Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 καλημερα παιδια! μηπως εχετε να προτεινετε καποια μπουκα για την εξατμιση? thanks https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F322848201980Για δες αυτήΜια φθηνή λύση για αρχήSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 καλημερα παιδια! μηπως εχετε να προτεινετε καποια μπουκα για την εξατμιση? thanks https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F322848201980Για δες αυτήΜια φθηνή λύση για αρχήSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 3 hours ago , Dimitroulis said: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F322848201980 Για δες αυτή Μια φθηνή λύση για αρχή Sent from my iPhone using Tapatalk thanks! αυτό που με προβληματιζει είναι ότι είναι μονο με κλικς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 thanks! αυτό που με προβληματιζει είναι ότι είναι μονο με κλικς. Τι εννοείς «κλίκς» ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 thanks! αυτό που με προβληματιζει είναι ότι είναι μονο με κλικς. Τι εννοείς «κλίκς» ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 Μάλλον εννοείς το πως «πιάνει» πάνω στις 2 απολήξεις σωστά;Εκτός από τα κλικς όμως αν προσέξεις έχει και από μια τρύπα σε κάθε μπούκα! Λογικά πρέπει να βιδώνει και βίδα για να κρατάει! Εγώ μάλλον θα προχωρήσω σε αγορά! Αν δεν το βιάζεσαι σε κανένα μήνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 ναι αυτό εννοω. η τρυπα είναι για να φευγουν τα νερα. κατσε να ψαξω κ εγω λιγακι. ειχε παρει το ματι μου καποια που ειχαν βιδα, όπως και τα original. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 ναι αυτό εννοω. η τρυπα είναι για να φευγουν τα νερα. κατσε να ψαξω κ εγω λιγακι. ειχε παρει το ματι μου καποια που ειχαν βιδα, όπως και τα original. Από 3 διαφορετικούς πωλητές που έχω, με διαφορετικές τιμές όλα με κλιπς είναιSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias Avgeris Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 Παιδιά πήρα απολήξεις εξατμίσεις από eBay αλλά σκούριασαν με το πρώτο πλύσιμο. Τώρα για το κλιπς δεν υπάρχει πρόβλημα μπαίνει άνετα και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει. Οι τρύπες είναι για τα νερά!Πάντως το ομορφαίνει αρκετά !Αλλά αυτός εδώ έχει ωραίο look . Τι να στοιχίζει αυτή η μετατροπή ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias Avgeris Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 Παιδιά πήρα απολήξεις εξατμίσεις από eBay αλλά σκούριασαν με το πρώτο πλύσιμο. Τώρα για το κλιπς δεν υπάρχει πρόβλημα μπαίνει άνετα και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει. Οι τρύπες είναι για τα νερά!Πάντως το ομορφαίνει αρκετά !Αλλά αυτός εδώ έχει ωραίο look . Τι να στοιχίζει αυτή η μετατροπή ;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted May 4, 2018 Author Report Share Posted May 4, 2018 Παιδιά πήρα απολήξεις εξατμίσεις από eBay αλλά σκούριασαν με το πρώτο πλύσιμο. Τώρα για το κλιπς δεν υπάρχει πρόβλημα μπαίνει άνετα και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει. Οι τρύπες είναι για τα νερά!Πάντως το ομορφαίνει αρκετά !Αλλά αυτός εδώ έχει ωραίο look . Τι να στοιχίζει αυτή η μετατροπή ;Sent from my iPhone using Tapatalk Ηλία αν έχεις το link από τις απολήξεις που πήρες από το eBay βάλτο μήπως πάρουμε από άλλον πωλητήSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 @Dimitroulisδυστυχως δεν μπορω να τα ξαναβρω. @Ilias Avgerisμετα βγαινουν "ευκολα"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 η φωτο ειναι του διλιτρου..