Jump to content
WiMax

Βλάβη EGR (P0405) στα 61000 km

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά πρίν κανα μήνα μου άναψε το check μηχανής στα 61.000 km και στην διάγνωση μου είπαν ειναι ο κωδικός P0405 που είναι δηλαδή η βαλβίδα EGR! Από τότε την εχω σβήσει πολλές φορές αλλά ανάβει ξανά! Δεν είναι λίγο νωρίς για τέτοιες βλάβες; Έχει κάποιος άποψη για το θέμα; Να πω πως στο αμάξι βάζω μονο shell vpower και το μοτέρ μου είναι το 1.2 lt.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τις αυτοκίνητο εχεις...οχι καθόλου νωρις γνωστά φαινομενα ειδικά σε golf μοντέλα 2010-2013.παθων και εγω με
Golf 6 μοντέλο του 12.540Ε αλλαγή αν θυμαμαι καλα.την βλάβη την ειχα στα 65000 και αλλαγή καινούργια την εκανα στα 85000.στα τελευται 5000 το αυτοκίνητο ηταν μόνιμος σε ασφαλή λειτουργία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , gtpaonik said:

Πες μας τις αυτοκίνητο εχεις...οχι καθόλου νωρις γνωστά φαινομενα ειδικά σε golf μοντέλα 2010-2013.παθων και εγω με
Golf 6 μοντέλο του 12.540Ε αλλαγή αν θυμαμαι καλα.την βλάβη την ειχα στα 65000 και αλλαγή καινούργια την εκανα στα 85000.στα τελευται 5000 το αυτοκίνητο ηταν μόνιμος σε ασφαλή λειτουργία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ειναι polo 6r μοντέλο 2013 1.2 κυβικά! Ασφαλή λειτουργία; Δηλαδή; Νόμιζα πως δεν θα είχα κάποιο πρόβλημα αν δεν την αλλάξω!! 

Link to comment
Share on other sites

Safe mode αλλιως.δεν αρπάζει το αυτοκίνητο και με το ζόρι πας σε κάθε ταχύτητα μεχρι της 2500 στροφές.και εγω ετσι πιστευω.και αντί να απολαμβάνω το αυτοκίνητο ειμαι συνεχεια με
Ενα διαγνωστικό.μολις φεύγει η μια βλάβη ερχετε και μια καινούργια.πλεον παίζω μαυτι την
Βλάβη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , gtpaonik said:

Safe mode αλλιως.δεν αρπάζει το αυτοκίνητο και με το ζόρι πας σε κάθε ταχύτητα μεχρι της 2500 στροφές.και εγω ετσι πιστευω.και αντί να απολαμβάνω το αυτοκίνητο ειμαι συνεχεια με
Ενα διαγνωστικό.μολις φεύγει η μια βλάβη ερχετε και μια καινούργια.πλεον παίζω μαυτι την
Βλάβη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δηλαδή μετά την αλλαγή της egr που έκανες πάλι σου την έβγαλε βλάβη; 

Link to comment
Share on other sites

Πλέον εχω μάθει να την σβήνω και αυτή την βλάβη πολυ αποτελεσματικά.απλα οταν το αυτοκίνητο δεν το κανω βόλτα για να κανει αυτοκαθαρισμό 3-4 μπαίνει σε safe mode και εχω αυτο το σφάλμα.η οποία αν δεν εχεις vcds δεν σβήνει με
Τιποτα.μονο αντιπροσωπεία.και ξερεις τι μου ειπαν εκει;οτι πρεπει να αλλάγη dpf.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , gtpaonik said:

Πλέον εχω μάθει να την σβήνω και αυτή την βλάβη πολυ αποτελεσματικά.απλα οταν το αυτοκίνητο δεν το κανω βόλτα για να κανει αυτοκαθαρισμό 3-4 μπαίνει σε safe mode και εχω αυτο το σφάλμα.η οποία αν δεν εχεις vcds δεν σβήνει με
Τιποτα.μονο αντιπροσωπεία.και ξερεις τι μου ειπαν εκει;οτι πρεπει να αλλάγη dpf.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ε ναι η εύκολη "πανάκριβη" απάντηση , αλλαγή! Εγώ την egr ευτυχώς την σβήνω εύκολα με το κινητό και με ένα Bluetooth obd! Αρα σκέφτομαι να μη το βάλω χέρι το αμάξι και να το σβήνω έτσι και βλέπουμε! Εσυ τι πετρελαίο βάζεις;

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , gtpaonik said:

Έβαζα μονο shell vpower αλλα μετα την αλλαγή της egr βάζω eko avio.


Sent from my iPhone using Tapatalk

χμμμ μάλιστα σε ευχαριστώ για την βοήθεια! 

Link to comment
Share on other sites

Παθών και εγώ με Seat Ibiza SC 1.2 TDI E-ecomotive(6J) ...δε μπαίνει σε safe mode λειτουργει κανονικότητα, μου πρότειναν αλλαγή ~800 το υλικό + τα εργατικά ..δε παίζει έχω 41.000km αν και το αμάξι το έχω καιρό (2012/03) ..οι στάχτες ηταν αρκετές το έσκισα λίγο και ήρθαν στα φυσιολογικά (vag free εφαρμογή απο android και βλέπεις τι παίζει..είχε να κανει αναγέννηση 600km ..δύσκολα κανει ίσως επειδή είναι χειμώνας) το λαμπάκι όμως λαμπάκι και το όχημα πιο δυνατό απο ποτέ. Να πω την αμαρτία μου είχα βάλει ενισχυτικό πετρελαιου liquid moly μετα απο αυτό είδα διάφορα στην απόκριση του γκαζιού καθώς και λαμπάκι ..πικρά, φιλαράκια με το obd Bluetooth dongle. Παρήγγειλα VCDS καλώδιο μπας και το λύσω. Μακάρι κανένας να ήξερε πως βγαίνουν οι σωλήνες να καθαριστούν ..οι παραπανω με παλιά οχήματα βγάζουν το EGR Valve και το καθαρίσουν

Edited by Konstantinos Kapoukranidis
Link to comment
Share on other sites

Ανάπλαση μπορείς να κάνεις και εσύ ο ίδιος αν ακολουθήσης μια συγκεκριμένη διαδικασία, στον τρόπο οδηγησης σου, Δεν παιζει ρόλο αν ειναι χειμώνας η καλοκαίρι η πόσα χιλιόμετρα έχεις το αμάξι ολα ειναι θεμα, ενός τρόπου οδήγησης που πρέπει να κάνεις.         

 

Για την βαλβίδα EGR ειναι κλασικό φαινόμενο σε ολα τα diesel , το πρόβλημα που της χαλάει ειναι 2 κακό καύσιμο, και η συχνή και μακροχρόνια οδήγηση μέσα στην πόλη , και με κοντινές διαδρομες. 

 

για την EGR το κόστος ειναι ακριβό , αλλα αν ψάξετε για EGR καινουργια γνήσια vw έξω στην αγορά, εκτός αντιπροσωπειας ειναι πολύ φτηνότερη και στα μισά λεφτα, 

 

αλλα μπορείτε να βάλετε όμως και βαλβίδες EGR που δεν ειναι (''και καλά'') γνήσια vw με ακόμα λιγο λεφτα.

 

Και κανονικά στο θεμα ανάπλασης πρέπει να μπορει να σαν το κάνει και η ιδια η αντιπροσωπεια vw ;) 

 

Η ford στα diesel τα κάνει ανάπλαση από τον εγκέφαλο επιτόπου.                                                       

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , OMINUS said:

Ανάπλαση μπορείς να κάνεις και εσύ ο ίδιος αν ακολουθήσης μια συγκεκριμένη διαδικασία, στον τρόπο οδηγησης σου, Δεν παιζει ρόλο αν ειναι χειμώνας η καλοκαίρι η πόσα χιλιόμετρα έχεις το αμάξι ολα ειναι θεμα, ενός τρόπου οδήγησης που πρέπει να κάνεις.         

