golf 1.6 fsi Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 (edited) καλησπερα στην ομαδα εχω το ταπεινο μου 1.6 fsi και σκευτομουν να το κανω λιγο ποιο αγριο με ενα τελικο καζανακι http://exhaustflow.gr/exatmisi-vw-golf-audi-a3-seat-leon το συγκεκριμενο που εβαλα και σε λινκ . τελος επειδη σε κανα 2 χρονακια λεω να το δωσω το αμαξι και μαλλον με βλεπω για gti δεν εχω καταλαβει τι παιζει με τον tfsi δηλαδη τα μοντελα απο 5 με 8 εχουν δυο διαφορετικους κυνητηρες παντα για gti λεμε ευχαριστω πολυ απο τον μικροτερο τις παρεας Edited December 22, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Αφου θα το δωσεις αστο οπως ειναι. Ακομα και αν το κρατουσες παλι αστο εργοστασιακο. Δεν αξιζει. Στο εχω ξαναπει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf 1.6 fsi Posted December 21, 2016 Author Report Share Posted December 21, 2016 4 λεπτά πριν , takpanos said: Αφου θα το δωσεις αστο οπως ειναι. Ακομα και αν το κρατουσες παλι αστο εργοστασιακο. Δεν αξιζει. Στο εχω ξαναπει ελεγα επειδη θα του εδινε αλλη αισθητικη οπως και να το κανουμε πανο αλλα απο την αλλη εχεις δικιο ρε φιλε αφου θα του δωσω παντως με τις ροπες τι γινεται ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Τιποτα δε γινεται. Ακομα και να εφτιαχνε ελαχιστα μετα απο δυο μερες θα το συνηθιζες. Γι αυτο λεω πεταμενα λεφτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf 1.6 fsi Posted December 21, 2016 Author Report Share Posted December 21, 2016 1 λεπτό πριν , takpanos said: Τιποτα δε γινεται. Ακομα και να εφτιαχνε ελαχιστα μετα απο δυο μερες θα το συνηθιζες. Γι αυτο λεω πεταμενα λεφτα να τα φαω σε σουβλακια δηλαδη λες χαχαχ να κανω και αλλη μαι ερωτηση τωρα που σε βρηκα σκαστρα μπαινει κανονικα ετσι δε το σκευτομαι για το δικο μου τωρα μιλαμε για το μελλον γιατι δε νομιζω να αλλαξω ποτε το golf 5 σαν αμαξι ειτε gt eite fsi λεγεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Σκαστρα σε ατμοσφαιρικο δε μπαινει. Μονο σε τουρμπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 (edited) 9 hours ago, golf 1.6 fsi said: καλησπερα στην ομαδα εχω το ταπεινο μου 1.6 fsi και σκευτομουν να το κανω λιγο ποιο αγριο με ενα τελικο καζανακι http://exhaustflow.gr/exatmisi-vw-golf-audi-a3-seat-leon το συγκεκριμενο που εβαλα και σε λινκ . τελος επειδη σε κανα 2 χρονακια λεω να το δωσω το αμαξι και μαλλον με βλεπω για gti δεν εχω καταλαβει τι παιζει με τον tfsi δηλαδη τα μοντελα απο 5 με 8 εχουν δυο διαφορετικους κυνητηρες παντα για gti λεμε ευχαριστω πολυ απο τον μικροτερο τις παρεας Μόνο αγάπη για τον ********** Τα 5άρια gti φοράνε tfsi. Edited December 22, 2016 by DarkX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf 1.6 fsi Posted December 21, 2016 Author Report Share Posted December 21, 2016 34 λεπτά πριν , takpanos said: Σκαστρα σε ατμοσφαιρικο δε μπαινει. Μονο σε τουρμπο κομπλε σε κανα 2 χρονακια παλι το συζηταμε το θεμα ευχαριστω ρε πανο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf 1.6 fsi Posted December 21, 2016 Author Report Share Posted December 21, 2016 (edited) 6 hours ago , DarkX said: Μόνο αγάπη για τον ************* Τα 5άρια gti φοράνε tfsi. φοβερος ολη η γκολφοοικογενεια εκει εχει παει αχ αχ τι μας κανεις με αυτα τα gti πορωση ειναι το ατιμο και θα πω και εγω ναι μονο για αγαπη για ********! Edited December 22, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Μεγαλυτερη διατομη εξατμησης σημαινει ταχυτερη εξαγωγη αεριων απο τον κυλινδρο λογω λιγοτερης πιεσης ( σε σχεση με την εργοστασιακη μικροτερη διατομη παντα ) μετα την βαλβιδα εξαγωγης . Εαν δεν υπαρχει παραλληλα και ταχυτερη εισαχωγη μειγματος , μονο ζημια θα κανεις .Εαν ο εγκεφαλος μπορει να διαχειριστει ενα μικρο ποσοστο αυξησης της διατομης , εχει καλως αλλα ακομα και να παρεις καποια αλογα ( αμφιλεγομενο το ποσα και σε ποιες στροφες, κυριως μετα απο τετοιες επεμβασεις ολα πανε ψηλοτερα σε στροφες και κρεμανε χαμηλα ) , θα ειναι τοσο ελαχιστο το κερδος που μαλλον θα το ευχαριστιεσαι για τον ηχο παρα την αποδοση . Καλυτερα ασε το οπως ειναι ,προσωπικη γνωμη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf 1.6 fsi Posted December 22, 2016 Author Report Share Posted December 22, 2016 5 hours ago , O Palios said: Μεγαλυτερη διατομη εξατμησης σημαινει ταχυτερη εξαγωγη αεριων απο τον κυλινδρο λογω λιγοτερης πιεσης ( σε σχεση με την εργοστασιακη μικροτερη διατομη παντα ) μετα την βαλβιδα εξαγωγης . Εαν δεν υπαρχει παραλληλα και ταχυτερη εισαχωγη μειγματος , μονο ζημια θα κανεις .Εαν ο εγκεφαλος μπορει να διαχειριστει ενα μικρο ποσοστο αυξησης της διατομης , εχει καλως αλλα ακομα και να παρεις καποια αλογα ( αμφιλεγομενο το ποσα και σε ποιες στροφες, κυριως μετα απο τετοιες επεμβασεις ολα πανε ψηλοτερα σε στροφες και κρεμανε χαμηλα ) , θα ειναι τοσο ελαχιστο το κερδος που μαλλον θα το ευχαριστιεσαι για τον ηχο παρα την αποδοση . Καλυτερα ασε το οπως ειναι ,προσωπικη γνωμη . ακουω τους παλιους και μαθαινω ετσι θα το αφησω αυτο μου ειχαν πει αλλα λεει δε θα εχει προβλημα δε το ρισκαρω να χασω ροπη ευχαριστωωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...