Jump to content
kosigal

Αλλαγη αμορτισερ σε B6 1,6FSI

Recommended Posts

Όπως γράφω και από πάνω, ήρθε η ώρα για αλλαγή μετά από 310+k χιλιόμετρα για αλλαγή αμορτισέρ και ελατηρίων. Δεν εχουν αλλαχτεί ποτέ (εργοστασιακα από το 2005 (3c) Sachs). Όπως διαβάζω, να πάω κατευθείαν στα Bilstein b6; Κάνω πολλά ταξίδια ωρών και μετά στην πόλη με τα Sachs ήμουν ικανοποιημένος. Για ελατήρια τι έχουμε;

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Έρχεται και η σειρά μου για αλλαγή αμορτισέρ τις επόμενες μέρες και θα ήθελα λίγη βοήθεια...Passat 1,6 fsi sportline φοράει τα μαμά γνωστά sachs,στο συνεργείο που ρώτησα(όχι αντιπροσωπεία) μου είπαν κόστος για αλλαγή 440 μαζί με βάσεις-εργασία.Σε ερώτηση μου αν θα είναι τα ίδια μου είπανε ναι.Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη ανάρτηση έχω ακούσει όμως από πολλούς να λένε ότι τα sachs τα εργοστασιακά δεν έχουν καμία σχέση με του εμπορίου...ξέρει κανείς τι παίζει μην την πατήσω;;;

 Αλλιώς μετά σκέφτομαι για τα bilstein b6 sport που όπως διάβασα και πιο πάνω καλά σχόλια,η τιμή τους ποια είναι;;

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι άλλη κατηγορία τα Β6 υπολόγιζε αν θες και topmounts και πίσω βάσεις +ρουλεμαν με εργασία θα ξεπεράσεις τα 750+.

Βάλε τα sachs μια χαρά είναι γι΄αυτό που θες όπως αναφέρεις έμεινες κι ευχαριστημένος.

Αν θες τσέκαρε και Silent blocks μαζί με μπαλάκια - μεσόμπαρα στο μπροστινό σύστημα ευκαιρία είναι.

On 28/11/2017 at 4:04 ΜΜ, THODORIS-GR said:

 Έρχεται και η σειρά μου για αλλαγή αμορτισέρ τις επόμενες μέρες και θα ήθελα λίγη βοήθεια...Passat 1,6 fsi sportline φοράει τα μαμά γνωστά sachs,στο συνεργείο που ρώτησα(όχι αντιπροσωπεία) μου είπαν κόστος για αλλαγή 440 μαζί με βάσεις-εργασία.Σε ερώτηση μου αν θα είναι τα ίδια μου είπανε ναι.Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη ανάρτηση έχω ακούσει όμως από πολλούς να λένε ότι τα sachs τα εργοστασιακά δεν έχουν καμία σχέση με του εμπορίου...ξέρει κανείς τι παίζει μην την πατήσω;;;

 Αλλιώς μετά σκέφτομαι για τα bilstein b6 sport που όπως διάβασα και πιο πάνω καλά σχόλια,η τιμή τους ποια είναι;;

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το passat b6 με το b7 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ? Ξέρει Κάποιος?

Γιατί βάσει της άδειας κυκλοφορίας βγαίνουν τα ίδια. 

Bilstein b4  250 euro

Kyb excel g 290 euro

Sachs          290 euro

Kyb ultra sr 355 euro

Όλες οι τιμές με περαστικά και ευθυγράμμιση. 

Ποιο προτείνετε?

Θα χρειαστεί προληπτικά να αλλάξω κάποιο αναλώσιμο?

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

On 5/9/2017 at 12:42 ΜΜ, GeorgeSmirlis said:

Όπως γράφω και από πάνω, ήρθε η ώρα για αλλαγή μετά από 310+k χιλιόμετρα για αλλαγή αμορτισέρ και ελατηρίων. Δεν εχουν αλλαχτεί ποτέ (εργοστασιακα από το 2005 (3c) Sachs). Όπως διαβάζω, να πάω κατευθείαν στα Bilstein b6; Κάνω πολλά ταξίδια ωρών και μετά στην πόλη με τα Sachs ήμουν ικανοποιημένος. Για ελατήρια τι έχουμε;

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πως κατάλαβες ότι θέλουν αλλαγή; Τι σημάδια σου έδειξαν;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , Apostolos_VW said:

Πως κατάλαβες ότι θέλουν αλλαγή; Τι σημάδια σου έδειξαν;

Καταρχάς το αυτοκίνητο έχει κάτσει, βαράει σε λακούβες, τρώει τα λάστιχα πιο γρήγορα και δεν είναι σίγουρο όπως ήταν στις στροφές. Δεν πάει σαν πλοίο αλλά πιστεύω έρχεται η στιγμή.

