sun_night Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 Παιδιά καλησπέρα εχω ενα γκολφάκι 6 tsi 122 και μένω Βόρεια Ελλάδα και λόγου κρύου γενικά δεν αντέχουν οι μπαταρίες και πάρα πολύ, η μπαταρία που ειχε το αμαξι απο το εργοστάσιο άντεξε 7 ολόκληρα χρόνια και εχθές παρέδωσε πνεύμα! Σε άλλα αυτοκίνητα οι μπαταρίες αλλαγμένες δεν αντέχουν πανω απο 3 με 4 χρόνια, έχοντας λοιπόν και μια μηχανή ενα ktm 99adv και διαβάζοντας κάποια πράγματα "περί μπαταριών"ανακάλυψα οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες αντέχουν από 7 έως 11 χρόνια λόγο του ότι είναι φρέσκες παραγωγής μέχρι 3 μηνών και δεν εχουν εκ φορτίσει ποτέ γιατί αν έχει γίνει αυτό χάνουν πολύ σε απόδοση και δεν αντέχουν . Έτσι λοιπόν σκέφτομαι για καθαρά πειραματικούς λόγους να αγοράσω έναν καλό φορτιστή και να είναι μαζί και συντηρητής για την μηχανή μου άλλα και μια noname μπαταρία και να τις βάλω εγώ τα υγρά και να την φορτίσω όμως πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που μπορεί να με προμηθεύσει μπαταρία αφόρτιστη και φρέσκια ? Τι μάρκα να επιλέξω και πόσα αμπερόρια (ας είναι και λίγα περισσότερα) Κάποιον καλό φορτιστή και συντηρητή μπαταριών αυτοκινήτου και μηχανής; Πως είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής μπαταρίας και αν υπάρχει περίπτωση να χαθούν ρυθμίσεις κτλ από τον εγκέφαλο; Πώς είναι ο σωστός τρόπος να βάλω τα υγρά και αν παίζουν ρόλο τι υγρά θα επιλέξω. Αυτά θα ήθελα να ρωτήσω και ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 Φιλε πάνε σε επωνυμο μαγαζί και αγόρασε μια επώνυμη μπαταρία για το γκολφακι σου. Τωρα τ αλλα περι φορτιστων κλπ κλπ που ρωτάς, νομίζω εισαι σε λάθος φόρουμ.Μπαταρίες που τα φτήνουν κ ξαναφορτίζονται απλά δεν αντέχουν. Είναι σαν να δινεις ασπιρίνη σε ετοιμοθάνατο.Καλή συνέχεια.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sun_night Posted December 12, 2016 Author Report Share Posted December 12, 2016 3 λεπτά πριν , chrispant said: Φιλε πάνε σε επωνυμο μαγαζί και αγόρασε μια επώνυμη μπαταρία για το γκολφακι σου. Τωρα τ αλλα περι φορτιστων κλπ κλπ που ρωτάς, νομίζω εισαι σε λάθος φόρουμ. Μπαταρίες που τα φτήνουν κ ξαναφορτίζονται απλά δεν αντέχουν. Είναι σαν να δινεις ασπιρίνη σε ετοιμοθάνατο. Καλή συνέχεια. φιλε μου συγνωμη αλλα δεν κατάλαβες, δεν μιλάω να φορτίσω την παλιά μου μπαταρία που τα έχει φτύσει.. Να αγοράσω μπαταρία με σχετική φρεσκια ημερομηνία παραγωγής θελω και να την φορτίσω μόνος μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 (edited) On 12/12/2016 at 2:23 ΜΜ, sun_night said: Παιδιά καλησπέρα εχω ενα γκολφάκι 6 tsi 122 και μένω Βόρεια Ελλάδα και λόγου κρύου γενικά δεν αντέχουν οι μπαταρίες και πάρα πολύ, η μπαταρία που ειχε το αμαξι απο το εργοστάσιο άντεξε 7 ολόκληρα χρόνια και εχθές παρέδωσε πνεύμα! Σε άλλα αυτοκίνητα οι μπαταρίες αλλαγμένες δεν αντέχουν πανω απο 3 με 4 χρόνια, έχοντας λοιπόν και μια μηχανή ενα ktm 99adv και διαβάζοντας