Χάρης7 Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Παιδια καλημερα, Πριν απο καιρο ειχα δει οτι το παραφλου ειναι λιγο κατω απο το min. Συμπληρωσα απιονισμενο και πηγε λιγο πανω απο το max. Ολα αυτα οταν το αμαξι ειναι κρυο. Σημερα ειδα οτι το παραφλου ειναι λιγο κατω απο το max σε φυσιολογικα δηλαδη πλαισια και πανω απο το min. Ηθελα να ρωτησω, το αμαξι ειναι του 2014 3 ετιας δηλαδη και το παραφλου δεν εχει αλλαχτει ποτε. Πρεπει να αλλαχτει; Υπαρχει περιπτωση να χαλαει η συσταση ας πουμε και να εξατμιζεται; Η να κοιταξω απευθειας για διαρροες χωρις να το αλλαξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) 1 hour ago, Χάρης7 said: Παιδια καλημερα,Πριν απο καιρο ειχα δει οτι το παραφλου ειναι λιγο κατω απο το min. Συμπληρωσα απιονισμενο και πηγε λιγο πανω απο το max.Ολα αυτα οταν το αμαξι ειναι κρυο.Σημερα ειδα οτι το παραφλου ειναι λιγο κατω απο το max σε φυσιολογικα δηλαδη πλαισια και πανω απο το min.Ηθελα να ρωτησω, το αμαξι ειναι του 2014 3 ετιας δηλαδη και το παραφλου δεν εχει αλλαχτει ποτε.Πρεπει να αλλαχτει; Υπαρχει περιπτωση να χαλαει η συσταση ας πουμε και να εξατμιζεται; Η να κοιταξω απευθειας για διαρροες χωρις να το αλλαξω; Δεν υπαρχει κανενα υγρο στο αμαξι που δεν αλλαζεται,ολα εχουν αρχη και τελος . Ετσι λοιπον και το παραφλου αλλαζεται , αλλοι το αλλαζουν με τα χιλιομετρα και αλλοι με τα χρονια . Εγω προσωπικα το αλλαζω ανα 10.000 χιλιομετρα .Το οτι συμπληρωσες απιονισμενο νερο εν μεσω χειμωνα , δεν ειναι οτι καλυτερο γιατι ανεβασες πιο κοντα στο μηδεν το σημειο που παγωνει το υγρο . Το καλοκαιρι συμπληρωνουμε το απιονισμενο και το χειμωνα συμπληρωνουμε με καθαρο παραφλου . Καλυτερα να το αλλαζεις νωριτερα απο τα 4 χρονια που το εχεις τωρα ,εχει χασει τις λιπαντικες του ιδιοτητες αλλα και μεγαλο ποσοσστο απο τις αντιψυκτικες/αντιθερμικες του ιδιοτητες και σιγουρα καποιο μικρο ποσοστο εξατμιζεται ( ποικιλει απο οχημα σε οχημα και αναλογα με την χρηση κτλ ) . Μην ξεχνας ομως οτι το παραφλου λιπαινει και την τρομπα νερου . Αρα νωριτερα απο τα 4 χρονια σιγουρα και παιζει και ρολο ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο φυσικα . Εαν κανεις 10.000 χιλιομετρα , καλο ειναι εως 2 χρονια , εαν κανεις αρκετα παραπανω ,μια φορα τον χρονο η με τα χιλιομετρα εαν μαζευεις μεσα στην χρονια παρα πολλα ( 30.000+ ) . Edit : Υπαρχουν στο εμποριο εργαλεια που ελεγχουν το σημειο που παγωνει το υγρο ,προμηθευσου ενα . Δεν κοστιζει πανω απο 10 ευρω και κανουν αρκετα καλη δουλεια . Edited January 13, 2017 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 13, 2017 Author Report Share Posted January 13, 2017 8 λεπτά πριν , O Palios said: Δεν υπαρχει κανενα υγρο στο αμαξι που δεν αλλαζεται,ολα εχουν αρχη και τελος . Ετσι λοιπον και το παραφλου αλλαζεται , αλλοι το αλλαζουν με τα χιλιομετρα και αλλοι με τα χρονια . Εγω προσωπικα το αλλαζω ανα 10.000 χιλιομετρα .