cjgeorgio Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Αν κάποιος θέλει να βάλει τα μαμά bi-xenon φανάρια εκτός τα φανάρια θέλει να αλλάξει τον διακόπτη φώτων και να τα ενεργοποίηση με το VAGcom; Έχει έναν αισθητήρα στο ψαλίδι πίσω αυτός είναι για το αυτόματο ύψος των φώτων; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 το διακόπτη γιατί?!?! Θέλεις φανάρια με τα μοτέρ τους, φυσικά αλλαγή σε πλεξούδα, αισθητήρα στον πίσω άξονα για την αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης, νέο δοχείο πλυστικής (με τη διπλή δεξαμενή), προφυλακτήρα με υποδοχή πλυστικής, συν όλο το μηχανισμό με τα σπρέι (εξωτερικό για να περάσεις κτέο πρέπει να τα βάλεις όλα) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 Διακόπτη το αμάξι με το xenon είναι διαφορετικός δεν έχει επιλογή για ρύθμιση ύψους και έχει μία σκάλα πιο λίγο. Αισθητήρα στο πίσω άξονα εμένα έχει το αμάξι αν και δεν έχει xenon. Περίεργο αυτό. Τα πλυστικα άστα στο ελληνικό κτεο δεν χρειάζεται. Ελληνικές πινακίδες έχει το αμάξι. Τα μαμά φανάρια αν βγουν και βάλεις τα bi-xenon κουμπώνουν κανονικά θέλει αλλαγή στα φις; Το κάνει εύκολα ηλεκτρολόγος αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Να έχεις από το πουθενά αισθητήρες απλά δεν παίζει Γιώργο (μακάρι να γινόντουσαν τέτοια λάθη, αλλά δεν γίνονται γιατί βγαίνει συγκεκριμένο Bill-of-Materials από υπολογιστή.. και αν γίνει κάπου λάθος τότε θα γίνει σε όλη τη γραμμή το ίδιο λάθος). Ή είδες λάθος, Ή ο προηγούμενος που το είχε το είχε κοπανήσει και για περικοπή κόστους έβαλε απλά φανάρια και προφυλακτήρα για περικοπή κόστους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 Άγνωστο..... Απλά πίσω στο αριστερό ψαλίδι έχω έναν πράσινο Αισθητήρα. Λες να είχε κανένα μπουμ το δικό μου μπροστά και για πιο φτηνά έβαλε απλά φανάρια άρα έχω την καλωδίωση.....; Καλή φάση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Εύκολο να το μάθεις!! Μέσα στο πορτ μπαγκάζ έχει το production tag card που έχει ΟΛΟΥΣ τους κωδικούς εξοπλισμού που είχε το αμάξι εργοστασιακά. Από εκεί μπορείς να καταλάβεις τι φώτα φορούσε όταν βγήκε από τη φάμπρικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 Που βρίσκεται αυτό και δεν το έχω δει;;; Καλή φάση όμως. Βάζεις φανάρια διακόπτη και έχεις ξένον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 5, 2017 Report Share Posted February 5, 2017 Σηκώνεις ταπετσαρία και στο πάτωμα σε κάποιο σημείο έχει ένα μεγάλο αυτοκόλλητο με ένα κατεβατάρι κωδικούς... Παίζει να είναι και κάτω από την εργαλειοθήκη... δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted February 6, 2017 Report Share Posted February 6, 2017 @cjgeorgio όσον αφορά τον αισθητήρα με το πράσινο λεβιεδάκι στο πίσω ψαλίδι, μάλλον έχεις ανάρτηση DCC. To PR-Code στο αυτοκόλλητο (αλλα και κάπου μέσα στο πλαστικό με τα μάνουαλς μέσα και πάνω στο ντουλαπάκι) πρέπει να είναι: PR- 2H0 Γενικά υπάρχου πολλοί online PR-Code decoders όπου μπορείς να δείς με τι options αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 (edited) Είδα στη vw για το αμάξι μου. Όταν βγήκε από το εργοστάσιο είχε τα μαμά φανάρια που έχω τώρα. Ναι έχω dcc ανάρτηση αλλά το πράσινο λεβιεδακι στο ψαλίδι πιος ο λόγος να υπάρχει εκεί; Edited February 12, 2017 by cjgeorgio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Να ηταν μονο αυτο το λεβιεδακι.. η DCC απο οτι βλεπω εχει 2 λεβιεδακια (level sensors) στα μπροστινα ψαλιδια και ενα πισω. Αλλο ενα λεβιεδακι στο αλλο πισω ψαλιδι εχουν τα εργοστασιακα ξενον. Επισης παρεα με τα 3 λεβιεδακια εχεις και τουλαχιστον 2 επιταχυνσιομετρα πανω στις βασεις των μπροστινων αμορτισερ. Ολα αυτατα χρησιμοποιει σαν input για να προσαρμοζει την σκληροτητα των αμορτισερ. Υπαρχει το blog του jimmy cbx στην Σιγκαπουρη (ψαξε για jimmy dcc retrofit) και θα δεις τι parts περιλαμβανει. Ακριβο και καπως δυσκολο να το βαλεις εκ των υστερων αλλα εφικτο. Κατι εχει κανει και με ξενον, γενικα εχει κανει ενδιαφερουσες μετατροπες. Μαζι με τον γερμανο τον bronken που κατεβασε ρολα στο blog ειναι απο τις καλες πηγες με πληροφοριες για μετατροπες. Και εννοω μετατροπες για προσθηκη εργοστασιακου εξοπλισμου.Sent from my LG-H815 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...