Jump to content
PiNiOn

Golf 7 - Προβλήματα

Recommended Posts

Τελικά πόσο καλό είναι το Golf 7; Τόσες αλλαγές, άλλη πλατφόρμα, άλλοι κινητήρες, τελικά είναι πιο αξιόπιστο από τις προηγούμενες γενιές ή όχι;

Παραθέτω τις δικές μου εμπειρίες από Golf 7 1.6TDI του 2014 που μετράει αυτή τη στιγμή 77.000Km:

 

-1 φορά πρόσφατα άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι της προθέρμανσης και μπήκε σε safe mode. Έσβησα και ξανάναψα και έσβησε. Αναμένω να δω αν θα ξαναγίνει <_<.

-2 φορές έχει τύχει να βγάλει “Start-Stop Error”, έσβησε μόνο του και δεν ξανάναψε.

-2 φορές έβγαλε μήνυμα σχετικά με βλάβη στο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, έσβησε μόνο του και δεν ξανάναψε.

-Έντονο τρίξιμο στο μπροστινό σύστημα σε ανωμαλίες του δρόμο από τον 1ο χρόνο, ειδικά σε σαμαράκια κλπ. Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία, λύθηκε για μερικούς μήνες. Επανήλθε ο ίδιος θόρυβος και μάλιστα πιο έντονος. Το ίδιο ακούω και σε δύο ίδια Golf φίλων <_<.

-Με κρύο καιρό στο ρελαντί κάτι συντονίζει έντονα στο χώρο του κινητήρα (σωληνάκι καυσίμου ίσως;). Ακόμα και όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας, ο συντονισμός παραμένει. Σαν υψίσυχνο κροτάλισμα ακούγεται και με την παραμικρή αύξηση στροφών φεύγει.

-Αεροδυναμικός θόρυβος από την πόρτα στο ύψος του καθρέπτη (μάλλον), αισθητό σε δρόμο που δεν είναι τελείως ομαλός και μεγάλες ταχύτητες (90+) όπου με τις μικρές στρεβλώσεις αλλάζει ο ήχος που δημιουργεί ο αέρας στο σημείο αυτό.

-Το παράθυρο συνοδηγού έχει χάσει το «αυτόματο» άνοιγμα/κλείσιμο. Έγινε reset και επαναρύθμιση αλλά πάλι δεν ανοίγει/κλείνει «αυτόματα» :unknw:.

-Χωρίς θέμα ευθυγράμμισης, το τιμόνι κάθεται λίγο στραβά, λίγες μοίρες. Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία και επανέλεγχο ευθυγράμμισης, το τιμόνι διορθώθηκε και πλέον κάθεται λίγο στραβά απ την αντίθετη πλευρά :huh:.  

 

Αυτά είναι που με έχουν προβληματίσει μέχρι στιγμής. Επειδή οι κάτοχοι Golf 7 δεν είναι λίγοι, ας γράψουν και άλλοι τις δικές τους εμπειρίες. 

Edited by PiNiOn
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος από τον Ιούνιο του 15, με 29.000 χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή. Χτύπα ξύλο, στο μόνο που μπορώ να συμφωνήσω με τον φίλο PiNiOn είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος.
Δύο άλλα θεματακια που με ενόχλησαν είναι ο θόρυβος που κάνει το βολάν διπλής μάζας, ο οποίος δυστυχώς είναι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου και δεν μπορεί να διορθωθεί και το δεύτερο είναι ότι έχουν αρχίσει να τρίζουν οι τσιμουχες στις πόρτες, το οποίο διορθώνεται εύκολα, απλά δεν είχα τον χρόνο ακόμα.
Μέση κατανάλωση λίγο πάνω από 4, βγάζω εύκολα 1000 με 1200 χιλιόμετρα με κάθε γέμισμα και δηλώνω υπερευχαριστημένος και ερωτευμένος ακόμα μαζί του!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος tdi 1.6 dsg από Ιανουαρίο 2015 με 45000 πλέον.

