Jump to content
sgi

Service audi A3 8L TDI quattro mod 2002

Recommended Posts

Έχω ένα A3 TDI Quatrro mod 2002 8L(δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά κ θα ήθελα γνώμες κ από κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου με εμένα!) για το οποίο έφτασε ο καιρός για σέρβις,το οποίο το κινώ ελάχιστα!Προηγούμενο σερβις ήταν το 2010 ήταν το μεγάλο που λένε κ τώρα μετά από τόσα χρόνια έκανα τα 15000 κμ μου λέει αλλαγή λάδια φίλτρα μόνο! Το αμάξι είναι σε κλειστό γκαράζ συνέχεια κ το κινώ 2-3 φορές το μήνα το πολύ! Επειδή δεν είμαι από Αθήνα θέλω να μου πείτε ένα καλό κ τίμιο συνεργείο να το παω,μένω νέα Σμυρνη και θα προτιμούσα εδώ κοντα! Προπάντων όμως με νοιάζει να είναι καλό το συνεργείο κ να μην πιάνει κώλο! Εκτός από λάδια φίλτρα τι άλλο πρέπει να κοιταξω-αλλαξω λόγο του πολύ καιρου που έχω να κάνω σέρβις για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο? Επειδή είμαι άσχετος πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή λάδια φίλτρα?Αυτά προς το παρόν, περιμένω τα φώτα σας!

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αφού όπως προείπα δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα!Κ το αμάξι δεν καίει κ λάδια!Για πιο λόγο να τα αλλάξω,τώρα που ηρθαν τα χιλιόμετρα θα τα αλλάξω,δεν έχει πάθει τπτ το αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αφού όπως προείπα δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα!Κ το αμάξι δεν καίει κ λάδια!Για πιο λόγο να τα αλλάξω,τώρα που ηρθαν τα χιλιόμετρα θα τα αλλάξω,δεν έχει πάθει τπτ το αμάξι!

Μου αρεσει που ψαχνεις καλο συνεργειο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και τα λαδια τα εχεις μεσα 7 χρονια!!!

Εσυ δε ξερεις ουτε τα βασικα.

Καποιος θα επρεπε να σου πει οτι δε μετρανε μονο τα χλμ για την αλλαγη αλλα και τα χρονια. Το λαδι φιλε μετα απο ενα χρονο αρχιζει και σπαει χανοντας τις λιπαντικες του ιδιοτητες με αποτελεσμα να μειωνεται η προστασια του μοτερ.

Οταν το αγορασες δε σου ειπαν αλλαγη καθε χρονο ή 15.000χλμ?

Το βιβλιο το ανοιξες ποτε για να δεις τι γραφει?

Υπολογισε λοιπον οτι θελεις:

Αλλαγη υγρων φρενων που επρεπε να κανεις εδω και 5 χρονια

Αλλαγη ιμαντα εδω και ενα χρονο (τυχερος εισαι που δε σου εσπασε λογο χρονου και δε πηρες το μοτερ στο χερι

Αλλαγη βαλβολινες

Αλλαγη υγρα ψυγειου

Αλλαγη φιλτρο αερα

Αλλαγη φιλτρο βενζινης που θα εχει πιασει λασπες μεσα.

Αλλαγη φιλτρου καμπινας....και παει λεγοντας.

Γενικα πρεπει να κανεις ενα φουλ σερβις μιας και το αμαξι παρολο που δεν εκανε χλμ ειναι σαν παρατημενο.

Δε σημαινει πως αμα δε το κινεις δε θελει τιποτα

Υ.Σ. Τωρα αν σου πω οτι επρεπε να αλλαξεις λαστιχα αν οχι στα 4 χρονια τουλαχιστον στα 5 και μετρανε και εδω τα χρονια οχι μονο τα χλμ θα μου πεις παλι οτι εκανες μονο 15.000χλμ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή λαδιών χωρις να πιάσει τα χιλιόμετρα είναι κόλπα το συνεργείων για να μην χάνουν τη πελατεία τους.

