Jump to content
cjgeorgio

Καθαρισμός βαλβίδων

Recommended Posts

Έχει κάνει κανένας και αν ναι έχει δει διαφορά; Χρειάζεται; Πιο είναι το κόστος; Πότε καταλαβαίνουμε ότι θέλουν καθάρισμα; 

Link to comment
Share on other sites

Στα 140000χλμ που είσαι περίπου θα έπρεπε ΗΔΗ να έχεις κάνει μιας και συνήθως στα 60~70 χιλιάδες χιλιόμετρα έχει αρχίσει να δημιουργείται καλή μάκα. Σε εσένα ειδικά που δεν είμαι σίγουρος για τα μίγματα σου, είναι κάτι που ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ (για να μην πω και μπούρδα), θα το είχα ήδη κοιτάξει

Από ότι είχε πάρει το μάτι μου κάπου στο νετ... κάπου στο 250άρι το όλο κοστούμι (λύσιμο, καθαρισμός, δέσιμο μαζί με τα παρελκόμενα αναλώσιμα που απαιτούνται)

Link to comment
Share on other sites

Τότε επιβάλλεται να γίνει ένα καθάρισμα. Ένας φίλος με GOLF 6 gti K04 με 90.000χλμ έκανε και παρατήρησε στρώσιμο στο ρελαντί και πιο καθαρή στρωτή λειτουργία σε πορεία. 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως με την χρήση καθαριστικών μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό... Ιδικά τώρα που η βενζίνες είναι χάλι μαύρο μπορούμε να βάζουμε και ένα καθαριστικό βαλβίδων - μπεκ... Βέβαια η συχνότητα χρήσης είναι μία μεγάλη κουβέντα... Έχω δει συσκευασία να γράφει χρήση ανά 2κ  και έχω δει άλλη να γράφει ανά 10κ. Τελικά  είναι λύση η χρήση τέτοιων χημικών ??? 

Link to comment
Share on other sites

που θα το βάλεις το καθαριστικό... και πως θα φτάσει στις βαλβίδες εισαγωγής που έχει το μπεκ ΜΕΣΑ στον κύλινδρο και όχι πριν τη βαλβίδα?!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτά δεν το γνωρίζω απλά βάζοντας αυτά τα προιόντα στο ρεζερβουάρ με το γέμισμα υποτίθεται πως διώχνουν επικαθίσεις από τις βαλβίδες... Υπάρχει και ένα video με γνωστή εταιρία.  Τώρα αν κατάλαβα κάτι λάθος δέχομαι την διόρθωση.  

 

Link to comment
Share on other sites

το συγκεκριμένο το έχω βάλει, αλλά καθαρά ψυχολογικό το όλο αποτέλεσμα. Θα καθαρίσει τα μπεκ αλλά όχι τις επικαθήσεις. Το πρόβλημα του FSI ψεκασμού είναι ότι το μπεκ κάνει ψεκασμό απευθείας μέσα στον κύλινδρο και όχι μέσα από τη βαλβίδα, οπότε το καύσιμο (με το καθαριστικό) δεν περνάει από τα μέρη της εισαγωγής που γεμίζουν με την καρβουνίλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι βαλβιδες εξαγωγής είναι που μαυρίζουν και θέλουν καθάρισμα. Αυτές γίνονται με άνοιγμα. Τώρα με τα υγρά δεν είδα και κανέναν να λέει ότι είχε θετικά αποτελέσματα. 

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Γιώργο!!!! Τα flaps της εισαγωγής και οι αυλοί. Βγαίνει η πολλαπλή εισαγωγής, ξηλώνουν τα flaps, τα βουτάνε σε χημικό να καθαρίσουν, καθαρίζουν τους αυλούς και τα έδρανα (όσο μπορούν) των βαλβίδων του κάθε κυλίνδρου... και βελτιώνεται/στρώνει η ροή του εισερχόμενου αέρα

Link to comment
Share on other sites

Κόστος στην CARGATE που πήγα και ρώτησα 120-150 ευρώ ανάλογα με την κατάσταση τους. Μου φάνηκαν σοβαροί και γνώστες. Αν κάποιος έχει όμως ιδία εμπειρία ας την μοιραστεί μαζί μας. Ευχαριστώ.

Edited by jsk
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου το κοίταξαν με μικροκάμερα που έβαλαν από την οπή του αισθητήρα θερμοκρασίας στην πολλαπλή εισαγωγής και μου είπαν πως δεν χρήζει ακόμη καθαρισμού (80000χλμ).

Edited by jsk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.