Jump to content
Bitnik

Ολοκαίνουργια Mercedes GLC 220d με προβλήματα

Recommended Posts

Είδα ένα βιντεάκι χτες για μια τραγική ιστορία παράφορης αγάπης...

Τέσπα, το αυτοκίνητο (Mercedes GLC 220d θυμίζω) έγινε παραγγελία τον Οκτώβρη του 2014 και παραλαβή τον Ιανουάριο του 2015. Σήμερα έχει 8.000 χλμ. Η ιδιοκτήτρια ανέβασε ένα βίντεο με τα προβλήματα που τις προέκυψαν σε αυτό το διάστημα. Πρώτον, την πρώτη μέρα κιόλας μετά την παραλαβή, το πρωί της άναψε το Check engine! Μα την πρώτη μέρα;;;!!! Το πήγαν στην αντιπροσωπεία. Διέγνωσαν χαλασμένο φίλτρο DPF. Χαλασμένο από το εργοστάσιο... ΔΥΟ βδομάδες έμεινε ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο περιμένοντας το καινούργιο φίλτρο.

Μετά, μια μέρα παρατήρησε στο πάρκινγκ ότι ένα φανάρι μπροστά είναι αναμμένο, χωρίς ο διακόπτης να είναι σε θέση "park". Έβαλε μπρος, έσβησε. Ξανάβαλε μπρος, άναψε τα φώτα σε μικρή σκάλα, σε μεγάλη. Έσβησε. Τίποτα... εκεί... το φανάρι αναμμένο. Έβγαλε τον πόλο της μπαταρίας. Λύθηκε το θέμα. Αλλά μέσα στους 10 μήνες που το έχει της το έκανε άλλες δύο φορές και η αντιπροσωπεία να μην μπορεί να βρει το πρόβλημα, ακόμα και μετά από τρίωρη διάγνωση.

Επίσης άρχισε να της κολλάει το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Θέλει λέει να σβήσει τον κινητήρα καμιά 15-20 φορές για να ξεκολλήσει και πάλι η αντιπροσωπεία δεν βρίσκει που είναι το πρόβλημα.

 

Αν το θέμα με το DPF φίλτρο λύθηκε με αντικατάσταση και μέσα στην εγγύηση φυσικά, τα άλλα δύο προβλήματα είναι "φαντομάδες" και αν δεν προκύψουν ακριβώς όταν είσαι στην αντιπροσωπεία, η τελευταία νίπτει τας χείρας της. Φοβάται η ιδιοκτήτρια ότι με αυτά τα προβλήματα θα βγει και εκτός εγγύησης σε 2 χρόνια. 

 

Γερμανικά αυτοκίνητα! Μερσέντες! Που πάει αυτός ο κόσμος!

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...).

Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. 

Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή).

Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις.

Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει...

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...).

Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. 

Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή).

Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις.

Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει...

Καλά είχες mercedes και μετά πήρες vw ??? Είσαι τρελός ??? :startle:

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
16 hours ago , RAF JOHN said:

Καλά είχες mercedes και μετά πήρες vw ??? Είσαι τρελός ??? :startle:

Χαχαχαχαχαχχα με έκανες & γέλασα πρωί πρωί!!! Την SLK είχα, δεν αντιμετώπισα ειλικρινά ποτέ στα χρόνια που την είχα πρόβλημα ούτε με την οροφή, ούτε με κομπρέσσορα, ούτε με κάτι άλλο.

Τα σέρβις δεν ήταν & τόσο πιο ακριβά από τη VW, η συχνότητα εμφάνισής μου στο συνεργείο όμως διέφερε κατά πολύ! :thumbsu:

Το θέμα ήταν πως αφενός μεγάλωσα λίγο (όχι πως έχει ηλικία το συγκεκριμένο), αφετέρου η μεταπωλητική της αξία έπεφτε πιο γρήγορα & από μετεωρίτη.

Λόγω και κάποιας οικονομικής στενότητας, πήρα το Polάκι με τη λογική πως θα μου έμεναν & κάτι ψιλά για τη συντήρησή του κάποια χρόνια.