Το μόνο που είχα παρατηρήσει ήταν μία φορά που άναψε ότι δεν είναι το κιβώτιο στο P, ενώ ήταν. Δεν το ξαναέκανε, οπότε ίσως κόλλησε ο αισθητήρας.

Ήχους ή τριγμούς γενικά δεν έχει τύχει να ακούσω - δεν ξέρω αν λόγο του rline και των ελαστικών έχει άλλη συμπεριφορά.

Γενικά πολύ ευχαριστημένος και από την ποιότητα, πάτημα, φρένα αλλά και από οικονομία (μέσο όρο 5.2 αυτά τα δύο χρόνια με αρκετή Αθήνα κέντρο αλλά και Αττική οδό).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με μολις 10.000 χλμ στο R-line 150ps DSG 06/15,  ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Μεχρι τωρα τα παρακατω "πταισματα":

-ενα μικρο τριξιμο στο πλαισιο της ηλ. οροφης που διορθωθηκε με επισκεψη στο συνεργειο.

-2 φορες στην αρχη  ειχε μπλοκαρει λιγο το ηλεκτρ. χειροφρενο σε φαση ξε-παρκαρισματος αλλα εκ τοτε μια χαρα.

-Ενα μικρο τριξιμο απο το χωρο της κεντρικης κονσολας στο υψος του κλιματισμου, αντιληπτο μονο σε πολυ χαμηλες ταχυτητες, χωρις μουσικη π.χ. στο παρκαρισμα. Σκεφτομαι να μην το ψαξω μια και που θα μπορουσε να χειροτερεψει βαλε βγαλε τα πλαστικα...

-Θορυβος κυλισης απο τα ελαστικα Dunlop Sport Maxx RT 17", αντιληπτος απο 50 -90 χλμ. Εχω την εντυπωση οτι στην πορεια βελτιωνεται (ή το συνηθιζω...).

 

Η πολυ καλη ποιοτητα συναρμολογησης και ηχομονωσης σιγουρα ευνοουν στο να παρατηρει καποιος θορυβους που σε αλλο αυτοκινητο να μην γινονταν αντιληπτοι..

Καταναλωση στην πολη σταματα - ξεκινα, γυρω στα 8-9 λιτρα. Εθνικη γυρω στα 5.5 λιτρα, με προσοχη γυρω στα και κατω απο 5. Αν το πατας ομως ολα τα νουμερα ανεβαινουν αισθητα..

Αναρτηση, φρενα, DSG και γενικοτερα οδηγικη συμπεριφορα παρα πολυ καλα. Ηλεκτρονικα βοηθηματα (Start - Stop, auto hold, ACC, DCC, Park assist, Parking Camera, Keyless) δουλευουν παρα πολυ καλα!

 

Τελος με ενοχλει που δεν εχει βγει μεχρι τωρα αναβαθμιση με Ελληνικα για το infotainment...

 

 

 

Edited by pettros
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Golf 1.4 tsi 150ps edition40 (r-line) αγορασμένο αρχές του 15. Σε λίγο κλείνω 30000 χλμ.

Στο πρώτο 2μηνο το στροφόμετρο άρχισε τις ασάφειες. Αντικαταστάθηκε άμεσα στην αντιπροσωπία.

 Άν εξαιρέσω το παραπάνω, το αυτοκίνητο δεν έχει το παραμικρό.Οι τριγμοί ανύπαρκτοι. Μερικές φορές νομίζω ότι δεν έχει περάσει ούτε 6μηνο από την ημερομηνία αγοράς του. Βέβαια θα πρέπει να αναφέρω και κάποιους ενοχλητικούς θορύβους όπως ο θόρυβος της multilink ανάρτησης (τον τελευταίο καιρό δεν με απασχολεί και πολύ) και το κουδούνισμα του DSG.

 

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , finikass said:

 κάποιους ενοχλητικούς θορύβους όπως ο θόρυβος της multilink ανάρτησης (τον τελευταίο καιρό δεν με απασχολεί και πολύ) και το κουδούνισμα του DSG.

