Giannis7 Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 (edited) Καλησπερα εχω ενα polo 1.6 tdi 90hp το οποιο το πηρα καινούργιο το 2014 και τωρα εχει περιπου 39000χλμ. Εδω και 3 μηνες περιπου εχω ενα θεμα με το Start Stop το οποιο ειτε δεν ενεργοποιείται καθόλου οταν πρεπει δεν σβηνει δλδ ρο αυτοκίνητο ειτε αν σβήσει μετα απο λιγα δευτερόλεπτα παίρνει μπροστά μονο του χωρις να πατήσω συμπλέκτη. Ειχα παει στην αντιπροσωπεία και κοιταξαν την μπαταρία και μου ειπαν οτι ειναι λιγο ξεφορτιστη και αν εκανα κανενα ταξιδι θα ηταν ολα μια χαρα. Πραγμα που εκανα αλλα και παλι λειτουργησε για λιγες μερες και μετα παλι τα ιδια. Ειχε ποτε κανενας παρομοιο θεμα? Λέτε να θελει καινούργια μπαταρια? Ευχαριστώ Edited February 15, 2017 by Giannis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Η μπαταρία είναι σίγουρα ( με ένα ταξιδάκι δεν συνέρχεται γιατί είναι ήδη 3 χρονών) αλλά δεν θα την αλλάξεις ακόμη και για να κρατήσει και άλλο καλό θα είναι να μην χρησιμοποιείς πλέον το start stop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Προφανώς η μπαταρία φταίει, αλλά νομίζω ότι τα 3 χρόνια για αλλαγή είναι λίγα. Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις, αφού την φορτίσεις κάπως και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά το Start Stop, είναι να το χρησιμοποιείς πιο σωστά, δηλαδή όχι συνέχεια για ένα σταμάτημα σε stop ή σε μικρό φανάρι, επίσης να μην αφήνεις το αυτοκίνητο να σβήνει το βράδυ με αναμμένα φώτα ή ανοιχτό κλιματισμό και γενικά να μην ξεζουμίζεις την μπαταρία με ενεργοβόρα ηλεκτρικά όπως το ραδιόφωνο, τα φώτα, ο κλιματισμός και άλλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας εχω παρει εναν φορτιστη για μπαταρίες αυτοκινήτων τον βαζω κα κανονικα αλλα μετα απο καμια ωρα φαινεται να εχει φορτισει πληρως και κανει απλα συντήρηση για τις υπολοιπες ώρες που το αφηνω. Η αλήθεια ειναι οτι την ειχα ξεζουμισει για ενα διάστημα γιατι αφηνα ανοιχτο το multimedia να βλεπω τηλεοραση με σβηστο κινητήρα. Το σταμάτησα μολις καταλαβα τι παιζει αλλα και παλι δεν συνέρχεται. Πηγα Αθηνα Θεσσαλονίκη δουεψε για 3 μερες μια χαρα και τωρα παλι τα ιδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Μπαταρια 100%. Θελει πιο λογικη χρηση το σταρτ στοπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 1 λεπτό πριν , takpanos said: Μπαταρια 100%. Θελει πιο λογικη χρηση το σταρτ στοπ Οπότε τι λετε να κανω? Παω για αλλαγη μπαταριας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Να απενεργοποιεις το σταρτ στοπ καθε φορα. Οταν αλλαξεις μπαταρια να απενεργοποιεις σε καθε ξεκινημα τη λειτουργια. Δεν εχεις τοσο κερδος ωστε να κουραζεις μπαταρια-μιζα. Εχε υποψην οτι οι μπαταριες που ειναι για σταρτστοπ ειναι πανακριβες, οποτε βαλε μια κανονικη και φροντιζε να το απενεργοποιεις. Αστην προσωρινα και βλεπεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 (edited) Εχει περιπου 180 ευρω μου ειπαν στην αντιπροσωπεια αλλα δεν μου ειπαν οτι θελει αλλαγη απλα μου ειπε αυτο να κανω ενα ταξίδι να φορτισει πράγμα το οποιο εκανα αλλα τωρα εχω παλι τα ιδια. Οταν την βαζω να φορτισει με φορτιστή ποσες ωρες θελει για να φορτισει πληρως? Οταν την ελεγξαν στην αντιπροσωπεια ηταν κοντα στο 60%. Απο οσο