saxo_29 Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 Καλησπερα κυριοι και Χρονια Πολλα Εχω το εξης θεματακι με το αμαξι μου Passat 2.0 FSI, μοντ ΄05 με κινητηρα κωδικο BLR. Την περασμενη εβδομαδα ξεκινησε να μου παρουσιαζει το εξης προβλημα στις ταχυτητες… Οσο οδηγω σχετικα αργα μεσα στην πολη, το αμαξι παει κανονικα και η αλλαγες στις ταχυτητες γινονται ευκολα….οπως ηταν δηλαδη. Οσο αρχιζω να το τρεχω λιγο, οι αλλαγες στις ταχυτητες γινονται με λιγο παραπανω δυναμη , κατι που δεν παρουσιαζε πριν. Το κατεβασμα των ταχυτητων γινεται αρκετα δυσκολα, σαν να μην μπορει να μπει αλλα τελικα μπαινει η ταχυτητα. Δεδομενο ότι ειμαι στα 85 000χλμ, και ότι το αυτοκινητο το ειχα παρει μεταχειρισμενο, σκεφτηκα μηπως θελει αλλαγη στις βαλβολινες. Παω λοιπον στο συνεργειο ενός φιλου, παραγκελνουμε βαλβολινες 2λιτρα και ξεκιναει να μου τις αλλαξει. Αρχισε να τις βαζει και βλεπουμε ότι στο ένα λιτρο και περιπου 200ml αρχισε να βγαζει βαλβολινες από την πταπα πληρωσης σαν να είναι γεματο. Παιρνει τηλεφωνο έναν γνωστο το στην VW, και του λεει ο άλλος ότι ετσι είναι…δεν παιρνει τα 2λιτρα εως 2.3λιτρα που διαβασαμε εμεις παντου. Λεω οκ , εφοσον τοσα παιρνει..το κλεινουμε και φευγω ταξιδι για τις γιορτες. Διαπιστωνω όμως ότι η συμπεριφορα δεν εχει αλλαξει καθολου, και πλεον δεν ξερω τι θα μπορουσε να είναι..η τι ζημια πλεον μπορει να προκληθει εάν δεν βρεθει λυση για το προβλημα. Ηθελα λοιπον τα φωτα σας…εχει αλλαξει κανεις βαλβολινες σε τετοιο μοντελο αυτοκινητο, και τελικα πως καταφερε να βαλει δυο λιτρα…εάν τα καταφερε? Δευτερων.. ειχε κανεις παρομιο θεμα με το σασμαν σε τετοιο αυτοκινητο και τι θα μπορουσε να φταει? Τριτων…υπαρχει πιθανοτητα να θελει απλα ρυθμιση στις ντιζες των ταχυτητων? Τεταρτων..μενω Κυψελη…κανενα καλο συνεργειο που να ξερει τι τους γινετε, και που δεν παιρνει το σκαλπ σου σε κάθε επισκεψη μπορει καποιος να προτεινει μπας και λυσω το προβλημα μου. Ευχαριστω Κωστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 Μηπως εχει δυο ταπες που πρεπει να ανοιξουν για βγουν ολες οι βαλβολινες? Στο γκολφ κατι τετοιο ειχα ακουσει εδω μεσα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 Αρχικά να σου πω για την αλλαγή ότι τα passat παίρνουν 2 λίτρα. Υπάρχουν 2 τάπες που ανοίγεις από κάτω. Εμένα μου της είχε αλλάξει ένας πιτσιρικάς στο συνεργείο και με το που άνοιξε την πρώτη έτρεξε περίπου 1 λίτρο, μετά ήρθε ο αρχιμάστορας και άνοιξε και την δίπλα τάπα και βγήκε όλη η ποσότητα... Το πρόβλημα που έχεις δεν νομίζω να είναι από της βαλβολίνες... Προσωπικά δεν μπορώ να σου πω από τι είναι, περίμενε να το δει κάποιος που τα γνωρίζει τα θέματα με τα σασμάν και θα σου πει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted December 27, 2016 Report Share Posted December 27, 2016 Πολύ σωστά υπάρχουν δύο τάπες η μία κάτω και η άλλη στο πλάι όπου σε αυτή συμπληρώνεις με χωνί σίγουρα πέρνει δύο λίτρα (τις άλλαξα πριν ένα χρόνο) ....