Jump to content
yositosi

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΑ!!!

Recommended Posts

Σίμο τα ξέρω αυτά που λες και δεν έχω ελπίδες να με καλύψουν. Να σου πω την αλήθεια καλύτερα γιατί δεν τους εμπιστεύομαι. Προτιμώ να το φτιάξει ο φανοποιός μου. Απλώς αν ο δικηγόρος μου θεωρεί ότι κυνηγιέται το θέμα θα το κυνηγήσω για να τους πάρω τα λεφτά της επιδιόρθωσης.

 

Όσο για τη διόρθωση του θέματος έχω σκεφτεί το εξής. Γδύνεται, βάφεται τοπικά και ανοίγονται οι τρύπες στα λάστιχα πόρτας και σασί. Πριν ξαναμπούν όμως πλαστικά και λάστιχα στρώνεις πισόχαρτο ή κάποιο άλλο μονωτικό το οποίο θα βγαίνει πιο έξω από το λάστιχο στο σασί οπότε ότι νερά γλύφουν δε θα έρχονται σε επαφή με τη λαμαρίνα κάτω από το λάστιχο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως η τοπική αντιπροσωπεία μου το επιδιόρθωσε χωρίς χρέωση. Για να λέμε και τα καλά. Βέβαια νομίζω ότι το "χρεώθηκε" η ίδια και όχι η κεντρική αντιπροσωπεία, και αυτό γιατί παίζει και μια σχετική προσωπική γνωριμία. Ξηλώθηκαν όλα, τρίφτηκαν, ασταρώθηκαν, βάφτηκαν και ξαναμπήκαν τα λάστιχα με χρήση κόλλας έτσι ώστε να μην συγκρατεί νερό στα σημεία εκείνα. Τώρα τι αποτέλεσμα θα έχουμε δεν ξέρω.... Ελπίζω να πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

ρε συ Μάκη, η κόλλα μόνο κακό κάνει. Οτι νερό περάσει από πισω θα κρατηθεί 100% εκεί! Αυτό κερί συντήρησης (να πιάσει στρώμα) ή κανένα Η9 ή και εγώ δεν ξέρω τι, αλλά όχι υλικό που μπορεί να παγιδεύσει το νερό και εσύ να μην το βλέπεις καν. Το πρόβλημα είναι σχεδιαστικό, σίγουρα θέλει ανοιγματα τρύπες (το λέει και το TSB) αλλά το θέμα είναι πως διάολο θα σταματήσει να κάθεται εκεί το νερό (που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να πηγαίνει εκεί από την αρχή αλλά λέμε τώρα)

Link to comment
Share on other sites

On 9/12/2017 at 6:25 ΜΜ, R1der said:

Σίμο τα ξέρω αυτά που λες και δεν έχω ελπίδες να με καλύψουν. Να σου πω την αλήθεια καλύτερα γιατί δεν τους εμπιστεύομαι. Προτιμώ να το φτιάξει ο φανοποιός μου. Απλώς αν ο δικηγόρος μου θεωρεί ότι κυνηγιέται το θέμα θα το κυνηγήσω για να τους πάρω τα λεφτά της επιδιόρθωσης.

 

Όσο για τη διόρθωση του θέματος έχω σκεφτεί το εξής. Γδύνεται, βάφεται τοπικά και ανοίγονται οι τρύπες στα λάστιχα πόρτας και σασί. Πριν ξαναμπούν όμως πλαστικά και λάστιχα στρώνεις πισόχαρτο ή κάποιο άλλο μονωτικό το οποίο θα βγαίνει πιο έξω από το λάστιχο στο σασί οπότε ότι νερά γλύφουν δε θα έρχονται σε επαφή με τη λαμαρίνα κάτω από το λάστιχο.

 

Γιώργο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και το πισόχαρτο γιατί δεν βλέπεις τι μπορεί να γίνεται από κάτω του! Οι μεγαλύτερες σαπίλες σε αμάξια με πισόχαρτο έγιναν!

