Jump to content
takpanos

TIGUAN II ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Recommended Posts

καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος.

Link to comment
Share on other sites

On 22/1/2017 at 8:01 ΜΜ, Stelios1 said:

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους! 

Ωραία μέρα με κρύο και πάλι σπίτι οικογενειακά για να ετοιμαστούμε για τη νέα εβδομάδα.

Θέλω να επανέλθω με το εξής θέμα. Από 30-60 χλμ κυρίως στα 50 55 και 60 ακούω ένα πολύ λεπτό σφύριγμα από την πλευρά του οδηγού. Δεν είναι το τζάμι γιατί μου το κάνει και με ανοιχτό τζάμι. Πιστεύω ότι είναι κάτι με την αεροδυναμική σε κάτι που δεν έχει κάτσει καλά στο δικό μου αμάξι. Δεν είναι φυσιολογικός ήχος. Έχει το αμάξι λόγω όγκου και μπαρών ήχους αέρα και στροβιλισμούς αλλά το σφύριγμα είναι ανεπιθύμητο. Υπάρχει κάποιος που έχει παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο ή υποψιάζεται τι είναι; 

καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , chrisvogia said:

καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος.

Συμφωνώ. Από τον καθρέπτη του οδηγού προέρχεται. Στα 55-60 km/h.

Link to comment
Share on other sites

On 26/3/2018 at 11:20 ΠΜ, chrisvogia said:

καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος.

Ακριβώς αυτό ειναι με το καθρεπτη. Πρέπει να τον ανοιξεις και στην επανω πλευρα μπροστά να βάλεις υφασματινη ταινία και να ξανακουμπωσεις. Απο τους πιο εκνευριστικους ηχους. Θα αλλαζα μεχρι και αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

ας μαγνητοφωνησει καποιος τι ειναι αυτος ο θορυβος...γιατι δεν γινεται να το κανει ο καθρεπτης σε μερικους και οχι σε ολους...γιατι σκεφτομαι το σεναριο οι υπολοιποι να μην το εχουμε παρει χαμπαρι ,η και εγω δεν ξερω τι .παντως δεν γινεται να υπαρχει σχεδιαστικο λαθος και να ειναι μονο σε λιγους αυτο.,

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους....
Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος!

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , mafiozos29 said:

Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους....
Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος!

αυτο λεγεται γεραματα να ξερεις

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2018 at 7:34 ΜΜ, mafiozos29 said:

Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους....
Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος!

 

Παίδες, χθες έκανα ταξίδι και προσπάθησα να εντοπίσω τον ήχο σε διάφορες ταχύτητες αλλά δεν αντιλήφθηκα τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, χθες έκανα ταξίδι και προσπάθησα να εντοπίσω τον ήχο σε διάφορες ταχύτητες αλλά δεν αντιλήφθηκα τίποτα.


+1 κι από εμένα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Tiguan Diesel.

 

Προέρχομαι από κατοχή BMW Diesel εδώ και χρόνια και είναι μία από τις επιλογές που σκέφτομαι για αγορά εντός μηνός, ένα 7θεσιο Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP R-Line και αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος κάτοχος του συγκεκριμένου μοτέρ (έστω και στο απλό Tiguan) εδώ μέσα. Είδα τουλάχιστον 3 χρήστες να έχουν την έκδοση 190ΗΡ όμως, αναρωτιέμαι εάν τα ίδια πάνω κάτω θα ισχύουν και για το 2.0 Biturbo.

 

Διάβασα όλη την ενότητα, και από ότι κατάλαβα (αν κατάλαβα καλά):

 

1) Τα σέρβις είναι κάθε 30.000ΚΜ ή 2 έτη, αλλά η εδώ αντιπροσωπεία τα κόβει στο μισό. Τι αλλάζουμε σε αυτό;

 

2) Το κόστος σέρβις κάθε 15.000ΚΜ είναι μεταξύ 135-175€.

 

3) Ουρία συμπληρώνουμε κάθε 8.000ΚΜ περίπου (τόσο διαρκεί ΜΑΧ), με κόστος περίπου 13€ (?) και χρήση του 2L (για την εφαρμογή στο στόμιο) + 10L μετά για γέμισμα.

 

4) Υπάρχουν ψιλά κατασκευαστικα θέματα ποιότητας - αβλεψίες

 

5) Λάδια βάζουν Castrol Edge 5W-30 με κάποια προδιαγραφή VW (ποια είναι?)

 

6) Μέση μεικτή κατανάλωση τα 2.0 TDI 190HP έχουν γύρω στα 7,5 - 8 l/100Km

 

 Σωστά κατάλαβα;

 

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει τις στροφές ρελαντί χωρίς κλιματισμό κλπ; Έχω την εντύπωση οτι ανέβηκαν, είναι στις 840 στροφές . 