 

Για την βαλβίδα EGR ειναι κλασικό φαινόμενο σε ολα τα diesel , το πρόβλημα που της χαλάει ειναι 2 κακό καύσιμο, και η συχνή και μακροχρόνια οδήγηση μέσα στην πόλη , και με κοντινές διαδρομες. 

 

για την EGR το κόστος ειναι ακριβό , αλλα αν ψάξετε για EGR καινουργια γνήσια vw έξω στην αγορά, εκτός αντιπροσωπειας ειναι πολύ φτηνότερη και στα μισά λεφτα, 

 

αλλα μπορείτε να βάλετε όμως και βαλβίδες EGR που δεν ειναι (''και καλά'') γνήσια vw με ακόμα λιγο λεφτα.

 

Και κανονικά στο θεμα ανάπλασης πρέπει να μπορει να σαν το κάνει και η ιδια η αντιπροσωπεια vw ;) 

 

Η ford στα diesel τα κάνει ανάπλαση από τον εγκέφαλο επιτόπου.                                                       

Εκανα αναγέννηση αλλά όχι εύκολα, έλεγαν στο ίντερνετ οτι πρεπει να είσαι 2.5k με 3k στροφές για 15 λεπτα περίπου... τζιφός, εγώ έκανα με 4-5k στροφές για 11 λεπτά (4ρτη και 100-110) ..δοκιμαστε το VAG DPF FREE αν παίζεται με obdii Bluetooth dongle και android όπως εγώ, είχα 20+ γραμμάρια στάχτης και είχε να κανει αναγέννηση 600km(έλεος, πάω χαλαρά αλλά εγνατία είχα παει μερικές φορες 150-180 για κανένα μισαωρο με πέμπτη αλλά καμία αναγέννηση) Περιμένω το VAG VCDS 18.7 ..κινεζικό μεν αλλά ας λειτουργεί και δε με νοιάζει ..να έχω παραπανω έλεγχο. Το torque καλό αλλά θέλω παραπάνω λεπτομέρειες και έλεγχο. Δείτε τις φωτογραφίες, πριν και μετα την αναγέννηση, είχε 21+ γραμμάρια στα 650 χιλιόμετρα αλλά δεν έχω εικόνα. Το λαμπάκι όμως λαμπάκι. Αα, όσο για την αναγέννηση; Θέλετε 600C για να καει η σταχτη, με χαλαρες στροφες πιανεις ~400C που δε φτανει...αυτα τα εμαθα απο τους ξενουςIMG_20180214_205254.thumb.jpg.547a242db51e73b4a465678bccd8cf06.jpg

IMG_20180214_205229.jpg

Link to comment
Share on other sites

κανένα καθαριστικό χρησιμοποιείς για dpf και βενζινη   

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Konstantinos Kapoukranidis said:

Εκανα αναγέννηση αλλά όχι εύκολα, έλεγαν στο ίντερνετ οτι πρεπει να είσαι 2.5k με 3k στροφές για 15 λεπτα περίπου... τζιφός, εγώ έκανα με 4-5k στροφές για 11 λεπτά (4ρτη και 100-110) ..δοκιμαστε το VAG DPF FREE αν παίζεται με obdii Bluetooth dongle και android όπως εγώ, είχα 20+ γραμμάρια στάχτης και είχε να κανει αναγέννηση 600km(έλεος, πάω χαλαρά αλλά εγνατία είχα παει μερικές φορες 150-180 για κανένα μισαωρο με πέμπτη αλλά καμία αναγέννηση) Περιμένω το VAG VCDS 18.7 ..κινεζικό μεν αλλά ας λειτουργεί και δε με νοιάζει ..να έχω παραπανω έλεγχο. Το torque καλό αλλά θέλω παραπάνω λεπτομέρειες και έλεγχο. Δείτε τις φωτογραφίες, πριν και μετα την αναγέννηση, είχε 21+ γραμμάρια στα 650 χιλιόμετρα αλλά δεν έχω εικόνα. Το λαμπάκι όμως λαμπάκι. Αα, όσο για την αναγέννηση; Θέλετε 600C για να καει η σταχτη, με χαλαρες στροφες πιανεις ~400C που δε φτανει...αυτα τα εμαθα απο τους ξενουςIMG_20180214_205254.thumb.jpg.547a242db51e73b4a465678bccd8cf06.jpg