 

Προσωπική (και όχι μόνο) άποψη, μακριά από τέτοιες λύσεις. ΣΥΜΦΩΝΩ όμως με τις τρύπες, απλά το ψάχνουμε από που περνάει και πως για να δούμε τα ακριβή σημεία που χρειάζονται άνοιγμα για να μην λύσουμε ένα θέμα και δημιουργήσουμε άλλο στο τέλος

Link to comment
Share on other sites

Άρα πέρα από τις τρύπες (που ξαναλεώ εγώ θα ανοίξω και αυτές που κοιτάνε το σασί) θέλει μια καλή στρώση κερί και από πάνω τα λάστιχα. Το κερί δεν πρόκειται να φύγει ποτέ (εδώ δεν έφευγε από το κάτω μέρος της πόρτας που ήταν και εκτεθειμένο, πόσο μάλλον αυτό που θα το καπακώνει το λάστιχο) και το νερό αποκλείεται να διαπεράσει το κερί. Βέβαια τώρα που το ξέρουμε, μια φορά το χρόνο σήκωμα τα λάστιχα και τσεκ από κάτω. Για όσους έχουν κλειστό γκαράζ, αφήνεις ανοιχτές τις πόρτες μετά από βροχή ή πλύσιμο.

 

Link to comment
Share on other sites

On ‎13‎/‎9‎/‎2017 at 10:03 ΜΜ, yositosi said:

ρε συ Μάκη, η κόλλα μόνο κακό κάνει. Οτι νερό περάσει από πισω θα κρατηθεί 100% εκεί! Αυτό κερί συντήρησης (να πιάσει στρώμα) ή κανένα Η9 ή και εγώ δεν ξέρω τι, αλλά όχι υλικό που μπορεί να παγιδεύσει το νερό και εσύ να μην το βλέπεις καν. Το πρόβλημα είναι σχεδιαστικό, σίγουρα θέλει ανοιγματα τρύπες (το λέει και το TSB) αλλά το θέμα είναι πως διάολο θα σταματήσει να κάθεται εκεί το νερό (που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να πηγαίνει εκεί από την αρχή αλλά λέμε τώρα)

Σιμο θεωρητικα παντα, γιατι δεν μπορουσα να είμαι πανω από το αμαξι και να  το εξασφαλισω, η κολλα μπηκε ετσι ώστε να αποτρεπει την εισροή νερου πισω από το λαστιχο. Το κερι δεν το σκεφτηκα καθολου, αν και μου φαινεται πολύ καλη λυση. Τελοσπαντων θα δειξει....

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι γίνεται Μάκη.

 

1. ΟΛΕΣ οι κόλλες σε κάποια φάση ξεκολλάνε (συστολές διαστολές), και στην προκειμένη ακριβώς όπως θα ήταν πχ η σιλικόνη, θα μείνει ένα σώμα η κόλλα αλλά από κάτω θα κρατάει υγρασία, χωρίς κιόλας να αναπνέει καθόλου, οπότε ΟΤΙ υγρασία μένει εκεί θα δημιουργήσει σίγουρα θέμα.

 