Το οτι συμπληρωσες απιονισμενο νερο εν μεσω χειμωνα , δεν ειναι οτι καλυτερο γιατι ανεβασες πιο κοντα στο μηδεν το σημειο που παγωνει το υγρο . Το καλοκαιρι συμπληρωνουμε το απιονισμενο και το χειμωνα συμπληρωνουμε με καθαρο παραφλου . Καλυτερα να το αλλαζεις νωριτερα απο τα 4 χρονια που το εχεις τωρα ,εχει χασει τις λιπαντικες του ιδιοτητες αλλα και μεγαλο ποσοσστο απο τις αντιψυκτικες/αντιθερμικες του ιδιοτητες και σιγουρα καποιο μικρο ποσοστο εξατμιζεται ( ποικιλει απο οχημα σε οχημα και αναλογα με την χρηση κτλ ) . Μην ξεχνας ομως οτι το παραφλου λιπαινει και την τρομπα νερου . Αρα νωριτερα απο τα 4 χρονια σιγουρα και παιζει και ρολο ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο φυσικα . Εαν κανεις 10.000 χιλιομετρα , καλο ειναι εως 2 χρονια , εαν κανεις αρκετα παραπανω ,μια φορα τον χρονο η με τα χιλιομετρα εαν μαζευεις μεσα στην χρονια παρα πολλα ( 30.000+ ) . Το φανταστηκα. Πρεπει μαλλον να αλλαχτει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 13, 2017 Author Report Share Posted January 13, 2017 (edited) 4 hours ago , O Palios said: Δεν υπαρχει κανενα υγρο στο αμαξι που δεν αλλαζεται,ολα εχουν αρχη και τελος . Ετσι λοιπον και το παραφλου αλλαζεται , αλλοι το αλλαζουν με τα χιλιομετρα και αλλοι με τα χρονια . Εγω προσωπικα το αλλαζω ανα 10.000 χιλιομετρα .Το οτι συμπληρωσες απιονισμενο νερο εν μεσω χειμωνα , δεν ειναι οτι καλυτερο γιατι ανεβασες πιο κοντα στο μηδεν το σημειο που παγωνει το υγρο . Το καλοκαιρι συμπληρωνουμε το απιονισμενο και το χειμωνα συμπληρωνουμε με καθαρο παραφλου . Καλυτερα να το αλλαζεις νωριτερα απο τα 4 χρονια που το εχεις τωρα ,εχει χασει τις λιπαντικες του ιδιοτητες αλλα και μεγαλο ποσοσστο απο τις αντιψυκτικες/αντιθερμικες του ιδιοτητες και σιγουρα καποιο μικρο ποσοστο εξατμιζεται ( ποικιλει απο οχημα σε οχημα και αναλογα με την χρηση κτλ ) . Μην ξεχνας ομως οτι το παραφλου λιπαινει και την τρομπα νερου . Αρα νωριτερα απο τα 4 χρονια σιγουρα και παιζει και ρολο ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο φυσικα . Εαν κανεις 10.000 χιλιομετρα , καλο ειναι εως 2 χρονια , εαν κανεις αρκετα παραπανω ,μια φορα τον χρονο η με τα χιλιομετρα εαν μαζευεις μεσα στην χρονια παρα πολλα ( 30.000+ ) . Edit : Υπαρχουν στο εμποριο εργαλεια που ελεγχουν το σημειο που παγωνει το υγρο ,προμηθευσου ενα . Δεν κοστιζει πανω απο 10 ευρω και κανουν αρκετα καλη δουλεια . Ξερεις μηπως τι προτεινει η VW; Σχετικα με το ποσο συχνα πρεπει να αλλαζει; Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι μετριεται η πυκνοτητα καθε δυο χρονια και αν εχει θεμα αλλαζει. Του ειπα οτι συμπληρωσα απιονισμενο και οτι παλι επεσε η σταθμη σε δυο μηνες μεσα και μου λεει μαλλον οτι χανει γτ το διαστημα ειναι μικρο. Edited January 13, 2017 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 15 minutes ago, Χάρης7 said: Ξερεις μηπως τι προτεινει η VW; Σχετικα με το ποσο συχνα πρεπει να αλλαζει; Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι μετριεται η πυκνοτητα καθε δυο χρονια και αν εχει θεμα αλλαζει. Του ειπα οτι συμπληρωσα απιονισμενο και οτι παλι επεσε η σταθμη σε δυο μηνες μεσα και μου λεει μαλλον οτι χανει γτ το διαστημα ειναι μικρο. Ειναι ενα απο τα παραδοξα εως τωρα ,ισως δεν εχω ψαξει καλα, αλλα η εταιρια δεν προτεινει αλλαγη παρα μονο συμπληρωση . Πιθανον αφηνει να εννοηθει οτι το αλλαζουμε μονο οταν παρουμε την τρομπα νερου στα χερια .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 13, 2017 Author Report Share Posted January 13, 2017 2 λεπτά πριν , O Palios said: Ειναι ενα απο τα παραδοξα εως τωρα ,ισως δεν εχω ψαξει καλα, αλλα η εταιρια δεν προτεινει αλλαγη παρα μονο συμπληρωση . Πιθανον αφηνει να εννοηθει οτι το αλλαζουμε μονο οταν παρουμε την τρομπα νερου στα χερια .... Φοβαμαι τρομπα. Ποια παιρνει απο εργοστασιο ξερεις; Ποσα λεφτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O Palios Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 (edited) Απο οτι χω δει , αλλαζουν τρομπα (κακως φυσικα, εφ οσων δεν υπαρχει ως σερβις ) καθε 100.000 χιλιομετρα μαζι με τον ιμαντα χρονισμου ,αρα αλλαζουν αναποφευκτα και παραφλου τοτε . Το κακο ομως ειναι οτι τιποτα απο ολα αυτα δεν πρεπει να αλλαχθει σε αυτα τα χιλιομετρα . Ο ιμαντας ειναι για εως 180-210.000 χιλιομετρα η 48 μηνες ,οτι ελθει πρωτο ,η τρομπα δεν αλλαζεται ποτε εαν δεν χαλασει και φυσικα για να μην χαλασει πρεπει να αλλαζουμε το παραφλου σε ευλογα χρονικα διαστηματα . Εαν το παρατησουμε, παμε για αλλαγη (προληπτικα λογω κακης συντηρησης , 100.000 χιλιομετρα με το ιδιο υγρο δεν ειναι σωστη συντηρηση ) της τρομπας και του παραφλου μαζι με το υποτιθεμενο σερβις του ιμαντα χρονισμου στα 100 .000 χιλιομετρα . Edit: Τιμες δεν γνωριζω ακριβως αλλα αν υπολογισεις οτι θελεις απο 200 με 250 ευρω το λιγοτερο σαν ιμιτασιον σετ ιμαντα-τρομπας ,στο εργοστασιο δεν θα κανει τα διπλα περιπου ; Edited January 13, 2017 by O Palios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 13, 2017 Author Report Share Posted January 13, 2017 28 λεπτά πριν , O Palios said: Απο οτι χω δει , αλλαζουν τρομπα (κακως φυσικα, εφ οσων δεν υπαρχει ως σερβις ) καθε 100.000 χιλιομετρα μαζι με τον ιμαντα χρονισμου ,αρα αλλαζουν αναποφευκτα και παραφλου τοτε . Το κακο ομως ειναι οτι τιποτα απο ολα αυτα δεν πρεπει να αλλαχθει σε αυτα τα χιλιομετρα . Ο ιμαντας ειναι για εως 180-210.000 χιλιομετρα η 48 μηνες ,οτι ελθει πρωτο ,η τρομπα δεν αλλαζεται ποτε εαν δεν χαλασει και φυσικα για να μην χαλασει πρεπει να αλλαζουμε το παραφλου σε ευλογα