εχω δει σε αλλο θεμα εδω μεσα για να λειτουργήσει το σταρτ στοπ πρεπει να μην πεσει κατω απο 70. Edited February 15, 2017 by Giannis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Εχει περιπου 180 ευρω μου ειπαν στην αντιπροσωπεια αλλα δεν μου ειπαν οτι θελει αλλαγη απλα μου ειπε αυτο να κανω ενα ταξίδι να φορτισει πράγμα το οποιο εκανα αλλα τωρα εχω παλι τα ιδια. Οταν την βαζω να φορτισει με φορτιστή ποσες ωρες θελει για να φορτισει πληρως? Οταν την ελεγξαν στην αντιπροσωπεια ηταν κοντα στο 60%. Απο οσο εχω δει σε αλλο θεμα εδω μεσα για να λειτουργήσει το σταρτ στοπ πρεπει να μην πεσει κατω απο 70. Παρε μια απλη μπαταρια στα ιδια αμπερ με τη δικια σου και με τα ιδια αμπερ εκκινησης στα 70-100 ευρω και απλα να απενεργοποιεις το σταρτστοπ. Δε ξερω ποσο θελει να φορτισει εντελως αλλα αν την εχεις κακομεταχειριστει δυσκολα τη σωζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 (edited) Και να την φορτίσεις στο 100% την επόμενη μέρα πάλι στο 60% θα πάει, κράτησε την όσο σε βγάλει και άσε το start stop άκρη. Πιθανότατα η μπαταρία σου είναι τύπου AGM ,(ρίξε μια ματιά να το επιβεβαιώσεις). Είναι μπαταρίες με μικρή εσωτερική αντίσταση που μπορούν στιγμιαία να δώσουν μεγάλο ρεύμα καθώς επίσης μπορούν να δεχθούν και πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι το αυτοκίνητό σου bluemotion να ξέρεις ότι η μπαταρία φορτίζεται κυρίως με μεγάλο ρεύμα κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι ρολάροντας με ταχύτητα και με πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα όταν πατάς φρένο, γι' αυτό και μπαίνουν μπαταρίες AGM που μπορούν να δεχτούν αυτό το μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι bluemotion , λέω αν, ξέχνα την απλή μπαταρία.... κράτα αυτή που έχεις μέχρι να ψοφήσει εντελώς. Στο 60% μπορεί να μείνει και περισσότερο από ένα χρόνο, ζεσταίνει και ο καιρός σιγά σιγά οπότε μη βιαστείς. Edited February 15, 2017 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 (edited) 22 λεπτά πριν , Vassilis63 said: Και να την φορτίσεις στο 100% την επόμενη μέρα πάλι στο 60% θα πάει, κράτησε την όσο σε βγάλει και άσε το start stop άκρη. Πιθανότατα η μπαταρία σου είναι τύπου AGM ,(ρίξε μια ματιά να το επιβεβαιώσεις). Είναι μπαταρίες με μικρή εσωτερική αντίσταση που μπορούν στιγμιαία να δώσουν μεγάλο ρεύμα καθώς επίσης μπορούν να δεχθούν και πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι το αυτοκίνητό σου bluemotion να ξέρεις ότι η μπαταρία φορτίζεται κυρίως με μεγάλο ρεύμα κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι ρολάροντας με ταχύτητα και με πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα όταν πατάς φρένο, γι' αυτό και μπαίνουν μπαταρίες AGM που μπορούν να δεχτούν αυτό το μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι bluemotion , λέω αν, ξέχνα την απλή μπαταρία.... κράτα αυτή που έχεις μέχρι να ψοφήσει εντελώς. Στο 60% μπορεί να μείνει και περισσότερο από ένα χρόνο, ζεσταίνει και ο καιρός σιγά σιγά οπότε μη βιαστείς. Ναι bluemotion ειναι ξερω δεν εχει απλη μπαταρια μου το ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι εχει 180 ευρω γτ ειναι ειδικη για σταρτ στοπ και στην μετρηση που μου εκαναν εβγαλε περιπου 60%. Οσο και να