Jump to content
BlueMotionΧάρης

Βελτίωση σε Polo TSI 1.0 Bluemotion 95 hp

Recommended Posts

Ok. τώρα που ξεπεράσατε τα γέλια που σας πιάσανε όταν διαβάσατε τον τίτλο :yahoo: επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω το σκεπτικό μου.

Το αμάξι όπως είπα είναι ένα οικονομικότατο Polo TSI 1.0 Bluemotion 95 hp.  To αγόρασα καλοκαίρι του 2015 καινούργιο οπότε τώρα το καλοκαίρι πάω για το πρώτο του μεγάλο service. 16.000 χλμ έχω και γενικά πολύ ευχαριστημένος.

Έχω ακόμα 4 μήνες εγγύηση.

Εμφανισιακά του έχω βάλει μόνο αντιηλιακές μεμβράνες και τώρα ετοιμάζονται και αυτά εδώ:

Δεν έχω τη παραμικρή προηγούμενη εμπειρία με τέτοια θέματα αλλά διαβάζοντας εδώ μέσα δεκάδες topics από διάφορα αμάξια + google έμαθα πάρα πολλά..

Μηχανολογικά λοιπόν έχω αρχίσει να το καλοσκέφτομαι να το "πειράξω". Όχι τόσο για το τι δεν είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή του αλλά κυρίως γιατί βαριέμαι εύκολα και μου τη δίνει από τότε που το πήρα που δεν έχει καν εμφανή απόληξη εξάτμισης ! :angry:

Έτσι άρχισα να ψάχνω τι μπορώ να κάνω μιας και ο κινητήρας είναι πολύ μικρός και ελάχιστες μεγάλες εταιρίες έχουν ασχοληθεί με αυτόν.

1) Όσον αφορά το πρόγραμμα έψαξα σε APR,Revo και δε βγάζουν καν ! Και δε το βλέπουν κιόλας να βγει ποτέ.

Δε ξέρω και πολλές άλλες εταιρίες με καλό όνομα so λέω να πάω σε custom. Σήμερα που λέτε πήγα στους Ε-Tuners μιας και είχα διαβάσει καλά σχόλια εδώ μέσα και από γνώστες.

Συμπαθέστατα παιδιά, είναι και γείτονες γτ ανοίγουν δικό τους μαγαζί στο Γέρακα.

Στο stage 1 πάντα , μου παν που λέτε ένα πολύ αισιόδοξο νούμερο των +30 αλόγων που με τις ταπεινές μ γνώσεις μ φάνηκε πολύ αισιόδοξο.

Οτι δε χάνω εγγύηση (αρκεί βέβαια να ξαναπεράσω το stock πριν παω στη VW)  και σε τιμή 350 ευρώ.    Δε μου φαίνονται κακά όλα αυτά. Αλλά δε θέλω να μείνω μόνο στο πρόγραμμα.

2) Μηχανολογικά είπα για φίλτρο + εξάτμιση.     Άρα αυτά τα 2 + πρόγραμμα είναι stage 2 αν τα έμαθα καλά (φαντάζομαι ολική αλλαγή εξάτμισης θα εννοεί).

Με λίγο ψάξιμο κατέληξα σ'ένα γνωστό μαγαζί στην Ερυθραία που εξειδικεύεται σε τέτοια.

Μη τα πολυλογώ μου προτείνανε:

α) αλλαγή φίλτρου μ'ένα BMC  (καθώς ολόκληρες εισαγωγές δεν είχε για μένα)

β) αλλαγή εξάτμισης από καταλύτη και μετά σε SuperSprint . Αdapter, centre pipe  και rear exhaust. (Downpipe και γενικά ολική αλλαγή δε βγάζει η συγκεκριμένη εταιρία)

Πρέπει να μπει και εξατμισάς αναγκαστικά να κόψει προφυλακτήρα να δημιουργήσει χώρο για την απόληξη.

Όλα τα παραπάνω σ ένα ωραίο νούμερο των 950 ευρώ οέο :o Εδώ ζορίζει το θέμα μιας και δε ξέρω αν αξίζει το όλο σκηνικό γτ ούτε από ίππους θα δω κάτι. Ήχος κανείς δε ξέρει να μου πει τι θ'ακούσω.Μη γελάει και ο κόσμος και γενικά όλα αμφίβολα.

Τώρα σε άλλες εταιρίες Milltek δε βγάζει καν. Άλλες δε ξέρω .Ούτε τι κάνουν οι Έλληνες σε χειροποίητες που λέτε.

Αυτά τα ολίγα. Έκθεση πάλι το ξέρω απλά έπρεπε να σας πω τις σκέψεις μου.

Όλες οι συμβουλές δεκτές ! Κυρίως για το αν αξίζει να πειράξω ένα χιλιάρι οικονομικότατο αμάξι που ναι ακόμα εντός εγγύησης και κατά δεύτερον σε τι κινήσεις να προβώ.

