Jump to content
exhumer323

Audi A3 cold engine kill μετα απο τρακαρισμα

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους και συγγνωμη για το audi απλα θεωρησα πως με τοσα κοινα μερη μπορειτε να με βοηθησετε με την εμπειρια και την καλη σας θεληση!

 

Δυστυχως οπως ειδατε απο τον τιτλο το πολυ αγαπημενο μου αυτοκινητο που ειχα σαν καινουριο ειχε ενα τρακαρισμα μπροστα.

 

Δεν πειραχτηκε κινητηρας αλλα βγηκε για να γινει αλλαγη σε ολα τα μπροστινα μερη μαζι με αντικατασταση καποιων μηχανικων εξαρτηματων/μερων.

 

Μετα την επισκευη ολα λειτουργουν τελεια ως συνολο εκτος απο ενα... για οσο ειναι κρυο οταν παω να σταματησω, καθως βαζω νεκρα ταχυτητα και πεφτουν οι στροφες, μπορει να πεσουν παρακατω απο το ρελαντι μεχρι που:

 

α) ειτε σβηνει, μετα παιρνει μπροστα κανονικα - κανενα σφαλμα

β) ειτε παει να σβησει, ανεβαζει μονο του στροφες και μετα πηγαινει στο ρελαντι κανονικα - κανενα σφαλμα

γ) ειτε ανεβαζω εγω στροφες με το γκαζι για να το "κρατησω εν ζωη" - κανενα σφαλμα

 

Δειτε video για να καταβετε:

 

Εδω και πανω απο 2 μηνες ακομα δεν μπορουμε να βρουμε λυση με τον μηχανικο μου.

Να σημειωθει πως αλλαξαμε επι της ευκαιριας και ιμαντα (ιμαντα νομιζω εχει το 1.4 tfsi) χρονισμου.

 

Στο διαστημα αυτα τα ακολουθα αλλαχτηκαν με μεταχειρισμενα:

 

1) πεταλουδα

2) βαλβιδα κρυας εκκινησεως

3) αντλια υψηλης (κραταω μια επιφυλαξη - δε το ειδα/δοκιμασα εγω απο κοντα)

 

Και μπορει να μου ξεφευγει και κατι ακομα. Εκανε καθε φορα τα ιδια συμπτωματα και εβαλα ξανα τα δικα μου.

 

Επισης εχω παρατηρησει πως οταν ξεκιναω τη μηχανη απο κρυα απο εκει που ΠΑΝΤΑ ανεβαζε σταθερα στροφες για προθερμανση, πλεον δεν σηκωνει στροφες παρα μονο με πολυ κρυο/υγρασια και αυτο μεχρι τις 900 στροφες, ελαχιστες φορες 1100 αλλα πολυ ασταθες.

 

Στο μυαλο μου εχω δυο επιλογες ως επομενες για ελεγχο: 

 

i) Αντλια χαμηλης

ii) Ιμαντας χρονισμου λαθος ρυθμιση

 

Οποιαδηποτε βοηθεια θα εκτιμηθει παρα πολυ!

Σπυρος

Link to comment
Share on other sites

κατ' αρχην ελπίζω να μην πληρωνεις τα πραγματα που σου αλλάζουνε "μήπως είναι εκέινο, ή το άλλο"...

όσο μπορεις προσπαθησε να αποφύγεις απο το μηχανικό σου την πρακτική "να αλλάξουμε και κεινο μήπως φταίει", κλπ  

Ο καλός μηχανικός σιγουρέυει το είδος της βλάβης και λεει στον πελάτη, "αυτό φταίει, το αλλάζουμε και τέλος".

Εφοδον βλαβη δε βγάζει, πρεπει να αναλάβει κάποιος μηχανικός με εξειδίκευση στη real time διαγνωση ώστε να εντοπίσει το πρόβλημα τη στιγμή που το κάνει (υπεροδιορθώνουν τα μπεκ? υπάρχει misfire σε κάποιο κύλινδρο?) To πιο πιθανό είναι απο το τρακάρισμα, καποιο αισθητηρα να μην κουμπώσαν καλά...

 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάμε, λαμβάνοντας  ως δεδομένο ότι δεν βγάζει το αμάξι κάποιο σφάλμα σωστά? (Vagcom)

Κάνε τα παρακάτω μόνος ή σε κάποιο συνεργείο. Καλό είναι το συνεργείο να έχει ειδίκευση σε Vag και μοτέρ Tfsi - Tsi.

 

α.   Τσέκαρε τη μπαταρία, καλά σφιγμένοι πόλοι. Μέτρα τον αυτόματο πόση τάση δίνει σε λειτουργία. Να γίνει έλεγχος στις γειώσεις κι αν πατάνε σωστά καθώς και όλες οι βίδες των ασφαλειών στην ασφαλειοθήκη μοτέρ. Ρίξε σπρέυ επαφών σε όλα τα ρελέ της, αφού βγάλεις μια φωτογραφία πριν για να μην έχεις πρόβλημα στην επανατοποθέτηση.

β.   Κάνεις ένα leak test στις υποπιέσεις και μετά στο κύκλωμα πίεσης.

γ.   Τσέκαρε τον map πολλαπλής εισαγωγής, βγάλτον καθάριστον ξαναβάλτον.

δ.   Τσέκαρε τη σκάστρα αν ανοιγοκλείνει με το χέρι χωρίς πρόβλημα ή κολλάει.

ε.    Κάνε έλεγχο χρονισμού.

στ.   Έλεγχος πίσω αντλίας με ενδιάμεσο barόμετρο στη γραμμή (με μεγάλη προέκταση μπορείς να το βλέπεις εν κινήσει).

ζ.   Εφόσον η πίσω είναι οκ τσέκαρεις την εμπρός αντλία με vagcom στις τιμές actual/requested.

η.   Στο κάνει και με ανοιχτό και κλειστό κλιματισμό ? Αν ανοίξεις τέρμα τον κλιματισμό πως αντιδρά?

θ.   Αισθητήρες Στροφάλου και Εκκεντρ/ρων.

 

ΥΓ. Θα βοηθούσε εξαιρετικά η αναλυτική περιγραφή από τα εξαρτήματα που βγήκαν και μπήκαν, καθώς και καμιά φωτογραφία ΑΝ υπάρχει από τις εργασίες.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα μετα απο καιρο και απο καποιο ψαξιμο.

Φαινεται πως τα μπεκ βουλωνουν πολυ και ευκολα.

 

Χωρις βεβαια να ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που σβηνει και που εχει αυτο το τρεμουλο στο ρελαντι, και απο τις φωτογραφιες που θα δειτε:

-- Τα μπεκ ειναι μπουκωμενα απο λαδι

-- Οι βαλβιδες εισαγωγης του αερα φαινεται να ειναι και αυτοι με λαδια

 

Οπως θα δειτε τα παραπανω και σε φωτο, ισως να περναει λαδι απο τον εκκεντροφορο, να χανουν δηλαδη να τσιμουχακια των βαλβιδων.

 

Βεβαια, αυτο δεν ξερω αν ειναι αρκετο γιατι και με πληρως καθαρισμενα μπεκ με ultrasonic το αμαξι ναι μεν συμπεριφερεται λιγο καλυτερα, αλλα ακομα εχει τρεμουλο και εσβησε την επομενη μερα.

 

Ακουω τις γνωμες σας.

 

Α! και ναι δεν βγαζει κανενα σφαλμα στον υπολογιστη και δειχνει missfires σε διαφορους κυλινδρους ειδικα πριν καθαριστουν τα μπεκ. Συνηθως στους 2 και 4 κυλινδρους.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.