Jump to content
sgi

Service audi A3 8L TDI quattro mod 2002

Recommended Posts

Έχω ένα A3 TDI Quatrro mod 2002 8L(δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά κ θα ήθελα γνώμες κ από κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου με εμένα!) για το οποίο έφτασε ο καιρός για σέρβις,το οποίο το κινώ ελάχιστα!Προηγούμενο σερβις ήταν το 2010 ήταν το μεγάλο που λένε κ τώρα μετά από τόσα χρόνια έκανα τα 15000 κμ μου λέει αλλαγή λάδια φίλτρα μόνο! Το αμάξι είναι σε κλειστό γκαράζ συνέχεια κ το κινώ 2-3 φορές το μήνα το πολύ! Επειδή δεν είμαι από Αθήνα θέλω να μου πείτε ένα καλό κ τίμιο συνεργείο να το παω,μένω νέα Σμυρνη και θα προτιμούσα εδώ κοντα! Προπάντων όμως με νοιάζει να είναι καλό το συνεργείο κ να μην πιάνει κώλο! Εκτός από λάδια φίλτρα τι άλλο πρέπει να κοιταξω-αλλαξω λόγο του πολύ καιρου που έχω να κάνω σέρβις για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο? Επειδή είμαι άσχετος πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή λάδια φίλτρα?Αυτά προς το παρόν, περιμένω τα φώτα σας!

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αφού όπως προείπα δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα!Κ το αμάξι δεν καίει κ λάδια!Για πιο λόγο να τα αλλάξω,τώρα που ηρθαν τα χιλιόμετρα θα τα αλλάξω,δεν έχει πάθει τπτ το αμάξι!

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αφού όπως προείπα δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα!Κ το αμάξι δεν καίει κ λάδια!Για πιο λόγο να τα αλλάξω,τώρα που ηρθαν τα χιλιόμετρα θα τα αλλάξω,δεν έχει πάθει τπτ το αμάξι!

Μου αρεσει που ψαχνεις καλο συνεργειο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και τα λαδια τα εχεις μεσα 7 χρονια!!!

Εσυ δε ξερεις ουτε τα βασικα.

Καποιος θα επρεπε να σου πει οτι δε μετρανε μονο τα χλμ για την αλλαγη αλλα και τα χρονια. Το λαδι φιλε μετα απο ενα χρονο αρχιζει και σπαει χανοντας τις λιπαντικες του ιδιοτητες με αποτελεσμα να μειωνεται η προστασια του μοτερ.

Οταν το αγορασες δε σου ειπαν αλλαγη καθε χρονο ή 15.000χλμ?

Το βιβλιο το ανοιξες ποτε για να δεις τι γραφει?

Υπολογισε λοιπον οτι θελεις:

Αλλαγη υγρων φρενων που επρεπε να κανεις εδω και 5 χρονια