 

Εμενα θόρυβο από την ανάρτηση δεν έχει  (ίσως λόγω DCC).

Ο θόρυβος από το DSG το χειμώνα με κλειστά παράθυρα πιστεύω δεν γίνεται αντιληπτός. Το καλοκαίρι μόνο σε πολυ χαμηλή ταχύτητα και σε δρόμο με ανωμαλίες. Αλλά συνηθίζεται πιστεύω . . Αν και το DSG έχει τόσα καλά που προσωπικά το παραβλεπω...

Link to comment
Share on other sites

MK7 TGI 02/2016.

Στα θετικά η απίστευτα χαμηλή κατανάλωση, το πάτημα στον δρόμο, η απόλυτη απομόνωση όταν κλείνεις παράθυρα και η ποιότητα κατασκευής.

Από θεματάκια:

- Η πολυλειτουργική οθόνη έφαγε 2 φορές black out. Αναμενόμενο για μένα λόγω λογισμικού (μάλλον κάποια έκδοση windows φοράνε), επανέρχεται όταν σβήσεις και ανάψεις ξανά σε 1 λεπτό.

- Σχετικά με τους τριγμούς - θορύβους, κάποιες ελάχιστες φορές, στις 2.200 - 2.500rpm κάνει κάτι σαν ελαφρύ συντονισμό που αν επικεντρωθείς θα ακούσεις κάτι διαφορετικό από τον συνήθη ήχο του κινητήρα. Όχι πάντα και τόσο ανεπαίσθητο που σχεδόν μόνο εγώ το ακούω και με λένε περίεργο... Σε διάφορα ξένα φόρουμ διάβασα ότι η πρώτη γενιά του ΜΚ7 είχε σχετικό θέμα με το σωληνάκι καυσίμου που συντόνιζε στις ~2.000rpm αλλά αργότερα διορθώθηκε στη γραμμή παραγωγής. Τι να πω, μπορεί όντως να είμαι περίεργος.

- Στα 8.200 km έβαλα 1L λάδι. Δεν το λέω για κακό αλλά δεν είχα συνηθίσει έτσι. Τώρα πάντως στα 14.800km δεν μου έχει βγάλει ένδειξη στάθμης λαδιού. Έτσι κι αλλιώς ετοιμάζομαι για το πρώτο service.

- Δεν αφορά το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά το αναφέρω. Έπεσε δύο φορές η πίεση στα ελαστικά, δεν μου είπαν αν ήταν σε όλα ή σε κάποιο, τώρα που θα πάω service θα τσεκάρω. Η λειτουργία του ελέγχου πίεσης πάντως πολύ χρήσιμη.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , alej said:

MK7 TGI 02/2016.

Στα θετικά η απίστευτα χαμηλή κατανάλωση, το πάτημα στον δρόμο, η απόλυτη απομόνωση όταν κλείνεις παράθυρα και η ποιότητα κατασκευής.

Από θεματάκια:

- Η πολυλειτουργική οθόνη έφαγε 2 φορές black out. Αναμενόμενο για μένα λόγω λογισμικού (μάλλον κάποια έκδοση windows φοράνε), επανέρχεται όταν σβήσεις και ανάψεις ξανά σε 1 λεπτό.

- Σχετικά με τους τριγμούς - θορύβους, κάποιες ελάχιστες φορές, στις 2.200 - 2.500rpm κάνει κάτι σαν ελαφρύ συντονισμό που αν επικεντρωθείς θα ακούσεις κάτι διαφορετικό από τον συνήθη ήχο του κινητήρα. Όχι πάντα και τόσο ανεπαίσθητο που σχεδόν μόνο εγώ το ακούω και με λένε περίεργο... Σε διάφορα ξένα φόρουμ διάβασα ότι η πρώτη γενιά του ΜΚ7 είχε σχετικό θέμα με το σωληνάκι καυσίμου που συντόνιζε στις ~2.000rpm αλλά αργότερα διορθώθηκε στη γραμμή παραγωγής. Τι να πω, μπορεί όντως να είμαι περίεργος.

