vags21 Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Το τελευταίο 6μηνο παρατηρώ ένα περίεργο πρόβλημα στο Golf FSI 1.6. Ξεκινάω κανονικά για τον προορισμό μου χωρίς πρόβλημα. Κατά τη διαδικασία που ζεσταίνεται ο κινητήρας και συγκεκριμένα όταν η βελόνα της θερμοκρασίας φτάσει πιάσει την πρώτη γραμμή μέχρι τη μέση, αν τύχει και σταματήσω πχ σε φανάρι και είμαι στο ρελαντί ορισμένες φορές οι στροφές κάνουν βουτιά στις 0 με αποτέλεσμα να σβήνει φυσικά ο κινητήρας. Από τη στιγμή που ζεσταθεί καλά ο κινητήρας που σημαίνει ότι η βελόνα θερμοκρασίας πιάσει μέση τότε σταματάει να το κάνει και δεν έχει κανένα θέμα.... Το πήγα δύο φορές συνεργείο. Την πρώτη μου άλλαξαν φίλτρο βενζίνης με το οποίο για δέκα ημέρες σταμάτησε να το κάνει και μετά πάλι τα ίδια. Αφού το ξανά έκανε το πάω δεύτερη φορά και μου βάζουν στη βενζίνη ένα καθαριστικό για μπεκ. Σταματάει πάλι για μια εβδομάδα να το κάνει αλλά μετά πάλι τα ίδια. Μιλάω και πάλι μαζί τους και μου λένε την επόμενη πάμε για ξήλωμα και για καθαρισμό μπέκ ο οποίος είναι τσιμπημένος. Εδώ να πώ ότι το διαγνωστικό δεν δίνει κανένα error... Μήπως έχει τύχει σε κάποιον άλλο και έχει βρεί τη λύση με κάποιο τρόπο για να μην πληρώνω τσάμπα λεφτά για καθαρισμούς μπεκ και μετά έχω πάλι τα ίδια; παρακαλώ τα φώτα σας γιατί οι εποχές είναι πολύ δύσκολες... Edited January 20, 2017 by vags21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 (edited) Υπάρχει πιθανότητα να είναι απο τα ρεύματα ; Σου κάνει τιποτα διακοπές σε πορεία σα να σβηνει και να αναβει ξανα για δευτερόλεπτα ; Edited January 20, 2017 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vags21 Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 (edited) όχι σε πορεία με ταχύτητα και στροφές δεν το κάνει ποτέ. Αν είσαι κολλημένος σε κίνηση και πας σημειωτόν, βγάλεις ταχύτητα και αφήσεις φυσικά το πόδι από γκάζι και πάς για φρένο το κάνει. Ίσα που προλαβαίνεις να δείς την ένδειξη μπαταρίας και επανέρχεται ή σβήνει εντελώς... Επίσης να πώ ότι όταν οι στροφές πάνε για τη βουτιά και πατάς φρένο συνήθως με το φρένο τις περισσότερες φορές ξανά ανεβαίνουν στα κανονικά επίπεδα και μετά μόλις το αφήσεις που είσαι σταματημένος σε ρελαντί ξαναπέφτουν. Ως πρόσθετη πληροφορία το fsi έχει και θέμα καδένας αφού τις κρύες μέρες κάνει σαν πετρέλαιο όταν παίρνει μπρός...αλλά δεν ξέρω αν σχετίζεται το ένα θέμα με το άλλο. Edited January 20, 2017 by vags21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Καθαρισε πεταλουδα γκαζιου και πες τους να σου τη ρυθμισουν με τον υπολογιστη,,,Ετσι το ελυσα και εγω το ιδιο θεμα με το δικο σου,,,20Ε σε αντιπροσωπεια κιολας... Λογικα στο ρελαντι κρυος θα εχεις ανεπαισθητο τρεμουλο...Θα λυθει και αυτο...Αν το αφησεις θα αρχιζει στην πορωτη πορεια της ημερας, να <<σκονταφτει>> να παει να σβησει εν κινησει δηλαδη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vags21 Posted January 20, 2017 Author Report Share Posted January 20, 2017 Χιλια ευχαριστω φιλε μου. Το ειχες παει Μανδυλα η στον Παζαροπουλο ανατολικα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 2 hours ago , vags21 said: Χιλια ευχαριστω φιλε μου. Το ειχες παει Μανδυλα η στον Παζαροπουλο ανατολικα; Οχι Αλεξανδρουπολη ημουν τοτε...Αν σου ειναι ευκολο κοιτα και επαρχιακες αντιπροσωπειες,,Εχω ακουσει π καλα λογια για Κιλκις...Ελκπιζω φιλε να ειναι το ιδιο θεμα με το δικο μου...Εχεις αυτα τα κλωτσηματα στο ρελαντι οταν εισαι κρυος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...