Εμένα δεν έχει πάθει τπτ!Στην πράξη!

Το αμάξι το κινώ 2-3το μήνα  πιο πολύ για ταξίδια κ κάνα σούπερ μάρκετ. 

Και το αμάξι είναι φυλασσόμενο σε ιδανικές συνθήκες !

Φίλτρο βενζίνης? καταρχήν μιλάμε για πετρέλαιο και όχι για βενζίνη δεν ξέρω αν το είδες!

Όσο για τα λάστιχα πρόσφατα πάτησα καρφί κ πηγα να το φτιάξω να βάλω κορδόνι  σε λαστιχαδικο κ μου λέει θα σου βάλω μπαλομα γιατί τα λάστιχα σου είναι καινούργια κ έχουν ακόμα πολύ ψωμί...

Οι βαλβολινες δεν γνωρίζω τι είναι ?

Και για πιο λόγο θέλουν αλλαγή?

Το φίλτρο καμπίνας είναι πεντακάθαρο γιατί να το αλλάξω το είδα κ αυτό?Τι παθαίνει με τα χρόνια αυτό?

Τον ιμάντα θα τον ελενξω κ θα σου πω αν ήθελε!

Το ότι δεν έχω πολλές γνώσεις το ξέρω αλλά ξέρω κ 5 πραγματακια γι αυτό κ ρώτησα εδώ να μάθω τπτ παραπάνω κ από καποιους που δεν με βλέπουν απλά σαν πελάτη.οτι μου είπες θα τα μεταφέρω κ στο συνεργείο  απλά θέλω να είναι καλός να γνωρίζει κ ότι απατεώνας να μου πει κάποιος κλασικά που λένε όλοι θέλουν αλλαγή λόγο χρονων.δεν αντέχουν το ίδιο τα υλικα όταν είναι εκτεθειμένα σε ζεστη-κρυο και όταν τα έχεις σε ιδανικές συνθήκες!

Κάποια γνωμη από καλό συνεργείο 

Κ κάτι άλλο που πρέπει να ελενξω κατά το σέρβις?

 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εξηγουμαι για να μην παρεξηγηθω πως οτι λεω ειναι καλοπροαιρετα.

Απο τη μια λες οτι δε ξερεις απο αυτοκινητα (σε οτι εχει να κανει με τη συντηρηση τους τουλαχιστον) και απο την αλλη αναφερεις ιδανικες συνθηκες.

1. Ακομα και υπο ιδανικες συνθηκες δεν υπαρχει λαδι να αντεχει πανω απο max 2 χρονια δινοντας σου τη μεγιστη προστασια. Ο χρονος ειναι αμειλικτος και η δουλεια των λαδιων ειναι να μαζευουν την υγρασια και να καθαριζουν γενικα τη μηχανη. Δεν ειναι καμια περιουσια μια αλλαγη οταν εχεις δωσει τοσα λεφτα για την αποκτηση του αυτοκινητου

2. Τα υγρα φρενων ολοι οι κατασκευαστες μηδενος εξαιρουμενου αναφερουν αλλαγη στα δυο χρονια. Δε νομιζω να θελουν να τα παρουν αφου 5 ευρω εχει το μπουκαλακι.

3. Οι βαλβολινες ειναι στο κιβωτιο δεν ειναι αθανατες και θελουν αλλαγη οπως και τα λαδια. Οχι καθε ενα ή δυο χρονια αλλα μεχρι τα 7 σιγουρα επρεπε να αλλαχτουν

4. Φιλτρο πετρελαιου ηθελα να πω οχι βενζινης

5. Ιδανικες συνθηκες εχεις στο γκαραζ αλλα στο δρομο οχι

7. Το φιλτρο καμπινας το ειδες και ειναι ενταξει? Αν ναι αστο

6. Η ακινησια ειναι εχθρος οχι φιλος των αυτοκινητων. Στη τελικη κανε τωρα ενα καλο γενικο σερβις και αστο παλι για 7 χρονια

Υ.Σ. Συνεργειο δεν εχω για να μη νομιζεις οτι θελω να σου παρω τα λεφτα σου αλλα αφου δε ξερεις και ρωτας ακου και καποιον αλλο εκτος αν εισαι κανα τρολλ!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και πως εξηγείς την δική μου περίπτωση που άντεξε 7 χρόνια κ δεν επαθε τπτ?