Που να περιμένω πως θα είχα τόσα θέματα...

Τέλοσπαντων, το σταματάω εδώ μη με κατηγορίσει κανένας Moderator ή Administrator πως κάνω διαφήμιση της MB! :lol:

Mercedes_SLK_200_Kompressor_Sportpaket_(R171)_Facelift_front_20100612.jpg

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , Polakias TDI said:

Ως παλαιότερος κάτοχος αυτοκινήτου ίδιας μάρκας, έχω μείνει έκπληκτος. Ουδέποτε αντιμετώπισα από το 2008 μεχρι το 2015 που το πούλησα κανένα απολύτως προβλημα. Επίσκεψη μια φορά το χρόνο μόνο για το προγραμματισμένο σέρβις (αυτό μου λείπει...).

Εμεινα έκπληκτος ειδικα από τη στιγμη που έψαξα και είδα πως το αυτοκινητο κατασκευάζεται στη Βρέμη, στη Γερμανία. 

Σίγουρα -με αυτά που διαβάζω- να προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης, η τιμή ειναι καπως υψηλή, αλλά σε σχέση με αυτο που μπορεί να της τύχει μετά τα 2 χρόνια κρίνεται τελικά πολύ χαμηλή η τιμή (& τα κόστη στη ΜΒ ανταλλακτικών ειναι υψηλή).

Συμφωνω με τον @alej, ίσως θα επρεπε να απευθυνθεί και σε αλλο συνεργειο, δε νοείται να μην επιδιορθώνεται το οποιοδήποτε προβλημα απο συνεργειο επίσημης αντιπροσωπείας ΜΒ, στο ελληνικο forum της ΜΒ μπορεις εύκολα να το διαπιστώσεις.

Εκτος αν εχουν αλλαξει τόσο πολυ τα πράγματα που το εχω χάσει...

Με τα προηγούμενα μοντέλα της η Mercedes κατάφερε να καλύψει όλη τη γκάμα της αξιοπιστίας. Το προηγούμενο GLK - προγενέστερο μοντέλο του σημερινού GLC για οποίο έγινε η αναφορά - ήταν στην κορυφή των δεικτών της αξιοπιστίας της TUV, ενώ το μεγαλύτερο μοντέλο, το ML ήταν εξ αρχής πολύ αναξιόπιστο και κυκλοφορούν πολλές ιστορίες όμοιες με αυτήν που πόσταρα, όταν δλδ καινούργιο ML έβγαινε off μέσα σε βδομάδα, δύο ή μέσα σε δύο μήνες.

Το μοντέλο που αναφέρεις πιο κάτω ήταν επίσης από τα πιο αξιόπιστα. Το 1.8Κ το λένε και "εκατομμυριούχος" - δηλαδή από τους κινητήρες που βγάζουν ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Δύο συνάδελφοι έχουν Ε200 1.8Κ, και τα δύο αυτοκίνητα είναι πάνω από 400.000χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα. Συμπληρώνει λαδάκια μόνο, αλλά όχι τίποτε τρομερό.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Για ML είχα διαβάσει πολλές ιστορίες στο forum, αλλά και είχα ακούσει από γνωστούς μου διάφορα.

Φοβερά αναξιόπιστο και όχι με φθηνές βλάβες.

Ο κινητήρας ήταν διαμάντι, ειδικά ο upgraded με τα 184 άλογα που είχα. Πέταγε. Τέσπα, περασμένα ξεχασμένα..

Επισημαίνω πάλι το θέμα της επέκτασης εγγύησης, πέραν της δοκιμής άλλου συνεργείου, είναι σημαντικό. Εύχομαι να βγει άκρη με το θέμα σου @Bitnik, είναι άκρως εκνευριστικό και ψυχοφθόρο να τρέχεις στα συνεργεία με καινούριο αυτοκίνητο, πόσω μάλλον με το συγκεκριμένο "αστέρι".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.