markpap Posted December 7, 2016 Report Share Posted December 7, 2016 Καλησπέρα στην ομάδα, Εδώ και μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα στο αμάξι μου (VW Golf 6 GTI DSG 2009). Μετά από ταξίδι και οδήγηση στην πόλη προορισμού, άναψε η ένδειξη του κινητήρα στο καντράν. Επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία και η διάγνωση έδειξε: P0171 - Σύστημα καυσίμου - Μείγμα πολύ φτωχό. Το έσβησαν και μου είπαν να βάλω βενζίνη 100 οκτανίων και να δω πως θα αντιδράσει, όπως και έκανα. Κατά την διάρκεια ταξιδιού λίγο πιο μετά, άναψε πάλι η ένδειξη και φυσικά δεν έσβησε ενώ ταξίδευα πολλές ώρες. Επισκέφτηκα συνεργείο (όχι αντιπροσωπείας) φίλου μου και το BOSCH διαγνωστικό του, έβγαλε το ίδιο λάθος. Μου πρότεινε να αδειάσω/κάψω τελείως την βενζίνη και να γεμίσω με 100 οκτανίων για να δούμε πως θα πάει. Το αποτέλεσμα, η βλάβη άναβε ξανά και ξανά (σχεδόν κάθε 20-30 χλμ) και με τη σειρά μου την έσβηνα. Σήμερα, πήγα ξανά στον φίλο μου και λύσαμε από πάνω αισθητήρα εισαγωγής MAF, αισθητήρα Λ. Ο αισθητήρας Λ βρέθηκε στην άκρη του εντελώς καφέ σε χρώμα (σαν σκουριά) γεγονός που μας έκανε να λύσουμε ένα μπουζί να δούμε πως είναι. Και αυτό, σε όλη του την κεφαλή, ήταν εντελώς καφέ, σαν να είχε σκουρία. Τέτοιο χρώμα. Μου είπε ο μηχανικός ότι αυτό οφείλεται στο φτωχό μείγμα καυσίμου και είναι αρκετά επικίνδυνο για τον κινητήρα και τη ζωή του. Κάλεσα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι αυτό θέλει ακινητοποίηση του οχήματος και ίσως ευθύνεται η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης και φυσικά να το πάω για έλεγχο (που για λόγω απεργίας και αποκλεισμού σε νησί, δεν μπορώ να πάω άμεσα) Καταρχήν, πως ακούτε τα παραπάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας κάτι αντίστοιχο; Αν ναι, πως το αντιμετώπισε; Επίσης, αν ήταν το μείγμα φτωχό ή αν η αντλία είχε χάσει πιέσεις, το αμάξι δεν έπρεπε να ρετάρει ή να κάνει διακοπές; Γιατί το αμάξι μου δεν έχει κανένα τέτοιο σύμπτωμα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 8, 2016 Report Share Posted December 8, 2016 Δες τα μπεκ ειναι συχνο φαινομενο τα συγκεκριμενα να βουλωνουν.Συγκρινε τα μπουζι να δεις σε πιο κυλινδρο εχεις πιο εντονο το φαινομενοΣταλθηκε απο το Samsung Tablet μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markpap Posted December 9, 2016 Author Report Share Posted December 9, 2016 On 8/12/2016 at 1:23 ΜΜ, nikdev said: Δες τα μπεκ ειναι συχνο φαινομενο τα συγκεκριμενα να βουλωνουν. Συγκρινε τα μπουζι να δεις σε πιο κυλινδρο εχεις πιο εντονο το φαινομενο Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου Σε ευχαριστώ NikDev. Αλλαξα για αρχή ενα φίλτρο βενζίνας να δω αν θα το ξαναβγάλει. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν και για μια βαλβίδα καυσίμου που είναι πάνω στον κινητήρα, αυτό δηλαδή τους πρότεινε να δουν πρώτα το διαγνωστικό. Όμως ναι, έχεις δίκιο για τα μπεκ. Θα τσεκάρω όλα τα μπουζί να δω ποιο είναι πιο καφέ και θα αρχίσω από εκείνο το μπεκ. Ευχαριστώ και πάλι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 (edited) κατ' αρχην θέλει προσεκτικό έλεγχο/διάγνωση real time μετρηση των τιμων του λαμδα μέσω obd θύρας για να διαπιστωθεί αν είναι επικίνδυνο το αμάξι για κυκλοφορία. Έτσι διαπιστώνεται το μείγμα το έτος 2016 και όχι απο το χρώμα των μπουζί. επίσης πάρα πολυ φτωχο μειγμα σημαινει άσπρα μπουζί χωρίς επικαθίσεις, όχι καφε. Σε τροφοδοσία μάλλον κατι είναι, όπως λενε και τα παιδια. εφοσον είναι ασφαλές για κυκλοφορία (τάση λάμδα στο τερμα γκάζι πάνω απο 0.8 volt) βαλε ένα καλό καθαριστικό τροφοδοσίας μπεκ, αλλαξε το φίλτρο βνζίνης και κανε μερικά (χαλαρά χιλιόμετρα). Αν ξανανάψει η βλάβη, θέλει έρευνα αγοράς για το καλύτερο συνεργείο που να εξεταζει τροφοδοσία, μπεκ, αντλίες, κλπ. Edited December 11, 2016 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 οταν σου αναβει το λαμπακι τι σου κανει το αυτοκινητο πεφτη η αποδοση του? κραταη ψηλα τησ στροφεσ στο ρελαντη?τρεμει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 να προσθεσω οτι μπορεις να συγκρίνεις το χρωμα των μπουζι μόνο για να καταλάβεις πιθανή διαφορά στο μείγμα μεταξύ κυλίνδρων, όπως είπε ο nickdav. Όσο πιο άσπρα, τόσο πιο φτωχό το μείγμα. Υπολόγισε όμως και οτι όσο πιο κοντα είναι το μπουζί στην πεταλούδα, τόσο φτωχότερο το μείγμα. Αλλα αυτό θα γίνει αφου πρωτα έχουμε σιγουρεψει οτι είναι ασφαλές να κυκλοφορούμε το αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis2929 Posted December 13, 2016 Report Share Posted December 13, 2016 Καλησπέρα.Το ίδιο σφάλμα μου βγάζει και σε εμένα golf mk5 gti.Αλλα δουλεύει κανονικά το αμαξι.Δεν κάνει τίποτα.Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...