2. Το πρόβλημα αυτό καθ'αυτό ξεκινάει από το φινιστρίνι πίσω (για τις μπροστά πόρτες ακόμα το ψάχνουμε). Στο σημείο ένωσης του άνω λάστιχου με το κάτω. Εκεί αν δεις έχει ένα αυλάκι σαν νεροχυτάκι, που υποτίθεται ότι οδηγεί το νερό προς τα ΕΞΩ (από το σασί προς την πόρτα). Τώρα αν ελέγξεις το κάτω λάστιχο φαίνεται να μπαίνει μέσα στο άνω λάστιχο και να ασφαλίζουν μεταξύ τους, όπου και η λογική λέει ότι εφόσον το νερό τρέχει προς τα κάτω θα έπρεπε να μην μπαίνει μέσα στο κάτω λάστιχο, ΑΛΛΑ... αν τσεκάρεις θα δεις ότι ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι το κάτω μπαίνει μέσα στο πάνω αλλά στην πράξη δεν ισχύει αυτό (με το δάχτυλο αν σηκώσεις την άκρη του πάνω λάστιχου θα δεις ότι πιάνει μέχρι τη μέση και είναι καθαρά ΟΠΤΙΚΗΣ φύσης ενώ από την κάτω μεριά υπάρχει κενό). Αρα από το νεροχυτάκι το νερό γλύφει, υπάρχει από κάτω το άνοιγμα και στο τέλος μπαίνει νερό και μέσα στο κάτω λάστιχο και τρέχει ως κάτω, όπου η απόσταση μεταξύ λάστιχου και σασί ειναι μικρή - βασικά πιέζεται με αποτέλεσμα να μην γίνεται σωστή αποστράγγιση και να λιμνάζει. Αν προσέξεις οι σκουριές ουσιαστικά εμφανίζονται στο σημείο όπου έχει τρύπα το λάστιχο υποτιθέμενα για αν φύγουν τα νερά).

Link to comment
Share on other sites

... και επανέρχομαι! Ψάχνοντας στο αμάξι αλλά και στο ΕΤΚΑ, είδα ότι η VW έχει κάνει ως τώρα 3 αλλαγές κωδικού ανταλλακτικού στα ΠΑΝΩ λάστιχα των θυρών!!! Πλέον είμαι 99.99% πεπεισμένος ότι από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και δεν φεύγει σωστά το νερό!!!

 

Για την ιστορία, ως ένα σημείο έδινε τις αλλαγές "part compatible with previous one", ενώ στο τέλος δίνει "use only replacement part"!!!! Που σημαίνει ότι κάτι άλλαξαν και πλέον έκριναν μη κατάλληλα τους παλαιότερους κωδικούς (2012 έγινε η τελευταία αλλαγή)

Link to comment
Share on other sites

... και επανέρχομαι! Ψάχνοντας στο αμάξι αλλά και στο ΕΤΚΑ, είδα ότι η VW έχει κάνει ως τώρα 3 αλλαγές κωδικού ανταλλακτικού στα ΠΑΝΩ λάστιχα των θυρών!!! Πλέον είμαι 99.99% πεπεισμένος ότι από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και δεν φεύγει σωστά το νερό!!!
 
Για την ιστορία, ως ένα σημείο έδινε τις αλλαγές "part compatible with previous one", ενώ στο τέλος δίνει "use only replacement part"!!!! Που σημαίνει ότι κάτι άλλαξαν και πλέον έκριναν μη κατάλληλα τους παλαιότερους κωδικούς (2012 έγινε η τελευταία αλλαγή)


Τη χρονιά δλδ που έβγαλε το service bulletin η αμερική. Μπορείς να τα ποστάρεις κάπως αυτά Σίμο γιατί είμαι σίγουρος ότι θα φανούν χρήσιμα!!!

Στις μπροστά πόρτες πάλι από την πίσω πάνω γωνία παίρνει. Αν πλύνεις το αμάξι με πίεση, εκεί θα δεις ότι βάζει.
Πολύ σωστή και η παρατήρηση σου για τις τρύπες στα λάστιχα του σασί. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι θα ανοίξω και αυτές τις τρύπες. Δε βρίσκω νόημα να έχει τρύπες το λάστιχο που όμως είναι πρόσωπο στο σασί οπότε θα φαρδύνουν κι αυτές προς τα πάνω να βλέπουν λίγο έξω.
Link to comment
Share on other sites

θα το δω για το πως θα μπορέσω να τα ποστάρω γιατί θα πρέπει να είναι Print screen Γιώργο.