- Στα 8.200 km έβαλα 1L λάδι. Δεν το λέω για κακό αλλά δεν είχα συνηθίσει έτσι. Τώρα πάντως στα 14.800km δεν μου έχει βγάλει ένδειξη στάθμης λαδιού. Έτσι κι αλλιώς ετοιμάζομαι για το πρώτο service.

- Δεν αφορά το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά το αναφέρω. Έπεσε δύο φορές η πίεση στα ελαστικά, δεν μου είπαν αν ήταν σε όλα ή σε κάποιο, τώρα που θα πάω service θα τσεκάρω. Η λειτουργία του ελέγχου πίεσης πάντως πολύ χρήσιμη.

 

Μήπως δεν το χαν "φουλάρει" απ΄την αρχή ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα Golf tdi 1.6 bluemotion 2015 20000 km

το αμάξι μέχρι στιγμής έχεις τα εξής θέματα

τρίξιμο στο σύστημα διέυθυνσης σε ανηφόρες και κατηφόρες

κανα 2 φορές άκυρη ενεργοποίηση του ηλεκτρικού φρένου

κακή ευθυγράμμιση των λάστιχων στην πόρτα του οδηγού

τρίξιμο οταν ανοιγοκλείνω τα παράθυρα(αυτό λύθηκε μερικώς όταν πήγα στην αντιπροσωπεία)

μέχρι στιγμής με 20000 km και δεδομένου ότι το ζορίζω έχει 5,6 /5,7 μέση κατανάλωση είμαι αυχαριστημένος

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν θες δώσε μας λίγο περισσότερες λεπτομέρειες για τις συνθήκες υπό τις οποίες συμβαίνουν αυτά. Πάντως, σχετικά με τα φρένα, έχω παρατηρήσει πως όταν το αυτοκίνητο "τσουλαει" πολύ πολύ αργά κ έχω το πόδι στο φρένο, για να κρατήσω αυτή τη πολύ χαμηλή ταχύτητα, θα πατήσει το αμάξι μόνο του τα φρένα κ θα σταματήσει εντελώς χωρίς να το θέλω. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό κ μπορώ να στο εξηγήσω πιο αναλυτικά, αν αυτό είναι όντως το "πρόβλημα" που αντιμετωπίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό που περιγράφει ο fanarios το έχω πάθει κ γω αρκετές φορές, δεν θα έλεγα ότι είναι πρόβλημα όμως.  Να προσθέσω, ότι σχετικά με το αυτόματο κλείσιμο του παραθύρου συνοδηγού που είχε "χαθεί", μετά από κάποιους μήνες επανήλθε μόνο του :unknw: (είχαν γίνει βασικές ρυθμίσεις κλπ εκ νέου, αλλά δεν έλεγε να τις πάρει). Πάλι καλά.

Επίσης στα 84.000Km πλέον, νομίζω ότι έχουν αρχίσει λίγο να την ακούν τα αμορτισέρ. Μια χαρά στρίβει, αλλά μου δίνει την αίσθηση βάρκας μερικές φορές και τo esp μπαίνει αρκετά πιο εύκολα σε σχέση με πριν (ελαστικά Pirelli P7 τέλος 15').

 

Link to comment
Share on other sites

@pinion με 84k χλμ στους ελληνικους δρομους την εχουν ακουσει ηδη, σκεψου την αλλαγη τους στο μελλον

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2017 at 7:48 ΜΜ, faniaros said:

Φίλε μου αν θες δώσε μας λίγο περισσότερες λεπτομέρειες για τις συνθήκες υπό τις οποίες συμβαίνουν αυτά. Πάντως, σχετικά με τα φρένα, έχω παρατηρήσει πως όταν το αυτοκίνητο "τσουλαει" πολύ πολύ αργά κ έχω το πόδι στο φρένο, για να κρατήσω αυτή τη πολύ χαμηλή ταχύτητα, θα πατήσει το αμάξι μόνο του τα φρένα κ θα σταματήσει εντελώς χωρίς να το θέλω. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό κ μπορώ να στο εξηγήσω πιο αναλυτικά, αν αυτό είναι όντως το "πρόβλημα" που αντιμετωπίζεις.