IMG_20180214_205229.jpg

Φίλε μου εσύ βλέπεις το DPF με αυτό το πρόγραμμα δεν ξερω αν γίνεται αναγέννηση και στην EGR η μόνο στον DPF. 

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , WiMax said:

Φίλε μου εσύ βλέπεις το DPF με αυτό το πρόγραμμα δεν ξερω αν γίνεται αναγέννηση και στην EGR η μόνο στον DPF. 

ανάπλαση μπορείς να κάνεις μόνο στο DPF , στην EGR μόνο βγάλσιμο και καθάρισμα. 

 

    

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , OMINUS said:

κανένα καθαριστικό χρησιμοποιείς για dpf και βενζινη   

Βενζίνη; έβαλα το liquid moly ενισχυτικό πετρελαίου και με το που έφτασα μισό ντεπόζιτο τσουπ λαμπάκι(τυχαίο; ...ξεκόλλησαν κάποιες κάπνες και κόλλησαν αλλου; ..άγνωστο) ...εδώ και 41.000 χιλιόμετρα δεν είχα θέμα ποτέ όπως πολύ σωστά είπα ο OMINUS αναγέννηση κάνεις μόνο στο DPF ...η βαλβίδα EGR δεν έχει κάποια αναγέννηση(αναγγένηση ουσιαστικά καις τις στάχτες ..αυτό)

 

Άμα ήξερα πως βγαίνει η βαλβίδα θα την έβγαζα και θα την καθάριζα αλλά για το δικό μου δεν υπάρχει κανένα βίντεο απο κάποιον "μάγκα", για άλλα έχω δει άπειρα αλλά εγώ δε ξέρω καν που να κοιτάξω :p

 

Κάποιοι δεν την έβγαλαν απλά έβγαλαν τους σωλήνες πριν απο αυτή και με καθαριστηκά την καθάρισαν, δεν είναι τέλεια δουλειά αλλά λειτουργεί, άλλοι πάλι απενεργοποίησαν το όλο σύστημα και παρέκαμψαν το φίλτρο DPF που "φιμώνει" τον κινητήρα(βέβαια οι εκπομπές είναι πιο επικίνδυνες για τους ανθρώπους αλλά λένε περνάνε τα τεστ καυσαερίων) και είδαν μικρότερη κατανάλωση και παραπάνω ισχύ.

 

Εμένα με νοιάει να διορθωθεί αυτό ..και λαμπάκι να μην ανάψει άμεσα ένα έλεγχο κάνω με το κινητό και βλέπω το P0405 και μου την δίνει στα νεύρα..

 

~150 ευρώ κόστος απότι βλέπω όλο το σύστημα EGR Valve with cooler ...για VAG(seat vw skoda), ξέρει κανείς που "βόσκει" αυτό το πράγμα να μη ψάχνω σα να τον μαύρο;

 

Υ.Γ. OMINUS ωραίο το υγρό αυτό αλλά στην Ελληνική αγορά δε ξέρω αν θα το βρω :D

 