 

Για τις μπροστά πόρτες δεν ασχολήθηκα καθόλου ακόμα και με προβληματίζει πάρα πολύ γιατί το πρόβλημα με τη σκουριά είναι στην ΕΜΠΡΟΣ γωνία και όχι προς τα πίσω από όπου φαίνεται να μπαίνει το νερό

Link to comment
Share on other sites

Και το αστείο συνεχίζεται. Εστειλα επιστολή ΓΕΡΜΑΝΙΑ ζητώντας τεχνικές οδηγίες για το πως να το φτιάξω μια και καλή καθώς επισης και ζητώνας να μου πουν τι αλλαγές έχουν κάνει μεταξύ των αλλαγών κωδικών ανταλλακτικών. Για να με πάρουν σοβαρά, επισύναψα και το TSB της VW βορείου Αμερικής ως απόδειξη ότι το πρόβλημα επίσημα υφίσταται, ώστε να μην αρχίσουμε τα μαγικά ότι έχω "μοναδική περίπτωση".

 

Το αποτέλεσμα ήταν να προωθήσουν τα αστέρια το θέμα μου στην VW βορείου Αμερικής (ούτε καν τσέκαραν το VIN μου, ούτε τίποτα), όπου φυσικά οι Αμερικάνοι μου απάντησαν ότι το αμάξι μου είναι Ευρωπαικό και ότι θα πρέπει να μιλήσω με το σχετικό δίκτυο στο οποίο υπάγομαι.

 

Σκοπεύω να το τραβήξω, αλλά αν είναι να βγάλουμε καμία άκρη χρειαζόμαστε να ενωθούμε πολλοι, διαφορετικά καταγγελία δύσκολο. Δεδομένου του ότι μιλάμε για 100% ποσοστό προβλήματος, όποιος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει ας μου στείλει με προσωπικό μήνυμα το ονοματεπώνυμο στην άδεια του αμαξιού του και τον αριθμό του VIN του ώστε να τους στειλω κατεβατάρι με προβληματικά αυτοκίνητα ώστε να γίνει πιο πιεστικό το αίτημα.

 

Το αρχικό μήνυμα που έστειλα Γερμανία ήταν το ακόλουθο:

 

I am sending this e-mail message to you asking for your technical feedback concerning an issue that we (several owners) of Passat CC are facing concerning the collection of water below the lower inner weather seals (ones located on the chassis’ side).

 

To begin with, and before moving any further, let me just advise that my car’s VIN number is:                WVWZZZ3CZAE50xxxx

 

As shown in the attached photo whenever there is a rain or the car is being washed, water passes through the water deflector/draining part of the upper door seal (it happens on both rear and front doors, even though it was more convenient for me to take a photo showing the exact problem on the rear doors). In turn the water starts dripping below the lower seals as well as inside the lower seals accumulating at the bottom alongside the doorwell. In turn the seal is very close to the chassis, and thus the draining holes on the rubber seal do not have enough clearance to let the water drain outside. Through time, it has been noticed that all Passat CC models we have checked (we are more than 10 owners) have corrosion issues below the door seal area.

 

After checking over the internet I have come across the attached TSB issued from VW North America, which suggests the opening/widening of the draining holes located on the seals at the side of the doors. However, this does not resolve the problem of the water accumulating under the seals located on the chassis’ side.

 

By checking the available door seals via ETKA, I have come to notice that the upper door seals have been repeatedly revised up until 2012, at which stage you ended up with the latest part codes 3C8 854 545 L / 3C8 854 546 L for the rear doors (past revisions A/D/H/J) and 3C8 854 543 J / 3C8 854 544 J for the front doors (past versions D/H)

 

Due to the fact that no warranty is covering us since the local dealer does not even negotiate the anti-corrosion warranty on the basis that it only covers a corrosion related hole (full penetration of the metal sheets instead of surface level corrosion), we are all forced to pay for the repair procedures. However, since this is a structural and design flaw I want to have your feedback on how to deal with this problem and solve it PERMANENTLY as well as for you to advise if the latest upper door seals have changed in terms of design preventing the accumulation of water under the lower seals at the doorwells, since the last thing I want is to go out and buy such expensive parts only to end up having the exact same situation.