Ο μηχανικός μου είναι Βύρωνα αν σε βολεύει μου λες ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted December 28, 2016 Author Report Share Posted December 28, 2016 Καλημερα σε ολους και παλι. Να προσθεω καποια στοιχεια μηπως βοηθησει ... Οταν το αμαξι ειναι σβησμενο, οι ταχυτητες μπαινουν πολυ ευκολα χωρις προβλημα. Οταν δουλευει στο ρεαντι ή σε χαμιλες στροφες επισης..μονο οταν το γκαζοσω λιγο μου παρουσιαζει το προβλημα. Υπαρχει περιπτωση το πλατο να μην απομονονει σωστα και στις ψιλες στροφες οπου εχει περισοτερο ζωρι να μου το κανει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 (edited) Αφού εξασφαλίσεις ότι έβαλες βαλβολίνες σωστά, κάνε εξαέρωση στο συμπλέκτη. Μπορεί επίσης να έχει "πέσει" η έξω τρόμπα συμπλέκτη και να θέλει αλλαγή. Αν έχεις και κανα τρέμουλο όταν ακουμπας το πετάλ το δισκοπλατώ έχει φθορά. Edited December 28, 2016 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted December 28, 2016 Author Report Share Posted December 28, 2016 Αποφασισα να αλλαξω δισκο-πλατο κλπ. τελικα..μιας και πιστευω οτι το προβλημα μου βρισκεται εκει. Σημερα που το ξανα-ανεβασαμε στην ραμπα..εψαξα για την δευτερη ταπα /βιδα που θα επρεπε να ανοιξουμε για να αδειασει...αλλα δεν βλεπω κατι ρε παιδια. Βλεπω μια ταπα Hex απο κατω, και μια απο μπροστα ..απ' οπου γινεται η αναπληρωση. Αλλη ταπα δεν μπορεσα να βρω. @RAF JOHN @kosigal Μηπως εχει καποιος ιδεα να μου πει..η να ανεβασει καποια φωτο για το τι ακριβως ψαχνω...δηλαδη που ειναι αυτη η δευτερη ταπα. @nikdev Πραγματη οταν ακουμπαω το πεταλ μου κανει κατι σαν σκαμπανεβασμα στο ρελαντι...το κανει αρκετο καιρο ..ισως απο τοτε που το πηρα...και δεν ηξερα τι ακριβως ηταν, αλλα δεν με ενοχλουσε πολυ οποτε δεν ειχα δωσει σημασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Αυτές τις 2 αν θυμάμαι καλά.... Αν κάνω λάθος διορθώστε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted December 29, 2016 Author Report Share Posted December 29, 2016 (edited) @RAF JOHN Γιαννη ευχαριστω. Αυτο ακριβως καναμε. Εχει μια ταπα απ' οπου βγαινουν οι βαλβολινες ( στην φωτο με πρασσινο βελακι )...και αλλη μια απ' οπου μπαινουν. ( με κιτρινο βελακι) Ανοιξαμε την ταπα εισαγωγης των βαλβολινων....μετα ανοιξαμε την ταπα εξαγωγης και το αδειασαμε. Μετα με μια συριγκα για βαλβολινες ( κατι σαν τρομπα ποδηλατου εμοιαζε...ξεκινησαμε και γεμιζαμε ....αλλα δεν πηρε τα 2 λιτρα....πηρε λιγοτερο απο 1 και μισο και αρχισε να τρεχει απο την τρυπα ( ταπα) εισαγωγης ( στην φωτο - κιτρινο βελακι ) ( η φωτο ειναι απο internet ..απλα για να καταλαβεις τι ενοοω ) Edited December 29, 2016 by saxo_29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 (edited) Τι να πω και εγώ σου λέω την δική μου εμπειρία... Άσε μπας και το δει κανένας πιο γνώστης μπας και πει ακριβώς. Τσέκαρε και αυτά που σου είπε ο Νίκος πιο πάνω. Edited December 29, 2016 by RAF JOHN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 Αυτές ξέρω και εγώ. ....εμένα όταν τις αλλαξα πήρε 2 λίτρα τις έβαζε όπως τα λες με μια τεράστια σύριγγα. ...