Jump to content
miltosr

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ POLO TDI 1.2

Recommended Posts

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ , ΤΟ POLO 1.2 TDI  ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2016 ΜΕ 22.000 ΠΕΡΙΠΟΥ χλμ,

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΛΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΥΛ ΓΕΜΙΣΜΑ( ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ) ΕΚΑΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 840 χλμ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΠΟΔΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ 5 ΜΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ  ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ χλμ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΣΗ 60 χλμ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ , ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΑ 40.000χλμ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΡΗ ΤΟΥ 2016 ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ (ΦΙΛΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ VW ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ 60.000χλμ ) ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ( ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΜΕΤΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ  ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ)  Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 820χλμ ΣΠΑΝΙΑ . ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ( ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 5 ΜΕΡΕΣ) Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ 230 χλμ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 180 χλμ  ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ χλμ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 840 ΕΙΝΑΙ 770 ΜΕ 780 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ (TUNAP) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ  ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , miltosr said:

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ , ΤΟ POLO 1.2 TDI  ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2016 ΜΕ 22.000 ΠΕΡΙΠΟΥ χλμ,

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΛΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΥΛ ΓΕΜΙΣΜΑ( ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ) ΕΚΑΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 840 χλμ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΠΟΔΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ 5 ΜΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ  ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ χλμ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΣΗ 60 χλμ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ , ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΑ 40.000χλμ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΡΗ ΤΟΥ 2016 ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ (ΦΙΛΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ VW ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ 60.000χλμ ) ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ( ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΜΕΤΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ  ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ)  Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 820χλμ ΣΠΑΝΙΑ . ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ( ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 5 ΜΕΡΕΣ) Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ 230 χλμ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 180 χλμ  ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ χλμ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 840 ΕΙΝΑΙ 770 ΜΕ 780 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ (TUNAP) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ  ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Για να καταλάβω αν οι μετρήσεις σου είναι σωστές γεμίζεις πάντα μέχρι επάνω πατώντας τη βαλβίδα του χώρου διαστολής? που είναι μέσα δεξιά στο στόμιο,  γιατί αν δεν το κάνεις η απόκλιση είναι ολόκληρα 15 λίτρα!!! 

Επειδή η βαλβίδα μπορεί να πατηθεί χωρίς να το θέλει κάποιος και με το άκρο της μάνικας,  υπάρχει περίπτωση  να μπορείς να γεμίσεις στο τέρμα από 45 λίτρα έως 60λίτρα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις αντικειμενική μέτρηση θα κάνεις μόνο όταν θα το γεμίζεις τέρμα μέχρι επάνω.Στο δικό μου πόλο 1.4TDI 90 το πρώτο κουτάκι σε ταξίδι πέφτει αν έχω γεμίσει τέρμα συνήθως στα 450χμ!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα θελω τ βοηθεια σας γιατι κι εγω αντιμετωπιζω παρομοιο θεμα !!! εχω ενα πολο του 95 6Ν 1300 κυβικα !!! κι του εχω αλλαξει φιλτρο αερα λαδιου λαδια μπουζι μπουζοκαλωδια κι μου κανει τρομερη καταναλωση θελει 6 λιτρα τα 60 χλμ !!!! το ρελαντι του ειναι μια χαρα κι το ιδιο κι τα αερια του ( αν ηταν αισθητηρας λ πχ) τι να κανω βοηθεια

 

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα θελω τ βοηθεια σας γιατι κι εγω αντιμετωπιζω παρομοιο θεμα !!! εχω ενα πολο του 95 6Ν 1300 κυβικα !!! κι του εχω αλλαξει φιλτρο αερα λαδιου λαδια μπουζι μπουζοκαλωδια κι μου κανει τρομερη καταναλωση θελει 6 λιτρα τα 60 χλμ !!!! το ρελαντι του ειναι μια χαρα κι το ιδιο κι τα αερια του ( αν ηταν αισθητηρας λ πχ) τι να κανω βοηθεια
 

Φίλε Ακη καλησπέρα.
Προφανώς έχεις αυτοκίνητο βενζίνης, οπότε αν απευθύνεις την ερώτηση σου στην ενότητα της βενζίνης ίσως πάρεις καλύτερες απαντήσεις. Προσωπικά, τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα μπορεί να είναι φυσιολογικά ανάλογα με τη χρήση. Π.χ. ο πατέρας μου Φλώρινα με -10 °C και σύντομες διαδρομές με Vectra 1.6 έχει περίπου τόσο ίσως και περισσότερο. Αν θες πες μας τι είδους διαδρομές κάνεις για να σε βοηθήσουμε καλύτερα. Να ξέρεις πάντως πως τον χειμώνα όλα τα αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερο.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα 

ναι βενζινη ειναι ξεχασα να το αναφερω..!! κανω διαδρομες μεσα στη αθηνα κι δεν το παταω κιολας καθολου ολες τις αλλαγες τις κανω πριν τις 3000 στροφες.!!! σκεφτειτε εχω κι ενα honda crx του  92 ta 160 αλογα κι το πολο μου ειναι 1.300 κυβικα 55 αλογα κι καινε το ιδιο μην σας πω το πολο καιει πιο πολυ ..!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα 
ναι βενζινη ειναι ξεχασα να το αναφερω..!! κανω διαδρομες μεσα στη αθηνα κι δεν το παταω κιολας καθολου ολες τις αλλαγες τις κανω πριν τις 3000 στροφες.!!! σκεφτειτε εχω κι ενα honda crx του  92 ta 160 αλογα κι το πολο μου ειναι 1.300 κυβικα 55 αλογα κι καινε το ιδιο μην σας πω το πολο καιει πιο πολυ ..!!!!

