ninosnicolaou Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 Παιδια δεν βρηκα καποιο παρομοιο θεμα γιαυτο βγαζω νεο. Το αυτοκινητο εχανε λαδι απο την αριστερη πλευρα της μηχανης στο κατω μερος της. Το λαδι ειναι ορατο στην σωληνα του ιντερκοολερ που παει προς την εισαγωγη, στο πλαστικο προστατευτικο κατω απο την μηχανη και γενικα εκει κοντα που ειναι η βιδα στην κοιλια. Πηγα στον μηχανικο μου και μου ειπε οτι εχανε απο την βιδα εκει που αλλαζεις λαδι. Την σφιξαμε λιγο και το προβλημα εσκιαξε. Μετα απο 2-3 βδομαδες ξαναειδα λαδι και ξαναπηγα και επειτα απο αλλαγη λαδιου 5w40 και τοποθετηση νεας βιδας (ταπα) το προβλημα εφτιαξε για ενα περιπου μηνα ακομα. Προσφατα το προβλημα ξαναεμφανιστηκε και μου την σπαει να βλεπω το αυτοκινητο να χανει λαδια. Εχει καποιος καμια ιδεα τι παιζει με το αμαξι? Ο μηχανικος μου ειπε πως ειναι ξεκαθαρο πως εχανε απο εκει αλλα αφου ξαναεμφανιζετε το προβλημα εχω αρχισει να ανησυχω. Δεν νομιζω ναι χανει απο την σωληνα που παει απο ιντερκουλερ εισαγωγη γιατι το τουρμπο φαινεται καθαρο και δεν παιζει καθολου ο αξονας της φτερωτης. Το αμαξι εχει 110κ κμ δεν καιει λαδια, περιεργο για τετοιες μηχανες και γενικα ολα κομπλε. Η τουρμπινα τραβαει κανονικα και στην κοιλια δεν φαινεται να χανει απο την τσιμουχα εκει. Απελπιζομαι Συγνωμη αν εχει ιδιο θεμα, εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι. Κωνσταντινος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpeskos Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 Βγάλε τη σωλήνα του ιντερκούλερ για check.Απο'κει είναιΣτάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted December 12, 2016 Author Report Share Posted December 12, 2016 Πρεπει να βγαλω το πλαστικο προστατευτικο απο κατω πρωτα σωστα? Και μετα βγαζω την σωληνα? Αν ειναι απο 'κει τοτε να αρχισω να μαζευω λευτα για τουρμπο? :/ Και ευχαριστω πολυ για την απαντηση φιλε χρειαζομουν μια καθοδηγηση απο καποιον που γνωριζει καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 13, 2016 Report Share Posted December 13, 2016 (edited) Να φρεσκάρω λιγάκι τη μνήμη σου. https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/61200-golf-5-14-tsi-λάδι-στην-εισαγωγή/ καθώς δεν βρήκες ίδιο θέμα. Αν στάζει από την τάπα είναι τάπα. Φαίνεται, καθαρίζεις το κάρτερ κι αν στάζει είναι από εκεί. Υπενθυμίζω ότι το κάρτερ είναι αλουμίνιο, άρα αν κάποιος το παρακάνει θα έχει πρόβλημα. Η βίδα λαδιού αλλαγή ανά 2 αλλαγές λαδιών. Σήκωσέ το σε ράμπα και θα φανεί τώρα αν το έχεις καθαρίσει, αν παντού έχει λαδίλες λογικό να μην βγάζεις άκρη. Edited December 13, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted December 13, 2016 Author Report Share Posted December 13, 2016 Σε εκεινο το ποστ δεν λυθηκε το θεμα μου. Αν θυμασε καλα μου ειπε οτι θελω επισκευη τουρμπινα. Η ταπα αλλαχτηκε και μετα απο περιπου ενα μηνα ξανα αρχισε να σταζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 13, 2016 Report Share Posted December 13, 2016 (edited) Βλέπω ότι άνοιξες νέο θέμα, ρωτάς τα ίδια και έβαλες τις ίδιες φωτογραφίες. Αν πας σε συνεργείο και δεν μπορεί να το σηκώσει στη ράμπα να δει από που χάνει άλλαξε συνεργείο. Για να βγάλει άκρη θέλει καθάρισμα με σπρεύ, φύσημα και μετά να δεις αν χάνει από κάπου (κάρτερ, κάποια φλάτζα, σωληνάκι). Αν χάνει από το τούρμπο, σου είχα πει όταν ΞΑΝΑΡΩΤΟΥΣΕΣ σε άλλο θέμα, αλλά με τις ίδιες φωτογραφίες, ότι αν το καθαρίσεις στην εισαγωγή του, ξαναδέστο σε λίγα χιλιόμετρα κι αν κάνεις μια επισκευή θα είσαι οκ, εφόσον έχεις πάλι