Ευχαριστώ πολύ !

Edited by BlueMotionΧάρης
Link to comment
Share on other sites

να ξεκινησουμε με τα βασικα....

πες μου 4 λογους που αγορασες το συγκεκριμενο αμαξι σε παρακαλω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 ?   Λοιπόν !

1) Βιαζόμουν να πάρω αμάξι να πηγαίνω αεροδρόμιο καθημερινά γιατί έπιασα δουλειά τότε.

2)Πήγα σε πολλές μάρκες και δεν ενθουσιάστηκα όπως όταν μπήκα σε αυτό που το ερωτεύτηκα με τη μία

3) Ήταν οικονομικότατο και σε κατανάλωση και σε τιμή + έξοδα φόρων/τελών κυκλοφορίας πολύ μικρά.

4)Είχε πολλά πράματα που τα έβρισκες σε καλύτερες εκδόσεις. Αεροτομές,ζάντες,μαρσπιέ,δερμάτινα τιμόνια,λεβιέ etc..

Και ναι αν καταλαβαίνω που το πας , θες να μου πεις ότι σε κανέναν από αυτούς τους λόγους δεν ανέφερα τις τρελές επιδόσεις.

Αλλά όπως είπα για να κάνω τη δουλειά μου καθημερινά ( 30 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα σε ευθεία ) μια χαρά ικανοποιημένος είμαι.

Απλά ήθελα το κάτι παραπάνω.  Για αυτό έχω σκιστεί να διαβάζω εδώ μέσα για πράγματα που μέχρι πριν μια εβδομάδα ιδέα δεν είχα τι ήταν.

Edited by BlueMotionΧάρης
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με καταλαβες.

συμφωνω σε ολα οσα γραφεις..

αλλα..

προσεχε σε ποιον θα κανεις τον προγραμματισμο του αυτοκινητου σου...το θεμα ειναι να σε βοηθησουν και μετα αν σου "ερθει" καμια στραβη....

δεν λεω για καποιον συγκεκριμενα(θα ηθελα να αναφερω ονοματα αλλα δεν επιτρεπεται...)..

 

 

 

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δεν έχω και επιλογές στην τελική. Η "κονσέρβα" πρόγραμμα που λέτε δεν υπάρχει για το αμάξι μου. Η Revo μου πε σε 2 βδομάδες ότι θα χει παράλληλο πρόγραμμα απ τη 2η εταιρία της ! Και απ'ότι είδα τα κράζετε τα 2α προγράμματα

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Χάρη καλησπέρα. Ταπεινή μου γνώμη είναι να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο για τη δουλειά για την οποία πήρες, να το χαρείς όσο περισσοτερο μπορεις με τα γκάζια που έχει & να μαζέψεις χρήματα ώστε να πάρεις κάτι πιο δυνατό. Αντιλαμβάνομαι την "όρεξή" σου για περισσότερη δύναμη & άλογα, αλλά θεωρώ πως τα αισιόδοξα +30 άλογα και τα σχετικά λίγα 1000€ της συνολικής βελτίωσης θα σου δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα παρά απόλαυση, καθώς μετά θα θες βελτιώσεις σε σύστημα πέδησης, αναρτήσεις, ελατήρια, κλπ. + τα όποια ενδεχόμενα προβλήματα αξιοπιστίας μπορεί να αντιμετωπίσεις. Έχεις κάνει πολύ ωραία επιλογή πάντως για το σκοπό που το πήρες...

Link to comment
Share on other sites

Χμμ ωραία μίλησες PolakiaTDI. 

Ok ιδιαίτερα για το πρόγραμμα όσο πάει το φοβάμαι κι εγώ.Αφού δεν είμαι κανας απαιτητικός χρήστης και γνώστης αλλά απλά μια αύξηση ιπποδύναμης ήθελα , αποκλείω την επιλογή custom.

Εξάλλου το αμάξι με νοιάζει να ναι αξιόπιστο πάνω απ'όλα. Όταν με το καλό λήξει η εγγύηση το καλοκαίρι και αν έχει βγάλει καμιά Revo, Apr πρόγραμμα (χλωμό) , ίσως το ξανασκεφτώ.

Οπότε πες ότι τους ξεχνάμε τους ίππους.

Κάτι άλλο όμως που πραγματικά μ'ενδιαφέρει . Η Εμφάνιση-Ήχος. Υπάρχει περίπτωση με μόνο μια  ποιοτική απόληξη εξάτμισης ν΄ακούσω ήχο της προκοπής ? Ή μόνο διακοσμητικό θα είναι ότι κι αν βάλω ?