 Κοίτα,  μπορεί π.χ. να είμαι στην πιλοτή μου να βάζω όπισθεν και να μου παίρνει τα αυτιά μέχρι να τη βάλει η αυτό που μου τυχαίνει συχνά και από ότι διάβασα το παθαίνουν και άλλοι είναι να στρίβω το τιμόνι σε ανηφόρα δεξιά ή τέρμα αριστερά και να ακούω κάτι μεταλλικούς ήχους

το φρένο δεν το είχα σκεφτεί έτσι θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Κοίτα,  μπορεί π.χ. να είμαι στην πιλοτή μου να βάζω όπισθεν και να μου παίρνει τα αυτιά μέχρι να τη βάλει η αυτό που μου τυχαίνει συχνά και από ότι διάβασα το παθαίνουν και άλλοι είναι να στρίβω το τιμόνι σε ανηφόρα δεξιά ή τέρμα αριστερά και να ακούω κάτι μεταλλικούς ήχους

το φρένο δεν το είχα σκεφτεί έτσι θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω

Σχετικά με το πρόβλημα με την όπισθεν, όλα τα VW έχουν το ίδιο θέμα. Αυτό που κάνω εγώ είναι πριν βάλω όπισθεν να βάλω πρώτη κ χωρίς να αφήσω τον συμπλετκη να βάλω μετά όπισθεν. Το θέμα με τους ήχους από το τιμόνι - ανάρτηση είχα κ εγώ, αλλά ήταν τόσο αμυδρός ο ήχος κ δεν εμφανιζόταν πάντα, οπότε τον αγνοώ. Τώρα που ζεστανε ο καιρός νομίζω ότι σχεδόν εξαφανίστηκε

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , faniaros said:


Σχετικά με το πρόβλημα με την όπισθεν, όλα τα VW έχουν το ίδιο θέμα. Αυτό που κάνω εγώ είναι πριν βάλω όπισθεν να βάλω πρώτη κ χωρίς να αφήσω τον συμπλετκη να βάλω μετά όπισθεν.

Αυτό που περιγράφει από πάνω, δεν το έχουν όλα τα Vag ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που περιγράφει από πάνω, δεν το έχουν όλα τα Vag default_wink.png

Ευχαριστώ για τη διόρθωση, το ίδιο πρόβλημα λοιπόν έχω κ εγώ! :)
Link to comment
Share on other sites

Το γρανάζι της πρώτης ταχύτητας και της όπισθεν δεν είναι χρονιζέ στο golf 7 οπως είναι σε αλλά αυτοκίνητα,πχ BMW,δεν ξέρω για τα υπόλοιπα golf, για αυτό και από καμία φορά μαγκώνει.
Όσο για το τιμόνι στο στρηψιμο σε στροφές είτε δεξιά,είτε αριστερά και σε εμένα ακούγεται ένα θόρυβος που πιθανων προέρχεται από το μπροστινό διαφορικό+σασμάν ,εκεί το προσδιορίζω, από τα πρώτα χιλιόμετρα 50χλμ του αυτοκινήτου το αντιλήφθηκα και το είχα ψάξει πολύ στην αντιπροσωπεία της vw εδώ Χαλκιδική και κάνοντας βόλτας μαζί με τους μηχανικούς μου είχαν πει ότι ο θυριβος είναι φυσιολογικός, έπειτα από 45.000χλμ ++ ο θόρυβος στριψίματος παραμένει ο ίδιος και απαράλακτος, τώρα αν πρόκειται για πρόβλημα ή φυσιολογικό, δεν το γνωρίζω. Όμως σε golf 7 με dsg tdi r-line 110hp ενός φίλου που το πήρα βόλτα ο ήχος στο στρίψιμο δεν υπηρχε, για αυτό όπως ανέφερα ποιο πάνω το προσδιορίζω ότι προέρχεται από το διαφορικό+σασμάν