κάποια πράγματα "περί μπαταριών"ανακάλυψα οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες αντέχουν από 7 έως 11 χρόνια λόγο του ότι είναι φρέσκες παραγωγής μέχρι 3 μηνών και δεν εχουν εκ φορτίσει ποτέ γιατί αν έχει γίνει αυτό χάνουν πολύ σε απόδοση και δεν αντέχουν . Έτσι λοιπόν σκέφτομαι για καθαρά πειραματικούς λόγους να αγοράσω έναν καλό φορτιστή και να είναι μαζί και συντηρητής για την μηχανή μου άλλα και μια noname μπαταρία και να τις βάλω εγώ τα υγρά και να την φορτίσω όμως πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που μπορεί να με προμηθεύσει μπαταρία αφόρτιστη και φρέσκια ? Τι μάρκα να επιλέξω και πόσα αμπερόρια (ας είναι και λίγα περισσότερα) Κάποιον καλό φορτιστή και συντηρητή μπαταριών αυτοκινήτου και μηχανής; Πως είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής μπαταρίας και αν υπάρχει περίπτωση να χαθούν ρυθμίσεις κτλ από τον εγκέφαλο; Πώς είναι ο σωστός τρόπος να βάλω τα υγρά και αν παίζουν ρόλο τι υγρά θα επιλέξω. Αυτά θα ήθελα να ρωτήσω και ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές! Οι εργοστασιακές μπαταρίες είναι με μόλυβδο για αυτό κρατούν περισσότερο.Οι υπόλοπες του εμπορίου είναι ασβεστίου. Από την στιγμή που θα μπουν υγρά στη μπαταρία φορτίζεται μόνη της. Στα αυτοκίνητα είναι ενεργοποιημένες απο την αρχή, δεν είναι όπως στη μηχανή που βάζουμε εμείς τον ηλεκτρολύτη. Άρα μπαταρία καινούργια που τις κάνεις ένα αργό φορτισμα στα 6 Αμπερ στην αρχή. Μπαταρία καλή TAB Magic 66Ah/640ΕΝ στα 71 ευρώ από εδώ http://oil-stores.gr/TAB-MAGIC-66AH. Δεν έχει σημασία η ημερομηνία παραγωγής της μπαταρίας αλλά οι φορτίσεις-αποφορτίσεις. Οι νέες μπαταρίες επειδή δεν είναι συνδεδεμένες χρειάζονται μια φόρτιση ίσως ανα τετράμηνο γιατί δεν έχουν απώλειες. Φορτιστής πολύ καλός αυτός Einhell BT-BC 12 D-SE γύρω στα 65-70 ευρώ. Edited December 16, 2016 by kosaitis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 Δεν το ήξερα αυτό. Δηλαδή οι μάντρες ανακύκλησης που αγοράζουν τις παλιές για μολυβί πιάνονται κορόιδο αφού αγοράζουν ασβέστιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimosthenis Posted December 17, 2016 Report Share Posted December 17, 2016 Φίλε sun night και εγώ έχω διαπιστώσει ότι οι εργοστασιακές μπαταρίες κρατάνε 7 χρόνια ,τώρα γιατί δεν ξέρω παρότι γνωρίζω αρκετά καλά την δουλειά του Ηλγού αυτο ,τώρα για την μπαταρία που αναφέρεσαι θα πρέπει να βρεις μια μπαταρία 12 v55ah560a τουλαχιςτο είτε κλειστή είτε ανοιχτή.Κλειστη είναι αυτή που έχει τα υγρά μέσα και τις αναθυμιάσεις τις επιστρέφει μέσα και δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει οξύ έξω στο αυτο και ζημιά, αρχική φόρτιση 1/10 της χωρητικότητας της δηλ σε 55ah 5,5a. Ανοιχτή είναι αυτή που θα βάλεις υγρά ( θειϊκό οξύ-απιονισμενο νερό 1/3 πολύ επικίνδυνη η ανάμιξη-το αγοράζεις έτοιμο και το τοποθετείς με πολύ προσοχή γιατί όπου πέσει ΚΑΙΕΙ) και θα την φορτίσεις στο 1/10 της χωρητικότητας ,όλες