 

Considering the fact that I am about to take the car to the workshop so as to have the corrosion issue fixed, I would more than highly appreciate your formal feedback concerning a permanent (if available of course) solution so as to never see again any water accumulating beneath my seals.

 

Looking forward to your kind feedback.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τελικά η τελαυταία έκδοση L λύνει το πρόβλημα στις πίσω πόρτες? Αν ναι ποιο το κόστος από αντιπροσωπεία των 2 ανταλλακτικών για τις πίσω πόρτες?

Edited by geoioa
Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω για όσους κατόχους είναι Αθήνα και δεν έχουν ακόμα ασχοληθεί με το θέμα. Εγώ μετά από σύσταση πήγα στο Λαμπρινό στο μενίδι. Ενώ αρχικά μόνος του πρότεινε να μου κάνει εκτίμηση, να παώ στην κοσμοκάρ και αν δεν με καλύψει να μου το φτιάξει ο ίδιος, όταν τον πήρα τηλέφωνο με τρενάριζε με «θα σε πάρω, έχω δουλειά κλπ» και μετά από 10 μέρες μου είπε πως δεν το αναλαμβάνει γιατί θα μου δώσει ένα χαρτί, λέει, και εγώ θα το πάω στη vw. Προφανώς δε θέλει να χάσει την έκπτωση στα ανταλλακτικά και με πούλησε αφού με είχε να περιμένω πρώτα. Χ από μένα και θα πάω αλλού.

Νεότερα όταν έχω.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

εγώ επισκεύασα μόνος τις λίγες ευτυχώς σκουριές (τρίψιμο κτλ...) και αντικατέστισα τα λάστιχα όλων τών πορτών (πάνω κάτω) με τις νεώτερες εκδόσεις. Τα κάτω λάστιχα είναι ίδια με τα προηγούμενα αλλά τα πάνω άλλαξαν. (τα αγόρασα σετ από Γερμανία μεταχειρισμένα από cc 2014). Μέχρι τώρα με αρκετες βροχές όλα οκ. Τα νέα λάστιχα παρατήρησα έχουν διαφορά στην σχεδίαση στο σημείο που ενώνεται με το κάτω λάστιχο, ειδικά στις πίσω πόρτες.

Link to comment
Share on other sites

τελικα δηλαδή οι κωδικοι  που μαλλον δινουν λυση είναι οι: 3C8 854 545 L / 3C8 854 546 L για τις πισω πορτες και οι: 3C8 854 543 J / 3C8 854 544 J για τις μπροστα?

Εχει κανει καποιος ερευνα αγορας για το κοστος τους? Και ξερει κανεις αν μπορουν να αντικατασταθουν ευκολα ή χρειαζεται μαστορας?

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτές οι εκδόσεις είναι. Η αντικατάσταση θέλει υπομονή και ερκετή ώρα για κάποιον που το κάνει για πρώτη φορά. Για να μπουν σωστά καλό είναι να αφαιρεθεί και το μαυρο πλαστικό αναμεσα στις 2 πόρτες ( 2 βίδες έχει και είναι κολλημένο πολύ καλά με ταινία διπλής - θέλει προσοχή να μην σπάσει). τα λάστιχα είναι <κουμπωτά> στο αλουμινένιο προφίλ.

Link to comment
Share on other sites

geoioa εχεις εντοπισει ποια ειναι η διαφορα μεταξυ των δυο εκδοσεων του ανταλλακτικου? Υπαρχει καποια διαφορα στο σημειο που ενωνονται το κατω με το πανω μερος? Εσου ειναι ευκολο να ανεβασεις καποια φωτο του συγκεκριμενου σημειου?

