Jump to content
Dimitroulis

VW Tiguan II

Recommended Posts

3 hours ago , XIONOULIS said:

τι εννοεις να εμφανισουμε αφου φαινεται...στην επιλογη της κεντρικης οθονης ψυχαγωγιας που εχει το car(αμαξι)και διαλεγεις το προφιλ .ενας τροπος και δευτερος απτο διακοπτη με την επιλεκτικη κινηση βουνο,χιονι,νορμαλ,ecoκτλ.

εχω την εντυπωση οτι τελικα παιζουν πολλα τερκτιπια της vw τι αποφασισε να εμφανισει στον καθενα μας.

 

στο δικομου μενου εκει το αλλαζω παντως αλλα σε μενα που δεν εχω διλιτρο αλλα 1.4 δεν εχει σημασια μιας τι πατησω σπορτ η εco μιας και το μονο που αλλαζει ειναι ποσο γρηγορα γινονται οι αλλαγες στο dsg και αν 4χ4 η 4χ2αλλα δεν ξερω τι γινεται με τομοτερ...δεν νομιζω να εργοποιηουμε αλλο χαρτη και να ριχνει τις επιδοσεις προς χαρη της οικονομιας

 

σε εχω τετρακινητο και δυστυχως ουτε το 150αρι.

αν θυμαμαι καλα το "απλο" 150αρι δεν ειχε ουτε αυτό το drive mode.

 

το α3 με τα 122 αλογα με χειροκινητο κιβωτιο εχει το drive mode και θεωρητικα στο eco είναι πιο οικονομικο.

 

drive mode εχει κ το karoq με το καινουριο μοτερ 1.5 150. το αστειο είναι ότι η "βασικη" εκδοση του Karoq δεν εχει drive mode αλλα μπορουσες να την βαλεις σαν extra.

 

λογω των παραπανω λοιπον, ρωτησα μηπως κ ξερει καποιος αν μπορει να ξεκλειδωσει το συγκεκριμενο μενου.

 

και να γυρισω και σε κατι που συζητήσουμε μερικα posts Πιο πισω...δεν βρηκα στο μενου μου επιλογή για το Light assist αν και το αμαξι μου το εχει συμφωνα με τα specs.

 

 

 

εχετε βρει καμια ωραια ηλιοπροστασια???

 

 

p.s. μολις ειδα ότι driving profile  selection εχουν όλα τα rline ανεξαρτητου κυβισμου (τουλάχιστον στα χαρτια δεν κανει καποιο διαχωρισμο) από την 45η εβδομαδα και μετα.

αρα λογικα καπως θα μπορει να ξεκλειδωθεί το συγκεκριμενο μενου.

 

Edited by nightmare
Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν , freebil said:

Οι αλλαγες με το obdeleven, μπορουν να επηρεασουν την ισχυ της εγγυησης;

αφου με το obd11 δεν περνας προγραμμα...παιδια η εγγυηση του μοτερ ειναι ανεξαρτητη πχ απτις αλλες εγγυησεις...δεν μπορει πχ επειδη περναμε μια κωδικοποιηση στο καντραν πχ να τσεκαρει οπως το σ3 καθε φορα που ανοιγει το κοντερ να ανυσηχειτε μηπως χασετε την εγγυηση.,,,δεν συνδεονται αυτα .οτι και κανουμε με το Obd11 αντε για κανα παραθυρο ,αντε για να ξεκλειδωσουμε ισως κανα κρυφο μενου,δεν αλλαζουμε τους χαρτες του ecu (εγκεφαλου του μοτερ)επομενως κανενα προβλημα...αυτοι τους νοιαζει αμα βαλουμε προγραμμα και παρουμε ισως κανενα σασμαν στο χερι απο υπερβολικη ροπη η μας το εχουν πολυ στεγνο απτο προγραμμα πχκαι  ανατιναξουμε κανα μοτερ...οι πα#@παρια κωδικοποιησεις που παιζουμε εμεις δεν χανουμε τιποτα..απο εκει και περα το μονο που μπορουμε να παθουμε ειναι να χασουμε καποια λειτουργια του εξοπλισμου μας πχ να μην κλειδωνει στα 30 χλμ μονο του..πχ το λεω οπου και μετα πας και κλεινεις ενα ραντεβου με τον ηλεκτρολογο της αντιπροσωπειας και ζητας επανακωδικοποιηση εξοπλισμου...εγω το πληρωνα αυτο στα ιωαννινα στον καψιωχα επειδη θελει γερμανια 30 ευρο την φορα που εκανα λαθος και μαθαινα πανω στο γκολφ μου για να κωδικοποιησω τοτε το 2010 το εχτραδακι που ειχα βαλει πχ cruise control...αμα δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις...λολ η το τιμονι του 6ριου,,,