 

Υγ: το αυτοκίνητο τώρα έχει 345.000χλμ και πραγματικά σκέφτομαι την λύση των bilstein με καινούρια ελατήρια και top mounts να γίνει μια και καλή να τελειώνει και ότι άλλο θέλει από bushings και ψιλοπραγματα. Είναι πιο ακριβά αλλά μετά από αυτά που ακούω πως τα εμπορικά sachs δεν είναι ίδια με αυτά που βάζει η vw ειμαι επηρεασμένος

Edited by GeorgeSmirlis
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , GeorgeSmirlis said:

Καταρχάς το αυτοκίνητο έχει κάτσει, βαράει σε λακούβες, τρώει τα λάστιχα πιο γρήγορα και δεν είναι σίγουρο όπως ήταν στις στροφές. Δεν πάει σαν πλοίο αλλά πιστεύω έρχεται η στιγμή.

 

Υγ: το αυτοκίνητο τώρα έχει 345.000χλμ και πραγματικά σκέφτομαι την λύση των bilstein με καινούρια ελατήρια και top mounts να γίνει μια και καλή να τελειώνει και ότι άλλο θέλει από bushings και ψιλοπραγματα. Είναι πιο ακριβά αλλά μετά από αυτά που ακούω πως τα εμπορικά sachs δεν είναι ίδια με αυτά που βάζει η vw ειμαι επηρεασμένος

 

Αν επιτρέπεται για τα Sachs touring και super touring  έχεις ρίξεις μια ματιά??? 

 

Αν σε παίρνει ρίξε και μια ματιά στα VOGTLAND;)

 

http://www.vogtland.gr

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Αν επιτρέπεται για τα Sachs touring και super touring  έχεις ρίξεις μια ματιά??? 

 

Αν σε παίρνει ρίξε και μια ματιά στα VOGTLAND;)

 

http://www.vogtland.gr

 

 

 

Λες να του βάλω coilovers?:unsure:

Δεν έχω εμπειρία από coilovers ούτε έχω οδηγήσει ποτέ κάποιο αυτοκίνητο με τέτοιου είδους αμορτισέρ. Φυσικά έχω ακούσει ότι είναι πιο σφιχτά και πιο σπορ αλλά προτιμώ την άνεση η αλήθεια είναι και επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης λεεεμε τώρα παίρνω από κει. Πχ αυτό: http://www.vogtland.gr/e-shop/kit-amortiser-elatiria/vw-1/passat-1/616-vogtland-amortiser-vw-passat-vogtland

είναι ένα αμορτισέρ με ένα ελατήριο ή 4χ4? Όχι εε:(?

 

Επίσης τι λέει μέχρι 1070kg ή πάνω από 1070kg? Το passat είναι πολύ πάνω από 1070kg ειδικά με 3-4 άτομα και βαλίτσες μέσα φορτωμένο

Edited by GeorgeSmirlis
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το γράφει στο site δεν ξέρω αν η τιμη ειναι για τετράδα??? Η για σετ τον 2???

 

Αυτά πάνε μαζί και αμορτισέρ και ελατήρια 2Χ2 

 

Κάνε ένα τηλέφωνο όμως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , GeorgeSmirlis said:

Ρωτάω γιατί αν είναι 4χ4 και είναι καλα είναι πάρα πολύ καλή τιμή 

 

Για τα vogtland έχω ακούσει πολύ καλά λόγια. Και φιλαράκια μου που τα έχουν σε BMW καλά σχόλια ακούω.