Τύχη?

Το κιβώτιο ταχυτήτων πάντως δεν έχω δει κάποια αλλαγή κ μου φαίνεται πολύ καλό κ στιβαρό,πως καταλαβαίνω οτι θελουμ αλλαγή ή βαλβολινες?

Στο πετρέλαιο βάζω ένα ενισχυτικό κάθε φορά μου βάζω πετρελαίο για να μην  βουλώσει γιατί τα βιοντίζελ μου είπαν ότι βγάζει κάτι σαν "βρύα" και βουλώνει το φίλτρο

Ότι μου είπες θα το ψάξω κ αν όντως θέλει αλλαγή θα το κανω,θα περιμένω κ τις γνώμες άλλων πάντως!

Αν έχεις κάποιο καλό συνεργείο να μου προτείνεις πάντως θα ήθελα να το ξέρω 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι περιμενες να ανατιναζονταν? Απλα αποκλειεται να μην ειχε φθορες με το ιδιο λαδι που κυκλοφορουσε τοσα χρονια εκει μεσα.
Συνεργειο δε προτεινω για να μη κανω διαφημιση

Link to comment
Share on other sites

Δλδ τι φθορές μπορεί να προκαλασε? Εγώ δεν έχω νιώσει κάποια αλλαγή!

Αν δεν θες ή δεν επιτρέπεται να το πεις επίσημα στείλε μου πμ.

Άλλωστε εγώ στο ζηταω,δεν σου λέω ότι θα πάω σιγουρα,θα πάρω κ άλλες γνώμες κ στο τέλος θα αποφασίσω! 

Σε ευχαριστώ πάντως για τις άμεσες απαντήσεις κ το ενδιαφέρον που δείχνεις!

Link to comment
Share on other sites

για τα λαδια καυσιιμα βαλβολινες και οτι αλλο υγρο χρειαζεται το αυτοκινητο...

οι ιδανικες συνθηκες ειναι περιπου στους 20 βαθμους μεσα στο μπουκαλι και κλειστο χωρο που δεν το βλεπει ο ηλιος και η υγρασια.

οτιδηποτε υγρο μπει σε κινητηρα ειτε βενζινη ειτε ντιζελ εχει ενα χρονικο οριο...

μετα "χαλαει".χανει τις ιδιοτητες του λογο ειτε χρησης ειτε χρονου.

αν εχεις τη λογικη των παππουδων μας...καλα κανεις.

δεν θα κατσει κανεις να αδειασει το κεφαλι του για να γεμισει το δικο σου.

αν θες μιας και εισαι "ασχετος" ακους τι σου λενε και το κανεις.

αν δε θες παλι κανεις οτι καταλαβαινεις.δικο σου το αουντι βαλτο φωτια και καψτο!

Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορά έχει ένα ρεζερβουάρ στους 20 βαθμούς από ένα κλειστό μπουκάλι πάλι στους 20 βαθμούς?

Δεν με πείθει η επιχειρηματολογία σου!

Αν θες εσύ να πετάς τα λεφτά σου χωρίς να χρειάζεται δικαίωμα σου αλλά εγώ δεν το θέλω!

Επίσεις οτιδήποτε παλιό δεν σημαίνει αυτομάτως κ λάθος,είναι κάτι που έχει άντεξει στο χρόνο...

Τα λέω όλα τελείως φιλικα!