Να υπενθυμίσω ότι αυτό που μ΄είχε προτείνει ένα μαγαζί που πήγα ήταν αυτό

Cat-Back      http://www.supersprint.com/ww-en/sport-exhaust-supersprint-for-vw-polo-6c-10-tsi-95-hp-110-hp-2014.aspx

Γίνεται και να βάλω μόνο το τελικό κομμάτι πάντα. Απ'ότι ξέρω το τελικό καζανάκι είναι μόνο για να μειώνει θόρυβο.Άρα η επιλογή της τελευταίας σκέτης απόληξης χωρίς καζανάκι είναι λάθος ?

(Συγχωρέστε με αν είπα καμιά πατάτα :unsure:)

Τώρα που το βλέπω λέει  "For sound increase on diesel model and for race use on petrol model" . Άρα ναι πατάτα είπα . Είναι παράνομο χωρίς καζανάκι απ'ότι κατάλαβα και δε μου κάνει.

Ξαναγυρνάμε στην επιλογή απόληξης με καζανάκι.

Edited by BlueMotionΧάρης
Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2017 at 10:59 ΜΜ, BlueMotionΧάρης said:

Οτι δε χάνω εγγύηση (αρκεί βέβαια να ξαναπεράσω το stock πριν παω στη VW)  και σε τιμή 350 ευρώ.    Δε μου φαίνονται κακά όλα αυτά. Αλλά δε θέλω να μείνω μόνο στο πρόγραμμα.

Ας υποθεσουμε οτι βαζεις προγραμμα και σε μια εβδομαδα που θα εισαι εθνικη οδο, με προορισμο τον τοπο που θα κανεις τις διακοπες σου ....το αμαξι χαλει στην μεση του πουθενα.

 

Το φορτωνεις και πας αντιπροσωπεια αφου εχεις εγγυηση.

Στο φτιαχνουνε την αλλα μερα αφου δεν εχει καποια ''μεγαλη'' βλαβη και το βγαζουνε δοκιμη στον δρομο.

Οταν θα πας να το παρεις θα σου πουνε περαστε απο το ταμειο κυριε να πληρωσετε 1.000 ευρω γιατι το αμαξι σας δεν εχει πλεον εγγυηση λογω της μετατροπης που εχετε κανει στον εγγεφαλο.

 

Πιστευεις οτι δεν θα καταλαβουνε αμεσως οτι το αμαξι σου εχει 30 επιπλεον αλογα?

 

Αυτο το επαθε ενας φιλος μου με 2λιτρο τουρμπατο αμαξι που του εβγαλε σασμαν και οταν πειγε να παραλαβει το αμαξι με το καινουργιο σασμαν εσκασε και κατι χιλιαρικα,_αφου με το που εβγαλε το αμαξι στο δρομο για δοκιμη ο τεχνικος της αντιπροσωπειας,εσκαβε και η 3η ταχυτητα.

 

Στο τσακ γλυτωσε και την μυνηση για αποπειρα εξαπατησης της αντιπροσωπειας....εκανε τον κινεζο ο φιλος μου του τυπου δεν ξερω τιποτα εγω το αμαξι ειναι σε εργοστασιακη μορφη κτλ κτλ.....ο εγκεφαλος ομως αλλα εγραφε μεσα...και δεν ειναι δυσκολο να το αποδιξει αυτο το εργοστασιο στην Γερμανια.

 

Οταν βγαλανε τον εγκεφαλο απο παρομοιο αμαξι που δεν ειχε προγραμμα και τον βαλανε στο δικο του το αμαξι εκοψε αρκετα οποτε και ο φιλος μου δεν ειπε κουβεντα,τα εσκασε κανονικα και τους λεει και ευχαριστω που δεν του κανανε μυνηση.

 

Οποτε φιλε μου αυτα περι εγγυησης που δεν την χανεις ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε...

 

Κανε υπομονη μερικους μηνες να μην εχεις εγγυηση και μετα φτιαξε το αμαξι σου οπως εσυ θελεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι υπερ της αποψης να μενει οπως ειναι το αμαξι.

Αν θες κατι ποι καλο και δυνατο μαζευεις λεφτα, προσεχεις αυτο που εχεις, το πουλας και αγοραζεις κατι αλλο.

Δε θα πειραζα τιποτα γιατι κανεις δεν ξερει οσα ξερει το εργοστασιο.

Για να σου δωσουν αλογα θα σου ψεκαζουν παραπανω βενζινη αρα θα ανεβει η καταναλωση. Ειναι σχεδον σιγουρο οτι καποια στιγμη θα εχεις προβλημα μηχανολογικο και θα τρεχεις.

Θα εμενα στις μεμβρανες και στην οροφη και τελος.

