kido Posted December 2, 2016 Report Share Posted December 2, 2016 Καλησπέρα συμφορουμίτες, Πρόσφατα αγόρασα ένα Octavia 4 με αναμμένο λαμπάκι καταλύτη, το οποίο διάβασε σε σφάλμα (Ηλεκτικό σφάλμα κύκλωμα Θέρμανσης πίσω Λ / Ανοιχτό Κύκλωμα), επομένως τον είχα πάρει στην μασχάλη τον Λ... Με κόστος μόλις 62€, αγοράστηκε απο Denso λ me κωδικό DOX-0150, ο οποίος κάνει για το λ του καταλύτη, όχι μόνο στο Octavia, αλλά και σε πολλά άλλα του group, είναι universal κοινώς, με το μειονέκτημα πως δεν έρχεται με την εργοστασιακή φίσα για να βγάλεις τον παλιό και να βάλεις τον καινούργιο, αλλά έρχεται με τα καλώδια γυμνά και με σκοπό να χρησιμοποιήσεις τη φίσα του χαλασμένου λ...... Εκεί την πάτησα, γιατί ήταν κάτι που δεν το περίμενα, όμως τον είχα ήδη ανοίξει και δεν μπορούσα να τον επιστρέψω, άλλα η χρήση του είναι μονόδρομος. Ο αισθητήρας έρχεται με αρκετά μακρύ καλώδιο, επομένως πρέπει να προχωρήσουμε στα εξής βήματα... 1. Βρίσκουμε μηχανικό με διάθεση και όρεξη να μας δώσει για 10-15 λεπτά το ανεβατόριο, ή πάμε σε ένα βενζινάδικο να μπορούμε να σηκώσουμε το αυτοκίνητο. 2. Ξεβιδώνουμε το κουτάκι στο οποίο βρίσκονται μέσα οι φίσες και του μπροστινου και του πίσω λ (δυστυχώςε δεν το έβγαλα φωτογραφία) το βρίσκουμε έυκολα εαν ακολουθήσουμε το καλώδιο απο τον λ, που είναι ήδη τοποθετημένος στον καταλύτη. 3. Ξεκουμπώνουμε την φίσα, βγάζουμε το καλώδιο τους οδηγούς καλωδίου που βρίσκεται μέσα για προστασία και ξεβιδώνουμε τον χαλασμένο λ απο τον καταλύτη. 4. Βάζουμε τον χαλασμένο λ πάνω στον πάγκο και βάζουμε ακριβώς δίπλα τον κανούργιο λ. Κόβουμε το καλώδιο του χαλασμένου λ, κοντά στην φίσα, αλλά αφήνουμε λίγο μήκος ( περίπου 3-4 εκ), ώστε να μπορέσουμε να κανουμε τις συνδέσεις με τον νέο λ. Υπολογίζουμε και κόβουμε το καλώδιο του νέου λ, ώστε μόλις κάνουμε και τις συνδέσεις της φισας να έχει το ίδιο μήκος με το αρχικό, τωρα αν φύγουμε και κανα πόντο δεν τρέχει τίποτα, αλλά σε γενικές γραμμές να είναι κοντά οι διαστάσεις. 5. Κάνουμε τις συνδέσεις με τον χρωματοκώδια όπως φάινονται και στην φωτογραφία. (Στην περίπτωση του Octavia, ο χρωματισμός ήταν αυτός και απο τη μεριά του μαμα αισθητηρα και απο τη μερια της φίσας του εγκεφάλου) Προχωρήστε με δική σας ευθύνη στην σύνδεση στην δική σας περίπτωση. Απο τη φίσα του εγκεφάλου (καφέ χρώμα) τα καλώδια που αφορούν το κύκλωμα θέρμανσης είναι πιο χροντρά απο αυτά που αφορούν το κύκλωμα ελέγχου που είναι πιο λεπτά. 6. Την σύνδεση την έκανα με καλαϊ και κολητήρι, μονωνοντας τον κάθε αγωγό χωριστά με θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι και τέλος όλες τις συνδέσεις μαζί με μονωτική, δεν έχει φόβο κανέναν, εφόσον μπάινουν και μέσα στο ποστατευτικό καπάκι που βγάλαμε στο βήμα 2. 7. Βιδώνουμε πάλι τον αισθητήρα στον καταλύτη αφού έχουμε βάλει τη συνοδευόμενη πάστα στο σπείρωμα, (ΠΡΟΣΟΧΗ μόνο στο σπείρωμα, να μην πέσει στον αισθητήρα), περνάμε το καλώδιο μεσα απο τους οδηγούς, κουμπώνουμε και την φίσα και βάζουμε και το καπάκι. 8. Αυτό ήταν, σβήνουμε το σφάλμα, εαν δεν το έχουμε ήδη κάνει και βάζουμε μπροστά......το λαμπάκι θα αργήσει να ανάψει πάλι....τουλάχιστον για αυτή τη βλάβη Απο το λ που θα παρουμε στο χέρ, τον χαλασμένο ντε, μπορούμε να δουμε και την ποιότητα της κάυσης που είχαμε, του τέστιν: Άσπρο - γκρί χρώμα με πράσινα κατάλοιπα --> διάβρωση λόγο ύπαρξης παραφλού μέσα στη μηχανή κοινώς ετοιμάσου για φλάτζα, ο λ είναι το λιγότερο πρόβλημά σου.... Μαάυρο καρβουνιασμένο / πολυ σκουρο γκρι --> πολυ έντονη κατανάλωση λαδιού, το νου σου.... Ανοιχτό καφέ, χάλκινο --> Εισωραίος προχώρα, ο λ ήταν, καθάρισες, φίλτρα - λάδια μονο απο εδώ και πέρα Ελπίζω να σας κάλυψα και να το έκανα κατανοητό. Σίγουρα μου στοίχεσε μόλις 62€ Και 15 λεπτά στη σύνδεση, αλλά έφαγα πάνω απο 2 ώρες για να βρω πως να τα συνδέσω, για αυτό τον λόγο το κοινοποιώ εδώ, ώστε κάποιος ο οποίος πιάνουν τα χέρια του να κάνει την εγκατάσταση και να γλυτώσει τα 150€ με 200€ ευρώ που ζητούν στις αντιπροσωπείες για αλλαγή. (όπου και να πήγα κάτω απο 150€ δεν άκουσα) Καλές μόντες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 2, 2016 Report Share Posted December 2, 2016 Μερικες φωτογραφιες θα βοηθουσαν ακομη περισσοτερο ωστε να γινει diySent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted December 3, 2016 Report Share Posted December 3, 2016 Μπράβο αλλά πρέπει να βάλεις φωτογραφίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted December 5, 2016 Author Report Share Posted December 5, 2016 Πάιδες έχετε δίκιο, όταν έκανα την όλη διαδικασία δεν μου πέρασε απο το μυαλό οτι θα το κάνω diy, Μόλις το αυτοκίνητο ανέβει στη ράμπα πάλι, θα χωθώ απο κάτω και θα βγάλω φωτογραφίες και θα τις post-άρω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 6, 2016 Report Share Posted December 6, 2016 Οποτε τις βγαλεις θα το φτιαξουμε αναλογωςΣταλθηκε απο το Samsung Tablet μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...