SpyrosP Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Καλησπέρα, εδώ και δυο μήνες περίπου είχα παρατηρήσει στο αμάξι( Golf Tsi 1.4 122 Bhp) ένα ελαφρύ τρέμουλο στο φανάρι (όταν είναι στο ρελαντι). Στην αρχή δεν έδωσα σημασία ιδιαίτερη, άλλαξα βενζινάδικο σε περίπτωση που είχε να κάνει με την ποιότητα βενζίνης. Το τρέμουλο συνεχιζόταν και πήγα συνεργείο. Το κοίταξε πριν 3 βδομάδες ηλεκτρονικά και δεν είδε κάποια βλάβη. Μου συνέστησε να αφήσω να αδειάσει το ρεζερβουαρ και να βάλω 100 βενζίνη κανά δυο γεμίσματα και να παρατηρήσω αν συνεχίζεται. Χτες λοιπόν και ενώ είχα ακολουθήσει τις οδηγίες ξαφνικά το τρέμουλο (εξακολουθούσε να υπάρχει - ίσως είχε μειωθεί ανεπαίσθητα!) το τρέμουλο έγινε ξαφνικά πολύ έντονο σε σημείο να ακούω τον κινητήρα να πάλλεται, που όντως και διαπίστωσα ανοίγοντας το καπό. Παλλόταν λες και είχε κοπεί κάποιο λάστιχο που τον συγκρατούσε. Πήγα συνεργείο σήμερα, μου καθάρισε την πεταλούδα και διαπίστωσε πως μια βαλβίδα έχει διαφορετικές τιμές πιέσεως , πότε 120, πότε 170...Μου είπε οτι δεν κλείνει αεροστεγώς! Τον ρώτησα πως " μεταφράζεται" σε βλάβη και αντίστοιχο κόστος και μου είπε ψηλά...αλλά ας μην προτρέχουμε ακόμα! Μου πρότεινε να βάλω περιπου 40 ευρώ βενζίνη 100αρα και να ριξω ένα προσθετο υγρο βενζινης και σε ανοιχτό δρόμο να το δουλέψω κοντα στις 4000 στροφες. Καλό θα ήταν να γίνει για άλλο ένα γεμισμα ίδια διαδικασία και μετα βλέπουμε.... Σας περιέγραψα την κατάσταση πως έχει μέχρι τώρα! Επειδή έχω θορυβηθεί για την ζημιά και το κόστος..έχει κάποιος ιδέα που μπορεί να οφείλεται το πρόβλημα αυτό? Είχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό? Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι 9 ετών στα 102.000km με όλα τα service και τις αλλαγές λαδιών στην ώρα τους (με ευλάβεια....) Ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filkos Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Σπύρο καλησπέρα, είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα και διαπίστωσα ότι είχε κοπεί μία βάση μηχανής, είναι κάτι λαστιχένια μέρη που συγκρατούν τη μηχανή κι απορροφούν τους κραδασμούς... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyrosP Posted November 28, 2016 Author Report Share Posted November 28, 2016 Μου πέρασε και εμένα από το μυαλό αλλά δεν θα το είχαν εντοπίσει στο συνεργείο αν ήταν κάτι τόσο εμφανές?? Αφού μέτρησε και την πίεση στις βαλβίδες και μια εξ'αυτών βρέθηκε να μην κλείνει καλά, μάλλον παραπέμπει σε άλλου είδους βλάβη! Μακάρι να είναι κάποιο λάστιχο που δεν εντόπισαν αλλά δεν δίνω πολλές πιθανότητες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgeleo Posted December 8, 2016 Report Share Posted December 8, 2016 Τσέκαρε βάση μηχανής και τα στηρίγματα της....βάση λογικής αν είχε να κανει με βενζίνη θα σου έβγαζε και αλλα συμπτώματα...οπως ρεταρισματα...βαλβίδα να προκαλεί τοσο μεγάλο κραδασμό μου φενεται κάπως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 8, 2016 Report Share Posted December 8, 2016 Να είναι η γνωστή συσσώρευση μούργας - επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής δεν παίζει; Μια μέθοδος καθαρισμού (πρόχειρη, για ελαφρά περιστατικά) είναι η οδήγηση για 20-30' με πάνω από 3.500 rpm (με φορτίο στο μοτέρ, πχ επιτάχυνση ή οδήγηση σε ανηφόρα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyrosP Posted December 9, 2016 Author Report Share Posted December 9, 2016 Καλησπέρα, μετά από μια βδομάδα έχοντας βάλει 100αρα βενζίινη και ένα καθαριστικό ψεκασμού συστήματος βενζίνης σίγουρα τα αποτελέσματα είναι καλύτερα...