λαδίλες - σημάδια στο ακροφύσιο. Το λάδι που βλέπω ΕΞΩ από το σωλήνα του i/C είναι δύσκολο να βγήκε από το εσωτερικό του. Βγάλτο και δες και μέσα όπως σου είπε κι ένας φίλος πιο πάνω. Αν μπορείς βγάλε 3 φωτογραφίες από κάτω χωρίς ποδιά, μία ακριβώς από κάτω, μία από την πλευρά του ιμάντα και μία ακριβώς μπροστά το μοτέρ. Edited December 13, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted December 13, 2016 Author Report Share Posted December 13, 2016 Σε ραμπα το βγαλάμε και μου ειπε και τις 2 φορες οτι ειναι ταπα. Δεν συμφωνω γιατι αφου την αλλαξαμε ξαναρχισε να σταζει. Θα το ξαναπαρω το αμαξι εκει και αυτη την φορα θα το λυσουμε μια και καλη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpeskos Posted December 14, 2016 Report Share Posted December 14, 2016 Βγάλε τη σωλήνα του ιντερκούλερ κ κοίτα μέσα εάν έχει λάδι.Οι αναθυμιάσεις του λαδιού επιστρέφουν για να καούν στο θάλαμο καύσης μέσω της εισαγωγής. Είναι ο τρόπος λειτουργίας των μοτέρ τέτοιος.Η φτερωτή σου είναι καθαρή γιατί "φυσάει" πολύ δυνατά για να κάτσει λάδι πάνω της.Κάνε αυτό γι'αρχή δε χάνεις τίποταΣτάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted December 14, 2016 Author Report Share Posted December 14, 2016 Για PCV μιλας φιλε? Αυτο βγαινει σωληνακι απο το πανω μερος της μηχανης και καταληγη στην εισαγωγη για να καουνε λαδια και βενζινη που απεδρασε απο τους κυλινδρους στο κρανκο κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpeskos Posted December 14, 2016 Report Share Posted December 14, 2016 Σωστά.Η pcv τα γυρνάει στην εισαγωγή μέσω του κυκλώματος του ιντερκούλερ.Ανέβασε το αμάξι ράμπα, βγάλε ποδιά κ μετά σωλήνα i/c. Θα πρέπει να'χει κ το ιντερκούλερ σου λάδι μέσα εάν έχει κ ο σωλήνας του. Θα το δεις να δακρύζει μόλις βγάλεις σωλήνα.Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted December 14, 2016 Author Report Share Posted December 14, 2016 Εισαι σιγουρος οτι μεσω του κυκλωματος του ιντερκουλερ τα γυρναει? Αν ειναι αυτο τοτε ειναι φυσιολογικο? Πρεπει ομως να βρω απο που χανει και να το φτιαξω. Τι λες για pcv delete με φιλτρακι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpeskos Posted December 14, 2016 Report Share Posted December 14, 2016 Ναι σίγουρος είμαι.Κάνε πρώτα τον έλεγχο σου να σιγουρευτείς ότι είναι αυτό που λέμε κ μετά αποφασίζεις για τα παρακάτω βήματά σου.Αν για παράδειγμα μέσα στο σωλήνα κ στο i/c σου βρεις κανά μισόλιτρο λάδι (υπερβάλω λίγο επίτηδες) τότε τα πλάνα σου θα πρέπει να αλλάξουν κ να δεις τι φταίει (π.χ. θα στείλεις τουρμπίνα για check).Σε περίπτωση που δε σου καίει λάδι (όπως κ έχεις προαναφέρει) ίσως απλώς έφτασε η ώρα για ένα πλύσιμο του i/c κ των σωληνώσεών του.Σου ξαναλέω όμως μην προτρέχεις!Κάνε το τσεκάρισμά σου κ βλέπεις μετά που βρίσκεσαιΣτάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted January 5, 2017 Author Report Share Posted January 5, 2017 (edited) Πλυθηκε το αμαξι. Ισως ειναι πιο καθαρη η εικονα τωρα. edit: Φαινεται να ειναι εκει που κουμπωνει το σασμαν στον κινητηρα. Αλλα πιθανον να ερχεται απο καπου πιο ψηλα το λαδι. Edited January 5, 2017 by ninosnicolaou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted January 5, 2017 Report Share Posted January 5, 2017 (edited) περιεργο... Edited January 5, 2017 by FSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninosnicolaou Posted January 5, 2017 Author Report Share Posted January 5, 2017 Τι πιστευεις να ειναι ρε φιλε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...