 

 

οσο αφορα την ηλιοπροστασια εγω εβαλα μεβρανες γυρω γυρω και τελειωσα...πηρα και μια προστασια του ταμπλο απτο αλι εχπρες αλλα δεν μου αρεσει η ποιοτητα που ηρθε και μαλλον θα το παω σε ταπετσιερη να μου φτιαξει με πατρον τον κινεζο κατι ποιο ποιοτικο.

και τελος πηρα και το αλουμινιου που βαζουμε στο τζαμι οπως ολοι απο ενα πρακτικερ και νετα.τι αλλο να κανεις?

Edited by XIONOULIS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έκλεισα ακριβώς ένα χρόνο με το καλό μου αμαξάκι.

Είναι το 1,6 tdi. Εντελώς μαμά. Δεν πρόσθεσα τίποτα λόγω φόρων που δεν ήθελα πληρώσω. 

Μου κάνει όμως μια χαρά τη δουλειά του και ας μην έχει το ACC ή τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Ταξιδεύει πολύ καλά με το απλό cruise control και πατάει πολύ καλά με τις αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων πίσω. 

Κάνει ακριβώς αυτά για τα οποία το αγόρασα αλλά είναι και πανέμορφο. Μου κουβαλάει το 1700 κιλά τροχόσπιτο και το 650 κιλά σκάφος (με το τρέιλορ).

Έχει κουβαλήσει και κάτι κρεβάτια και ψυγεία.

Έχει ταξιδέψει πολύ και πολύ άνετα με την οικογένεια να κοιμάται αφού η ασφάλεια που σου εμπνέει και η άνεση των καθισμάτων σε αφήνουν να κοιμηθείς.

Δεν έσκισε την άσφαλτο όπως όλα τα οχήματα με 115 άλογα και 1500 κιλά. Έχω στα άμεσα σχέδιά μου να το τονώσω με ένα revo.

 

Είναι ένα όχημα για έναν οικογενειάρχη που ζητάει την άνεση σε συνδυασμό με την οικονομία με premium καταστάσεις και γερμανική αρμονία.

Κουβαλάει και τραβάει τα πάντα. Δε διάλεξα το 4Χ4 λόγω του ότι στη ζυγαριά έβαλα από τη μία μεριά το κόστος απόκτησης και συντήρησης και από την άλλη τις φορές που θα κινηθώ εκτός δρόμου και νίκησε το δεύτερο. Μου αρέσει η off road κατάσταση αλλά ευτυχώς υπάρχει το εντούρο στη ζωή μου που μου καλύπτει αυτή την ανάγκη και υπάρχει και ένα wrangler στην οικογένεια σε περίπτωση που θέλουμε αυτοκίνητο για εκτός δρόμου.

 

Ευχαριστώ πολύ τη VW (και ειδικά τον Οδυσσέα στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκης) για τον ένα χρόνο απόλαυσης ενός από τα πιο πολυχρηστικά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

 

Ελπίζω να το κρατήσω πολλά χρόνια και με κάποιες μικροπροσθήκες να το κάνω στα δικά μου μάτια τέλειο

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Frankie-4 said:

Έκλεισα ακριβώς ένα χρόνο με το καλό μου αμαξάκι.

Είναι το 1,6 tdi. Εντελώς μαμά. Δεν πρόσθεσα τίποτα λόγω φόρων που δεν ήθελα πληρώσω. 