 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται από το εάν κάνει regeneration το DPF ή όχι... Εάν κάνει, γύρω στις 960 σαλ.... Εάν δεν κάνει, λίγο πάνω από τις 800 σαλ... Στο δικό μου

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Αγοράστηκε σε προσφορά το φουλ συνθετικό valvoline σε εξαιρετική τιμή.
Το έβαζα και στα πρώτα χρόνια και ήμουν ευχαριστημένος αλλά πέρσι έβαλα τα liqui molie που άκουγα καλά λόγια εδώ μέσα.
Είδα όμως ότι μου ανέβαζε θερμοκρασία μέχρι 112 το καλοκαίρι ενώ παλιά δεν είχα αυτό το θέμα.
Δε ξέρω αν έφταιξε ο καύσωνας φέτος που ήταν διάρκειας ή τα liqui ότι είναι ημισυνθετικα (αν και έχουν καλές προδιαγραφές)b2b002d671bd96b9a5313e9e3309749d.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για πες μας εντυπώσεις από αυτά τα λάδια, με θερμοκρασίες πως είναι; Κατανάλωση;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Για πες μας εντυπώσεις από αυτά τα λάδια, με θερμοκρασίες πως είναι; Κατανάλωση;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Θερμοκρασίες που με ενδιαφέρει είχε πιο χαμηλές το valvoline και για αυτό ξαναεπιστρεφω.
Άλλος ένα λόγος είναι ότι πρόκειται για φουλ συνθετικό.
Καταναλώσεις ίδιες
Link to comment
Share on other sites

Τα χαρακτηριστικά του λαδιού είναι αυτά:

Valvoline Synpower XL-III C3 5W-30
Pour Point: -45 °C
Flash Point: 232 °C
Density 852 kg/m³ (0.852 g/cm³) at 15°C
Viskosity Index: 169
Viscosity: Kinematic: 67,8 mm2/s at 40°C // 11,6 mm2/s at 100°C
TBN: 6,7 mg KOH/gr

Βλέπω χαμηλό TBN και Viskosity Index, not good

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites




Τα χαρακτηριστικά του λαδιού είναι αυτά:

Valvoline Synpower XL-III C3 5W-30
Pour Point: -45 °C
Flash Point: 232 °C
Density 852 kg/m³ (0.852 g/cm³) at 15°C
Viskosity Index: 169
Viscosity: Kinematic: 67,8 mm2/s at 40°C // 11,6 mm2/s at 100°C
TBN: 6,7 mg KOH/gr

Βλέπω χαμηλό TBN και Viskosity Index, not good

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater




Pour Point: -42 °C
Flash Point: 230 °C
Density 855 kg/m³ (0.855 g/cm³) at 15°C
Viskosity Index: 173
Viscosity: Kinematic: 70 mm2/s (70 cSt) at 40°C // 12,2 mm2/s (12,2 cSt) at 100°C
TBN: 8,5 mg KOH/gr

Αυτές είναι οι τιμές του liqui 4200 που έχω.

Σε όλα είναι καλύτερο το valvoline ειδικά στη ροή στη κρύα εκκίνηση που είναι η μεγαλύτερη φθορά ενός κινητήρα όσο και στους 100 βαθμούς.
Το viscosity είναι σχεδόν ίδιο.
Όσον αφορά το tbn έτσι κι αλλιώς κάνω αλλαγή πάνω στο χρόνο και ποτέ δε το αφήνω 2 χρόνια όπως είναι οι προδιαγραφές των 507 λαδιων
Link to comment
Share on other sites

Επίσης το ότι είναι 100% συνθετικό το valvoline είναι θετικό για μένα συν το γεγονος μειωμένης θερμοκρασίας λαδιού που παρατήρησα όσο το ειχα σε σχέση με το liqui.
Όσον αφορά το tbn Θεωρητικά ένα λιπαντικό με τιμή TBN >1 είναι ακόμη σε θέση να απορροφήσει όξινα προϊόντα, ωστόσο πρέπει να τονιστεί ότι οι τιμές TBN από μόνες τους δεν αποτελούν αξιόπιστο κριτήριο και ιδανικά πρέπει να συνδυαστούν με επιπλέον χημικές αναλύσεις



Link to comment
Share on other sites

Μάλλον διαβάζεις λάθος τα στοιχεία... Μόνο Flash Point και Pour Point έχει καλύτερο το Valvoline, σε όλα τα υπόλοιπα είναι κατώτερο.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον διαβάζεις λάθος τα στοιχεία... Μόνο Flash Point και Pour Point έχει καλύτερο το Valvoline, σε όλα τα υπόλοιπα είναι κατώτερο.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Γιατί?
Σε 15 40 και 100 βαθμούς δεν είναι λεπτότερο το valvoline?
Link to comment
Share on other sites

Η κλίμακα διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):

Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °C
Flash Point: Μεγαλύτερη °C
Density at 15°C: Μεγαλύτερη
Viskosity Index: Μεγαλύτερη
Viscosity Kinematic (40 °C/100 °C): Μεγαλύτερη
TBN: Μεγαλύτερη

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater





Link to comment
Share on other sites

Η κλίμακα διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):

Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °C
Flash Point: Μεγαλύτερη °C
Density at 15°C: Μεγαλύτερη
Viskosity Index: Μεγαλύτερη
Viscosity: Μεγαλύτερη
TBN: Μεγαλύτερη

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Δεν είναι ακριβως έτσι.
Όσο πιο χαμηλό είναι το Κινηματικό Ιξώδες στους 40°C τόσο λιγότερες φθορές προκαλούνται λόγο τριβής στα λιπαινόμενα μέρη του κινητήρα μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας μετά από την εκκίνηση του αυτοκινήτου.
Εκεί είναι οι μεγαλύτερες φθορές όπως όλοι ξέρουμε. Στην αρχική εκκίνηση.
Στους 100 βαθμούς έχεις δίκιο πρέπει να είναι μεγαλύτερο το νούμερο.
Όμως εγώ σε valvoline δεν είχα θερμοκρασίες τόσο ψηλές όσο στο liqui άρα θεωρητικά πάντα είμαι καλύτερα σε θέμα προστασίας αφού δε ψήνεται ο κινητήρας
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.