Θα ήθελα να ακούσω κ αλλες γνώμες για το τι θέλει αλλαγη,τι να προσέξω στο σέρβις! Κ κάνα καλό συνεργείο βρε παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Το μπουκαλι ειναι σφραγιστο το αλλο οχι. Τωρα πειστηκες? Αν οχι θα στο πω μπακαλιστικα: ενα βαζο με ντοματα σφραγιστο αντεχει ενα χρονο ενω αν το ανοιξεις η ντοματα χαλαει σε μια βδομαδα. Αιτια η επαφη με τον αερα.

Οι παλιοι που λες αλλαζαν λαδια ανα 5.000χλμ ή 6μηνες ενω εσυ ανα 15.000χλμ ή 7 χρονια.

Απ οτι καταλαβα εφαρμοζεις οτι σε συμφερει.

Τι συμφερον εχουμε να σου λεμε τι ειναι πιο σωστο για το αμαξι σου δε καταλαβαινω. Αφου εχεις καταληξει ποιο ειναι καλυτερο κανε αυτο που πιστευεις και μη μας ρωτας.

Αλλαγη σου ειπα τι θελει. Ενα γενικο σερβις χρειαζεσαι. Με το να ρωτας συνεχεια μεχρι να σου πει καποιος αυτο που θελεις να ακουσεις δεν αλλαζει η απαντηση

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

   Α.   Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις τουλάχιστον είναι να αλλάζεις το λάδι το αργότερο κάθε χρόνο ανεξάρτητα αν έχεις συμπληρώσει τα απαιτούμενα χιλιόμετρα και ειδικά όταν κάνουμε σύντομες αργές διαδρομές.Πρέπει να γνωρίζεις ότι κάθε λιπαντικό  ανεξάρτητα από την ποιότητα του, απορροφά μεγάλο μέρος υδρατμών καύσιμου και υγρασία και σχεδόν ποτέ δεν έχει την ευκαιρία να τα αποβάλει («εξατμίσει») όπως θα γινόταν σε μια μεγάλη και «γρήγορη» διαδρομή. Οι συνέπειες είναι πολλές, με κυριότερες τη διάβρωση των ελατηρίων του πιστονιού και των κυλίνδρων.

Β. Επίσης το διάλυμα του ψυκτικού υγρού (απεσταγμένο νερό + αντιψυκτικό)  με το χρόνο γίνεται όξινο προκαλώντας φθορές αν δεν αλλαχθεί..

Γ. Τέλος τα υγρά των φρένων είναι υγροσκοπικά δηλαδή μαζεύουν υγρασία κατεβάζοντας έτσι σημαντικά το σημείο ζέσης των. Αποτέλεσμα σε μια παρατεταμένη κατηφόρα με φρένα τα υγρά βράζουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία δημιουργούν φυσαλίδες και το πεντάλ του  φρένου χάνεται στο πάτωμα απροειδοποίητα.

Θα έλεγα αυτά τα τρία στοιχεία που ανέφερα να τα λάβεις σοβαρά υπ' όψη σου..

Link to comment
Share on other sites

Οκ,κανένα καλό συνεργείο έχει να μου προτείνει κανεις ?Να το δει κ να μου πει κ αυτός τι πραγματικά χρειάζεται αλλαγή αν όντως χρειάζεται? 

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , sgi said:

Οκ,κανένα καλό συνεργείο έχει να μου προτείνει κανεις ?Να το δει κ να μου πει κ αυτός τι πραγματικά χρειάζεται αλλαγή αν όντως χρειάζεται? 

Πόσο δύσκολο είναι να ανοίξεις το βιβλιαράκι  να διαβάσεις τι χρειάζεται αλλαγή και τι όχι?

Εφόσον έχεις δυσκολία με το διάβασμα έπρεπε να πας από την αρχή σε ένα συνεργείο και να ακολουθήσεις τη συμβουλή ενός επαγγελματία για να μην καθόμαστε και εμείς να γράφουμε και στη συνέχεια να μας "γράφεις".

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλιαράκι δεν το έχω,ζήτησα τη γνώμη σας Για να ξέρω περίπου τι χρειάζεται αλλαγή αλλά κ για να το ζητήσω.μην πάω στο μάστορα κ μου αρχίσει θέλει αυτό κ αυτό αυτό χωρίς να θέλουν απλά για να βγάλει φράγκα!