Link to comment
Share on other sites

δεν αλλάζει τίποτα με τα ανταλλακτικά. Από το 2011 τους κράζουν στη Γερμανία, τα φτιάχνουν και ξανά τα ίδια μετά από 1 με 2 χρόνια (εκεί έχουν φυσικά πολύ περισσότερες βροχές

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

ναι θα βγάλω αυριο φωτο με το σημείο ενώσεως. Απλά δεν ξερω αν θα φαίνεται καθαρά η διαφορά γιατί στην ουσία ειναι από <κάτω> η διαφορά στο λάστιχο, ώστε τα νερά τα οποία ερχονται από το λάστιχο πάνω από το αλουμινενιο προφίλ των πισω πορτών να μην μπαίνουν κάτω από το λάστιχο για το οποίο μιλάμε ότι θέλει αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

ανεβάζω 2 φωτο (sorry για την άμμο αλλά πολύ έριξε ).  Η διαφορά είναι στην σύνδεση του νέου λάστιχου με το λάστιχο το οποίο είναι πάνω από το αλουμινένιο πλαίσιο. Το νέο λάστιχο μπαίνει αρκετά κάτω από το παλιό λαστιχο όπως φαίνεται στην φωτο. Μπορεί να υπάρχουν και άλλες διαφορές τις οποίες όμως δεν έψαξα. Τώρα πάντως το νερό που έρχεται απο το αλουμινενιο πλαίσιο δεν μπαίνει κάτω από το νέο λάστιχο με αποτελεσμα να τρέχει πισω από το λαστιχο και να μαζευεται κάτω με τα γνωστά αποτελέσματα.

 

 

20180331_094116.thumb.jpg.0add009c87799ee1a6dc7470e3f78e99.jpg

 

20180331_094132.thumb.jpg.21eef5ea9084443259c8669b3e49a1f9.jpg

Edited by geoioa
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι επί του θέματος για να ειπωθούν κάποια πράγματα... μιας και το κοροιδιλίκι (κατά την προσωπική μου άποψη φυσικά πάντα), πάει σύννεφο από την Κοσμοκάρ και την Καρέντα!

 

Αφού πέρασα ΜΕΓΑΛΟ διάστημα παλεύοντας εντελώς καλοπροαίρετα να βγάλω άκρη, κατάλαβα ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες "ανεύθυνους", με το θέμα δυστυχώς να φτάνει μέχρι και Γερμανία από όπου αντιμετώπισα τα ίδια. Στο μεγάλο ψάξιμο, βρήκα ότι για το εν λόγω ζήτημα τσιρίζουν οι Γερμανοί κάτοχοι από το 2010!!! Ισως το κλίμα εκεί, και το πήραν πρέφα νωρίτερα... πραγματικά δεν ξέρω! Σε όλες των περιπτώσεων οι ερωτήσεις μου απλές, σταθερές... και πάνω από όλα ουσιαστικές

 

α) η σκουριά είναι σε κρυφό σημείο, οφείλεται σε κατακράτηση υδάτων λόγω κακού σχεδιασμού και άρα από που μπορεί να κατηγορηθεί ο ιδιοκτήτης είτε για πρόκληση της βλάβης, είτε για "έμμεση ευθύνη" λόγω αμέλειας όταν η φθορά γίνεται πλέον ορατή όταν είναι ήδη αργά! --> σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ΠΟΤΕ ούτε από Γερμανία, ούτε από Ελλάδα! Οι Γερμανοί δήλωναν άγνοια και προκειμένου να εκφέρουν άποψη θα έπρεπε να μπορούσαν να δουν το αμάξι. Η Κοσμοκάρ, δήλωνε εμμέσως πλην σαφώς ότι έπεφτε από τα σύννεφα και ότι πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση (!!!! ναι το είπαν αυτό !!! )