την φορτιζω ή να κανω ταξιδια και παλι τα ιδια θα λειτουργησει για λιγο κανονικα το σταρτ στοπ και μετα δεν θα λειτουργει.. ολα τα αλλα λειτουργουν κανονικα. Καθε ποτε αλλαζετε εσεις μπαταρια? Εγω το πηρα καινουργιο πριν 3 χρονια τωρα εχει περιπου 39000 χλμ. Edited February 15, 2017 by Giannis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Προσωπικά, από ενα πρόχειρο υπολογισμό που έκανα βάσει αυτών που υπόσχονται οι κατασκευαστές ως κέρδος (0.1-0.2ltr/100km) και βάσει των προβλημάτων που μπορεί να μου τύχουν (μίζα, μπαταρία, κλπ), σε όλα μου τα οχήματα απενεργοποιώ το start-stop (πέρα από το ότι ειναι εκνευριστικό, δεν ξερω & κατά πόσο είναι αποτελεσματικό ως προς τους ρύπους, άντε να πιστέψεις εταιρείες & φορείς ελέγχου με αυτά που έχουμε δει τελευταία). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Το start stop όπως έχω ξαναπεί και σε παλαιότερα ποστ μου, με συνετή και συνειδητοποιημένη χρήση είναι πολύ βολικό και κάνει και οικονομία καυσίμου. Όταν περιμένω σε ένα φανάρι 2 λεπτά ή σε ένα μεγάλο μποτιλιάρισμα, γιατί να μην αφήσω το αυτοκίνητο να σβήσει εφόσον μου δίνεται η δυνατότητα, χωρίς φυσικά όπως είπα να καταναλώνω πολύ και άσκοπο ρεύμα με φώτα, ραδιόφωνα κ.λ.π.; Από την άλλη βέβαια , αν κάποιος δεν γνωρίζει πως να το χρησιμοποιήσει και σε κάθε σταμάτα-ξεκίνα των 5 δευτερολέπτων αφήνει το αυτοκίνητο να σβήνει με το start stop (το βλέπω καθημερινά στον δρόμο το φαινόμενο) συγγνώμη αλλά δεν φταίει το σύστημα που θα πάρει στα χέρια την μπαταρία του σε πολύ μικρότερο διάστημα απ' ότι εγώ, αλλά η κακή χρήση! Γι' αυτό και εγώ πριν δώσω σε κάποιον από την οικογένεια το αυτοκίνητο, του τονίζω συνεχώς να κλείσει το start stop μόλις βάλει μπρος, αφενός για να μην του σπάσουν τα νεύρα και αφετέρου για να γλιτώσω μελλοντικά ζητήματα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Καλημέρες σε όλους. Με αφορμή τη δημοσίευση του @Petros K, παρατήρησα πως ξέχασα να αναφέρω ακόμα ένα σημαντικό λόγο που το σβήνω & έχει σχέση με τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν: αρχίζει από τουρ- και τελειώνει σε -μπίνα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 ...Πιθανότατα η μπαταρία σου είναι τύπου AGM ,(ρίξε μια ματιά να το επιβεβαιώσεις). Είναι μπαταρίες με μικρή εσωτερική αντίσταση που μπορούν στιγμιαία να δώσουν μεγάλο ρεύμα καθώς επίσης μπορούν να δεχθούν και πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι το αυτοκίνητό σου bluemotion να ξέρεις ότι η μπαταρία φορτίζεται κυρίως με μεγάλο ρεύμα κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι ρολάροντας με ταχύτητα και με πάρα πολύ μεγάλο ρεύμα όταν πατάς φρένο, γι' αυτό και μπαίνουν μπαταρίες AGM που μπορούν να δεχτούν αυτό το μεγάλο ρεύμα φόρτισης. Αν είναι bluemotion , λέω αν, ξέχνα την απλή μπαταρία.... κράτα αυτή που έχεις μέχρι να ψοφήσει εντελώς. Στο 60% μπορεί να μείνει και περισσότερο από ένα χρόνο, ζεσταίνει και ο καιρός σιγά σιγά οπότε μη βιαστείς. Δηλαδη Βασιλη αν βαλει απλη μπαταρια με τα μισα λεφτα δε θα κανει δουλεια?Αυτη που εχει τωρα του κρατησε 3 χρονια. Αντε να βγαλει και το καλοκαιρι. Μετα θα πρεπει να την αλλαξει αφου δε κανει καλο και στα ηλεκτρονικα μια πεσμενη μπαταρια.Καθε 3μιση χρονια θα δινει 180αρια?