιο κάτω ήταν επίσης από τα πιο αξιόπιστα. Το 1.8Κ το λένε και "εκατομμυριούχος" - δηλαδή από τους κινητήρες που βγάζουν ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Δύο συνάδελφοι έχουν Ε200 1.8Κ, και τα δύο αυτοκίνητα είναι πάνω από 400.000χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα. Συμπληρώνει λαδάκια μόνο, αλλά όχι τίποτε τρομερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Για ML είχα διαβάσει πολλές ιστορίες στο forum, αλλά και είχα ακούσει από γνωστούς μου διάφορα. Φοβερά αναξιόπιστο και όχι με φθηνές βλάβες. Ο κινητήρας ήταν διαμάντι, ειδικά ο upgraded με τα 184 άλογα που είχα. Πέταγε. Τέσπα, περασμένα ξεχασμένα.. Επισημαίνω πάλι το θέμα της επέκτασης εγγύησης, πέραν της δοκιμής άλλου συνεργείου, είναι σημαντικό. Εύχομαι να βγει άκρη με το θέμα σου @Bitnik, είναι άκρως εκνευριστικό και ψυχοφθόρο να τρέχεις στα συνεργεία με καινούριο αυτοκίνητο, πόσω μάλλον με το συγκεκριμένο "αστέρι". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...