θα ρωτήσω τον μηχανικό μου και θα σου απαντήσω για κάτι παραπάνω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 5, 2017 Author Report Share Posted January 5, 2017 Λοιπον κυριοι Μιας και λυθηκε το θεματακι μου, ειπα να ενημερωσω για να ξερετε κι εσεις εαν σας τυχει .... Τελικα κατεβηκε το σασμαν για να αλλαχτει δισκος , πλατο και ρουλεμαν. Με το κατεβασμα διαπιστωσαμε οτι ο δισκος σε καποια σημεια ειχε σπασει....ναι ακριβως ειχαν δημιουργηθει ρογμες στο υλικο. Επισης 2 χτενια απο το πλατο ειχαν τα μαυρα τους τα χαλια. Το σετ αλλαχτηκε και μπηκε νεο της LUK. Επισης αλλαχτηκε και η τρομπα του συμπλεκτη με νεα Sachs. Καθως ηταν κατω το σασμαν, και ηδη αδειασμενο ( τελικα μετρησαμε εβγαλε 1.8λιτρα απο μεσα ), το τουμπαραμε πανω στον παγκο, με την ταμπα πληρωσεις προς τα πανω και βαλαμε 2 λιτρα βαλβολινη 75w της SWAG. To σασμαν πλεον δουλευει πολυ απαλα και ολα καλα. Ενα μικρο θεμα που διαπιστωσαμε ασχετο με το σασμαν, ειναι οτι φαινεται το αμαξι να εχει ενα δακρυσμα απο λαδι το οποιο ακολουθησαμε και προερχεται καπου στην βαση του φιλτρου λαδιου . Στο σερβις πλεον θα βγαλουμε την βαση για να δουμε εαν το δακρυσμα αυτο προερχεται απο ραγισμα καπου πανω στην ιδια την βαση ( ειναι πλαστικη και πανω καθετε και ο μεταλικος ψυκτης λαδιου ) ή εαν φταινε οι τσιμουχες μεταξυ αυτο και τον κινητηρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Πολύ ωραία τέλος λοιπόν το πρόβλημα.... Ενημέρωσε μας και για τις τιμές που πέτυχες... Να ξέρουν και αυτοί που θα έχουν το ίδιο πρόβλημα πόσο θα τους πάει. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Τέλος όλα καλά, ... αλλά 85000km και φθορά δίσκου ??? σίγουρα τα km είναι δικά του ή έκανες λάθος και ήθελες να γράψεις 185000km 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Για να πω την αλήθεια και εμένα μου φαίνονται ελάχιστα τα χιλιόμετρα που έπαθε την ζημιά... Αν η ζημιά δεν οφείλεται σε θέμα χρήσης τότε για ακόμα μία φορά η vw μας εξέπληξε δυσάρεστα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 @RAF JOHN Γιαννη χρόνια πολλά για χθες. Οτι ποθείς και με υγεία. Τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά τσεκαρισμενα και απο την vw. 85.000 Τιμες που πετυχα: Σετ δισκο πλατο ρουλεμαν 250 Τρομπα συμπλεκτη 38 Βαλβολινες 18€ το λίτρο = 36 Εργασια μου εκανε ειδικη τιμη μιας και ειναι κουμπαρος μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.... Μια χαρά τιμές απλά τις swag τις βαλβολίνες τις πήρες ακριβά... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 (edited) Το ξερω. Μπορουσα να τις παρω πολυ ποιο φθηνα, αλλα στην βιασύνη να το κανουμε και να το κλεισουμε παραγγειλαμε απο εναν που συνεργάζεται και μας τις έφερε Edited January 8, 2017 by saxo_29 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted January 8, 2017 Author Report Share Posted January 8, 2017 Η VW ήθελε 37€ το λιτρο τις δικες τους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 22 λεπτά πριν , saxo_29 said: Η VW ήθελε 37€ το λιτρο τις δικες τους. Και λίγα θέλει.... Αν πάρεις ένα στραγγιστήρι θα δεις ότι υπάρχουν ρινίσματα χρυσού... Επομένως δεν βάζεις βαλβολίνη γατάκι βάζεις χρυσάφι.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...