Jump to content
PiNiOn

Golf 7 - Προβλήματα

Recommended Posts

Καλησπέρα στο φόρουμ,

έχω ένα Golf 7 στην έκδοση Bluemotion 1.0 και τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ένα πολύ εκνευριστικό τρίξιμο σαν συντονισμό κάπου πίσω από την κεντρική κονσόλα -πιθανόν από τον χώρο του κινητήρα- με το πάτημα του γκαζιού στις 1800-2000 στροφές (ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, ακούγεται παντού εκτός από την "πρώτη")...

Φαντάζεται κανείς πού μπορεί να οφείλεται;

Θα χαρώ πολύ για ενδεχόμενες συμβουλές!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς πρέπει να σιγουρευτείς αν το το κάνει σε στάση ή μόνο εν κινήσει.

Σε μένα κάνει ένα παρόμοιο θόρυβο - όχι πάντα, λίγες φορές - στις 2200rpm. Σπάνια είναι πιο έντονος. Όταν το άκουσαν πάντως στην αντιπροσωπεία (όχι τον έντονο θόρυβο) μου είπαν ότι είναι φυσιολογικός θόρυβος κινητήρα. 

Τα αρχικά 7αρια είχαν ένα θέμα με την εξάτμιση που συντόνιζε, υποτίθεται όμως ότι λύθηκε στα νέας γενιάς (μετά του 2014 αν θυμάμαι καλά).

Αν το κάνει σε στάση είναι καθαρά θέμα κινητήρα, αν το κάνει μόνο εν κινήσει είναι θέμα συντονισμού κάποιων μερών (όπως εμένα). Αν είναι μόνιμο και ενοχλητικό πήγαινε αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , alej said:

Καταρχάς πρέπει να σιγουρευτείς αν το το κάνει σε στάση ή μόνο εν κινήσει.

Σε μένα κάνει ένα παρόμοιο θόρυβο - όχι πάντα, λίγες φορές - στις 2200rpm. Σπάνια είναι πιο έντονος. Όταν το άκουσαν πάντως στην αντιπροσωπεία (όχι τον έντονο θόρυβο) μου είπαν ότι είναι φυσιολογικός θόρυβος κινητήρα. 

Τα αρχικά 7αρια είχαν ένα θέμα με την εξάτμιση που συντόνιζε, υποτίθεται όμως ότι λύθηκε στα νέας γενιάς (μετά του 2014 αν θυμάμαι καλά).

Αν το κάνει σε στάση είναι καθαρά θέμα κινητήρα, αν το κάνει μόνο εν κινήσει είναι θέμα συντονισμού κάποιων μερών (όπως εμένα). Αν είναι μόνιμο και ενοχλητικό πήγαινε αντιπροσωπεία.

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Όσον αφορά στον ήχο, όχι, δεν το κάνει εν στάσει, ούτε με πρώτη ταχύτητα, μόνο με 2η-6η και φυσικά εν κινήσει...

Στην αντιπροσωπεία το άκουσαν, αλλά πρέπει να τους το αφήσω να το ψάξουν, λένε, με μια γρήγορη επισκόπηση δεν μπόρεσαν να βρουν από που προέρχεται... Δεν ξέρω όμως αν έχει νόημα να το αφήσω και να αρχίσουν να λύνουν μέχρι να βρουν τί φταίει...

Link to comment
Share on other sites

Αν ψάξεις στο φόρουμ λίγο θα δεις μια απάντηση που είχα κάνει πιο παλιά για σχετικό θέμα.  Σε ποια αντιπροσωπεία πήγες;

Δες λίγο κι αυτό: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6979225-Rattle-under-passenger-seat-area-fixed! 

Edited by alej
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , alej said:

Αν ψάξεις στο φόρουμ λίγο θα δεις μια απάντηση που είχα κάνει πιο παλιά για σχετικό θέμα.  Σε ποια αντιπροσωπεία πήγες;

Δες λίγο κι αυτό: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6979225-Rattle-under-passenger-seat-area-fixed! 

Θα το ψάξω, θενκς.

Θα μελετήσω και το λινκ.