Μου κάνει όμως μια χαρά τη δουλειά του και ας μην έχει το ACC ή τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις. Ταξιδεύει πολύ καλά με το απλό cruise control και πατάει πολύ καλά με τις αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων πίσω. 

Κάνει ακριβώς αυτά για τα οποία το αγόρασα αλλά είναι και πανέμορφο. Μου κουβαλάει το 1700 κιλά τροχόσπιτο και το 650 κιλά σκάφος (με το τρέιλορ).

Έχει κουβαλήσει και κάτι κρεβάτια και ψυγεία.

Έχει ταξιδέψει πολύ και πολύ άνετα με την οικογένεια να κοιμάται αφού η ασφάλεια που σου εμπνέει και η άνεση των καθισμάτων σε αφήνουν να κοιμηθείς.

Δεν έσκισε την άσφαλτο όπως όλα τα οχήματα με 115 άλογα και 1500 κιλά. Έχω στα άμεσα σχέδιά μου να το τονώσω με ένα revo.

 

Είναι ένα όχημα για έναν οικογενειάρχη που ζητάει την άνεση σε συνδυασμό με την οικονομία με premium καταστάσεις και γερμανική αρμονία.

Κουβαλάει και τραβάει τα πάντα. Δε διάλεξα το 4Χ4 λόγω του ότι στη ζυγαριά έβαλα από τη μία μεριά το κόστος απόκτησης και συντήρησης και από την άλλη τις φορές που θα κινηθώ εκτός δρόμου και νίκησε το δεύτερο. Μου αρέσει η off road κατάσταση αλλά ευτυχώς υπάρχει το εντούρο στη ζωή μου που μου καλύπτει αυτή την ανάγκη και υπάρχει και ένα wrangler στην οικογένεια σε περίπτωση που θέλουμε αυτοκίνητο για εκτός δρόμου.

 

Ευχαριστώ πολύ τη VW (και ειδικά τον Οδυσσέα στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκης) για τον ένα χρόνο απόλαυσης ενός από τα πιο πολυχρηστικά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

 

Ελπίζω να το κρατήσω πολλά χρόνια και με κάποιες μικροπροσθήκες να το κάνω στα δικά μου μάτια τέλειο

 

με βρισκεις απολυτα συμφωνο και ειναι η βαση του καθε αγοραστη.να τον ικανοποιει η αγορα του και να του προσφερει χαμογελα χαρας και ικανοποιησης η κινηση αγορας ενος τετοιου αυτοκινητου.στα ματια του καθενος μας ο καθε τιγροσαυρος ειναι τελειος και αν δεν ειναι ,πολλοι ιδιοκτητες κανουν τα απαραιτητα ρετροφιτ ωστε να τα φερουν στην τελειοτητα που θελουν.σημασια εχει να χαροποιει τον οδηγο του και να μεταφερει με ασφαλεια τους επιβατες του.

 

τωρα ο προσανατολισμος του μοντελου διαφοροποιειται και με τις εκδοσεις του...στο εξωτερικο βλεπουμε να τους βαζουν αεροναρτησεις και να τα κανουν σαυρες...αλλοι τα τουμπανιαζουν και αλλοι τα χαιρονται στις διαφορετικες δραστηριοτητες τους.πιστευω σαν μοντελο θα εχει τεραστια επιτυχια και θα σωσει την vw απτην οικονομικη κριση που μπηκε μετα σκανδαλα της αμερικης και μεταπειτα της ευρωπης.ηταν κινηση ματ...ηδη στην αυστραλια πουλαει σαν τρελο.

δεν μπαινω σε τρυπακια εξοπλισμου μιας και ο καθενας το χει για διαφορετικη χρηση και διαφορετικες αναγκες.αλλα ολοι πιστευω οτι κατι ειδαμε και το διαλεξαμε απτον υπολοιπο ανταγωνισμο.

προσωπικα πιστευω οτι τετοια οχηματα πρεπει να εχουν και αργα διαφορικα και αλλα καλουδια αλλα συμβιβαζομαστε...ειναι παντος καιρου μοντελο.

