AUDI7 Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Περισσότερες φήμες και πληροφορίες έκαναν την εμφάνισή τους σχετικά με μια επερχόμενη, μικρότερη έκδοση του Audi R8. Εδώ και αρκετό καιρό, οι συζητήσεις γύρω από την βασική έκδοση του Audi R8 δίνουν και παίρνουν. Μετά την διακοπή της έκδοσης με τον V8 κινητήρα, τα σενάρια για την «αντικατάστασή» του από μια έκδοση με μικρότερο μοτέρ είναι έντονα. Μέχρι τώρα, τα περισσότερα στοιχεία έκαναν λόγο για χρήση ενός πεντακύλινδρου σε σειρά μοτέρ, κυβισμού 2,5 λίτρων, στην έκδοση αυτή. Ωστόσο, η εταιρεία από το Ingolstadt φαίνεται να μην συμφωνεί με τα σενάρια αυτά και να προτίθεται να χρησιμοποιήσει μια turbo V6 μονάδα, βασισμένη σε αυτή που χρησιμοποιεί η Porsche Panamera. Πρόκειται για έναν κινητήρα κυβισμού 2,9 λίτρων με διπλό turbo, τον οποίο η Audi δεν θα χρησιμοποιήσει αυτούσιο, παρά θα τον εξελίξει σε δύο κατευθύνσεις: Για χρήση στο νέο R8, αλλά και στο RS4. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι, σε χρήση στο R8, ο εξακύλινδρος κινητήρας θα ρυθμιστεί για απόδοση περίπου 507 ίππους, ενώ θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκίνητο κομπρέσορα, ο οποίος εκτός από την εξασφάλιση της παραπάνω ισχύος, θα συμβάλλει και στην μείωση του turbo lag. Πηγη autotriti.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 (edited) Triplecharged μοτέρ δηλαδή. Και γω που νόμιζα ότι το παράτησαν λόγω πολυπλοκότητας, τουλάχιστον έτσι είχα διαβάσει ότι αυτός ήταν ένας λόγος που κατήργησαν τον twincharged 1.4 tsi και μπήκε στη θέση του ο 1.8 tsi με απλό turbo. Πίσω πάλι στον twincharged τώρα αλλά με 2ο turbo δίπλα στον ηλεκτροκίνητο αυτή τη φορά κομπρέσορα και σε V6 μοτέρ, οπότε έχουμε triplecharged. Η πολυπλοκότητα δεν βλέπω να απλοποιείται. Τα άλογα είναι καλά όμως, σίγουρα και η ροπή, ειδικά αυτή. Να μάθουμε βάρος παρακαλώ. Edited January 10, 2017 by DarkX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...