Πήγα Φιλοσίδη, από εκεί που το πήρα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/19/2016 at 11:53 ΠΜ, PiNiOn said:

Τελικά πόσο καλό είναι το Golf 7; Τόσες αλλαγές, άλλη πλατφόρμα, άλλοι κινητήρες, τελικά είναι πιο αξιόπιστο από τις προηγούμενες γενιές ή όχι;

Παραθέτω τις δικές μου εμπειρίες από Golf 7 1.6TDI του 2014 που μετράει αυτή τη στιγμή 77.000Km:

 

-1 φορά πρόσφατα άρχισε να αναβοσβήνει το λαμπάκι της προθέρμανσης και μπήκε σε safe mode. Έσβησα και ξανάναψα και έσβησε. Αναμένω να δω αν θα ξαναγίνει <_<.

-2 φορές έχει τύχει να βγάλει “Start-Stop Error”, έσβησε μόνο του και δεν ξανάναψε.

-2 φορές έβγαλε μήνυμα σχετικά με βλάβη στο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο, έσβησε μόνο του και δεν ξανάναψε.

-Έντονο τρίξιμο στο μπροστινό σύστημα σε ανωμαλίες του δρόμο από τον 1ο χρόνο, ειδικά σε σαμαράκια κλπ. Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία, λύθηκε για μερικούς μήνες. Επανήλθε ο ίδιος θόρυβος και μάλιστα πιο έντονος. Το ίδιο ακούω και σε δύο ίδια Golf φίλων <_<.

-Με κρύο καιρό στο ρελαντί κάτι συντονίζει έντονα στο χώρο του κινητήρα (σωληνάκι καυσίμου ίσως;). Ακόμα και όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας, ο συντονισμός παραμένει. Σαν υψίσυχνο κροτάλισμα ακούγεται και με την παραμικρή αύξηση στροφών φεύγει.

-Αεροδυναμικός θόρυβος από την πόρτα στο ύψος του καθρέπτη (μάλλον), αισθητό σε δρόμο που δεν είναι τελείως ομαλός και μεγάλες ταχύτητες (90+) όπου με τις μικρές στρεβλώσεις αλλάζει ο ήχος που δημιουργεί ο αέρας στο σημείο αυτό.

-Το παράθυρο συνοδηγού έχει χάσει το «αυτόματο» άνοιγμα/κλείσιμο. Έγινε reset και επαναρύθμιση αλλά πάλι δεν ανοίγει/κλείνει «αυτόματα» :unknw:.

-Χωρίς θέμα ευθυγράμμισης, το τιμόνι κάθεται λίγο στραβά, λίγες μοίρες. Μετά από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία και επανέλεγχο ευθυγράμμισης, το τιμόνι διορθώθηκε και πλέον κάθεται λίγο στραβά απ την αντίθετη πλευρά :huh:.  

 

Αυτά είναι που με έχουν προβληματίσει μέχρι στιγμής. Επειδή οι κάτοχοι Golf 7 δεν είναι λίγοι, ας γράψουν και άλλοι τις δικές τους εμπειρίες. 

Για το μπροστινο τριξιμο που αναφερατε εχω ακριβως το ιδιο προβλημα και δεν μου βρηκαν τι εχει ακομα απο την αντιπροσωπεια και επιμενω.τι ακριβως σας ειπαν εσας?

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια οδηγία που ακολούθησαν, για λίπανση στα συνεμπλόκ των ψαλιδιών. Για ένα διάστημα ήταν οκ, μετά επανήλθε όμως, αλλά δεν ξαναέδωσα σημασία. Αν είναι εντός εγγύησης θα πρότεινα επίσκεψη σε μια αντιπροσωπεία, έστω και για έναν έλεγχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πήρα το προηγούμενο Σάββατο. 1.0TSI BlueMotion DSG με 15.000 χλμ από την καρέντα, πρώτη κυκλοφορία Ιούνιος 2016. Πρώτη εντύπωση: το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα (είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αγοράζω αυτόματο).

 

Τι κατανάλωση να περιμένω; Μέχρι στιγμής, "παίζοντας" μαζί του, βλέπω γύρω στο 7.5. Οδηγώ κάθε μέρα από νότια μέχρι Μαρούσι, τις ώρες αιχμής, στις πιο δύσκολες συνθήκες, για περίπου 2 ώρες συνολικά.

Link to comment
Share on other sites

Ένα ενημερωτικό ποστ: έχω Golf 7 bluemotion 1.0 TSI αγορασμένο από καρέντα (πρώην εταιρικό) ως μεταχειρισμένο 1,5 έτους (πρώτη κυκλοφορία Ιούνιος 2016). Το πήρα με 15000 χλμ και σήμερα έχει 27000 χλμ.