ΥΓ. Σε τίποτα δεν "ζήλεψα" το dsg με το 6αρι σασμάν που έχω, το μόνο + είναι στην ευκολία του.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , faniaros said:

Σχετικά με το πρόβλημα με την όπισθεν, όλα τα VW έχουν το ίδιο θέμα. Αυτό που κάνω εγώ είναι πριν βάλω όπισθεν να βάλω πρώτη κ χωρίς να αφήσω τον συμπλετκη να βάλω μετά όπισθεν. Το θέμα με τους ήχους από το τιμόνι - ανάρτηση είχα κ εγώ, αλλά ήταν τόσο αμυδρός ο ήχος κ δεν εμφανιζόταν πάντα, οπότε τον αγνοώ. Τώρα που ζεστανε ο καιρός νομίζω ότι σχεδόν εξαφανίστηκε

 

Συμπάσχεις κ εσυ δηλαδή :p

Link to comment
Share on other sites

Το γρανάζι της πρώτης ταχύτητας και της όπισθεν δεν είναι χρονιζέ στο golf 7 οπως είναι σε αλλά αυτοκίνητα,πχ BMW,δεν ξέρω για τα υπόλοιπα golf, για αυτό και από καμία φορά μαγκώνει.
Όσο για το τιμόνι στο στρηψιμο σε στροφές είτε δεξιά,είτε αριστερά και σε εμένα ακούγεται ένα θόρυβος που πιθανων προέρχεται από το μπροστινό διαφορικό+σασμάν ,εκεί το προσδιορίζω, από τα πρώτα χιλιόμετρα 50χλμ του αυτοκινήτου το αντιλήφθηκα και το είχα ψάξει πολύ στην αντιπροσωπεία της vw εδώ Χαλκιδική και κάνοντας βόλτας μαζί με τους μηχανικούς μου είχαν πει ότι ο θυριβος είναι φυσιολογικός, έπειτα από 45.000χλμ ++ ο θόρυβος στριψίματος παραμένει ο ίδιος και απαράλακτος, τώρα αν πρόκειται για πρόβλημα ή φυσιολογικό, δεν το γνωρίζω. Όμως σε golf 7 με dsg tdi r-line 110hp ενός φίλου που το πήρα βόλτα ο ήχος στο στρίψιμο δεν υπηρχε, για αυτό όπως ανέφερα ποιο πάνω το προσδιορίζω ότι προέρχεται από το διαφορικό+σασμάν

ΥΓ. Σε τίποτα δεν "ζήλεψα" το dsg με το 6αρι σασμάν που έχω, το μόνο + είναι στην ευκολία του.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχεις απόλυτο δίκιο Στέλιο και για μια ακόμη φορά έρχεσαι να μας καθησυχάσεις. Προσωπικά δεν μπορώ να προσδιορίσω αν ο ήχος προέρχεται από το διαφορικό, το τιμόνι ή την ανάρτηση. Πάντως, αφού δεν βλέπω να χειροτερευει η κατάσταση, σταμάτησα να ανησυχώ. Μια διόρθωση μόνο φίλε μου, η πρώτη έχει συγχρονιζέ, εν αντιθέσει με την όπισθεν η οποία όπως πολύ σωστά είπες, δεν έχει. Διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε πρώτη εν κινήσει χωρίς να ακούσουμε αυτό πολυαγαπημενο μας γκρρρρρρρρ
Συμπάσχεις κ εσυ δηλαδή

Ναι φίλε, δηλώνω παθών!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο Φάνη,σόρρυ γράψτε λάθος!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , faniaros said:


Έχεις απόλυτο δίκιο Στέλιο και για μια ακόμη φορά έρχεσαι να μας καθησυχάσεις. Προσωπικά δεν μπορώ να προσδιορίσω αν ο ήχος προέρχεται από το διαφορικό, το τιμόνι ή την ανάρτηση. Πάντως, αφού δεν βλέπω να χειροτερευει η κατάσταση, σταμάτησα να ανησυχώ. Μια διόρθωση μόνο φίλε μου, η πρώτη έχει συγχρονιζέ, εν αντιθέσει με την όπισθεν η οποία όπως πολύ σωστά είπες, δεν έχει. Διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε πρώτη εν κινήσει χωρίς να ακούσουμε αυτό πολυαγαπημενο μας γκρρρρρρρρ emoji14.png

Ναι φίλε, δηλώνω παθών!

Φανη εχεις δίκιο μια διόρθωση όμως δεν ξερω αν αυτο λες αλλα όπισθεν Εν κινήσει δεν γίνεται να βάλουμε γιατι θα ακούσουμε τον αγαπημένο μας ήχο γρρρρρρρρ! 

Edited by vw_golf_155
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φανη εχεις δίκιο μια διόρθωση όμως δεν ξερω αν αυτο λες αλλα όπισθεν Εν κινήσει δεν γίνεται να βάλουμε γιατι θα ακούσουμε τον αγαπημένο μας ήχο γρρρρρρρρ! 

Αυτό ακριβώς λέω φίλε. Αυτό το γκρρρ το ακούμε επειδή δεν έχει συγχρονιζέ η όπισθεν. Αντίθετα, δεν το ακούμε στη πρώτη επειδή έχει.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2017 at 0:01 ΠΜ, vw_golf_155 said:

 Κοίτα,  μπορεί π.χ. να είμαι στην πιλοτή μου να βάζω όπισθεν και να μου παίρνει τα αυτιά μέχρι να τη βάλει η αυτό που μου τυχαίνει συχνά και από ότι διάβασα το παθαίνουν και άλλοι είναι να στρίβω το τιμόνι σε ανηφόρα δεξιά ή τέρμα αριστερά και να ακούω κάτι μεταλλικούς ήχους

το φρένο δεν το είχα σκεφτεί έτσι θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω

Τον ίδιο ακριβώς μεταλικό ήχο κατά την εκκίνηση όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και κυρίως με το τιμόνι υπό στροφή ακούω κι εγώ, μέχρι που όταν αναπτύξω ταχύτητα πάνω από 20-30 χλμ εξαφανίζεται. Έχω παρατηρήσει πως ο ήχος αυτός είναι πιο έντονος και εμφανίζεται πιο συχνά κατά τους χειμερινούς μήνες. Δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω ακόμα την πηγή προέλευσης του, μου εμφανιζόταν από τους πρώτους μήνες, το ανέφερα σε κάθε σερβις αλλά ποτέ δεν μπόρεσαν να βρουν από τι είναι και απαντούσαν πως πρόκειται για φυσιολογικά λειτουργικούς θορύβους του οχήματος... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Φωστήρας said:

Τον ίδιο ακριβώς μεταλικό ήχο κατά την εκκίνηση όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και κυρίως με το τιμόνι υπό στροφή ακούω κι εγώ, μέχρι που όταν αναπτύξω ταχύτητα πάνω από 20-30 χλμ εξαφανίζεται. Έχω παρατηρήσει πως ο ήχος αυτός είναι πιο έντονος και εμφανίζεται πιο συχνά κατά τους χειμερινούς μήνες. Δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω ακόμα την πηγή προέλευσης του, μου εμφανιζόταν από τους πρώτους μήνες, το ανέφερα σε κάθε σερβις αλλά ποτέ δεν μπόρεσαν να βρουν από τι είναι και απαντούσαν πως πρόκειται για φυσιολογικά λειτουργικούς θορύβους του οχήματος... 

ναι εμένα ο μηχανικός μου είπε ότι αυτό έχει να κάνει με τον ανηφορικό δρόμο και πράγματι σε ανηφόρα,κατηφόρα το παρατηρώ πιο πολύ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.