Jump to content
AlexRou

Polo Tdi - Θόρυβος κροταλίσματος όταν πατάω συμπλέκτη [Αντικατάσταση Βολάν από αντιπροσωπεία]

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους σας. Έχω ενα vw polo 1.4tdi αγορασμένο νοέμβριο του 2014 είναι το καινούριο μοντέλο. Σήμερα το απόγευμα φέυγοντας απο τη δουλειά μου πήγα άναψα το αμάξι και επειδή θέλει συμπλέκτη πατημένο για να ανάψει μόλις άναψε άκουσα εναν θόρυβο σαν κροτάλισμα δυνατό ο οποίος ακουγόταν κάθε φορά που πατουσα συμπλέκτη στο ρελαντί και για όση ώρα πατούσα τον συμπλέκτη. Το αμάξι εχει 60.000χλμ  μέσα σε 26 μήνες κ βγήκε απο την εγγύηση πριν 2 μήνες. Έχει κανείς κάποια ιδέα σχετικά με το τι μπορεί να είναι? Διαβάζω διάφορα περί ρουλεμαν μπριζντερεκ, δίσκο-πλατό. Όταν βγήκα συγγρού για να γυρισω σπιτι ο θόρυβος έπαψε να ακούγεται στο πάτημα συμπλέκτη. Τι μπορεί να είναι?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι ίδιο με αυτό που περιγράφω παραπάνω να παει στην αντιπροσωπεία vw ωστε να γίνει διάγνωση του αμαξιού.

Το δικό μου είχε πρόβλημα με βολαν, δίσκο, πλατό και ό,τι άλλο προκύψει καθώς έπειτα απο ανακοίνωση της vw για αντικατάσταση μερών του αυτοκινητού (πχ. απο βολαν διπλής μαζας-> σε βολάν μονής μάζας κτλ..) το συνεργείο της vw στην Χαλκίδα δεν έκανε καμία τέτοια αλλαγή.

Επειδή δεν έγινε ουσιαστική ανάκληση των αυτοκινήτων μόλις έγιναν αντιδράσεις για το οτι έσβηνε με 2α κ χαμηλές στροφές είχε βγεί απόφαση όποιος προσέλθει σε service vag με μια σειρά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό Ή παραπονούμενος για αυτό (σβήσιμο με 2α) να γίνονται αντικαταστάσεις όσες χρειάζεται ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.

Εμένα ποτέ δν μου έγινε ερώτηση για το σβήσιμο και δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να το φτιάξω απλά προσαρμόστηκα σε αυτό.

Το αμάξι απο χθες το απόγευμα ειναι στην Autoclub VW στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο μηχανικός εκεί είναι εξαιρετικός, ευτυχώς που έπεσα επάνω του ο οποίος και μου έδωσε να καταλάβω, με καθησύχασε και εκνευρίστηκε με το συνεργείο που μέχρι στιγμής παρακολουθούσε το αμάξι μου!! Εγώ προσωπικά απο την εμπειρία μου μαζί του μεχρι στιγμής δηλώνω, πως ενώ είχα σκοπό να σταματήσω τα service στην αντιπροσωπία, οχι μόνο θα συνεχίσω αλλά δν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπει εκείνος το αμάξι μου απο εδω και στο εξής. Τρομερός!!

Υ.Γ:  Εγω έχω και θέματα με το αμάξι μου γενικά - Ποιος θα το πειράξει? Γτ? Τι εχει?Τι ακριβώς χάλασε? Τι δουλειά έκανε αυτό που χάλασε? Να ρωτήσω και να ψάξω να μάθω λεπτομέρειες και πιθανές αιτίες που το χάλασαν? Πιθανότητες να το ξαναπάθει? Service στην ωρα του, λάστιχα, προστασία σε πλαστικά με κρέμες ενυδάτωσης-αναζωογόνησης πλαστικών μερών, πέρασμα με ξύδι τα φιμέ, το πλένω μόνη μου μια φορά τη βδομάδα γτ δν θέλω να το ακουμπάει αλλος ή να το οδηγεί κ τέτοια πολλά χαζά σκαλώματα (λες κ τι αμάξι εχω ας πούμε..οκ..στοιχεία χαρακτήρα είναι αυτά, δεν έχει να κάνει με την αξία τόσο πολυ).....

Την autoclub vw στη Νεα Φιλαδέλφεια την προτείνω ανεπιφύλακτα!! 