το θεμα ειναι να βγαζει κιολας και αυτο ειναι μουφα ,,,,η δεξια ειναι για καυλωτικους λογους...για την αμερικη που οι αμερικανοι αμα δεν δουν να εχουν 2 εξατμισεις απο καθε πλευρα νομιζωντας οτι οδηγουν κανα v8 δεν δινουν αξια σε αμαξι....για αυτο η vw εφτιαξε μουφα την δευετρη αποληξη.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfig Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 (edited) On 4/5/2018 at 12:50 ΜΜ, nightmare said: Σωστος! την μιζα την ειχα ξεχασει. θεωρητικα ομως, ο κατασκευαστης δεν πρεπει να τα εχει προβλεψει αυτα? Το πολύ πολύ να έχουν βάλει μεγαλύτερα καρβουνάκια αλλά κάποια στιγμή θα φαγωθούν όπως κ να έχει(μετά από εκατοντάδες χιλιάδες km).Έχοντας το start-Stop στο οff για μένα υπερτερεί.. Edited May 5, 2018 by Sfig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias Avgeris Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Δεν το βρίσκω το ling για τις απολήξεις, όταν το βρω θα το ανεβάσω. Με τα κλιπς πάντως βγαίνει και μπαίνει εύκολα με το χέρι!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terris Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Εύκολα μπαίνουν αλλά σκουριάζουν εύκολα . Από όποιον πωλητή και μα πάρεις Sent from my iPhone X using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 μηπως να δωσουμε κατι παραπανω για αυτές? https://shop.ahw-shop.de/original-vw-chrom-blende-fuer-endschalldaempfer-60mm-auspuff-endrohrblenden?c=6857 φυσικα, είναι σχεδόν τα 3πλασια χρηματα αλλα αν είναι οι φθηνες να χαλανε και να θελουν αλλαγμα κάθε τοσο, στο τελος περισσοτερα θα εχουμε πληρωσει για αυτές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 καλησπέρα παιδια. θελω μια μικρη βοηθεια επειδή επαιζα με τις κωδικοποιήσεις για τα drl κτλ. και δεν θυμαμαι πως ηταν τα φωτα κανονικα. λοιπον εχουμε εκδοση advance χωρις led μπροστα, δλδ όπως ερχεται με τον βασικο εξοπλισμο. τα drl είναι ιδια με τα φωτα θεσεως ή αναβει και κατι ακομα όταν τα αναβουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie-4 Posted May 7, 2018 Report Share Posted May 7, 2018 15 hours ago , nightmare said: καλησπέρα παιδια. θελω μια μικρη βοηθεια επειδή επαιζα με τις κωδικοποιήσεις για τα drl κτλ. και δεν θυμαμαι πως ηταν τα φωτα κανονικα. λοιπον εχουμε εκδοση advance χωρις led μπροστα, δλδ όπως ερχεται με τον βασικο εξοπλισμο. τα drl είναι ιδια με τα φωτα θεσεως ή αναβει και κατι ακομα όταν τα αναβουμε? Τα Φώτα ημέρας είναι τα λεγόμενα μικρά φώτα. Δεν έχει και άλλες ψείρες δηλαδή. Ανάβουν όταν δεν είναι αναμμένα τα μεσαία. Όταν ανάβεις φλας, σβήνει το εκάστοτε drl. Όταν έχεις χειρόφρενο (όχι auto hold αλλά κανονική στάθμευση), σβήνουν και τα δύο. Με το obd11 Μπορείς να ρυθμίσεις εάν θέλεις να παραμένουν ανοιχτά με το χειρόφρενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 7, 2018 Report Share Posted May 7, 2018 @Frankie-4 σε ευχαριστω πολυ! επειδη ενεργοποιησα τα πισω να λειτουργουν κ αυτα σαν drl (scandinavian drl) , φοβηθηκα μηπως οι ρυθμισεις επηρεασαν και τα μπροστα. το παρατηρησα και εγω, και μου εκανε εντυπωση οτι οταν αναβεις τη μεσαια σκαλα σβηνουν τα μικρα. αν δεν μπερδευω κατι, τα drls μου μενουν ανοιχτα κ με το χειροφρενο(σταθμευση). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 καλημερα παιδια! τι πιεσεις βαζετε στα λαστιχα? ρωταω γιατι ο τεχνικος συμβουλος μου ειχε πει οταν πηρα το αμαξι να βαζω πιο χαμηλες λογω οτι οι τιμες που δινει ο κατασκευαστης δεν ειναι για τους δρομους μας. επισης, μηπως εχει κοιταξει κανεις τα shorts και τα longs του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 1 ώρα πριν , nightmare said: καλημερα παιδια! τι πιεσεις βαζετε στα λαστιχα? ρωταω γιατι ο τεχνικος συμβουλος μου ειχε πει οταν πηρα το αμαξι να βαζω πιο χαμηλες λογω οτι οι τιμες που δινει ο κατασκευαστης δεν ειναι για τους δρομους μας. επισης, μηπως εχει κοιταξει κανεις τα shorts και τα longs του? Καλημέρα. Για τι ποσοστό μείωσης της πίεσης σου μίλησε ο τεχνικός σύμβουλος; Η υποπίεση ή υπερπίεση ενός ελαστικού προκαλεί μείωση της σωστής πρόσφυσης στο δρόμο. Ενδέχεται να προκληθεί φθορά στα ελαστικά, αλλά το σημαντικότερο, να υπάρχει αρνητική επίδραση στους χειρισμούς, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα επικίνδυνο στις άθλιες ελληνικές στροφές με μεγάλη ταχύτητα. Η δε πίεση κάθε ελαστικού έχει να κάνει με το φορτίο. Αν η πίεση δεν είναι επαρκής για το φορτίο που μεταφέρεται, η θερμοκρασία του ελαστικού αυξάνεται λόγω συνεχών κάμψεων και η υπερβολική θερμοκρασία μπορεί να προκαλέσει ζημιά στη δομή του ελαστικού. Δε νομίζω να είναι τόσο ανόητος ο κατασκευαστής. Σίγουρα η πρόσφυση αυξάνεται με την μείωση της πίεσης του ελαστικού, αλλά έχεις άλλα σοβαρά μειονεκτήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 1 hour ago , Polakias TDI said: Καλημέρα. Για τι ποσοστό μείωσης της πίεσης σου μίλησε ο τεχνικός σύμβουλος; Η υποπίεση ή υπερπίεση ενός ελαστικού προκαλεί μείωση της σωστής πρόσφυσης στο δρόμο. Ενδέχεται να προκληθεί φθορά στα ελαστικά, αλλά το σημαντικότερο, να υπάρχει αρνητική επίδραση στους χειρισμούς, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα επικίνδυνο στις άθλιες ελληνικές στροφές με μεγάλη ταχύτητα. Η δε πίεση κάθε ελαστικού έχει να κάνει με το φορτίο. Αν η πίεση δεν είναι επαρκής για το φορτίο που μεταφέρεται, η θερμοκρασία του ελαστικού αυξάνεται λόγω συνεχών κάμψεων και η υπερβολική θερμοκρασία μπορεί να προκαλέσει ζημιά στη δομή του ελαστικού. Δε νομίζω να είναι τόσο ανόητος ο κατασκευαστής. Σίγουρα η πρόσφυση αυξάνεται με την μείωση της πίεσης του ελαστικού, αλλά έχεις άλλα σοβαρά μειονεκτήματα. Συμφωνω αλλα και διαφωνω μαζι σου. Ο κατασκευαστης, αναγκαστικα, εχει παρει καποιες παραδοχες για να ορισει τις πιεσεις των ελαστικων. Επισης, οι πιεσεις εξαρτουνται μεχρι και απο την μαρκα του ελαστικου και τον τροπο οδηγησης, για να μην μπουμε σε πιο συνθηκα πραγματα οπως θερμοκρασια περιβαλλοντος και κατασταση οδοστρωματος. Προσωπικα, στο προηγουμενο μου αυτοκινητο εβαζα παραπανω πιεση απο οτι λεει ο κατασκευαστης και σε αντιθεση με αυτα που ελεγαν οι λαστιχαδες (πιο χαμηλη πιεση). Στο tiguan τωρα, μου εχει προτεινει 2,4 μπρος-πισω για μεσα στην πολη(και ταξιδι μεχρι 300χλμ) και οχι φορτωμενο. Για φορτωμενο και μεγαλο ταξιδι 2,4 μπροστα και 2,6/2,8 πισω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 3 hours ago , nightmare said: Συμφωνω αλλα και διαφωνω μαζι σου. Ο κατασκευαστης, αναγκαστικα, εχει παρει καποιες παραδοχες για