Δε θα αντεξει 3μιση χρονια μια απλη με τα μισα λεφτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 3 hours ago , takpanos said: Δηλαδη Βασιλη αν βαλει απλη μπαταρια με τα μισα λεφτα δε θα κανει δουλεια? Αυτη που εχει τωρα του κρατησε 3 χρονια. Αντε να βγαλει και το καλοκαιρι. Μετα θα πρεπει να την αλλαξει αφου δε κανει καλο και στα ηλεκτρονικα μια πεσμενη μπαταρια. Καθε 3μιση χρονια θα δινει 180αρια? Δε θα αντεξει 3μιση χρονια μια απλη με τα μισα λεφτα? Για να καταλάβεις, κάθε φορά που πατάει φρένο η τάση φόρτισης πάει στα 15.1 V με μπόλικα Αμπέρ, ενώ στις απλές η τάση φόρτισης είναι στο max 14.4 V και το ρεύμα είναι φυσικά μικρότερο. Η άποψή μου είναι ότι η απλή μπαταρία (όχι AGM) θα τα παίξει πολύ γρήγορα από την μεγάλη τάση φόρτισης. Για το φίλο μας πιο πάνω δεν μπορούμε να ξέρουμε πόση ταλαιπωρία έχει φάει η μπαταρία του, προσωπικά πιστεύω αν σταματήσει να χρησιμοποιεί το start stop (ούτως ή άλλως ο λόγος που υπάρχει είναι για να παρουσιάζουν οι εταιρίες στα χαρτιά χαμηλά νούμερα CO2 , όσο για την οικονομία καυσίμου μιλάμε για αστεία πράγματα) και με τακτικά φορτίσματα (με φορτιστή) όταν δεν κάνει μεγάλες διαδρομές θα κρατήσει ακόμη πάρα πολύ μέχρι να μείνει. Πάντως γενικά οι AGM μπαταρίες εκφορτίζονται πιο δύσκολα όταν το όχημα μένει ακινητοποιημένο πολύ καιρό σε σχέση με τις απλές. Επίσης με καλή χρήση μπορεί να φτάσουν εύκολα και τα 10 χρόνια λειτουργίας οπότε τα 3 χρόνια είναι μάλλον λίγα για τέτοιου είδους μπαταρία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted February 16, 2017 Author Report Share Posted February 16, 2017 2 λεπτά πριν , Vassilis63 said: Για να καταλάβεις, κάθε φορά που πατάει φρένο η τάση φόρτισης πάει στα 15.1 V με μπόλικα Αμπέρ, ενώ στις απλές η τάση φόρτισης είναι στο max 14.4 V και το ρεύμα είναι φυσικά μικρότερο. Η άποψή μου είναι ότι η απλή μπαταρία (όχι AGM) θα τα παίξει πολύ γρήγορα από την μεγάλη τάση φόρτισης. Για το φίλο μας πιο πάνω δεν μπορούμε να ξέρουμε πόση ταλαιπωρία έχει φάει η μπαταρία του, προσωπικά πιστεύω αν σταματήσει να χρησιμοποιεί το start stop (ούτως ή άλλως ο λόγος που υπάρχει είναι για να παρουσιάζουν οι εταιρίες στα χαρτιά χαμηλά νούμερα CO2 , όσο για την οικονομία καυσίμου μιλάμε για αστεία πράγματα) και με τακτικά φορτίσματα (με φορτιστή) όταν δεν κάνει μεγάλες διαδρομές θα κρατήσει ακόμη πάρα πολύ μέχρι να μείνει. Πάντως γενικά οι AGM μπαταρίες εκφορτίζονται πιο δύσκολα όταν το όχημα μένει ακινητοποιημένο πολύ καιρό σε σχέση με τις απλές. Επίσης με καλή χρήση μπορεί να φτάσουν εύκολα και τα 10 χρόνια λειτουργίας οπότε τα 3 χρόνια είναι μάλλον λίγα για τέτοιου είδους μπαταρία. Φίλε ευχαριστώ για τις συμβουλες και εγω ετσι πιστευω αν το απενεργοποιω ισως ειναι καλυτερα. Σημερα δούλεψε κανονικά αλλα το απενεργοποίησα. Και εμενα 3 χρονια μου φαινονται λιγα για τετοια μπαταρια ας ελπισω οτι θα κρατησει ακομα γτ κατα τα αλλα κανενα προβλημα πουθενα ουτε πτώση τασης ουτε στα ηλεκτρονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Φίλε μου,@Giannis7 Και εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα σου είναι λόγω μη σωστής χρήσης του Start / Stop. Αν μπορείς, περιέγραψε μας τις διαδρομές που κάνεις για να σου δώσουμε