οι μπαταρίες που δεν έχουν υγρά είναι φρέσκες και οι καλές είναι αυτές που χωρίς υγρά είναι πιο βαριές δηλ έχουν περισσότερες πλάκες μόλυβδου. ΠΡΟΣΟΧΗ σε περιοχές με κρύο είναι σημαντικό να έχουμε μπαταρία με πολλά a εκκίνησης όχι ah διότι δεν θα φορτίζει το δυναμό. Καλή μπαταρία είναι ότι πληρώνεις περνεις συμφωνα με τα παραπάνω. Φορτιστής -συντηρητής είναι ο Ctek Για αλλαγή θα πρέπει πριν αλλάξεις την μπαταρία να συνδέσεις παράλληλα μια άλλη 12v/7.2a για να μην αποσυντονιστεί ίσως ο εγκέφαλος - μετά από λίγο επανέρχεται διότι κρατάει μνήμη . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 22, 2016 Report Share Posted December 22, 2016 (edited) On 17/12/2016 at 9:48 ΠΜ, Demosthenes said: Φίλε sun night και εγώ έχω διαπιστώσει ότι οι εργοστασιακές μπαταρίες κρατάνε 7 χρόνια ,τώρα γιατί δεν ξέρω παρότι γνωρίζω αρκετά καλά την δουλειά του Ηλγού αυτο ,τώρα για την μπαταρία που αναφέρεσαι θα πρέπει να βρεις μια μπαταρία 12 v55ah560a τουλαχιςτο είτε κλειστή είτε ανοιχτή.Κλειστη είναι αυτή που έχει τα υγρά μέσα και τις αναθυμιάσεις τις επιστρέφει μέσα και δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει οξύ έξω στο αυτο και ζημιά, αρχική φόρτιση 1/10 της χωρητικότητας της δηλ σε 55ah 5,5a. Ανοιχτή είναι αυτή που θα βάλεις υγρά ( θειϊκό οξύ-απιονισμενο νερό 1/3 πολύ επικίνδυνη η ανάμιξη-το αγοράζεις έτοιμο και το τοποθετείς με πολύ προσοχή γιατί όπου πέσει ΚΑΙΕΙ) και θα την φορτίσεις στο 1/10 της χωρητικότητας ,όλες οι μπαταρίες που δεν έχουν υγρά είναι φρέσκες και οι καλές είναι αυτές που χωρίς υγρά είναι πιο βαριές δηλ έχουν περισσότερες πλάκες μόλυβδου. ΠΡΟΣΟΧΗ σε περιοχές με κρύο είναι σημαντικό να έχουμε μπαταρία με πολλά a εκκίνησης όχι ah διότι δεν θα φορτίζει το δυναμό. Καλή μπαταρία είναι ότι πληρώνεις περνεις συμφωνα με τα παραπάνω. Φορτιστής -συντηρητής είναι ο Ctek Για αλλαγή θα πρέπει πριν αλλάξεις την μπαταρία να συνδέσεις παράλληλα μια άλλη 12v/7.2a για να μην αποσυντονιστεί ίσως ο εγκέφαλος - μετά από λίγο επανέρχεται διότι κρατάει μνήμη . Πολύ Σωστά αναφέρει ο Δημοσθένης, ότι σε περιοχές με πολύ κρύο, είναι καλό να έχουμε όπως προαναφέρθηκε μεγάλη τιμή A (ΕΝ), λόγω δυσκολότερης εκκίνησης από το ψύχος. Ενδεικτικά: Αν δηλαδή "φοράμε" κανονικά 45Ah και 300Α μπαταρία και μένουμε στην Αθήνα, στη Φλώρινα θα ήταν προτιμότερο να βάλουμε μια μπαταρία με 45Ah και 330Α. (Λεπτομέρεια: Σαν διάρκεια - αντοχή, στα ίδια Ah τις περισσότερες φορές οι μπαταρίες με περισσότερα Α έχουν μικρότερη, λόγω πυκνότερης διάταξης πλακών στο εσωτερικό τους, ίδια παρτίδια, ίδιο brand). Σαν αρχικές φορτίσεις μπορούμε να γεμίσουμε τις ανοιχτού τύπου με το διάλυμα θειικού οξεως - απιονισμένου να το αφήσουμε 1-2 μέρες και μετά να κάνουμε αρχική φόρτιση. (Αν έχουμε την πολυτέλεια). Ενδεικτικά, αν μπεί ένα απλό όργανο θα δείτε σίγουρα 11,5+V, διότι όπως σωστά προαναφέρθηκε, η χημική αντίδραση αρχίζει την ώρα που τη "γεμίζουμε". Συνήθως