Edited by AlexRou
Link to comment
Share on other sites

Από την autoclub πήρα το καλοκαίρι του 2014 το Eco Up! μου, στην οποία κατέληξα μετά την "κακή" και πιεστική για να πάρω άλλο αυτοκίνητο από αυτό που ήθελα (!!!), αντιμετώπιση που είχα στο Γρατσία στην Αγία Παρασκευή. Συνολικά από τους πωλητές μέχρι και τα παιδιά και τις κοπέλες που δουλεύουν στα δυο service (Φιλαδέλφεια και Μεταμόρφωση) έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένος και τους προτείνω και εγώ ανεπιφύλακτα! 

Υ.Γ. AlexRou μην με παρεξηγήσεις αλλά μήπως είσαι από το Μαρτίνο;; :p 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Autoclub Μεταμορφωση εγώ, απολύτως ικανοποιημένος. Μου κανει εντύπωση που άντεξε 60.000χλμ με το παλιό καλό βολάν διπλής μάζας (για εμένα), μάλλον επειδή τα χιλιόμετρα έγιναν σε ανοιχτό δρόμο με 5η.

 @AlexRou έχεις δει διαφορά σε οδήγηση (οκ, θέμα με 2α λύθηκε) / κατανάλωση / θόρυβο / συντονισμούς;

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

@takpanos Ξύδι στα φιμέ για συντήρηση!! Και όχι χημικά (ΑΖΑΧ) γιατι τα φθείρουν στο χρόνο..

@Polakias TDI  Το αμάξι δεν το έχω πάρει ακόμη στα χέρια μου.. την Παρασκεύη δν είχε παραλάβει ο μηχανικός ακόμη τα ανταλλακτικά. Μόλις το πάρω στα χέρια μου και το κυκλοφορήσω λίγακι επαρχία κ Αθήνα θα σας ενημερώσω για την συμπεριφορά του. Θορύβους και συντονισμούς πάντως τους περιμένω...

Αυτό που με απασχολεί τωρα εμένα είναι άλλο.. Να περιμένω κι άλλες ζημιές λόγω αυτής της αλλαγής?

Οι κραδασμοί κτλ που θα μεταφέρονται ατόφιοι σε στρόφαλο θα τον βγάλουν εκτός σύντομα? Τι άλλο θα επηρεαστεί γενικά απο αυτή την αλλαγή ξέρετε?

Φαντάζομαι οτι όταν κατασκευάζεις αμάξι με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προσαρμόζεις σε αυτά όλα τα επιμέρους για αυτο και ανησυχώ.

Edited by AlexRou
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

@Polakias TDIΠαρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο!! :)  Έχω να κάνω μόνο καλές παρατηρήσεις μέχρι στιγμής!!

  • Οι ταχύτητες 1η και 2α έγιναν πιο κοντές (όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι εξ αρχής).
  • Οι αλλαγές ταχυτήτων ομαλές.
  • Με 2α ακόμη και σε χαμηλές στροφές δεν σβήνει το αμάξι (όπως έκανε πριν κ αναγκαστικά κατέβαζα σε 1η).
  • Συντονισμούς δεν αισθάνθηκα (και έκανα αρκετές βόλτες κ με μεγάλες κ μικρές ταχύτητες-χωρίς άλλους ήχους να με αποσπούν).
  • Τον θόρυβο τον περίμενα πολύ περισσότερο (σαν ταξί) αλλά είναι στα όρια του μηδενικού η διαφορά απο πρίν. 
  • Την κατανάλωση θα την δω στη συνέχεια (αν και πιστεύω μόνο προς το καλό θα παει γιατι τώρα οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στην ώρα τους, δεν "συμπλεκτάρεις" αλλά ούτε και χρειάζεται να μαρσάρεις για να μην σβήσει)
  • Καλύφθηκαν όλες οι εργασίες απο την VW και ας είμαι εκτός εγγύησης.

Το service σε 2000 χλμ θα το κάνω στην autoclub vw Νέας Φιλαδέλφειας!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@AlexRou αν και είναι αρχή ακόμα, η πρώτη επαφή και αίσθηση με κάτι πάντα μετράει και είναι συνήθως η σωστή!

Προσωπικά, έχω ένα θέμα με παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα λόγω αλλαγής και ένα συντονισμό στις 1800 στροφές ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, γι' αυτό και πιάνω όλους τους συμφορουμίτες "από το λαιμό" και τους ρωτάω, αλλά και για να δω τη γενικότερή τους αίσθηση. Καλές παρατηρήσεις btw, το έχεις.

