DubbeR_ChRoniS Posted February 20, 2018 Report Share Posted February 20, 2018 αυτα μας τα παν κι αλλοι που την ειχαν (την υπομονη) πιο μεγαλη!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisvogia Posted March 26, 2018 Report Share Posted March 26, 2018 καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisvogia Posted March 26, 2018 Report Share Posted March 26, 2018 On 22/1/2017 at 8:01 ΜΜ, Stelios1 said: Καλησπέρα σε όλους τους φίλους! Ωραία μέρα με κρύο και πάλι σπίτι οικογενειακά για να ετοιμαστούμε για τη νέα εβδομάδα. Θέλω να επανέλθω με το εξής θέμα. Από 30-60 χλμ κυρίως στα 50 55 και 60 ακούω ένα πολύ λεπτό σφύριγμα από την πλευρά του οδηγού. Δεν είναι το τζάμι γιατί μου το κάνει και με ανοιχτό τζάμι. Πιστεύω ότι είναι κάτι με την αεροδυναμική σε κάτι που δεν έχει κάτσει καλά στο δικό μου αμάξι. Δεν είναι φυσιολογικός ήχος. Έχει το αμάξι λόγω όγκου και μπαρών ήχους αέρα και στροβιλισμούς αλλά το σφύριγμα είναι ανεπιθύμητο. Υπάρχει κάποιος που έχει παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο ή υποψιάζεται τι είναι; καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted March 26, 2018 Author Report Share Posted March 26, 2018 Σε μένα δε υπάρχει τιποτα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thpap Posted March 26, 2018 Report Share Posted March 26, 2018 11 hours ago , chrisvogia said: καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος. Συμφωνώ. Από τον καθρέπτη του οδηγού προέρχεται. Στα 55-60 km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios1 Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 On 26/3/2018 at 11:20 ΠΜ, chrisvogia said: καλημέρα, στο δικό μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Το σφύριγμα φαίνεται να προέρχεται από τον καθρέφτη του οδηγού. Αν τον κλείσεις εν κινήσει θα διαπιστώσεις ότι σταματάει το σφύριγμα. μάλλον σχεδιαστικό λάθος. Ακριβώς αυτό ειναι με το καθρεπτη. Πρέπει να τον ανοιξεις και στην επανω πλευρα μπροστά να βάλεις υφασματινη ταινία και να ξανακουμπωσεις. Απο τους πιο εκνευριστικους ηχους. Θα αλλαζα μεχρι και αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 ας μαγνητοφωνησει καποιος τι ειναι αυτος ο θορυβος...γιατι δεν γινεται να το κανει ο καθρεπτης σε μερικους και οχι σε ολους...γιατι σκεφτομαι το σεναριο οι υπολοιποι να μην το εχουμε παρει χαμπαρι ,η και εγω δεν ξερω τι .παντως δεν γινεται να υπαρχει σχεδιαστικο λαθος και να ειναι μονο σε λιγους αυτο., Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiozos29 Posted April 4, 2018 Report Share Posted April 4, 2018 Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους.... Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 4, 2018 Report Share Posted April 4, 2018 1 ώρα πριν , mafiozos29 said: Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους.... Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος! αυτο λεγεται γεραματα να ξερεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie-4 Posted April 10, 2018 Report Share Posted April 10, 2018 On 4/4/2018 at 7:34 ΜΜ, mafiozos29 said: Προσωπικα ακουω εναν ενοχλητικο στροβιλισμο απο τους καθρεπτες στα 120χλμ ή αν εχει πολυ εντονους ανεμους.... Επειδη στο παρελθον ακουγα την εξατμιση μου...εισαγωγες...σκαστρες..... και τωρα στο τιγκ δεν ακουγεται τπτ σχεδον, με ενοχλει αυτος ο στροβιλισμος! Παίδες, χθες έκανα ταξίδι και προσπάθησα να εντοπίσω τον ήχο σε διάφορες ταχύτητες αλλά δεν αντιλήφθηκα τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitroulis Posted April 10, 2018 Report Share Posted April 10, 2018 Παίδες, χθες έκανα ταξίδι και προσπάθησα να εντοπίσω τον ήχο σε διάφορες ταχύτητες αλλά δεν αντιλήφθηκα τίποτα. +1 κι από εμένα!