Η αυξημένη κατανάλωση προέκυψε τώρα, έκανες κάτι στο αυτοκίνητο, γενικά τι κατανάλωση είχες με τις ίδιες συνθήκες?
Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 6.5 με 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα..!!! Δλδ σαν απόσταση σκέψου έβαζα 6.5 λίτρα πχ κι έκανα 3 φορές πάνω κάτω Γλυφάδα Πειραιάς με 5 άτομα μέσα στο αμαξι

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , faniaros said:

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις άλλο πρατήριο τότε για αρχή φίλε μου...

το εχω δοκιμασει  κι τπτ τα ιδια !!!! κι με 100 αρα βενζινη παλι τ ιδια !! ενας μηχανικος ειπε οτι ειναι η πεταλουδα γκαζιου αλλα μπορει να βγει αχρηστη μετα κι να θελει αλλαγμα !!! τι λες ? λες να με δουλευει?για να παρει την εργασια

 

Link to comment
Share on other sites

On ‎28‎/‎1‎/‎2017 at 2:46 ΜΜ, Vassilis63 said:

Για να καταλάβω αν οι μετρήσεις σου είναι σωστές γεμίζεις πάντα μέχρι επάνω πατώντας τη βαλβίδα του χώρου διαστολής? που είναι μέσα δεξιά στο στόμιο,  γιατί αν δεν το κάνεις η απόκλιση είναι ολόκληρα 15 λίτρα!!! 

Επειδή η βαλβίδα μπορεί να πατηθεί χωρίς να το θέλει κάποιος και με το άκρο της μάνικας,  υπάρχει περίπτωση  να μπορείς να γεμίσεις στο τέρμα από 45 λίτρα έως 60λίτρα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις αντικειμενική μέτρηση θα κάνεις μόνο όταν θα το γεμίζεις τέρμα μέχρι επάνω.Στο δικό μου πόλο 1.4TDI 90 το πρώτο κουτάκι σε ταξίδι πέφτει αν έχω γεμίσει τέρμα συνήθως στα 450χμ!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ , ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ 'Η ΒΑΛΒΙΔΑ ΧΩΡΟΥ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ , ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 50 EURO ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΛΙΤΡΟΥ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΩ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ 15 ΛΙΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΠΑΝΟ χλμ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, παρακαλώ μη γράφεις με κεφαλαίους χαρακτήρες, ειναι σαν να φωνάζεις στη γλώσσα του Ίντερνετ.


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα,σκεφτομαι να παρω ενα polo 1.2 tdi.

Θα ηθελα να μου πειτε τι καταναλωση εχετε για οδηγηση ως επι το πλειστον σε πολη μιας και σε πολη θα κινειται τον περισσοτερο καιρο.

Επισης εχει τραβηγματα,νευρο που λεμε;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Μίλτο καλησπέρα.Εστω και ενα χρόνο περίπου αργότερα που διαβάζω το θέμα σου πιστεύω να έχεις βρει την άκρη η να σε βοηθήσει αυτό που θα σου πω.Το λάδι που βάλατε όταν κάνατε το σέρβις τι ιξωδες είχε?Χαρακτηριστικά σου αναφέρω ότι στο δικό μου Ibiza 1.4 tdi πήρα το αμαξι μεταχειρισμένο και με σέρβις κατά την αγορά.Στον επόμενο μήνα έκανα αλλαγή λαδιού μόνος μου για ευνόητους λόγους και έβαλα 5-40.Το αυτοκίνητο μόλις το αγόρασα είχε μεση ωριαία στα 100 3.4 3.5 λιτρα.Απευθειας μετά την αλλαγή που έκανα δεν έβλεπα μικρότερη κατανάλωση από 4 λίτρα 4 και κάτι.Πριν 1 μήνα ξανάκα αλλαγη μόνος μου και έβαλα 5.30.Η κατανάλωση για 1-2 βδομαδες ήτανε η ίδια.Την τελευταία βδομάδα και κάτι παραπάνω η κατανάλωση έχει επανέλθει στα επίπεδα του 3.5 3.6.Για αυτό ρωτάω σου βάλανε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής η σου βάλανε οτι θέλουνε αυτοί.Οπως και να έχει ελπίζω μετά από τόσο καιρό να έχεις βρει την λύση...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.