Έχω σημειώσει τα εξής:

-πίσω αριστερά πόρτα πολύ χαλαρός ήχος κλεισίματος (μάλλον θέλει σφίξιμο). Διαφορά στον ήχο με τις άλλες 3 πόρτες που "κλείνουν σα γκολφ".

-μεταλλικός ήχος από τα μπροστά (ψαλίδια να πώ; ) στα σαμαράκια και τις ανωμαλίες του δρόμου. Πιο αισθητό προφανώς το καλοκαίρι.

-έχει εμφανίσει 3 φορές, για μια στιγμή μόνο, την ώρα της εκκίνησης και ενώ είναι κρύο, το μήνυμα "Βλάβη! Τοποθετήστε τον επιλογέα ταχυτήτων μόνο στη θέση P" (είναι αυτόματο). Η ένδειξη σβήνει κατευθείαν, αφού μου κόψει μερικές εβδομάδες από τη ζωή μου. Δεν έχω παρατηρήσει άλλο πρόβλημα σχετικό με το κιβώτιο.

 

Πάει καλά, καίει ένα τίμιο 7άρι το χειμώνα σε συνθήκες απαράδεκτης κίνησης και με κλιματισμό μονίμως αναμμένο χειμώνα-καλοκαίρι, ενώ σε Αττική Οδό και Εθνική (ελάχιστα χιλιόμετρα σε τέτοιες συνθήκες) δείχνει εύκολα 4,5 και παρακάτω.

Edited by Stefanos Vns
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Stefanos Vns said:

-μεταλλικός ήχος από τα μπροστά (ψαλίδια να πώ; ) στα σαμαράκια και τις ανωμαλίες του δρόμου. Πιο αισθητό προφανώς το καλοκαίρι.

 

Μαλλον εννοεις το χαρακτηριστικο ηχο του DSG που γινεται αντιληπτος  σε χαμηλες ταχυτητες, σε οχι ομαλο οδοστρωμα, συνηθως με 1η, 2η ισως και 3η σχεση στο κιβωτιο. Το καλοκαιρι γινεται αντιληπτος επειδη εχουμε τα παραθυρα ανοιχτα. Ειναι "φυσιολογικο" και κατι με το οποιο μαθαινεις να ζεις και να το αγνοεις....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο group,

Έχω ένα Golf vii 2018 tdi με 23000χλμ, μεταχειρισμένο, το έχω εδώ και ένα μήνα.

Από την πρώτη στιγμή μου έβγαλε πρόβλημα στον θερμοστάτη και στην τρόμπα νερού (είχαν κολλήσει λόγο ακινησίας απ'οτι μου είπαν στο συνεργείο της vw).

Από κει και πέρα άρχιζαν να μ ανάβουν διάφορα λαμπάκια με το που γυριζα την μίζα και να μ βγάζει σφάλμα στο start/stop και πρόβλημα στα 2 χειρόφρενα (τα χειρόφρενα λειτουργούσαν ενώ το start/stop όχι). Άμα το έσβηνα και το ξανάνοιγα έφτιαχνε. 

Μίλησα με την vw μ είπαν ότι θα έχει θέμα η μπαταρία, πήγα την άλλαξα (όντως είχε θέμα) και μ το ξαναέκανε μετά από 1 εβδομάδα το ίδιο.

Πήγα συνεργείο, είχε θέμα και ο δυναμός (δεν φόρτιζε), τον άλλαξα. Έχουν περάσει 4 μέρες και μ ξαναέβγαλε τα ίδιο μηνύματα (βλάβη start/stop και λειτουργία ηλεκτρικού χειρ.).

Από το συνεργείο μου είπαν ότι αν το ξανακάνει θα χρειαστεί αναβάθμιση ο εγκέφαλος.

Έχει αντιμετωπίσει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα και να βρήκε λύση???

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα , πρόσφατα πήρα απο εξωτερικό golf mk7 2015 tgi . Eυχαριστημένος απο κατανάλωση , ηχομόνωση κλπ ,απλά έχω θέμα με το παράθυρο του συνοδηγού το οποίο κάνει πολύ μικρές κινήσεις (μόνο του ) ανέβα- κατέβα.  Σετάρισα το αυτόματο κλείσιμο , δούλεψε για 2-3 κλεισίματα και ξανά τζίφος. Μοτέρ δουλεύει , όπως και διακόπτης .Θα το ψάξω απλά είπα μήπως έχει τύχει σε κανέναν να ξέρω πού να στραφώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.