Καλορίζικο λοιπόν το "νέο" σου αυτοκίνητο, να κάνεις πολλά & απροβλημάτιστα χιλιόμετρα & μακριά από συνεργεία παρά μόνο για τα απαραίτητα services εύχομαι!

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

On Tuesday, January 17, 2017 at 4:08 ΜΜ, Polakias TDI said:

 

Προσωπικά, έχω ένα θέμα με παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα λόγω αλλαγής και ένα συντονισμό στις 1800 στροφές ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, γι' αυτό και πιάνω όλους τους συμφορουμίτες "από το λαιμό" και τους ρωτάω, αλλά και για να δω τη γενικότερή τους αίσθηση. Καλές παρατηρήσεις btw, το έχεις.

 

@Polakias TDI Κι εγω ακριβως το ιδιο θεμα εχω μετα την αλλαγη βολαν αλλα μεχρι στιγμης δεν ειχα δει καποιος να παραπονιεται και νομιζα οτι ηταν ιδεα μου. 

Edited by giorgos123
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
21 hours ago , giorgos123 said:

@Polakias TDI Κι εγω ακριβως το ιδιο θεμα εχω μετα την αλλαγη βολαν αλλα μεχρι στιγμης δεν ειχα δει καποιος να παραπονιεται και νομιζα οτι ηταν ιδεα μου. 

Πάλι καλά, δε νιώθω πλέον μόνος με το συγκεκριμένο πρόβλημα @giorgos123.

Tα θεματάκια που έχω μετά την αλλαγή του βολάν τα έχω περιγράψει αναλυτικά εδώ: 

 

Παρατήρησα πως έχεις γράψει & εσύ, αλλά μάλλον τότε δε σου είχε εμφανιστεί το πρόβλημα ακόμα. Αν έχεις γράψει κάπου τις παρατηρήσεις σου, θα ήθελα να τις δω.

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Polakias TDI said:

Πάλι καλά, δε νιώθω πλέον μόνος με το συγκεκριμένο πρόβλημα @giorgos123.

Tα θεματάκια που έχω μετά την αλλαγή του βολάν τα έχω περιγράψει αναλυτικά εδώ: 

 

Παρατήρησα πως έχεις γράψει & εσύ, αλλά μάλλον τότε δε σου είχε εμφανιστεί το πρόβλημα ακόμα. Αν έχεις γράψει κάπου τις παρατηρήσεις σου, θα ήθελα να τις δω.

 

@Polakias TDI Με καλυπτει απολυτα ο aldim με αυτα που εχει γραψει: "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

- Δεν σβήνει.

- Δεν φαίνεται τόσο δυνατό στις χαμηλές στροφές.

- Άλλου τύπου κραδασμοί (και πριν τις αλλαγές είχε μυστήριους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση από 1200-1600 στροφές). Τώρα (μου) φαίνονται πιο απαλοί αλλά σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, αν όχι μόνιμοι και συνεχείς

- Πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης, αλλά αυτό θέλει πιο ενδελεχή έλεγχο.

- Δεν παρατήρησα στις πόσες στροφές κρατάει το ρελαντί (θα επανέλθω). ---- >>> 800 στροφές σε στάση..

ΤΙ ΕΙΧΑΜΕ? / ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ?

Εν κατακλείδι ... η κατάσταση βελτιώθηκε. (λίγο -πολύ) όλοι μπορούν να καταλάβουν την διαφορά diesel /βενζίνης. Το να καθίσεις σε 4-5 σύγχρονα diesel (hyundai - peugeot -renault - fiat) 1.2 - 1.4 - 1.6lt είναι ικανό να σε κάνει να κατανοήσεις την ιδιοτροπία / σφάλμα του 1.4 TDI Polo."

Και αυτο που εχω να προσθεσω εγω ειναι οτι μετα τις 1800 στροφες αμα πατησεις γκαζι ακουγεται ενα δυνατο "μουγκρισμα" απο τον κινητηρα και νιωθεις στα πενταλ τους κραδασμους. Δεν ξερω αν συμβαινει στο δικο σου...παντως και στο ρελαντι στο δικο μου ακουγεται πολυ εντονα ο θορυβος μεσα στη καμπινα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@giorgos123 Συμβαίνει και σε μένα αυτό στις 1800rpm. Πατάω το γκάζι και συντονίζει όλη η καμπίνα του αυτοκινήτου εμένα, ανεξαρτήτως επιλεγμένης ταχύτητας.