Μάλλον θαμμένο είναι και φαίνεται απο κάτω(με την πρώτη ευκαιρία θα ρίξω μια ματιά ...τώρα αν θα μπορέσω να το βγάλω και να με βολεύει άγνωστο, δεν είμαι μηχανικός αλλά πιάνουν τα χέρια μου(το θέμα είναι ότι αν δε το "σηκώσεις" το αμάξι να δουλέψεις άνετα προκοπή δε παίζει να δείς -

 

 

EGR_Valve.jpg

Edited by Konstantinos Kapoukranidis
περισσότερες πληροφορίες
Link to comment
Share on other sites

αυτά που σου είπα φίλε Κωνσταντίνε , δεν τα είπα ετσι για πλάκα ξέρω από diesel γιατι είχα diesel πριν από 2 χρόνια καινουργιο ;)

 

να βάζεις καθαριστικό συχνά, και όχι μόνο για το πετρέλαιο, αλλα και για Μπεκ πετρελαίου και για το DPF. 

 

Και προσπάθησε πάλη να κάνεις ανάπλαση το αμάξι όπως μου είπες ότι έκανες , αλλα αυτή την φορά να μην το κάνεις με 4αρτι σχέσει στο κιβώτιο αλλα με 3ρτι σχέσει να το κάνεις, αν δεν μπορείς λόγο κινησης στον δρόμο καντο αργά το βράδυ σε ανοιχτό δρόμο

 

για τα liqyi moly κανε μια ερώτηση εδώ

 

 http://www.autopartscenter.gr/etairia.aspx 

 

http://www.autopartscenter.gr/simeia-polisis-auto.aspx

 

http://www.skama.gr/default.aspx?pageid=551 

 

ισως μπορούν να στο φέρουν :thumbsu: 

 

να κοιτάξεις και για τα προϊόντα της wurth 

 

http://www.wurth.gr/gr/  

 

έχει και αυτοί καλά προϊόντα εξίσου καλά                          

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , OMINUS said:

αυτά που σου είπα φίλε Κωνσταντίνε , δεν τα είπα ετσι για πλάκα ξέρω από diesel γιατι είχα diesel πριν από 2 χρόνια καινουργιο ;)

 

να βάζεις καθαριστικό συχνά, και όχι μόνο για το πετρέλαιο, αλλα και για Μπεκ πετρελαίου και για το DPF. 

 

Και προσπάθησε πάλη να κάνεις ανάπλαση το αμάξι όπως μου είπες ότι έκανες , αλλα αυτή την φορά να μην το κάνεις με 4αρτι σχέσει στο κιβώτιο αλλα με 3ρτι σχέσει να το κάνεις, αν δεν μπορείς λόγο κινησης στον δρόμο καντο αργά το βράδυ σε ανοιχτό δρόμο

 

για τα liqyi moly κανε μια ερώτηση εδώ

 

 http://www.autopartscenter.gr/etairia.aspx 

 

http://www.autopartscenter.gr/simeia-polisis-auto.aspx

 

http://www.skama.gr/default.aspx?pageid=551 

 

ισως μπορούν να στο φέρουν :thumbsu: 

 

να κοιτάξεις και για τα προϊόντα της wurth 

 

http://www.wurth.gr/gr/  

 

έχει και αυτοί καλά προϊόντα εξίσου καλά                          

 

Επαρχία είμαι, δύσκολο να τρέξω :p ...συνήθως σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι άντε και κανένα σούπερ μάρκετ ...μου φαίνεται πρέπει να ζεστάνει ο καιρός να κουνάω τη hondara μου(μηχανή) ..αναγέννηση γίνεται αλλά πρέπει να καθαριστεί η βαλβίδα και αν δεν βγεί ...απίθανο, εκεί που είναι θαμμένη άστα βράστα

 

Αν βγει και με σπρέϊ καρμπυρατερ το καθαρίζεις απ' ότι βλέπω, όσο για τα καθαριστικά ...η βαλβίδα είναι το θέμα το DPF το έστρωσα :D

 

Περιμένοντας το VCDS πρόγραμμα με το καλωδιάκι του θεωρητικά θα μπορώ να κάνω αναγκαστική αναγέννηση απο εκεί ..χωρίς να χρειάζεται ειδική μεταχείρηση

Edited by Konstantinos Kapoukranidis
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Να ξέρεις και εσυ και όλοι σας γενικός ότι δυστυχώς η κοντινές αποστάσεις και η διαδρομές μέσα στην πολύ , είναι που σκεπτόμουν το diesel. Και κυρίως το DPF.