 

εμενα το μονο που με χαλασε ειναι το φορολογικο συστημα της ελλαδος που δεν με αφησε να χαρω και την δυναμη των μεγαλων μοτερ και αναγκαστικα πηρα 1.4.ευγενης ποθος το διλιτρο με τα 240 αλογα...αλλα σε αλλη χωρα.. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Λευτερη, αυτό το αλουμινιο εννοω κ εγω. αλλα αυτό που μπαινει από τη μεσα πλευρα όχι από την εξω γιατι στο παλιο μου την εβαζα χειμωνα-καλοκαιρι και αν είναι απεξω φοβάμαι για νερα κτλ.

παλια το praktiker ειχε κατι ηλιοπροστασιες wrc που ειχαν καποια ωραια σχεδιακια αλλα πρεπει να εχει σταματησει να τα φερνει.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , terris said:

53f316b8831eb20a72e9f7954bc0bc70.jpg

b6fbc74eab29aff2fd0657f2bca5ff80.jpg

Αρκετά ενδιαφέρον οι αλλαγές στο καντράν με διαφορετικά σχέδια !

Εύκολα αλλάζουν από obd 11

 

 

Sent from my iPhone X using Tapatalk

 

σαν επιλογες το obd11 ειναι σουπερ οσο το μαθαινεις τοσο εργαλειο ειναι ...

τωρα καποιες επιλογες οπως οι ποιο πανω μαλλον δεν ταιριαζουν κ τοσο στο τιγκουαν...

 γελιο να σου πω την αληθεια μουπροκαλει οταν βλεπω το 320 η το 280 και για να πιασει τα 200 πρεπει να το ριξουμε απο γκρεμο....το μονο εντυπωσιακο για μενα ειναι το στροφομετρο που παει σε ποιο space style κατασταση το 8000 αλλα και παλι ουτε εκει φτανει....

εχει μετρησεικανεις αραγε το τιγκι του να δει αν ειναι τοσα αλογα οσα λενε?εγω περιμενω να κανουν dynoday εδω στο πειραια στο μαχα να το τσεκαρω .

Edited by XIONOULIS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.  

Εχει παρατηρήσει κανείς, όταν βάζουμε όπισθεν, ανάβει μόνο το δεξιά πίσω λευκό φανάρι?

 

(έκδοση advance 1.6 tdi)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , terris said:

Οι επιλογές υπάρχουν και οποίος ψάξει βάζει ότι νιώθει.
Εμένα πάντως 220 πιάνει ανετα . 2.0 tdi 190hp


Sent from my iPhone X using Tapatalk

sorry βρε τερρι έχεις δικιιο  αλλα εγω οδηγαω  και αυτο ταυτοχρονα και αμα δεν παει ετσι η τριτη του αφου ειναι ιδια βαρη και τα δυο δεν νιωθω οτι τραβανε οχι το διλιτρο αλλα ουτε και 250 αλογα να ηταν ...μην παρεξηγεις,.,,https://www.youtube.com/watch?v=x536u_ZweKE

 

Edited by XIONOULIS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , thpap said:

Παιδιά καλησπέρα.  

Εχει παρατηρήσει κανείς, όταν βάζουμε όπισθεν, ανάβει μόνο το δεξιά πίσω λευκό φανάρι?

 

(έκδοση advance 1.6 tdi)

ναι σε εμας εκει ειναι η οπισθεν το αλλο απο αριστερα ειναι της ομιχλης.το τσεκαρα τα ιδια ειναι λογικα εκτος και αν εχεις το 3δ που δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , XIONOULIS said:

ναι σε εμας εκει ειναι η οπισθεν το αλλο απο αριστερα ειναι της ομιχλης.το τσεκαρα τα ιδια ειναι λογικα εκτος και αν εχεις το 3δ που δεν ξερω

Έχεις δίκιο. Δεν δοκίμασα το φως ομίχλης. 

Ειδα το παρακατω video στο youtube (στο 0:52) και σκέφτηκα "πότε κιόλας καμμένη λάμπα".

 

Thanks.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , thpap said:

Έχεις δίκιο. Δεν δοκίμασα το φως ομίχλης. 

Ειδα το παρακατω video στο youtube (στο 0:52) και σκέφτηκα "πότε κιόλας καμμένη λάμπα".

 

Thanks.

