Jump to content
takpanos

TIGUAN II ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Recommended Posts

Λάθος ξανά, δες τον ορισμό του Kinematic Viscosity:

The kinematic viscosity of oil is the property that indicates how fast the lubricant flows when the force within the engine is applied.

The unit for measuring Kinematic viscosity:

mm²/s (square millimeter per second); or the equivalent centistokes (cSt)

Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τόσο πιο γρήγορα απλώνεται το φιλμ λαδιού, δηλαδή προστασία στα μεταλλικά μέρη.

Επανλαμβάνω τον κανόνα ότι η κλίμακα τεχνικών χαρακτηριστικών των λαδιών, διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):

Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °C
Flash Point: Μεγαλύτερη °C
Density at 15°C: Μεγαλύτερη
Viskosity Index: Μεγαλύτερη
Viscosity Kinematic (40 °C/100 °C): Μεγαλύτερη
TBN: Μεγαλύτερη

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Λάθος ξανά, δες τον ορισμό του Kinematic Viscosity:

The kinematic viscosity of oil is the property that indicates how fast the lubricant flows when the force within the engine is applied.

The unit for measuring Kinematic viscosity:

mm²/s (square millimeter per second); or the equivalent centistokes (cSt)

Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα, τόσο πιο γρήγορα απλώνεται το φιλμ λαδιού, δηλαδή προστασία στα μεταλλικά μέρη.

Επανλαμβάνω τον κανόνα ότι η κλίμακα τεχνικών χαρακτηριστικών των λαδιών, διαβάζεται ως εξής (ως καλύτερη τιμή):

Pour Point: Μεγαλύτερη αρνητική (-) °C
Flash Point: Μεγαλύτερη °C
Density at 15°C: Μεγαλύτερη
Viskosity Index: Μεγαλύτερη
Viscosity Kinematic (40 °C/100 °C): Μεγαλύτερη
TBN: Μεγαλύτερη

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Υπάρχει ήδη φιλμ λαδιού. Δεν έχει εξατμιστεί. Στην αρχική εκκίνηση θες μικρότερη τιμή. Στα υπόλοιπα έχεις δικιο
Link to comment
Share on other sites

Θερμοκρασίες που με ενδιαφέρει είχε πιο χαμηλές το valvoline και για αυτό ξαναεπιστρεφω.
Άλλος ένα λόγος είναι ότι πρόκειται για φουλ συνθετικό.
Καταναλώσεις ίδιες
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκα με τις πιο υψηλές θερμοκρασίες του liqui σε σχέση με το valvoline.
Στο Καϊμακτσαλάν σήμερα με -5 βαθμούς είχε φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 100 βαθμούς.
Σε κίνηση σε επαρχιακό με 4 βαθμούς έξω έφτασε 105 η θερμοκρασία λαδιού.
Τα λάδια τα έχω πάνω 10 μήνες και έχω κάνει σχεδόν 6.000 χλμ.
Σε 2 μήνες τα αλλάζω και επιστρέφω στα valvoline
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά υψηλές θερμοκρασίες είχα δει κι εγώ το περσινό καλοκαίρι με τα συγκεκριμένα λάδια, επί 5.000 ΚΜ χρήσης εν μέσω καύσωνα (έως 128 C), γιαυτό επέστρεψα στα Castrol Edge Professional 5W-30. 
 
Έχω ήδη 2 x 5L στην αποθήκη Castrol, οπότε για τα επόμενα 30.000 ΚΜ - 2 έτη (σχεδόν) είμαι καλυμμένος. 
 
Υ.Γ: Κάποιος να χρησιμοποιεί Mobil 1 Esp Formula 5W-30 σε Tiguan Diesel, υπάρχει άραγε; 

Link to comment
Share on other sites

15.000χλμ με τα ίδια λάδια σε πετρελαιοκίνητο που κάνει από τη φύση του αναγγενησεις λόγω dpf δε θα άφηνα αν με ένοιαζε η αξιοπιστία μακροζωία του μοτέρ.


Link to comment
Share on other sites

Βασικά 15.000χλμ με τα ίδια λάδια που ο κατασκευαστής τους ορίζει ως όριο χρήσης - αλλαγής τα 30.000 ΚΜ, είναι μια χαρά.

Αν αρχίσουμε να ορίζουμε κατά το δοκούν τα διαστήματα αλλαγών, τότε "τα 5.000 ΚΜ είναι υπέρ - αρκετά για μένα" θα ισχυριστεί κάποιος άλλος. Γιατί 5.000 ΚΜ και όχι 7.500 ΚΜ; Ή 3.000 ΚΜ;

Η καλύτερη απόδειξη είναι μια UOA των λαδιών, αλλά ποιος το κάνει Ελλάδα;

Υ.Γ : Εγώ ακολουθώ τον κανόνα 15.000 ΚΜ ή 250 ώρες λειτουργίας, όποιο έρθει πρώτο.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



Link to comment
Share on other sites

Όταν κάνει αναγέννηση, ένα μικρό μέρος του πετρελαίου πάει στα λάδια. Έτσι λένε ότι δουλευει.
Οπότε τα 15.000 δεν είναι μια χαρά επειδή λέει ο κατασκευαστής στα 30.000 ο οποίος σταματάει την εγγύηση στα 2 χρόνια.
Εγώ επειδή σκοπεύω να το κρατήσω αρκετά δεν ακολουθώ αυτο το πρόγραμμα συντήρησης στα λάδια ειδικα

Link to comment
Share on other sites

On 29/9/2022 at 12:52 ΜΜ, takpanos said:

Αγορά από καρεντα το καλοκαίρι το μεγάλο μπιτονι 10λ adblue 32 ευρώ. Πριν 2 χρόνια είχε κάτω από 20

Φέτος αγοράστηκε από shell στα 23,90 τα 10λ.

Δε θέλω να φανταστώ πόσο θα τα έχει φέτος η vw!!!

Edited by takpanos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

H VW κάθε 1/1, κάνει ανατίμηση σε όλα τα μοντέλα της και κατόπιν σε όλες τις κλίμακες ανταλλακτικών σε τωρινά αλλά και παρελθόντα μοντέλα.

Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις από τη VW, μπορεί να πάθεις κανένα εγκεφαλικό..

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , takpanos said:

Φέτος αγοράστηκε από shell στα 23,90 τα 10λ.

Δε θέλω να φανταστώ πόσο θα τα έχει φέτος η vw!!!

Τα 10l στα 14,50 ευρώ από κατάστημα Shell (ίδιες προδιαγραφές με αυτό της VW) από γειτονική χώρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Dimitroulis said:

Τα 10l στα 14,50 ευρώ από κατάστημα Shell (ίδιες προδιαγραφές με αυτό της VW) από γειτονική χώρα.

Βουλγαρία ή Σκόπια;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.