Indigo1937 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Γεια σας παιδια εχω ενα προβλημα με το αυτοκίνητο μου λοιπον εχω ενα a3 180 hp και του εχω βαλει σωληνώσεις intercooler ως 350hp και εξατμιση απο downpipe μεχρι τελικο ως 400hp καταλύτη δεν εχω μονο μεσαίο χθες που τα δοκιμαζα με ενα φιλο μου hondakia παρατηρισα οτι το αμαξι μου δεν κανει overboost αλλα παει μεχρι 0.6 και στο τερμα περιπου 5 με 7 χιλιαδες στροφες το αμαξι μπουκωνει σαν μενει απο βενζινη και πολλες φορες το κανει αν πατησω αποτομα γκαζι απο χαμηλες στροφες ...μηπως φταιει οτι δεν εχω κανει προγραμμα και δεν εχω καταργησει το λαμδα 2?ευχαριστω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 (edited) Δεν λες όμως, Φοράς πρόγραμμα και δεν έκανες update ή είναι απειραχτος ο εγγεφαλος. πριν τα βάλεις αυτά σήκωνε οβερ ?? Edited December 28, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indigo1937 Posted December 28, 2016 Author Report Share Posted December 28, 2016 (edited) Δεν εχω καθολου προγραμμα,ναι σηκωναι και πριν και μετα αφου τα εβαλα. Edited December 29, 2016 by Indigo1937 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indigo1937 Posted December 29, 2016 Author Report Share Posted December 29, 2016 Ξερει καποιος τι μπορει να παιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 (edited) Για αρχη θα κοιτουσα βλαβες με vagcom μηπως εχει καταγραψει, μετα για διαρροη απο καποιο κολαρο και μετα θα αλλαζα Ν75, λογικα φορας ή την C ή την Η, αν την αλλαξεις παρε την J για περισοτερο over, και αν δεν ειναι απο εκει θα σου μηνει μια αναβαθμισμενη Ν75, οπως και να εχει θελει ψαξιμο μηπως φταει κατι αλλο, το ποιο πιθανον ο εγγεφαλος να εχει κανει προσαρμογη και να μην ανεβαζει over, γιατι απλα δεν προλαβαινει η τουρμπινα με την υπαρχουσα εργοστασιακη πιεση να γεμιζει γρηγορα τα νεα μεγαλυτερα και μακρυτερα κολλαρα-σωληνες, μεγαλυτερο ιντερκουλερ που μπηκε, βγαλε τον πολο της μπαταριας ωστε να κανει reset ο εγγεφαλος και να ξανακανει προσαρμογη. Edited December 30, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 1 hour ago , dasauto said: Για αρχη θα κοιτουσα βλαβες με vagcom μηπως εχει καταγραψει, μετα για διαρροη απο καποιο κολαρο και μετα θα αλλαζα Ν75, λογικα φορας ή την C ή την Η, αν την αλλαξεις παρε την J για περισοτερο over, και αν δεν ειναι απο εκει θα σου μηνει μια αναβαθμισμενη Ν75, οπως και να εχει θελει ψαξιμο μηπως φταει κατι αλλο, το ποιο πιθανον ο εγγεφαλος να εχει κανει προσαρμογη και να μην ανεβαζει over, γιατι απλα δεν προλαβαινει η τουρμπινα με την υπαρχουσα εργοστασιακη πιεση να γεμιζει γρηγορα τα νεα μεγαλυτερα και μακρυτερα κολλαρα-σωληνες, μεγαλυτερο ιντερκουλερ που μπηκε, βγαλε τον πολο της μπαταριας ωστε να κανει reset ο εγγεφαλος και να ξανακανει προσαρμογη. Καλησπέρα έχω και εγώ θέμα με την N75 έχω την οεμ απάνω δεν την είχα αλλάξει όταν άλλαξα την σκαστρα είχα πει να την αφήσω όσο