 

Δυστυχώς ο μέσος καταναλωτής δεν έχει ιδέα για ποιό λόγο θέλει να αγοράσει diesel, η περισσότεροι  αγοράσουν γιατί σου λέει είναι της "μόδας" 

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , OMINUS said:

Να ξέρεις και εσυ και όλοι σας γενικός ότι δυστυχώς η κοντινές αποστάσεις και η διαδρομές μέσα στην πολύ , είναι που σκεπτόμουν το diesel. Και κυρίως το DPF.

 

Δυστυχώς ο μέσος καταναλωτής δεν έχει ιδέα για ποιό λόγο θέλει να αγοράσει diesel, η περισσότεροι  αγοράσουν γιατί σου λέει είναι της "μόδας" 

 

Εγώ το πήρα για οικονομία, δεν ήξερα για τα χαλαρά(τα θέματα του DPF) ...γιατί το πηγαίνω πολύ χαλαρά, για γκαζάκι έχω την μηχανή ...το αμάξι εγνατία 5μπτη 130 συνήθως και χαλαρούα ....καίει ελάχιστα ..καίει λιγότερο απτην μηχανή μου!! ...χ3στ|κ@ για την μόδα :D ..το 2012 σε μας τουλάχιστον εδώ πάνω δεν ήταν της μόδας

Edited by Konstantinos Kapoukranidis
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα και για εμάς τους βόρειους δεν ήταν κάτι καινούργιο, όπως σωστά ανέφερες, αλλά ρε φίλε είχα κάτι άτομα εδώ στην Αθήνα στην αντιπροσωπία οταν πήγαινα στην ford που νόμιζαν ότι επειδή πήραν diesel το αμάξι δεν παθαίνει τίποτε. 

 

Και μετά κάνανε και παράπονα γιατί πήραν και δεν ξέρανε,  

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , OMINUS said:

Κοίτα και για εμάς τους βόρειους δεν ήταν κάτι καινούργιο, όπως σωστά ανέφερες, αλλά ρε φίλε είχα κάτι άτομα εδώ στην Αθήνα στην αντιπροσωπία οταν πήγαινα στην ford που νόμιζαν ότι επειδή πήραν diesel το αμάξι δεν παθαίνει τίποτε. 

 

Και μετά κάνανε και παράπονα γιατί πήραν και δεν ξέρανε,  

 

Οι εκπομπές είναι το πρόβλημα, το φορτιγάκι του μπαμπά μου(Citroen Berlingo 1.9D) δεν έχει κανένα θέμα, αν βγεί το ΟΛΟ σύστημα με το DPF, EGR valve κλπ ...δε θα είχε κανένα πρόβλημα ούτε για κοντινές αποστάσεις και δε θα πέθαινε ποτέ αλλά ....αλλά(αυτά δε τα είχα ψάξει, εγώ σκεφτόμουν την οικονομία τίποτα παραπάνω)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα και εγώ diesel είχα πάρει το 2014 καινούργιο  αλλά το έδωσα τώρα το 2017 γιατί το αμάξι όλο προβλήματα έβγαζε και 2 χρόνια με ταλαιπωρισε αφάνταστα!!

 

Το έδωσα και γλίτωσα,

δυστυχώς δεν μπόρεσα να ξανά πάρω diesel , λόγο οικονομικού. Πάλι DIESEL θα έπαιρνα όμως.

 

Εχτές πήρα ένα Passat 1400 βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.