κάποιες συμβουλές περί ορθης χρήσης του. Γενικά, να έχεις σαν κανόνα να μην αφήνεις το αυτοκίνητο να σβήσει δέκα λεπτά αφού έχεις βάλει μπρος πρώτη φορά, για να ζεσταθεί και λίγο ο κινητήρας, καθώς και πέντε λεπτά πριν φτάσεις και παρκάρεις. Επίσης, μην αφήνεις να σβήσει δύο φορές σε διάστημα μικρότερο των πέντε λεπτών. Γενικά, αν η διαδρομή που κάνεις είναι μικρότερη από 20 λεπτά, καλύτερα να το απενεργοποιείς εντελώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted December 2, 2017 Author Report Share Posted December 2, 2017 Όλα καλά παιδιά αλλάχτηκε η μπαταρία και λειτουργεί κανονικά πλέον. Ζωή μπαταρίας 3 χρόνια κόστος μπαταρίας start stop 180€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEOGRISBACK Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 Μια ερωτήσει με σε σχέση με το start/stop γίνετε να είναι απενεργοποιημένο μόνιμα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 Μια ερωτήσει με σε σχέση με το start/stop γίνετε να είναι απενεργοποιημένο μόνιμα ? Ναι με συνδεση με το vcds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEOGRISBACK Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 πιος έχει τετιο πράγμα στην αθηνα και πόσο κοστίζει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 (edited) Δεν ξέρω αν γίνεται να απενεργοποιηθεί για πάντα πάντως εγώ με το που βάζω μπροστά μετα τη μίζα η επόμενη κίνηση πλέον είναι να απενεργοποιώ το start stop το κάνω μηχανικά πλέον μίζα start stop ζώνη Edited December 5, 2017 by Giannis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 (edited) 17 hours ago , Giannis7 said: Δεν ξέρω αν γίνεται να απενεργοποιηθεί για πάντα πάντως εγώ με το που βάζω μπροστά μετα τη μίζα η επόμενη κίνηση πλέον είναι να απενεργοποιώ το start stop το κάνω μηχανικά πλέον μίζα start stop ζώνη Συμφωνώ μεν, αλλά γιατί δεν έχεις απλά αφημένο το Start/Stop απενεργοποιήμενο; Δηλαδή φτάνεις στον προορισμό σου, το start/stop το έχεις απενεργοποιημένο (εγώ αφήνω 1' σίγουρα στο ρελαντί και μετά σβήνω). Την επόμενη φορά που θα μπεις, βάζεις μπροστά και είναι απενεργοποιημένο από πριν. Ξεκινάς σιγά σιγά και όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο (και το χρειάζεσαι-σύμφωνα και με τις οδηγίες-συμβουλές που αναφέρονται και παραπάνω) το ενεργοποιείς. Edited December 6, 2017 by spdrosin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis7 Posted December 6, 2017 Author Report Share Posted December 6, 2017 5 λεπτά πριν , spdrosin said: Συμφωνώ μεν, αλλά γιατί δεν έχεις απλά αφημένο το Start/Stop απενεργοποιήμενο; Δηλαδή φτάνεις στον προορισμό σου, το start/stop το έχεις απενεργοποιημένο (εγώ αφήνω 1' σίγουρα στο ρελαντί και μετά σβήνω). Την επόμενη φορά που θα μπεις, βάζεις μπροστά και είναι απενεργοποιημένο από πριν. Ξεκινάς σιγά σιγά και όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο (και το χρειάζεσαι-σύμφωνα και με τις οδηγίες-συμβουλές που αναφέρονται και παραπάνω) το ενεργοποιείς. Πως γίνεται αυτό;;;;; Πρώτη φορά το ακούω!!! Εμένα κάθε φορά που μπαίνει το κλειδί στη μίζα είναι από μόνο του ενεργοποιημένο ακόμα και αν έχω κάνει ολόκληρο ταξίδι πριν με απενεργοποιημένο start stop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...