σ΄αυτές τις ξεκινάω τη φόρτιση στα 2 ή 6Α, όπως αναγράφεις, αλλά έχω αυτόματο φορτιστή που αλλάζει δυναμικά τη φόρτιση. Όσο αφορά στην αρχική ερώτηση, όντως οι μπαταρίες από αντιπροσωπεία, παρόλο που θα βρούμε ακριβώς την ίδια στο εμπόριο, κρατάνε παραπάνω στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Βεβαίως με το ανάλογο τίμημα. Παρόλαυτά, η διαφορά τιμής υποσκελίζει τη διαφορά στη διάρκεια, αφού στα 6-7 χρόνια που κρατά η "της αντιπροσωπείας" παίρνεις άλλη μία από κατάστημα. Edited December 22, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Πως βγαλατε το συμπερασμα παντως οτι οι εργοστασιακες κρατανε 6-7 χρονια δεν ξερω. Σε ολους οσους γνωριζω στα 3-4 τις αλλαζουν γιατι χαλανε.Sent from my ME302C using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 On 12/12/2016 at 2:23 ΜΜ, sun_night said: Παιδιά καλησπέρα εχω ενα γκολφάκι 6 tsi 122 και μένω Βόρεια Ελλάδα και λόγου κρύου γενικά δεν αντέχουν οι μπαταρίες και πάρα πολύ, η μπαταρία που ειχε το αμαξι απο το εργοστάσιο άντεξε 7 ολόκληρα χρόνια και εχθές παρέδωσε πνεύμα! Σε άλλα αυτοκίνητα οι μπαταρίες αλλαγμένες δεν αντέχουν πανω απο 3 με 4 χρόνια, έχοντας λοιπόν και μια μηχανή ενα ktm 99adv και διαβάζοντας κάποια πράγματα "περί μπαταριών"ανακάλυψα οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες αντέχουν από 7 έως 11 χρόνια λόγο του ότι είναι φρέσκες παραγωγής μέχρι 3 μηνών και δεν εχουν εκ φορτίσει ποτέ γιατί αν έχει γίνει αυτό χάνουν πολύ σε απόδοση και δεν αντέχουν . Έτσι λοιπόν σκέφτομαι για καθαρά πειραματικούς λόγους να αγοράσω έναν καλό φορτιστή και να είναι μαζί και συντηρητής για την μηχανή μου άλλα και μια noname μπαταρία και να τις βάλω εγώ τα υγρά και να την φορτίσω όμως πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που μπορεί να με προμηθεύσει μπαταρία αφόρτιστη και φρέσκια ? Τι μάρκα να επιλέξω και πόσα αμπερόρια (ας είναι και λίγα περισσότερα) Κάποιον καλό φορτιστή και συντηρητή μπαταριών αυτοκινήτου και μηχανής; Πως είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής μπαταρίας και αν υπάρχει περίπτωση να χαθούν ρυθμίσεις κτλ από τον εγκέφαλο; Πώς είναι ο σωστός τρόπος να βάλω τα υγρά και αν παίζουν ρόλο τι υγρά θα επιλέξω. Αυτά θα ήθελα να ρωτήσω και ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές! Από το 2004 έχω πάψει να χρησιμοποιώ μπαταρίες με υγρά. Βάζω μπαταρίες κλειστού τύπου και δεν ασχολούμαι μαζί τους, άσε που μου έμεινε σουβενίρ ο φορτιστής της Einhell! Y.Γ Καλές γιορτές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Πως βγαλατε το συμπερασμα παντως οτι οι εργοστασιακες κρατανε 6-7 χρονια δεν ξερω. Σε ολους οσους γνωριζω στα 3-4 τις αλλαζουν γιατι χαλανε.Sent from my ME302C using Tapatalk Μάλλον επειδή μου κράτησε 6 χρόνια Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Μια σοφή λαϊκή ρήση λέει: μην κρίνεις, εξ ιδίων, τα αλλότρια! Καλή χρόνια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...