Και ουτε κι αν ληξει η εγγυηση να πας να το πειραξεις. Ουτε εξατμιση ουτε τιποτα. Εχεις ενα αμαξι που ποτε δε θα σε νοιαξει η βενζινη και με εγγυηση και ολα. Και μη σου πω ανανεωσε την αν ληξει σε περιπτωση που θες να ριξεις καποια λεφτα. Μην εμπιστευεσαι τον καθε πικραμενο που το παιζει μηχανικος γτ αν γινει η στραβη θα κανουν τους κινεζους και εσυ θα πληρωνεις.

Στην αντιπροσωπεια αν πας για σερβις και κανον κατι λαθος μετα αν πας να τους το πεις θα το φτιαξουν, εχεις μια εγγυηση ρε παιδι μου δεν παιζουν. Αν ομως το πας φτιαγμενο για σερις δε θα ασχοληθουν, θα πρεπει να ψαχνεις μηχανικους και αν θα ξερουν και ποιος ξερει τι μπορει να σου κανουν.

Edited by Χάρης7
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα ... Απ'τη μία με ξενερώσατε γιατί ήθελα όντως κάτι να κάνω...Με τρομάξατε με όλα αυτά ...:unsure:

Απ'την άλλη χάρηκα γιατί άκουσα καλά σχόλια για το αμάξι μου και γλίτωσα και χρήματα χαχα :yahoo:

Τέλος πάντων , σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και τις πολύτιμες εμπειρίες/συμβουλές σας. Να'στε καλά !

Link to comment
Share on other sites

Δυο πράγματα, πρώτον είναι αρκετά δύσκολο στατιστικά, σε αμάξι που έχεις περασμένο πρόγραμμα το οποίο έχεις ξαναγυρίσει μαμά (και έχεις σβήσει τυχόν σφάλμα κατά τη διαδικασία) πριν το αφήσεις αντιπροσωπεία, να αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Δεν θα αναφέρω παραδείγματα γιατί διαβάζει πολύς κόσμος, πάρτο όπως στο λέω. Αν πέσεις σε κανέναν ορκισμένο εχθρό που μάχεται με σθένος και μίσος τα πειραγμένα (η πλάκα είναι ότι ξέρω έναν :lol:) , και για κάποιον λόγο του μπει ιδέα ότι φόραγες πρόγραμμα και το ξαναγύρισες μαμά, τότε πράγματι διατρέχεις κίνδυνο γιατί μπορεί μεν να μην φανεί ούτε στο διαγνωστικό της αντιπροσωπείας ούτε όταν συνδεθεί για τυχόν αναβάθμιση (και δεν θα φανεί, και πάλι δεν θα πω παραδείγματα πάρτο όπως στο λέω), αν όμως φύγει ο εγκέφαλός σου Γερμανία όλο και κάτι θα βρουν. Αλλά μιλάμε για ακραία περιπτώση, δηλαδή παίξε και κάνα τζόκερ στο μεταξύ με τόση γκαντεμιά μαζεμένη δεν μπορεί, θα γυρίσει!

Δεύτερον, όταν σχεδιάζουμε βελτίωση, είτε μιλάμε για 10άρι, είτε για 14άρι, είτε για 2λιτρο, πάντα ξεκινάμε και λέμε, θέλω αυτό, εκείνο, το άλλο, σύνολο τάδε... και στο σύνολο τραβάμε άλλη μια γραμμή και προσθέτουμε αυτά που πιθανόν θα ζητήσει το αμάξι στην πορεία, τα οποία θα τα ζητήσει νωρίτερα, και όχι απαραίτητα λόγω της βελτίωσης, αλλά του δεξιού ποδιού σου που θα βαρύνει ως συνέπεια αυτής. Η διαφορά ανάμεσα στα μοτέρ είναι ότι ένα 10άρι π.χ., δεν έχει μελετηθεί αρκετά στον τομέα της βελτίωσης, έως καθόλου όπως διαπίστωσες και εσυ, και επομένως τζογάρεις περισσότερο, συν ότι τα κέρδη θα είναι μικρότερα, συγκριτικα με ένα μεγαλύτερο μοτέρ που κυκλοφορεί καιρό, το οποιο έχει γίνει φύλλο και φτερό από τους βελτιωτές και έχει δείξει ό,τι ήταν να δείξει και βέβαια προσφέρει μεγαλύτερα κέρδη. Πάλι τζογάρεις, αλλά λιγότερο. Πάλι όμως στο κονδύλι, οφείλεις να προσθέσεις τυχόν ζημιές που θα παρουσιαστούν.

Και συμφωνώ όπως αναφέρθηκε καλό είναι να έχεις στην άκρη του μυαλού σου και το ενδεχόμενο να χρειαστείς βάσεις, φρένα, ανάρτηση κτλ., ανάλογα το αμάξι και πόσο μακριά θα φτάσεις τη βελτίωση, γενικά σε οποιοδήποτε αμάξι πας να βελτιώσεις, τώρα ή στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.