πάει και να την αλλάξω όταν έρθει η ώρα της... Πλέων τα έφαγε τα ψωμιά της διάβασα πιο πάνω ότι η N75J είναι πολύ καλύτερη και από την οεμ και ότι κάνει 0,2 over παραπάνω και κρατάει και λίγο παραπάνω την πίεση !!! Και ψηθηκα με την μία να βάλω αυτήν αλλά εδώ και λίγη ώρα που το ψάχνω στο internet από Ελλάδα δεν μπορώ να την βρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 (edited) Η συγκεκριμενη που αναγραφω ποιο πανω ειναι για 20vt, και μπενει αναποδα το φις της σε σχεση με τους αλλους κωδικους, ο κωδικος ειναι ιδιος και αλλαζει μονο το τελευταιο γραμμα το οποιο δεν ειναι γραμμα αναβαθμισης, αλλα αλλος κωδικος ανταλακτικου, δεν ξερω τι κωδικο φορανε και αν βγαζει για τους μετεπειτα tsi κινητηρες. Edited December 30, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 1 ώρα πριν , dasauto said: Η συγκεκριμενη που αναγραφω ποιο πανω ειναι για 20vt, και μπενει αναποδα το φις της σε σχεση με τους αλλους κωδικους, ο κωδικος ειναι ιδιος και αλλαζει μονο το τελευταιο γραμμα το οποιο δεν ειναι γραμμα αναβαθμισης, αλλα αλλος κωδικος ανταλακτικου, δεν ξερω τι κωδικο φορανε και αν βγαζει για τους μετεπειτα tsi κινητηρες. ok ευχαριστώ για την διευκρίνιση θα πάρω κάνα δυο τηλέφωνα αύριο σε φίλους βελτιωτες να δω τη θα μου πουν και αυτοί και αν έχουν να προτείνουν κάποια συγκεκριμένη N75 εκτός της οεμ επιλογής ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indigo1937 Posted December 31, 2016 Author Report Share Posted December 31, 2016 (edited) On 30/12/2016 at 4:05 ΜΜ, dasauto said: Για αρχη θα κοιτουσα βλαβες με vagcom μηπως εχει καταγραψει, μετα για διαρροη απο καποιο κολαρο και μετα θα αλλαζα Ν75, λογικα φορας ή την C ή την Η, αν την αλλαξεις παρε την J για περισοτερο over, και αν δεν ειναι απο εκει θα σου μηνει μια αναβαθμισμενη Ν75, οπως και να εχει θελει ψαξιμο μηπως φταει κατι αλλο, το ποιο πιθανον ο εγγεφαλος να εχει κανει προσαρμογη και να μην ανεβαζει over, γιατι απλα δεν προλαβαινει η τουρμπινα με την υπαρχουσα εργοστασιακη πιεση να γεμιζει γρηγορα τα νεα μεγαλυτερα και μακρυτερα κολλαρα-σωληνες, μεγαλυτερο ιντερκουλερ που μπηκε, βγαλε τον πολο της μπαταριας ωστε να κανει reset ο εγγεφαλος και να ξανακανει προσαρμογη. Την τριτη θα παω στον μαστορα και θα δειξει απο βλαβες παντως δεν εχει κατι γιατι το εβαλα στον εκγεφαλο απλα ο μαστορας δεν ειχε χρονο εκείνη την ωρα και μου ειπε να το παω την τριτη γιατι θελει ψαξιμο ...εκανε overboost παντως και μετα που ειχα βαλει τα πραγματα.. Edited December 31, 2016 by Indigo1937 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 On 30/12/2016 at 9:00 ΜΜ, Toni_power said: ok ευχαριστώ για την διευκρίνιση θα πάρω κάνα δυο τηλέφωνα αύριο σε φίλους βελτιωτες να δω τη θα μου πουν και αυτοί και αν έχουν να προτείνουν κάποια συγκεκριμένη N75 εκτός της οεμ επιλογής ... Βάλε boost controller καλύτερα. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...