Και επειδή δεν είμαι από Αθήνα,και δεν έχω κάποιο γνωστό καλό συνεργείο που να εμπιστεύομαι το μάστορα ζήτησα να μου πείτε κανέναν καλό κ τίμιο μαστορα!

Έχει να μου προτείνει κανεις τπτ?

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλιαράκι δεν το έχω,ζήτησα τη γνώμη σας Για να ξέρω περίπου τι χρειάζεται αλλαγή αλλά κ για να το ζητήσω.μην πάω στο μάστορα κ μου αρχίσει θέλει αυτό κ αυτό αυτό χωρίς να θέλουν απλά για να βγάλει φράγκα!
Και επειδή δεν είμαι από Αθήνα,και δεν έχω κάποιο γνωστό καλό συνεργείο που να εμπιστεύομαι το μάστορα ζήτησα να μου πείτε κανέναν καλό κ τίμιο μαστορα!
Έχει να μου προτείνει κανεις τπτ?

Δε μπορει κανενας μαστορας να σε κοροιδεψει ακομα και αν πας σε απατεωνα και η εξηγηση ειναι απλη: σε 7 χρονια δεν αλλαξες ουτε μια φορα λαδια επειδη μετραγες μονο με τα χλμ.
Θελεις ενα ΓΕΝΙΚΟ σερβις και αλλαγη σε ολα τα υγρα του αυτοκινητου αφου ο χρονος πλεον ειναι αυτος που σου κανει ζημια.
Οποτε αν σεβεσαι το αμαξι σου και τα λεφτα σου αυτο πρεπει να κανεις. Αν θελεις να γλυτωσεις λεφτα πηγαινε αγορασε τα ανταλλακτικα μονος σου και πληρωσε μονο εργασια
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες όλα τα υγρά τι ακριβώς εννοείς ?Μπορείς να μου τα πεις λίγο για να γνωρίζω?

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες όλα τα υγρά τι ακριβώς εννοείς ?Μπορείς να μου τα πεις λίγο για να γνωρίζω?

Εχεις προβλημα αναγνωσης? Γενικο σερβις σου εχω πει 4-5 φορες. Σε προηγουμενα ποστ σου εχω αναφερει εγω και αλλοι. Για τελευταια φορα:
Λαδια μηχανης
Λαδια κιβωτιου (βαλβολινες)
Υγρα ψυγειου
Υγρα φρενων
Φιλτρα αερα,πετρελαιου.
Το μονο που ισως να κη θελει αλλαγη ειναι το καμπινας αλλα 7 χρονια που περνουσε αερας μεσα θα θελει και αυτο
Link to comment
Share on other sites

Οκ κάνα καλό συνεργείο έχει να προτείνει κανεις? Που να γνωρίζει από VAG group καλα!?

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς τα λάδια north sea? Είναι ολλανδικά και τα βλέπω να τα χρησιμοποιούν πολλά συνεργεία!
Τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Αλλιώς από τις γνωστές ποιές μάρκες είναι καλές κ δοκιμασμένες? Για λάδια 5w30 που παίρνει το δικό μου!

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , sgi said:

Γνωρίζει κανείς τα λάδια north sea? Είναι ολλανδικά και τα βλέπω να τα χρησιμοποιούν πολλά συνεργεία!
Τα έχει δοκιμάσει κανείς?
Αλλιώς από τις γνωστές ποιές μάρκες είναι καλές κ δοκιμασμένες? Για λάδια 5w30 που παίρνει το δικό μου!

Και τα North Sea καλά είναι    http://www.northsealubricants.com/media/Passenger Car Motor Oils/7224_PDS_NSL_WAVE_POWER_LL_5W-30.pdf

, απλά κάνε επιτέλους την αλλαγή λαδιών ...κρίμα το αυτοκίνητο!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.