Jump to content
SpyrosP

Τρέμουλο μηχανής Golf Tsi 1.4 122(Bhp)

Recommended Posts

Καλησπέρα,

εδώ και δυο μήνες περίπου είχα παρατηρήσει στο αμάξι( Golf Tsi 1.4 122 Bhp) ένα ελαφρύ τρέμουλο στο φανάρι (όταν είναι στο ρελαντι). Στην αρχή δεν έδωσα σημασία ιδιαίτερη, άλλαξα βενζινάδικο σε περίπτωση που είχε να κάνει με την ποιότητα βενζίνης. Το τρέμουλο συνεχιζόταν και πήγα συνεργείο. Το κοίταξε πριν 3 βδομάδες ηλεκτρονικά και δεν είδε κάποια βλάβη. Μου συνέστησε να αφήσω να αδειάσει το ρεζερβουαρ και να βάλω 100 βενζίνη κανά δυο γεμίσματα και να παρατηρήσω αν συνεχίζεται. Χτες λοιπόν και ενώ είχα ακολουθήσει τις οδηγίες ξαφνικά το τρέμουλο (εξακολουθούσε να υπάρχει - ίσως είχε μειωθεί ανεπαίσθητα!) το τρέμουλο έγινε ξαφνικά πολύ έντονο σε σημείο να ακούω τον κινητήρα να πάλλεται, που όντως και διαπίστωσα ανοίγοντας το καπό. Παλλόταν λες και είχε κοπεί κάποιο λάστιχο που τον συγκρατούσε. Πήγα συνεργείο σήμερα, μου καθάρισε την πεταλούδα και διαπίστωσε πως μια βαλβίδα έχει διαφορετικές τιμές πιέσεως , πότε 120, πότε 170...Μου είπε οτι δεν κλείνει αεροστεγώς! Τον ρώτησα πως " μεταφράζεται" σε βλάβη και αντίστοιχο κόστος και μου είπε ψηλά...αλλά ας μην προτρέχουμε ακόμα! Μου πρότεινε να βάλω περιπου 40 ευρώ βενζίνη 100αρα και να ριξω ένα προσθετο υγρο βενζινης και σε ανοιχτό δρόμο να το δουλέψω κοντα στις 4000 στροφες. Καλό θα ήταν να γίνει για άλλο ένα γεμισμα ίδια διαδικασία και μετα βλέπουμε....

Σας περιέγραψα την κατάσταση πως έχει μέχρι τώρα! Επειδή έχω θορυβηθεί για την ζημιά και το κόστος..έχει κάποιος ιδέα που μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα αυτό? Είχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό? Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι 9 ετών στα 102.000km με όλα τα service και τις αλλαγές λαδιών στην ώρα τους (με ευλάβεια....)

Ευχαριστώ πολύ!

   

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο καλησπέρα, είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα και διαπίστωσα ότι είχε κοπεί μία βάση μηχανής, είναι κάτι λαστιχένια μέρη που συγκρατούν τη μηχανή κι απορροφούν τους κραδασμούς...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου πέρασε και εμένα από το μυαλό αλλά δεν θα το είχαν εντοπίσει στο συνεργείο αν ήταν κάτι τόσο εμφανές?? Αφού μέτρησε και την πίεση στις βαλβίδες και μια εξ'αυτών βρέθηκε να μην κλείνει καλά, μάλλον παραπέμπει σε άλλου είδους βλάβη! Μακάρι να είναι κάποιο λάστιχο που δεν εντόπισαν αλλά δεν δίνω πολλές πιθανότητες...

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε βάση μηχανής και τα στηρίγματα της....βάση λογικής αν είχε να κανει με βενζίνη θα σου έβγαζε και αλλα συμπτώματα...οπως ρεταρισματα...βαλβίδα να προκαλεί τοσο μεγάλο κραδασμό μου φενεται κάπως...