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted August 24, 2019 Report Share Posted August 24, 2019 Καλησπέρα σε όλους τους κατόχους Tiguan Diesel. Προέρχομαι από κατοχή BMW Diesel εδώ και χρόνια και είναι μία από τις επιλογές που σκέφτομαι για αγορά εντός μηνός, ένα 7θεσιο Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP R-Line και αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος κάτοχος του συγκεκριμένου μοτέρ (έστω και στο απλό Tiguan) εδώ μέσα. Είδα τουλάχιστον 3 χρήστες να έχουν την έκδοση 190ΗΡ όμως, αναρωτιέμαι εάν τα ίδια πάνω κάτω θα ισχύουν και για το 2.0 Biturbo. Διάβασα όλη την ενότητα, και από ότι κατάλαβα (αν κατάλαβα καλά): 1) Τα σέρβις είναι κάθε 30.000ΚΜ ή 2 έτη, αλλά η εδώ αντιπροσωπεία τα κόβει στο μισό. Τι αλλάζουμε σε αυτό; 2) Το κόστος σέρβις κάθε 15.000ΚΜ είναι μεταξύ 135-175€. 3) Ουρία συμπληρώνουμε κάθε 8.000ΚΜ περίπου (τόσο διαρκεί ΜΑΧ), με κόστος περίπου 13€ (?) και χρήση του 2L (για την εφαρμογή στο στόμιο) + 10L μετά για γέμισμα. 4) Υπάρχουν ψιλά κατασκευαστικα θέματα ποιότητας - αβλεψίες 5) Λάδια βάζουν Castrol Edge 5W-30 με κάποια προδιαγραφή VW (ποια είναι?) 6) Μέση μεικτή κατανάλωση τα 2.0 TDI 190HP έχουν γύρω στα 7,5 - 8 l/100Km Σωστά κατάλαβα; Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted October 11, 2019 Author Report Share Posted October 11, 2019 Τιγκ 2016 1.6 tdi τι φίλτρο πετρελαιου? Πάνω γράφει αυτοΣτάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 27, 2021 Report Share Posted June 27, 2021 Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει τις στροφές ρελαντί χωρίς κλιματισμό κλπ; Έχω την εντύπωση οτι ανέβηκαν, είναι στις 840 στροφές . Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted June 27, 2021 Report Share Posted June 27, 2021 Εξαρτάται από το εάν κάνει regeneration το DPF ή όχι... Εάν κάνει, γύρω στις 960 σαλ.... Εάν δεν κάνει, λίγο πάνω από τις 800 σαλ... Στο δικό μου VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted November 25, 2021 Author Report Share Posted November 25, 2021 Αγοράστηκε σε προσφορά το φουλ συνθετικό valvoline σε εξαιρετική τιμή.Το έβαζα και στα πρώτα χρόνια και ήμουν ευχαριστημένος αλλά πέρσι έβαλα τα liqui molie που άκουγα καλά λόγια εδώ μέσα.Είδα όμως ότι μου ανέβαζε θερμοκρασία μέχρι 112 το καλοκαίρι ενώ παλιά δεν είχα αυτό το θέμα.Δε ξέρω αν έφταιξε ο καύσωνας φέτος που ήταν διάρκειας ή τα liqui ότι είναι ημισυνθετικα (αν και έχουν καλές προδιαγραφές) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 2, 2022 Report Share Posted February 2, 2022 Για πες μας εντυπώσεις από αυτά τα λάδια, με θερμοκρασίες πως είναι; Κατανάλωση; VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 3, 2022 Author Report Share Posted February 3, 2022 Για πες μας εντυπώσεις από αυτά τα λάδια, με θερμοκρασίες πως είναι; Κατανάλωση; VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seaterΘερμοκρασίες που με ενδιαφέρει είχε πιο χαμηλές το valvoline και για αυτό ξαναεπιστρεφω.Άλλος ένα λόγος είναι ότι πρόκειται για φουλ συνθετικό.