αυτά τα φανάρια περιέργως έχουν 2 λεντ για οπισθεν,,,σε μας οικονομία ...θεωρησαν και το 1 πολύ μας είναι...χαχαχαχ #@4@$#@#$ καλα εκανες και το επισημανες

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κ καλώς σας βρήκα!

Την βδομάδα που έρχεται καλώς εχόντων θα παραλάβω και το δικό μου 2.0 tdi 4 motion.Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν γινόταν να έρθει όπως το ήθελα οπότε θα πρέπει να το φέρω στα δικά μου μέτρα αφού το παραλάβω.(R line μεσα/εξω+ζαντες)
Στο ζουμί λοιπόν,ψάχνω για ζάντες και είμαι ανάμεσα σε 18" ή 19".Σε 18" έχω βρει σε replica τις Suzuka ενώ σε 19" τις γνήσιες που φοράνε και τα R line που έρχονται Ελλάδα.Έχω μια τάση προς τις 19" όμως φοβάμαι για λακούβες / κοπάνηματα κτλπ ,μήπως κάποιος που τις φοράει μπορεί να δώσει λίγο feedback? Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Sfig said:

Καλησπέρα κ καλώς σας βρήκα!

Την βδομάδα που έρχεται καλώς εχόντων θα παραλάβω και το δικό μου 2.0 tdi 4 motion.Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν γινόταν να έρθει όπως το ήθελα οπότε θα πρέπει να το φέρω στα δικά μου μέτρα αφού το παραλάβω.(R line μεσα/εξω+ζαντες)
Στο ζουμί λοιπόν,ψάχνω για ζάντες και είμαι ανάμεσα σε 18" ή 19".Σε 18" έχω βρει σε replica τις Suzuka ενώ σε 19" τις γνήσιες που φοράνε και τα R line που έρχονται Ελλάδα.Έχω μια τάση προς τις 19" όμως φοβάμαι για λακούβες / κοπάνηματα κτλπ ,μήπως κάποιος που τις φοράει μπορεί να δώσει λίγο feedback? Ευχαριστώ!

οσο αφορα την ζαντα ,πηγαινε αφοβα προς 19αρα,,,ειναι τρελα και στο ματι.ανεβαινεις ανετα πεζοδρομια για χρηση μεσα στην πολη αμα χρειαστει,εχει μεγαλο πλατος σαν πορσε η ζαντα και μεγαλο προφιλ.δεν κανει βυζι ατις λακουβες με που εχω δει μεχρι τωρα,,και για την 20 μονο και μονο λογω προφιλ λεω οχι προσωπικα.δεν αποσβαινει κραδασμους και επειδη ειναι ποιο πολυ χαμηλη ακομη θα μεταφερει καποια στιγμη και μεσα στην καμπινα το θορυβο κυλισης...

 

καλωςηρθες στην ομαδα και στο φορουμ και στην οικογενεια της vw....

 

να σου πω για το μετα...οτι αμα δεν εισαι ο τερρι δεν προκειται να μπει τιποτα στο μετα....πιστεψε με..παρε οτι μπορεις απτην αρχη γιατι μετα οι ηλεκτρολογικες σου γνωσεις θα πρεπει να ειναι και αντικειμενο εργασιας....το ρλινε πακετο εξωτερικα μπαινει στο μετα bodykit ειναι ειτε σι αλλως το ρλινε μεσα ,για να βρεις καθησματα και κλπ θα πρεπει να τρακαρει καποιο που ακομη μονο γερμανια βλεπω τετοιες φασεις.εδω ακομη δεν εχω δει ...

 

ποσταρε παντως τι μπορεις να βαλεις στο μετα εδω μεσα για ενημερωση των υπολοιπων μελων και το που σε ποια αντιπροσωπεια γιατι του γρατσια πχ ειναι μακρυα και αλαργα τα ατομα εκει...

 

kyqsPI.jpg

Link to comment
Share on other sites

9Ib2AO.jpgτωρα πως καατφερε να περασει την κιτρινη ριγα δεν ξερω....η ζαντα παντως δεν ειναι ασχημη ακομη και σε 18αρα που πιστευω ειναι το σιζε της

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.