έχει μειωθεί ο θόρυβος και το τρέμουλο έχει γίνει πολύ ελαφρύ (εκτός από τις πρωινές ώρες..). Στο διάστημα αυτό έκανα κάποιες διαδρομές όπου για 30' ήμουν 3.500 - 4.000 rpm. Δεν ξέρω αν ήταν αυτό που βελτίωσε την εικόνα αλλά σκέφτομαι να ξανακάνω ένα γέμισμα και να προσθεσω πάλι το καθαριστικό και να κάνω κάποιες ακόμα διαδρομές ...διότι στο συνεργείο μου είπαν πως για να έχουν εικόνα θα πρεπει να ανοίξουν το καπάκι που αυτομάτως σημαίνει κανά 400αρι ευρώ. Η ερώτηση μου είναι υπάρχει περίπτωση αυτό το ελαφρύ τρέμουλο να προξενήσει μεγαλύτερη ζημιά ή εφόσον υπάρχει βελτίωση το αφήνω έτσι? Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 Καλημέρα, για να δουν τις βαλβίδες δε χρειάζεται άνοιγμα καπάκι, αλλά αφαίρεση της εισαγωγής και έλεγχος με κάποιου είδους ενδοσκόπιο. Υπάρχουν άρθρα στο vwvortex από gti με το ίδιο πρόβλημα, που φαίνονται καθαρά οι επικαθήσεις (αν κ στα gti η εισαγωγή είναι στην εμπρός μεριά του μοτέρ, οπότε είναι πιο εύκολο). Με πάσα επιφύλαξη, δεν κινδυνεύει το μοτέρ, εφόσον δε βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό (πχ αν είχε misfires, πολύ φτωχό μείγμα, λάθος χρονισμό καδένας κλπ, θα ήθελε προσοχή κ συνεργείο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyrosP Posted December 9, 2016 Author Report Share Posted December 9, 2016 Ευχαριστώ πολύ! Δεν το πήγα εγώ στο συνεργείο την πρώτη φορά, αλλά έκαναν μια μέτρηση στις βαλβίδες και το μόνο που εντόπισαν ήταν σε μια από αυτες η πίεση να μετρηθεί μια 120 ,μια 170 , μια 150 ..οπότε το συμπερασμα ήταν οτι δεν κλείνει αερστεγώς η μια βαλβίδα...τα υπόλοιπα έγιναν όπως τα περιέγραψα παραπάνω μέχρι τώρα...οκ θα κάνω πάντως αυτό που πρότεινες με τις στροφές ξανα γιατί η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα χιλιομετρα γίνονται μέσα στην πολη και σε πολύ χαμηλές στροφες..δεν κάνω τις αλλαγες σχεδον ποτε πάνω από 3000rpm και ίσως είναι λάθος αύτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για επικαθίσεις στις βαλβίδες. Κάνε 1-2 ξεκαπνίσματα στο αμάξι και δούλεψέ το λίγο με πολλές στροφές. Και πες στον μηχανικό σου να κάνει έναν καθαρισμό στην πολλαπλή εισαγωγής.. Θα εκπλαγείς από την λαδίλα που θα βγει... Εγώ είχα πιο σοβαρό θέμα και μάλιστα με missfires και check (χωρίς πρόγραμμα το αμάξι). Και από τότε που το ξεκάπνισα δεν έχει κάνει κιχ. Κατά την γνώμη μου τα πρόσθετα υγρά καθαριστικά που βάζουμε στο ντεπόζιτο με την βενζίνη είναι ψιλοάχρηστα στα μοτέρ μας (άμεσου ψεκασμού) καθώς τα μπεκ ψεκάζουν κάτω από τις βαλβίδες (μέσα στον κύλινδρο) με συνέπεια να μην καθαρίζονται. Βάζε του μια καλής ποιότητας 100άρα και θα είσαι κυριλέ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyrosP Posted December 9, 2016 Author Report Share Posted December 9, 2016 Σας ευχαριστώ πολύ και για την άμεση ανταπόκρισή σας και για τις λύσεις που μου προτείνετε..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonenero Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 αναμενουμε νεα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 (edited) και με ψεκασμα με καθαριστικό καρμπυρατερ αμεσως πριν την πεταλούδα αμα κανεις, πολλες επικαθήσεις στην πολλαπλή και τις βαλβιδες θα πέσουν. Αλλα πρέπει να χαλάσεις ένα σπρέυ και ταυτόχρονα καποιος πρέπει να σου παταει το γκάζι στο 20-30% Edited December 11, 2016 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...