Jump to content
yositosi

Passat 1.8 Tsi - Προβλήματα και Θέματα με την Καδένα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

Μετά από συζήτηση που προέκυψε σε άλλη ενότητα, ας κάνουμε και ένα θεματάκι για ένα σημαντικό και ενδεχόμενο πρόβλημα. Έχουν υπάρξει αναφορές για αυτοκίνητα που έσπασαν μοτέρ από καδένα... και επειδή το ένα ήταν γνωστού ψάχνοντας στο ΕΤΚΑ για να δούμε αν ήταν νορμάλ οι τιμές ανταλλακτικών που του ζητούσαν είδαμε ότι ο τεντωτήρας είναι μαρκαρισμένος ως "απαγορευμένος προς περαιτέρω χρήση"! Συνήθως όταν ένα ανταλλακτικό αλλάζει ή βελτιώνεται, το ΕΤΚΑ βγάζει απλά ότι έχει αντικατασταθεί και δίνει νέο κωδικό αντικατάστασης. Επομένως θεωρώ ότι για να έχουν βγάλει απαγορευτικό προφανώς είχαν πολλές περιπτώσεις προβλημάτων.

Σκεπτόμενος ότι μπορεί να κάνω και λάθος στο παραπάνω συμπέρασμα, έψαξα λίγο στο google και είδα να γίνονται σημαντικές αναφορές προβλήματων τόσο και για τον 1.4TSi όσο και για τον 2.0TSi! Μάλιστα, σε ισπανικό φόρουμ ιδιοκτητών Seat οι αναφορές σπασμένων μοτέρ ήταν πάρα πολλές. Κατόπιν περαιτέρω συζήτησης επί του θέματος σε σχετική ομάδα του facebook έγινε και εκεί αναφορά για σπάσιμο μοτέρ Passat μπερλίνας!

Στο ερώτημα του "το αλλάζω προληπτικά ή περιμένω να ακούσω παράξενους θορύβους;" σκαλώσαμε! Εγώ πίστευα κατηγορηματικά ότι όλο και κάτι θα ακούγεται (κροτάλισμα, θόρυβος... ή κάτι πριν αρχίσει να πηδάει), η απάντηση που έλαβα ήταν ότι λογικά ναι, αλλά στην μπερλίνα που προανέφερα το κακό έγινε από το πουθενά.

Όπως και να έχει το θεωρώ ένα σημαντικό θέμα που θα πρέπει να έχουν όλοι κατά νου, μιας και ο εν λόγω τεντωτήρας αντικαταστάθηκε στις 01/05/2012 και άρα όλα τα αυτοκίνητα πριν από αυτή την ημερομηνία σχετίζονται.

Παρακάτω το σχετικό printout από το ETKA

Φυσικά, το θεωρώ ανούσιο να αναφέρω ότι παγκοσμίως ο όμιλος VAG κάνει το πουλί (όπως και σε πολλές άλλες των περιπτώσεων)

tensioner.jpg

 

Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι το κόστος αντικατάστασης είναι ιδιαίτερα υψηλό καθότι μιλάμε για €600 +++

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο και ακόμα πιο λυπηρό είναι ότι δεν μπορείς να πας σε after market (250 ευρώ).

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

το παιδί από όπου ξεκίνησα να το ψάχνω έκανε το ΤΡΑΓΙΚΟ σφάλμα να μπλέξει με δήθεν καλό εξωτερικό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη το οποίο κιόλας δηλώνει "ειδικός" και τον αναφέρουν και στα διάφορα φόρα ως "καλό"!

 

Το αποτέλεσμα ήταν να μην ξέρει τι είχε γίνει και τι έφταιγε που η βαλβίδα χτύπησε... να του βάλει ιμιτασιόν εξαρτήματα... να του μείνει ΞΑΝΑ το αμάξι φυσικά... και σε όλη την πορεία-ταλαιπωρία να του έχει αλλάξει ένα σκασμό άλλα πράγματα χωρίς ποτέ να αναλάβει ευθύνη!! Κλασική περίπτωση όπου το φθηνό βγαίνει να είναι τελικά πολύ ακριβό!

