alphasystems Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Καλησπερα και απο μενα παιδια.Εχω ενα cc του 2009 .Το αγορασα μεταχειρησμενο με 103000 χλμ.Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχω 114000.Μου παρουσιασε λοιπον διαρροη (μεγαλη ποσοτητα) λαδιου.Το πηγα στο μηχανικο μου και ειδαμε οτι εχει διαρροη απο την τσιμουχα του στροφαλου.Το κοστος της τσιμουχας γυρω στα 75 euros.Δεν ειναι πολλα οκ ,απλα μου ειπε ο μηχανικος μιας και θα πρεπει να λυσει το συμπαν εκει μεσα για να την αλλαξει καλο λεει θα ειναι να αλλαξουμε και συμπλεκτη γιατι θα ζητησει λιγο αργοτερα.Το κοστος του γυρω στα 340.Θα ηθελα λοιπον τη συμβουλη σας.Να αλλαξω και συμπλεκτη η να τον αφησω αν βεβαια λυνοντας το δουμε οτι εχει ψωμι ακομα?Δεν ειναι εποχες να δινεις 500αρες ετσι απλα αν αναλογιστεις και τα εργατικα συν καποια φιλτρα που θελουν αλλαγη συν λαδια κτλ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 (edited) Προσωπική μου γνώμη, αμα εχεις οδική βοήθεια και δε πατιναρει το αμαξι, άσε να φαει το συμπέκτη μέχρι να μείνει, μπορει να σου κρατησει μέχρι και 20.000 χλμ ακόμα. Δεν ειναι κακό αυτο που σου πε ο μηχανικός αλλα δεν ειναι εποχη για προληπτικά έξοδα, ειδικά για συμπλέκτη οσο για την τσιμουχα στροφάλου, βρισκω το 75αρι μεγάλο ποσο, βρισκεις και σε skf με παρα πολύ λιγότερα χρήματα, ενω τα εργατικα που ζητάει λιγο ακριβα μου φαίνονται... καθρεφτη θα λύσει, κάρτερ και θα βγαλει τροχαλίες και καδένα, δε ξερω αν δικαιολογεί αυτη η δουλεια τα χρηματα που ζηταει. Αν όμως στα λεφτα που ζηταει είναι και αλλαγη του συμπλέκτη, μου ακούγεταιπολύ καλύτερο Edited February 17, 2017 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Ποια τσιμούχα χάνει του καθρέπτη ή του βολάν: Δηλαδή από την μπροστινή πλευρά του κινητήρα ή από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων; Δες πόση απόσταση έχει το φερμουιτ του δίσκου από τα πριτσίνια στήριξης, επίσης τσέκαρε το ρουλεμάν του συμπλέκτη αν σφυρίζει όταν το γυρίσεις με δύναμη. Πάρα πολλά τα 75 γιούρα για μια τσιμούχα! Εγώ σου προτείνω να βάλεις τσιμούχα σιλικόνης. Δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση σου γιατί το δίλημμα είναι μεγάλο όσον αφορά την αντικατάσταση ή όχι του σετ συμπλέκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν. Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή μεταξύ σασμαν και μπλοκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 .... 120000 και BZB στο CC, παίζει να είναι και το βολάν φθαρμένο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 46 λεπτά πριν , yositosi said: .... 120000 και BZB στο CC, παίζει να είναι και το βολάν φθαρμένο! Αλήθεια τώρα ή τρολλαρεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 δεν τρολάρουμε με τέτοια πράγματα. Αντε εγώ το έφαγα λόγω βελτίωσης, αλλά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα ακόμα και για στοκ καταστάσεις αυτοκίνητα. Αρκετά προβληματικό εξάρτημα. Βαρύ αμάξωμα για 228χιλ και κακοκατασκευασμένο σύστημα (LUK) Εξίσου προβληματική και η καδένα επίσης μιας και η μαμά είναι μαρκαρισμένη ως "απαγορευμένη για χρήση" στο ΕΤΚΑ (πολλές γκρίνιες παντού για διάφορα TSi - όχι μόνο 18άρια φυσικά) που σπάγανε μοτέρ από καδένα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Καλά για το θέμα της καδένας μην το ψάχνεις ( είμαστε και off topic ) έχουμε καταντήσει να κάνουμε τον σταυρό μας κάθε φορά που βάζουμε μπροστά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 απλά το ανέφερα γιατί όταν κάνεις ένα γενικό "λύσιμο" τότε προληπτικά (και αν σε παίρνει οικονομικά) κοιτάζεις να αλλάξεις και πράγματα που είναι στα τελευταία τους μιας και η εργασία δεν κοστίζει και λίγο Παρεπιπτόντως, το παλικάρι που ανέφερε τα 340€, πιστεύω ότι εννοούσε το κόστος του συμπλέκτη... και όχι την εργασία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Πάντως θα ήθελα να σε παρακαλέσω αυτό που έγραψες περί καδένας για το cc ή το passat αν μπορείς και θέλεις να φτιάξεις ένα μικρό άρθρο λίγων γραμμών και να το κοινοποιήσεις ώστε να μείνει σαν καθαρό θέμα... Ιδικά αυτό που ανέφερες ( Εξίσου προβληματική και η καδένα επίσης μιας και η μαμά είναι μαρκαρισμένη ως "απαγορευμένη για χρήση")...Πάρα πολλά άτομα που έχουμε πασσατ είτε ακούμε τους μηχανικούς που λένε να αλλάξεις όταν ακούσεις το κρρρρ είτε δεν ασχολούνται ποτέ έχοντας στο μυαλό τους τα λεγόμενα της εταιρίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alphasystems Posted March 2, 2017 Author Report Share Posted March 2, 2017 On 18/2/2017 at 8:26 ΠΜ, turbomaniac said: καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν. Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή μεταξύ σασμαν και μπλοκ. Ναι αυτή είναι. Πρεπει να κατέβει και σασμαν. Όπου αφήσω το αμάξι πάντως ακόμα και για 10 λεπτά φαίνεται η λαδιά. 340 ευρώ κοστίζει το σετ συμπλέκτη όχι τα εργατικά. Τελικά θα το λύσει και αν δούμε ότι θέλει και συμπλέκτη θα αλλαχτεί διαφορετικά αργότερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Πάντως για διαρροή λαδιού δεν έχουν ακουστεί πολλά για το 1.8 tsi - 2.0 tsi. Τώρα είναι και το άλλο να έχουν γίνει και ο κόσμος να μην το αναφέρει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...