Jump to content
alphasystems

ΔΙΑΡΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Recommended Posts

Καλησπερα και απο μενα παιδια.Εχω ενα cc του 2009 .Το αγορασα μεταχειρησμενο με 103000 χλμ.Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχω 114000.Μου παρουσιασε λοιπον διαρροη (μεγαλη ποσοτητα) λαδιου.Το πηγα στο μηχανικο μου και ειδαμε οτι εχει διαρροη απο την τσιμουχα του στροφαλου.Το κοστος της τσιμουχας γυρω στα 75 euros.Δεν ειναι πολλα οκ ,απλα μου ειπε ο μηχανικος μιας και θα πρεπει να λυσει το συμπαν εκει μεσα για να την αλλαξει καλο λεει θα ειναι να αλλαξουμε και συμπλεκτη γιατι θα ζητησει λιγο αργοτερα.Το κοστος του γυρω στα 340.Θα ηθελα λοιπον τη συμβουλη σας.Να αλλαξω και συμπλεκτη η να τον αφησω αν βεβαια λυνοντας το δουμε οτι εχει ψωμι ακομα?Δεν ειναι εποχες να δινεις 500αρες ετσι απλα αν αναλογιστεις και τα εργατικα συν καποια φιλτρα που θελουν αλλαγη συν λαδια κτλ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική μου γνώμη, αμα εχεις οδική βοήθεια και δε πατιναρει το αμαξι, άσε να φαει το συμπέκτη μέχρι να μείνει, μπορει να σου κρατησει μέχρι και 20.000 χλμ ακόμα. Δεν ειναι κακό αυτο που σου πε ο μηχανικός αλλα δεν  ειναι εποχη για προληπτικά έξοδα, ειδικά για συμπλέκτη

οσο για την τσιμουχα στροφάλου, βρισκω το 75αρι μεγάλο ποσο, βρισκεις και σε skf με παρα πολύ λιγότερα χρήματα, ενω τα εργατικα που ζητάει λιγο ακριβα μου φαίνονται... καθρεφτη θα λύσει, κάρτερ  και θα βγαλει τροχαλίες και καδένα, δε ξερω αν δικαιολογεί αυτη η δουλεια τα χρηματα που ζηταει.

 

Αν όμως στα λεφτα που ζηταει είναι και αλλαγη του συμπλέκτη, μου ακούγεταιπολύ καλύτερο

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Ποια τσιμούχα χάνει του καθρέπτη ή του βολάν:

Δηλαδή από την μπροστινή πλευρά του κινητήρα ή από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων;

Δες πόση απόσταση έχει το φερμουιτ του δίσκου από τα πριτσίνια στήριξης, επίσης τσέκαρε το ρουλεμάν του συμπλέκτη αν σφυρίζει όταν το γυρίσεις με δύναμη.

Πάρα πολλά τα 75 γιούρα για μια τσιμούχα!

Εγώ σου προτείνω να βάλεις τσιμούχα σιλικόνης.

Δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση σου γιατί το δίλημμα είναι μεγάλο όσον αφορά την αντικατάσταση ή όχι του σετ συμπλέκτη.      

Link to comment
Share on other sites

 καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν.

 

Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή  μεταξύ σασμαν και μπλοκ.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

δεν τρολάρουμε με τέτοια πράγματα. Αντε εγώ το έφαγα λόγω βελτίωσης, αλλά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα ακόμα και για στοκ καταστάσεις αυτοκίνητα. Αρκετά προβληματικό εξάρτημα.

Βαρύ αμάξωμα για 228χιλ και κακοκατασκευασμένο σύστημα (LUK)

Εξίσου προβληματική και η καδένα επίσης μιας και η μαμά είναι μαρκαρισμένη ως "απαγορευμένη για χρήση" στο ΕΤΚΑ (πολλές γκρίνιες παντού για διάφορα TSi - όχι μόνο 18άρια φυσικά) που σπάγανε μοτέρ από καδένα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά για το θέμα της καδένας μην το ψάχνεις ( είμαστε και off topic )  έχουμε καταντήσει να κάνουμε τον σταυρό μας κάθε φορά που βάζουμε μπροστά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

απλά το ανέφερα γιατί όταν κάνεις ένα γενικό "λύσιμο" τότε προληπτικά (και αν σε παίρνει οικονομικά) κοιτάζεις να αλλάξεις και πράγματα που είναι στα τελευταία τους μιας και η εργασία δεν κοστίζει και λίγο ;)

 

Παρεπιπτόντως, το παλικάρι που ανέφερε τα 340€, πιστεύω ότι εννοούσε το κόστος του συμπλέκτη... και όχι την εργασία

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θα ήθελα να σε παρακαλέσω αυτό που έγραψες  περί καδένας για το cc ή το  passat  αν μπορείς και θέλεις να φτιάξεις ένα μικρό άρθρο λίγων γραμμών και να το κοινοποιήσεις ώστε να μείνει σαν καθαρό θέμα... Ιδικά αυτό που ανέφερες ( Εξίσου προβληματική και η καδένα επίσης μιας και η μαμά είναι μαρκαρισμένη ως "απαγορευμένη για χρήση")...Πάρα πολλά άτομα που έχουμε πασσατ είτε ακούμε τους μηχανικούς που λένε να αλλάξεις όταν ακούσεις το κρρρρ είτε δεν ασχολούνται ποτέ έχοντας στο μυαλό τους τα λεγόμενα της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

On 18/2/2017 at 8:26 ΠΜ, turbomaniac said:

 καλή παρατηρηση και το ξεχασα τελείως οτι μπορει να είναι η άλλη τσιμουχα. Αν πραγμαται είναι η τσιμουχα απο το βολάν πρεπει να κατεβάσει ούτως η άλλως σασμαν, οποτε (και εφόσον ο συμπλέκτης είναι στα τελευταία του) θα ήταν μαλλον άστοχο να μην αλλαχθεί και ο συμπλεκτης εφόσον κατέβει το σασμαν.

 

Αν είναι απο τον καθρέφτη, δε θα φαίνεται η διαρροή, ενω αν είναι απο το βολάν , λογικά πρέπει να φαίνεται η διαρροή  μεταξύ σασμαν και μπλοκ.

 

 

 

Ναι αυτή είναι. Πρεπει να κατέβει και σασμαν. Όπου αφήσω το αμάξι πάντως ακόμα και για 10 λεπτά φαίνεται η λαδιά. 340 ευρώ κοστίζει το σετ συμπλέκτη όχι τα εργατικά. Τελικά θα το λύσει και αν δούμε ότι θέλει και συμπλέκτη θα αλλαχτεί διαφορετικά αργότερα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για διαρροή λαδιού δεν έχουν ακουστεί πολλά για το 1.8 tsi - 2.0 tsi. Τώρα είναι και το άλλο να έχουν γίνει και ο κόσμος να μην το αναφέρει.... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.