 

Ιμιτασιόν εξαρτήματα υπάρχουν, αλλά τα εξαρτήματα του "εμπορίού" όταν ειναι εξειδικευμένα όπως αυτό συνήθως είναι παραγωγή για το ελεύθερο εμπόριο από εταιρίες που κατασκευάζουν και τα γνήσια ΟΕΜ για την VW! Σε αυτή όμως την περίπτωση δεν μπορείς να ξέρεις αν το εξάρτημα που θα πάρεις είναι από τα βελτιωμένα ή αν είναι ότι έμεινε από τα "απαγορευμένα", άρα για εμένα τα γνήσια και με έλεγχο κωδικού (γιατι΄το καφριλίκι καλά κρατεί σε αυτό τον τόπο) είναι μονόδρομος!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θεωρητικά πάντα όταν αγοράζεις τα ανταλλακτικά από την αντιπροσωπία βάσει αριθμού πλαισίου υπάρχει περίπτωση να σου δώσει παλαιότερα part number??? ή βάση ετκα βγάζει πάντα τα τελευταία part???

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ το ΕΤΚΑ τους βγάζει ποιός είναι ο τελευταίος κωδικός! Τώρα το θέμα με τις αντικαταστάσεις είναι ότι ΛΟΓΙΚΑ δωρεάν τα δίνουν πίσω στο εργοστάσιο και τους δίνουν νέα. Τι γίνεται όμως αν έχουν κάποιο στοκ και δεν ασχοληθεί κανένας να το στείλει πίσω και όταν είσαι εκεί να προτιμήσει να σου το δώσει να πάρει ζεστά λεφτά;;;

 

Αντικειμενικά το θεωρώ απίθανο ως και ρεαλιστικά αδύνατο, ΑΛΛΑ ξέρουμε όλοι που ζούμε... και τι όμορφα γίνονται καθημερινά γύρω μας, οπότε "φύλαγε τα ρούχα σου να'χεις τα μισά" λέω εγώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντα τα νεότερα βγάζει το ΕΤΚΑ. Και φαίνεται η αλλαγή ιστορικού P/n.

Σε ορισμένα δε, γίνεται και επιστροφή ανταλλακτικών από τα παραρτήματα στα κεντρικά με ειδοποίηση.

 

ΕΑΝ κάποιος είναι εξαιρετικά άτυχος μπορεί να τύχει πχ. σ΄ένα ανταλλακτικό πχ μια Ν75 που είναι στοκ στο παράρτημα, έγινε αλλαγή P/N το σύστημα, δεν την στέλνει πίσω και γίνεται χορήγηση στον πελάτη.

Αυτό εμπίπτει ίσως σ΄ένα απειροελάχιστο ποσοστό.

 

ΥΓ. Παράδειγμα τέτοιο που έμεινε στοκ ήταν τα μπουζί στις αντιπροσωπείες.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@yositosi

Μετά την μελέτη που κατέληξες, λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, με την ασφάλεια, όσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτός ο όρος, του ότι το κινώ πολύ λίγο το τρενάρω αλλά το ξέρω ότι πρέπει προληπτικά να την κάνω την αλλαγή. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι και το 2ο αμάξι είναι TSI (1.4 CAXA) το οποίο επίσης είναι στην ίδια "προβληματική λίστα" και άρα προβληματίζομαι διπλά!!! (ξέρεις τι λέει ο νόμος του Μέρφυ!!)

Για το CC το πλάνο μου λέει να κλειστεί κατά το καλοκαίρι για αλλαγή βολάν - τετράφτερου σε εξάφτερο - καδένα - διόρθωση σκουριάς. Μιλάμε για καλό διχίλιαρο δηλαδή τα οποία με την κατάσταση ως έχει σε αυτό τον τόπο που μόνο φως στο τούνελ δεν φαίνεται με πιάνει ένα "σφίξιμο" μην βρεθούμε αύριο μεθαύριο που θα πούμε "τα χρειαζόμουν αυτά τα λεφτά"

Από την άλλη, ξέρω ότι αν γίνει η στραβή μιλάμε για πολύ μεγαλύτερο φέσι, ΣΥΝ φυσικά το ότι ξέρεις πλέον ότι έχεις "επισκευασμένο μοτέρ" για αυτό παρά το ότι το καλοκαίρι που πέρασε το αμέλησα, φέτος λέω να το κάνω

Link to comment
Share on other sites

Η δικη μου γνωμη ειναι γραμμενη στο νημα για τα golf.

Αλλαγη παντα ανα 90-100.000 χλμ. Αν τυχον εχει παρατραγουδα (λαμπακια-πρωινος θορυβος) νωριτερα αλλαγη.

Μην ξεχασεις ν' αλλαξεις και την αντλια νερου.
Να αλλαζεις λαδια ανα 7500, στα αμαξια με αλλαγες στα 15 η 30.000 χλμ οι καμπανες χτυπουν νωριτερα.

Το βολαν ειναι οντως προβληματικο, δοκιμασε 6φτερο η οργανικο ακομα καλυτερα.