Link to comment
Share on other sites

Να είναι η γνωστή συσσώρευση μούργας - επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής δεν παίζει; Μια μέθοδος καθαρισμού (πρόχειρη, για ελαφρά περιστατικά) είναι η οδήγηση για 20-30' με πάνω από 3.500 rpm (με φορτίο στο μοτέρ, πχ επιτάχυνση ή οδήγηση σε ανηφόρα).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

μετά από μια βδομάδα έχοντας βάλει 100αρα βενζίινη και ένα καθαριστικό ψεκασμού συστήματος βενζίνης σίγουρα τα αποτελέσματα είναι καλύτερα...έχει μειωθεί ο θόρυβος και το τρέμουλο έχει γίνει πολύ ελαφρύ (εκτός από τις πρωινές ώρες..). Στο διάστημα αυτό έκανα κάποιες διαδρομές όπου για 30' ήμουν 3.500 - 4.000 rpm. Δεν ξέρω αν ήταν αυτό που βελτίωσε την εικόνα αλλά σκέφτομαι να ξανακάνω ένα γέμισμα και να προσθεσω πάλι το καθαριστικό και να κάνω κάποιες ακόμα διαδρομές ...διότι στο συνεργείο μου είπαν πως για να έχουν εικόνα θα πρεπει να ανοίξουν το καπάκι που αυτομάτως σημαίνει κανά 400αρι ευρώ. Η ερώτηση μου είναι υπάρχει περίπτωση αυτό το ελαφρύ τρέμουλο να προξενήσει μεγαλύτερη ζημιά ή εφόσον υπάρχει βελτίωση το αφήνω έτσι? Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, για να δουν τις βαλβίδες δε χρειάζεται άνοιγμα καπάκι, αλλά αφαίρεση της εισαγωγής και έλεγχος με κάποιου είδους ενδοσκόπιο. Υπάρχουν άρθρα στο vwvortex από gti με το ίδιο πρόβλημα, που φαίνονται καθαρά οι επικαθήσεις (αν κ στα gti η εισαγωγή είναι στην εμπρός μεριά του μοτέρ, οπότε είναι πιο εύκολο). Με πάσα επιφύλαξη, δεν κινδυνεύει το μοτέρ, εφόσον δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό (πχ αν είχε misfires, πολύ φτωχό μείγμα, λάθος χρονισμό καδένας κλπ, θα ήθελε προσοχή κ συνεργείο).

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! Δεν το πήγα εγώ στο συνεργείο την πρώτη φορά, αλλά έκαναν μια μέτρηση στις βαλβίδες και το μόνο που εντόπισαν ήταν σε μια από αυτες η πίεση να μετρηθεί μια 120 ,μια 170 , μια 150 ..οπότε το συμπερασμα ήταν οτι δεν κλείνει αερστεγώς η μια βαλβίδα...τα υπόλοιπα έγιναν όπως τα περιέγραψα παραπάνω μέχρι τώρα...οκ θα κάνω πάντως αυτό που πρότεινες με τις στροφές ξανα γιατί η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα χιλιομετρα γίνονται μέσα στην πολη και σε πολύ χαμηλές στροφες..δεν κάνω τις αλλαγες σχεδον ποτε πάνω από 3000rpm και ίσως είναι λάθος αύτο!

Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για επικαθίσεις στις βαλβίδες. Κάνε 1-2 ξεκαπνίσματα στο αμάξι και δούλεψέ το λίγο με πολλές στροφές. Και πες στον μηχανικό σου να κάνει έναν καθαρισμό στην πολλαπλή εισαγωγής.. Θα εκπλαγείς από την λαδίλα που θα βγει... Εγώ είχα πιο σοβαρό θέμα και μάλιστα με missfires και check (χωρίς πρόγραμμα το αμάξι). Και από τότε που το ξεκάπνισα δεν έχει κάνει κιχ.

Κατά την γνώμη μου τα πρόσθετα υγρά καθαριστικά που βάζουμε στο ντεπόζιτο με την βενζίνη είναι ψιλοάχρηστα στα μοτέρ μας (άμεσου ψεκασμού) καθώς τα μπεκ ψεκάζουν κάτω από τις βαλβίδες (μέσα στον κύλινδρο) με συνέπεια να μην καθαρίζονται. Βάζε του μια καλής ποιότητας 100άρα και θα είσαι κυριλέ

Link to comment
Share on other sites

και με ψεκασμα με καθαριστικό καρμπυρατερ αμεσως πριν την πεταλούδα αμα κανεις, πολλες επικαθήσεις στην πολλαπλή και τις βαλβιδες θα πέσουν.

Αλλα πρέπει να χαλάσεις ένα σπρέυ και ταυτόχρονα καποιος πρέπει να σου παταει το γκάζι στο 20-30%

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.