χρονικα διαστηματα . Εαν το παρατησουμε, παμε για αλλαγη (προληπτικα λογω κακης συντηρησης , 100.000 χιλιομετρα με το ιδιο υγρο δεν ειναι σωστη συντηρηση ) της τρομπας και του παραφλου μαζι με το υποτιθεμενο σερβις του ιμαντα χρονισμου στα 100 .000 χιλιομετρα . Edit: Τιμες δεν γνωριζω ακριβως αλλα αν υπολογισεις οτι θελεις απο 200 με 250 ευρω το λιγοτερο σαν ιμιτασιον σετ ιμαντα-τρομπας ,στο εργοστασιο δεν θα κανει τα διπλα περιπου ; Ιμαντα νταξει γτ να αλλαξω, λογικα καμια τρομπα θα ειναι. κανα 150αρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 13, 2017 Report Share Posted January 13, 2017 Γιατι δε ρωτάς ρε συ @Χάρης7; Ίδιο θέμα, το είχα αναφέρει σε σχετικό θέμα εδώ. Στο πρόσφατο σερβις που έκανα με ενημέρωσαν πως, επειδή το ψυγείο μας είναι πασπαρτού & παίζει & σε άλλα VW μοντέλα, έχει μια ακόμα τρύπα που ταπώνεται & δε χρησιμοποιείται. Μου την έσφιξε λιγάκι παραπάνω ο μηχανικός & πλέον η στάθμη παραμένει σταθερή. Ελπίζω να είναι αυτό, μιας και είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 εμένα 2 χρόνια και 32000χλμ δεν έχει κάψει σταγόνα παραφλου!τι τους κάνετε ρε παιδιά και σας καίει ΚΑΙ παραφλου και λάδια;τόσο μαμησι τους ριχνετε αχχαχαχαχα!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Βασίλη πρέπει να είναι θέμα γραμμής παραγωγής ή να είσαι πολύ τυχερός εσύ ρε παιδί μου, δεν εξηγείται αλλιώς, αφού tdi πήραμε, τα tsi & tfsi σκίζουμε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 είχα και ένα Ibiza το 2004 με τα 101 άλογα και από όλους άκουγα ότι έκαιγαν λάδια εμένα δεν έκαιγε σταγόνα και ήταν και δουλειά 1ο στάδιο!!δεν εξηγείται κάτι τους κάνετε χαχαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 εγω που θελω να αλλαξω τα παραφλου δεν γινεται να το αδειασω και να το γεμισω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 On 16/1/2017 at 8:49 ΜΜ, konza1990 said: εγω που θελω να αλλαξω τα παραφλου δεν γινεται να το αδειασω και να το γεμισω??? Ναι βρες ενα κουβα να τρεξει το παλιο και αλλαξε εχει και βιντεο στο ιντερνετ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 και να γεμισω με ενα οποιοδηποτε g12? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 (edited) Νταξει ρωτα και στην αντιπροσωπεια ποιο βαζουν και αγορασε το. κανα δεκαρικο εχει. Αλλα ναι g12 το γραφει και πανω. Edited January 18, 2017 by Χάρης7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AggelosFa Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Παιδιά καλημέρα σας! Είχα θέμα με το παραφλού πριν δύο μέρες! Έπεσε κάτω από το min και πήγα στον μηχανικό και συμπλήρωσε μέχρι πάνω από το max. Ο μηχανικός με βεβαίωσε ότι δεν έχει διαρροή. Το θέμα είναι ότι πάλι(1 μέρα μετά) είμαι λίγο πάνω από το min. Τι παίζει να φταίει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...