Η πατατια της vw να βαλει στα μη 4κινητα τουρμπατα 228mm δισκο εχει φερει ενα σωρο προβληματα.

Συμμεριζομαι το σκεπτικο σου περι εξοδων, δυσκολη κατασταση, αλλα ο μερφυ χτυπα εκει που δεν το περιμενεις.



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

40000χλμ σε 7 χρόνια έχω μόνο, και λάδι στο 12μηνο αλλαγή (Aral 05-30). Σε αυτό το σκέλος καλά είμαστε. Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω 100% μαζί σου!!!

Στο Leon όμως, φέτος στα καλά κρύα δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ η εκκίνηση!! Πολύ ντίζελ θόρυβος... ΑΛΛΑ... κρατάω μια πισινή γιατί εκεί μπήκαν τα Castrol Edge, αλλά τα Professional από το βαρέλι, και μετά μου έσκασαν το παραμύθι ότι τα Professional του βαρελιού δεν έχουν φανεί να έχουν και μεγάλη σχέση (προς το χειρότερο πάντα) με τα Edge του μπουκαλιού... Θα δω στην επόμενη αλλαγή του και ελπίζω να είμαστε οκ.

Link to comment
Share on other sites

Άραγε υπάρχει κάποιος εδώ μέσα είτε με cc είτε με passat που να έχει προχωρήσει στην αντικατάσταση ??? ή να του το έχει προτείνει ο μηχανικός του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με 142.000χλμ δεν ξέρω αν χρειάζεται. Βασικά τα πιο πολλά που την πάτησαν είχαν κάτω από 100.000χλμ. Εκεί λέω αν ήταν να την πάθω θα την πάθαινα τότε. Αλλά και πάλι δεν ξέρω. Είμαι με την αμφιβολία. Αυτό που φοράω βγήκε ακατάλληλο από την vw και έχεις καινούργιο ανταλλακτικό. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την ίδια σκέψη έχουμε όλοι μην το ψάχνεις... Να το κάνεις προληπτικά και να είσαι οκ??? Να ακούσεις τον μηχανικό που λέει άμα δεν ακούσεις κρρρρρ σε πρωινή εκκίνηση να μην κάνεις τίποτα??? (τι άλλο θα μπορούσε να πει άλλωστε ζούμε στην Ελλάδα της αρπαχτής). Εγώ προσωπικά σκέφτομαι να το κάνω εκεί γύρο στις 120 με 130κ αν βέβαια τα οικονομικά το επιτρέπουν.... Το κόστος απ ότι έμαθα είναι μόνο για τα ανταλλακτικά  γύρο στο 400αρι συν βέβαια την εργασία.... Το κορυφαίο σε αντιπροσωπία ήταν ........ εεεεε δεν μπορούμε να σας πούμε τιμή διότι πρέπει να ανοίξει ο αρχιμηχανικός το αυτοκίνητο να εκτιμήσει την κατάσταση και μετά να βγάλουμε κόστος...χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.... Είπα καλημέρα και έφυγα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν τα 100+ αλλαγη. 90-100κ χλμ max.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εχουν ολα τα Passat καδενα....εχω την εντυπωση οτι στο 2.0 fsi ( BLR ) ... δεν εχει καδενα αλλα ημαντα εαν δεν κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

τα cc μόνο TSi βγήκαν και φυσικά με καδένα (εκτός από το 3.6 φυσικά το οποιο όμως καμία σχέση)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω αυτη τη στιγμη 185.000 χιλιομετρα και η αντιπροσωπια προτεινε αλλαγη τεντωτηρα, οχι καδενας. Τιμη 170 ευρω. Αυτο που σκεφτομαι ειναι αφου θα ανοιξει που θα ανοιξει να γινει και η καδενα κατευθειαν. Γιατι σε οποιον πω οτι εχω τοσα χιλιομετρα η πρωτη αντιδραση ειναι........καδενα αλλαξες!!!!!!!!!!!.......

Link to comment
Share on other sites

Φτηνή είναι άλλαξε τη να ξεμπερδεύεις.

Link to comment
Share on other sites

Kαι βέβαια θα αλλάξεις την καδένα αλλά και τις γλίστρες της καδένας.

Επειδή είναι πάρα πολλά τα χλμ να γίνει έλεγχος στα δόντια των γραναζιών για τυχόν φθορά.

Επειδή δεν γνωρίζω, η αντλία λαδιού του κινητήρα σου από που παίρνει κίνηση;

Π.χ στον δικό μου κινητήρα (Νissan) παίρνει κίνηση με καδένα από τον στρόφαλο.

Αν είναι και στον δικό σου κινητήρα το ίδιο άλλαξε και αυτήν καδένα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστότατος.