Καταναλώσεις ίδιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Τα χαρακτηριστικά του λαδιού είναι αυτά:Valvoline Synpower XL-III C3 5W-30Pour Point: -45 °CFlash Point: 232 °CDensity 852 kg/m³ (0.852 g/cm³) at 15°CViskosity Index: 169Viscosity: Kinematic: 67,8 mm2/s at 40°C // 11,6 mm2/s at 100°CTBN: 6,7 mg KOH/grΒλέπω χαμηλό TBN και Viskosity Index, not good VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 4, 2022 Author Report Share Posted February 4, 2022 Τα χαρακτηριστικά του λαδιού είναι αυτά:Valvoline Synpower XL-III C3 5W-30Pour Point: -45 °CFlash Point: 232 °CDensity 852 kg/m³ (0.852 g/cm³) at 15°CViskosity Index: 169Viscosity: Kinematic: 67,8 mm2/s at 40°C // 11,6 mm2/s at 100°CTBN: 6,7 mg KOH/grΒλέπω χαμηλό TBN και Viskosity Index, not good VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seaterPour Point: -42 °CFlash Point: 230 °CDensity 855 kg/m³ (0.855 g/cm³) at 15°CViskosity Index: 173Viscosity: Kinematic: 70 mm2/s (70 cSt) at 40°C // 12,2 mm2/s (12,2 cSt) at 100°CTBN: 8,5 mg KOH/grΑυτές είναι οι τιμές του liqui 4200 που έχω.Σε όλα είναι καλύτερο το valvoline ειδικά στη ροή στη κρύα εκκίνηση που είναι η μεγαλύτερη φθορά ενός κινητήρα όσο και στους 100 βαθμούς.Το viscosity είναι σχεδόν ίδιο.Όσον αφορά το tbn έτσι κι αλλιώς κάνω αλλαγή πάνω στο χρόνο και ποτέ δε το αφήνω 2 χρόνια όπως είναι οι προδιαγραφές των 507 λαδιων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 4, 2022 Author Report Share Posted February 4, 2022 Επίσης το ότι είναι 100% συνθετικό το valvoline είναι θετικό για μένα συν το γεγονος μειωμένης θερμοκρασίας λαδιού που παρατήρησα όσο το ειχα σε σχέση με το liqui.Όσον αφορά το tbn Θεωρητικά ένα λιπαντικό με τιμή TBN >1 είναι ακόμη σε θέση να απορροφήσει όξινα προϊόντα, ωστόσο πρέπει να τονιστεί ότι οι τιμές TBN από μόνες τους δεν αποτελούν αξιόπιστο κριτήριο και ιδανικά πρέπει να συνδυαστούν με επιπλέον χημικές αναλύσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 Μάλλον διαβάζεις λάθος τα στοιχεία... Μόνο Flash Point και Pour Point έχει καλύτερο το Valvoline, σε όλα τα υπόλοιπα είναι κατώτερο. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 5, 2022 Author Report Share Posted February 5, 2022 Μάλλον διαβάζεις λάθος τα στοιχεία... Μόνο Flash Point και Pour Point έχει καλύτερο το Valvoline, σε όλα τα υπόλοιπα είναι κατώτερο. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seaterΓιατί?Σε 15 40 και 100 βαθμούς δεν είναι λεπτότερο το valvoline? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 5, 2022 Report Share Posted February 5, 2022 Η κλίμακα διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °CFlash Point: Μεγαλύτερη °CDensity at 15°C: ΜεγαλύτερηViskosity Index: ΜεγαλύτερηViscosity Kinematic (40 °C/100 °C): ΜεγαλύτερηTBN: ΜεγαλύτερηVW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 5, 2022 Author Report Share Posted February 5, 2022 Η κλίμακα διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °CFlash Point: Μεγαλύτερη °CDensity at 15°C: ΜεγαλύτερηViskosity Index: ΜεγαλύτερηViscosity: ΜεγαλύτερηTBN: ΜεγαλύτερηVW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seaterΔεν είναι ακριβως έτσι.Όσο πιο χαμηλό είναι το Κινηματικό Ιξώδες στους 40°C τόσο λιγότερες φθορές προκαλούνται λόγο τριβής στα λιπαινόμενα μέρη του κινητήρα μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας μετά από την εκκίνηση του αυτοκινήτου.Εκεί είναι οι μεγαλύτερες φθορές όπως όλοι ξέρουμε. Στην αρχική εκκίνηση.Στους 100 βαθμούς έχεις δίκιο πρέπει να είναι μεγαλύτερο το νούμερο.Όμως εγώ σε valvoline δεν είχα θερμοκρασίες τόσο ψηλές όσο στο liqui άρα θεωρητικά πάντα είμαι καλύτερα σε θέμα προστασίας αφού δε ψήνεται ο κινητήρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...