 

Για να μήν σε πάρω στο λαιμό μου Πάντος, κάνε ένα τηλεφώνημα 

 

Μπορεί και να παίζει και σετ τετράδα.;)

 

ΥΓ 

 

Ρίξε μια ματιά και εδώ

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6944193-Vogtland-Coilover-Kit-for-CC-Passat-B6-Golf-MK5-or-MK6-Audi-A3#/topics/6944193

 

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τα coilover το χαμηλώνουν πολύ ωραία σε ένα πολύ ωραίο ύψος. Βέβαια λεφτά για coilovers (1200€) δεν υπάρχουν οπότε αύριο θα κάνω ένα τηλεφωνακι να δω τι παίζει από αμορτισέρ και ελατήρια σαν κιτ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μίλησα σήμερα με Vogtland και πήρα πολύ ωραίες απαντήσεις από άτομο που ήξερε τι κάνει και τι πουλάει. Καταρχάς, για κάθε passat b6 υπάρχουν διαφορετικά σετ ανάλογα με τα κιλά του κινητήρα όπως είναι μετρημένα από αυτούς. Έτσι για μένα (1.6 fsi) έχουν το σετ αμορτισέρ και ελατηρίων (4 ελατήρια, 4 αμορτισέρ) έως 1070kg και με μεταφορικά μέσα βγαίνει 400€. 

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός οτι το σετ βγαίνει με ελατήρια χαμηλώματος 4cm ενώ ο καθένας μπορεί να παραγγείλει το ίδιο σετ αλλά με 2cm χαμηλώματος.

Με ενημέρωσε ότι η άνεση είναι 90% όπως τα εργοστασιακά ενώ βελτιώνεται κατά πολύ η οδηγική συμπεριφορά και σε στροφές.

Είναι όλα made in germany όπως μου είπε και παρέχεται 2 χρόνια εγγύηση.

 

Εγώ αυτά θα πάρω πάντως. Τώρα για το αν θα πάρω με 4cm ή 2cm χαμήλωμα, δεν το ξέρω ακόμα. (Ίσως βάλω στο μέλλον τις 17" interlagos που μαρεσουν πολύ)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άντε; καλά σου έκατσε;) η πρόταση μου τελικά. 

 

Όταν με το καλώ τα πάρεις μπορείς να βάλεις καμία φωτογραφία να έχουμε κάποια εικόνα πως είναι το set τους??? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο οτι μου εκατσε καλα ειναι οτι ακουω πολυ καλα λογια και σε ξενα φορα οποτε νομιζω αξιζουν. Η αγορα τους μετα το καλοκαιρι!-_-

Link to comment
Share on other sites

On 16/4/2018 at 11:21 ΜΜ, GeorgeSmirlis said:

Δεν ειναι μονο οτι μου εκατσε καλα ειναι οτι ακουω πολυ καλα λογια και σε ξενα φορα οποτε νομιζω αξιζουν. Η αγορα τους μετα το καλοκαιρι!-_-

Άντε με το καλό :thumbsu:

 

Αναμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , OMINUS said:

Άντε με το καλό :thumbsu:

 

Αναμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες 

Φυσικά, αν και μπορεί να αργήσουν λίγο λόγω οικονομικών η αλήθεια είναι!-_-

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, αυτο ηταν παιδια δεν πανε αλλο, αρχισαν να κοπανανε και καθισε το αυτοκινητο ειδικα το πισω μερος. Επειδη δεν την παλευω οικονομικα αυτον τον καιρο, και το αυτοκινητο το χρειαζομαι πριν το καλοκαιρι, υπαρχει καποια σιγουρη λυση? Τα vogtland ειναι πολυ καλη λυση και τα κοιταω ακομα.

Μια ερωτηση ακομη, με τοσα χλμ που εχει το αυτοκινητο, πρεπει να αλλαξω και ελατηρια σιγουρα ετσι?

 

Το αυοκινητο τρωει τα λαστιχα πιο γρηγορα, εχει αυξημενη καταναλωση, χανει κρατηματα ειδικα σε ανηφορες και φοβαμαι να το παω πανω απο 120. Ναι το ξερω, βριστε με, δεν ειναι καθολου ασφαλες!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , GeorgeSmirlis said:

Καλημερα, αυτο ηταν παιδια δεν πανε αλλο, αρχισαν να κοπανανε και καθισε το αυτοκινητο ειδικα το πισω μερος. Επειδη δεν την παλευω οικονομικα αυτον τον καιρο, και το αυτοκινητο το χρειαζομαι πριν το καλοκαιρι, υπαρχει καποια σιγουρη λυση? Τα vogtland ειναι πολυ καλη λυση και τα κοιταω ακομα.

Μια ερωτηση ακομη, με τοσα χλμ που εχει το αυτοκινητο, πρεπει να αλλαξω και ελατηρια σιγουρα ετσι?

 

Το αυοκινητο τρωει τα λαστιχα πιο γρηγορα, εχει αυξημενη καταναλωση, χανει κρατηματα ειδικα σε ανηφορες και φοβαμαι να το παω πανω απο 120. Ναι το ξερω, βριστε με, δεν ειναι καθολου ασφαλες!