Σε αλλαγή σε δικό μου 1,8Τ Audi άλλαξα τα πάντα. Το γρανάζι του στροφάλου είχε μικρή φθορά οπότε καλό είναι να γίνει αλλαγή.

Με το νέο τεντωτήρα και μετά την αλλαγή, ελπίζω να μην ασχοληθώ ξανά μέχρι να το πουλήσω.

 

On 19/2/2017 at 1:08 ΠΜ, yositosi said:

το παιδί από όπου ξεκίνησα να το ψάχνω έκανε το ΤΡΑΓΙΚΟ σφάλμα να μπλέξει με δήθεν καλό εξωτερικό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη το οποίο κιόλας δηλώνει "ειδικός" και τον αναφέρουν και στα διάφορα φόρα ως "καλό"!

 

Το αποτέλεσμα ήταν να μην ξέρει τι είχε γίνει και τι έφταιγε που η βαλβίδα χτύπησε... να του βάλει ιμιτασιόν εξαρτήματα... να του μείνει ΞΑΝΑ το αμάξι φυσικά... και σε όλη την πορεία-ταλαιπωρία να του έχει αλλάξει ένα σκασμό άλλα πράγματα χωρίς ποτέ να αναλάβει ευθύνη!! Κλασική περίπτωση όπου το φθηνό βγαίνει να είναι τελικά πολύ ακριβό!

 

Ιμιτασιόν εξαρτήματα υπάρχουν, αλλά τα εξαρτήματα του "εμπορίού" όταν ειναι εξειδικευμένα όπως αυτό συνήθως είναι παραγωγή για το ελεύθερο εμπόριο από εταιρίες που κατασκευάζουν και τα γνήσια ΟΕΜ για την VW! Σε αυτή όμως την περίπτωση δεν μπορείς να ξέρεις αν το εξάρτημα που θα πάρεις είναι από τα βελτιωμένα ή αν είναι ότι έμεινε από τα "απαγορευμένα", άρα για εμένα τα γνήσια και με έλεγχο κωδικού (γιατι΄το καφριλίκι καλά κρατεί σε αυτό τον τόπο) είναι μονόδρομος!

Η γλώσσα μου έχει μαλλιάσει μ΄ αυτό το θέμα που θίγεις. Παίρνει ο κάθε πικραμένος ότι του κατέβει από μαγαζιά στο ebay στο ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, μεταχειρισμένα και πάει γι΄ αλλαγή καδένας.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Χθες γυρνώντας από την δουλειά ξαφνικά έκοψε τα γκάζια αναβόσβηνε το τσεκ  και άρχισε να κάνει έναν θόρυβο σαν τρακτέρ. (Μεταλλικό). Σε όλο το φάσμα των στροφών. Δύναμη έχασε μόνο στην αρχή και μετά η δύναμη επανήλθε. Ο θόρυβος παραμένει.  Κάποια  ιδέα για το τι μπορεί να είναι;;;;; 

 

Edited by gterzop
Link to comment
Share on other sites

καλημερα...απο το βιντεο ο ηχος μοιαζει σαν να εχει παρει μποσικα η καδενα χρονισμου...αν βεβαια εχεις καδενα και οχι ιμαντα...δεν περνας καμια βολτα απο το συνεργειο σου να το δουν για να αποφυγεις τα χειροτερα;

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Καδενα η ο τεντωτηρας τα εφτυσε μαλλον  και η μηχανη ακουγεται και σαν να μην εχει σωστη ποσοτητα λαδιου μεσα . Μολις σηκωσε τα λαδια , αρχισε ενα μεταλικο σκουξιμο , αυτο ειναι καθαρα μεταλλο με μεταλλο . Τι να σου πω , εχεις ζορια  μπροστα σου ....

Edited by Μαστορας
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Μαστορας said:

Καδενα η ο τεντωτηρας τα εφτυσε μαλλον  και η μηχανη ακουγεται και σαν να μην εχει σωστη ποσοτητα λαδιου μεσα . Μολις σηκωσε τα λαδια , αρχισε ενα μεταλικο σκουξιμο , αυτο ειναι καθαρα μεταλλο με μεταλλο . Τι να σου πω , εχεις ζορια  μπροστα σου ....

Λάδια έχει μέσα. Έβγαλα τα μπουζί να τα δω γιατί μαζί με τον θόρυβο είχα και ένα τρέμουλο. Και ιδού τα αποτελέσματα του πρώτου κυλίνδρου. Τα αλλά τρία ήταν καλά. 

6AF7C580-DA3F-4341-8FFB-F3B2DB385411.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.