Ναι, έχασε τελείως αυτή την "αίσθηση κύλισης βενζινοκίνητου" που είχε με το βολάν διπλής μάζας & είχε παίξει πρωταρχικό ρόλο στην αγορά μου, άλλο αυτοκίνητο πλέον. Αν επιτρέπεται, Αθήνα έκανες την αλλαγή βολάν;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Polakias TDI said:

@giorgos123 Συμβαίνει και σε μένα αυτό στις 1800rpm. Πατάω το γκάζι και συντονίζει όλη η καμπίνα του αυτοκινήτου εμένα, ανεξαρτήτως επιλεγμένης ταχύτητας.

Ναι, έχασε τελείως αυτή την "αίσθηση κύλισης βενζινοκίνητου" που είχε με το βολάν διπλής μάζας & είχε παίξει πρωταρχικό ρόλο στην αγορά μου, άλλο αυτοκίνητο πλέον. Αν επιτρέπεται, Αθήνα έκανες την αλλαγή βολάν;

@Polakias TDI Ακριβως στην ιδια περιπτωση ειμαστε και οι δυο, στο Αγρινιο εκανα την αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
On 13/1/2017 at 11:28 ΠΜ, AlexRou said:

Σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι ίδιο με αυτό που περιγράφω παραπάνω να παει στην αντιπροσωπεία vw ωστε να γίνει διάγνωση του αμαξιού.

Το δικό μου είχε πρόβλημα με βολαν, δίσκο, πλατό και ό,τι άλλο προκύψει καθώς έπειτα απο ανακοίνωση της vw για αντικατάσταση μερών του αυτοκινητού (πχ. απο βολαν διπλής μαζας-> σε βολάν μονής μάζας κτλ..) το συνεργείο της vw στην Χαλκίδα δεν έκανε καμία τέτοια αλλαγή.

Επειδή δεν έγινε ουσιαστική ανάκληση των αυτοκινήτων μόλις έγιναν αντιδράσεις για το οτι έσβηνε με 2α κ χαμηλές στροφές είχε βγεί απόφαση όποιος προσέλθει σε service vag με μια σειρά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό Ή παραπονούμενος για αυτό (σβήσιμο με 2α) να γίνονται αντικαταστάσεις όσες χρειάζεται ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.

Εμένα ποτέ δν μου έγινε ερώτηση για το σβήσιμο και δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να το φτιάξω απλά προσαρμόστηκα σε αυτό.

Το αμάξι απο χθες το απόγευμα ειναι στην Autoclub VW στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο μηχανικός εκεί είναι εξαιρετικός, ευτυχώς που έπεσα επάνω του ο οποίος και μου έδωσε να καταλάβω, με καθησύχασε και εκνευρίστηκε με το συνεργείο που μέχρι στιγμής παρακολουθούσε το αμάξι μου!! Εγώ προσωπικά απο την εμπειρία μου μαζί του μεχρι στιγμής δηλώνω, πως ενώ είχα σκοπό να σταματήσω τα service στην αντιπροσωπία, οχι μόνο θα συνεχίσω αλλά δν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπει εκείνος το αμάξι μου απο εδω και στο εξής. Τρομερός!!

Υ.Γ:  Εγω έχω και θέματα με το αμάξι μου γενικά - Ποιος θα το πειράξει? Γτ? Τι εχει?Τι ακριβώς χάλασε? Τι δουλειά έκανε αυτό που χάλασε? Να ρωτήσω και να ψάξω να μάθω λεπτομέρειες και πιθανές αιτίες που το χάλασαν? Πιθανότητες να το ξαναπάθει? Service στην ωρα του, λάστιχα, προστασία σε πλαστικά με κρέμες ενυδάτωσης-αναζωογόνησης πλαστικών μερών, πέρασμα με ξύδι τα φιμέ, το πλένω μόνη μου μια φορά τη βδομάδα γτ δν θέλω να το ακουμπάει αλλος ή να το οδηγεί κ τέτοια πολλά χαζά σκαλώματα (λες κ τι αμάξι εχω ας πούμε..οκ..στοιχεία χαρακτήρα είναι αυτά, δεν έχει να κάνει με την αξία τόσο πολυ).....

Την autoclub vw στη Νεα Φιλαδέλφεια την προτείνω ανεπιφύλακτα!! 

Καλημέρα & καλή Κυριακή εύχομαι.

Υπαρχει περίπτωση να υπάρχουν κάπου σημειωμένοι οι κωδικοί της ανάκλησης βολάν και των επαναπρογραμματισμών εγκεφάλων που έγιναν μετά από αυτή;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.