Για εμένα Προσωπικά προχώρα στα vogtlant αφού έχεις τέτοια θέματα με το αμάξι.

 

Ξέρω και καταλαβαίνω ότι είναι ένα (Α) έξοδο αλλά μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει.

 

Εξάλλου δεν αλλάζουμε αμορτισέρ κάθε μέρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για εγκατασταση ποσο συνηθως χρεωνουν οι μηχανικοι? Επισης για ευθυγραμμιση και ζυγοσταθιση ποια ειναι μια καλη τιμη?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μίλησα σήμερα με Vogtland και πήρα πολύ ωραίες απαντήσεις από άτομο που ήξερε τι κάνει και τι πουλάει. Καταρχάς, για κάθε passat b6 υπάρχουν διαφορετικά σετ ανάλογα με τα κιλά του κινητήρα όπως είναι μετρημένα από αυτούς. Έτσι για μένα (1.6 fsi) έχουν το σετ αμορτισέρ και ελατηρίων (4 ελατήρια, 4 αμορτισέρ) έως 1070kg και με μεταφορικά μέσα βγαίνει 400€. 
Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός οτι το σετ βγαίνει με ελατήρια χαμηλώματος 4cm ενώ ο καθένας μπορεί να παραγγείλει το ίδιο σετ αλλά με 2cm χαμηλώματος.
Με ενημέρωσε ότι η άνεση είναι 90% όπως τα εργοστασιακά ενώ βελτιώνεται κατά πολύ η οδηγική συμπεριφορά και σε στροφές.
Είναι όλα made in germany όπως μου είπε και παρέχεται 2 χρόνια εγγύηση.
 
Εγώ αυτά θα πάρω πάντως. Τώρα για το αν θα πάρω με 4cm ή 2cm χαμήλωμα, δεν το ξέρω ακόμα. (Ίσως βάλω στο μέλλον τις 17" interlagos που μαρεσουν πολύ)


Προφανώς λες για τα B8. B6 δεν έρχονται με ελατήρια χαμήλωματος.


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, αυτο ηταν παιδια δεν πανε αλλο, αρχισαν να κοπανανε και καθισε το αυτοκινητο ειδικα το πισω μερος. Επειδη δεν την παλευω οικονομικα αυτον τον καιρο, και το αυτοκινητο το χρειαζομαι πριν το καλοκαιρι, υπαρχει καποια σιγουρη λυση? Τα vogtland ειναι πολυ καλη λυση και τα κοιταω ακομα.
Μια ερωτηση ακομη, με τοσα χλμ που εχει το αυτοκινητο, πρεπει να αλλαξω και ελατηρια σιγουρα ετσι?
 
Το αυοκινητο τρωει τα λαστιχα πιο γρηγορα, εχει αυξημενη καταναλωση, χανει κρατηματα ειδικα σε ανηφορες και φοβαμαι να το παω πανω απο 120. Ναι το ξερω, βριστε με, δεν ειναι καθολου ασφαλες!


Σε τι τιμή βρήκες τα Vogtland? Κοιτά και για B6


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Για εγκατασταση ποσο συνηθως χρεωνουν οι μηχανικοι? Επισης για ευθυγραμμιση και ζυγοσταθιση ποια ειναι μια καλη τιμη?

 

Από εκεί που θα αγοράσεις την ανάρτηση θα ζητήσεις και την τιμή με τοποθέτηση. Είναι το πιο φτηνό.

Μαζί με εγκατάσταση ανάρτησης κάνουμε πάντα ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση.

Τιμές ποικίλουν έχω ακούσει από 70 έως 150€. Ανάλογα τι θα χρειαστεί πχ αν αποφασίσεις κάτι καλό με ρύθμιση προφανώς θα ασχοληθεί περισσότερο να το φέρει στα μέτρα του αυτοκ8νητου

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω για bilstein, λέω για vogtland και φυσικά έρχονται με ελατήρια χαμηλώματος από την εταιρεία - αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Είμαι Θεσσαλονίκη οπότε η εγκατάσταση θα γίνει σε κάποιον εδώ μαζί με ευθυγράμμιση-ζυγοσταθμιση.

 

Τιμή για αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώματος 2 ή 4 πόντων στα 400€ με μεταφορικά μέσα.

Edited by GeorgeSmirlis
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.