να ορισει τις πιεσεις των ελαστικων. Επισης, οι πιεσεις εξαρτουνται μεχρι και απο την μαρκα του ελαστικου και τον τροπο οδηγησης, για να μην μπουμε σε πιο συνθηκα πραγματα οπως θερμοκρασια περιβαλλοντος και κατασταση οδοστρωματος. Προσωπικα, στο προηγουμενο μου αυτοκινητο εβαζα παραπανω πιεση απο οτι λεει ο κατασκευαστης και σε αντιθεση με αυτα που ελεγαν οι λαστιχαδες (πιο χαμηλη πιεση). Στο tiguan τωρα, μου εχει προτεινει 2,4 μπρος-πισω για μεσα στην πολη(και ταξιδι μεχρι 300χλμ) και οχι φορτωμενο. Για φορτωμενο και μεγαλο ταξιδι 2,4 μπροστα και 2,6/2,8 πισω. Υποθέτω πως ο κατασκευαστής έχει θεωρήσει τις πιο κοντινές συνθήκες σε πραγματικές για να προτείνει -για λόγους οικονομίας, περιβαλλοντικούς, ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας- ό,τι πιέσεις έχει προτείνει. Στην τριβή που αναπτύσσεται μεταξύ ελαστικού & οδοστρώματος για να υπάρχει πρόσφυση ώστε να μας κρατά στο δρόμο σίγουρα παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο, στη μηχανική του αντοχή όμως κυρίαρχο ρόλο έχει το φορτίο. Αν έπαιζαν όλοι οι παράγοντες τον ίδιο σημαντικό ρόλο, κάθε φορά που ξεκινούσαμε να πάμε κάπου θα έπρεπε να έχουμε και διαφορετικές πιέσεις. Για αυτό π.χ. όταν αγοράζουμε ελαστικά, πέρα από διαστάσεις, υπάρχουν δύο δείκτες που πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη - ταχύτητας & φορτίου (υπάρχουν & απόδοσης σε βρεγμένο & εξοικονόμησης καυσίμου πλέον). Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για μικρές διαφορές της τάξης του 0,1-0,2 bar μεταξύ του τι λέει ο κατασκευαστής & τι ο τεχνικός σύμβουλος; Αν ναι, προσωπικά σύμφωνος. Αν έχεις diesel βέβαια, θα πρόσθετα κάτι παραπάνω στα μπροστινά ελαστικά, όταν είναι φορτωμένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 2 hours ago , Polakias TDI said: Υποθέτω πως ο κατασκευαστής έχει θεωρήσει τις πιο κοντινές συνθήκες σε πραγματικές για να προτείνει -για λόγους οικονομίας, περιβαλλοντικούς, ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας- ό,τι πιέσεις έχει προτείνει. Στην τριβή που αναπτύσσεται μεταξύ ελαστικού & οδοστρώματος για να υπάρχει πρόσφυση ώστε να μας κρατά στο δρόμο σίγουρα παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο, στη μηχανική του αντοχή όμως κυρίαρχο ρόλο έχει το φορτίο. Αν έπαιζαν όλοι οι παράγοντες τον ίδιο σημαντικό ρόλο, κάθε φορά που ξεκινούσαμε να πάμε κάπου θα έπρεπε να έχουμε και διαφορετικές πιέσεις. Για αυτό π.χ. όταν αγοράζουμε ελαστικά, πέρα από διαστάσεις, υπάρχουν δύο δείκτες που πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη - ταχύτητας & φορτίου (υπάρχουν & απόδοσης σε βρεγμένο & εξοικονόμησης καυσίμου πλέον). Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για μικρές διαφορές της τάξης του 0,1-0,2 bar μεταξύ του τι λέει ο κατασκευαστής & τι ο τεχνικός σύμβουλος; Αν ναι, προσωπικά σύμφωνος. Αν έχεις diesel βέβαια, θα πρόσθετα κάτι παραπάνω στα μπροστινά ελαστικά, όταν είναι φορτωμένο. δυστυχως όμως οι πραγματικες συνθήκες του κάθε κατασκευαστη απεχουν πολύ από τις συνθήκες που επικρατουν στην Ελλαδα. anyway, από αλλου ξεκινήσαμε και αλλου καταληξαμε. η ερωτηση μου παραμενει, πατε ολοι by the book ή εχει πειραματιστεί καποιος και με άλλες πιεσεις? p.s: προσωπικα, μπορω να καταλαβω διαφορα 0,2bar στην οδηγηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...