β) πως μπορούν να επικαλεστούν ότι η εγγύηση ισχύει μόνο σε περίπτωση διάτρησης όταν ΕΜΠΟΡΙΚΑ και ΠΡΙΝ την αγορά ΔΕΝ τον ανέφεραν πουθενά αυτό τον ειδικό όρο (πρακτική παράνομη ως παραπλανητική με βάση την Κοινωτική νομοθεσία περί εγγυήσεων) --> σε αυτό η Ελλάδα απάντησε ότι στο συμβόλαιο αγοράς αναφερόταν! Για κακή τους τύχη είχα το συμβόλαιο κρατημένο από τότε... και τους το έστειλα μαζί με ΟΛΑ τα διαφημιστικά brochures του μοντέλου εκείνης της εποχής (είπαμε ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ)! Απάντηση φυσικά δεν έλαβα ΠΟΤΕ επί του συγκεκριμένου!

γ) τους ρώτησα πως ακριβώς θα το φτιάξουν αν το αφήσω να γίνει διάτρηση μιας και μιλάμε για σασί?!?! --> σταθερή απάντηση από Κοσμοκάρ ότι η VW έχει οδηγίες επιδιόρθωσης για τα πάντα, χωρίς να ξεκαθαρίζει τη διαδικασία ποτέ, και πως θα το φτιάξουν αν χρειαστεί (δηλαδή τρυπήσει)

δ) τους ρώτησα για ποιό λόγο εδώ όλοι κοιτάνε αλλού, ενώ για την ΙΔΙΑ βλάβη, και για το ίδιο αμάξι στην Αμερικάνικη αγορά (ξεκαθαρίζοντας του με κωδικούς ΕΤΚΑ ότι και στην Αμερική το αμάξι είναι το ΙΔΙΟ σασί, φτιαγμένο με τα ΙΔΙΑ πρότυπα, στο ΙΔΙΟ εργοστάσιο του Emden), με ΕΠΙΣΗΜΟ έγγραφο η VW of Americas αναγνωρίζει τη βλάβη ως εντός εγγύησης (ναι βρήκα και τους έστειλα και αυτό το έγγραφο) --> Εδώ η Κοσμοκάρ μου έκανε ανάλυση περί διαφορετικών αγορών και προτύπων, ενώ η Γερμανία με παρέπεμψε στην Κοσμοκάρ καθότι δηλώνει ΑΝΕΥΘΥΝΗ σαν εργοστάσιο και ότι ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ από την εκάστοτε τοπική αντιπροσωπεία! Οταν βέβαια σε γραπτή απάντηση η Κοσμοκάρ μου εμφανίστηκε σαν ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ παραπέμποντας με εκ νέου στις πολιτικές του εργοστασία, κάπου αρχίσαμε να το χάνουμε γιατί στο γραπτό όλοι επί της ουσίας δήλωναν ανεύθυνοι!

ε) όταν τους είπα ορθά κοφτά ότι εφόσον με καλύπτουν για 12 έτη, θελω να μου εγγυηθούν ότι για τα επόμενα 4 σχεδόν έτη που απομένουν, το αμάξι μου θα παραμείνει ασφαλές, και ότι σε περίπτωση σύγκρουσης δεν πρόκεται τυχόν σκουριά στο σασί να μειώσει την απόδοση ως προς την παθητική ασφάλεια, η Γερμανία πεισματικά απέφυγε να σχολιάσει. Οταν πεισματικά επέμεινα, η Κοσμοκάρ μου απάντησε το εξής οξύμωρο! ΕΦΟΣΟΝ διαπιστώθηκε φθορά, είναι ευθύνη ΜΟΥ να ΠΛΗΡΩΣΩ, να μου το φτιάξουν... και εφόσον έχω πληρώσει να μου το φτιάξουν, τότε ναι θα είναι ασφαλές το αμάξι!! Δηλαδή, όπως μπόρεσα να το καταλάβω, μιλάμε για μια εγγύηση η οποία για να ισχύσει... φέρεις την ευθύνη να το φτιάξεις, πριν φτάσει στο σημείο κάλυψης από την ίδια την εγγύηση. Πραγματικά δεν ξέρω αυτό πως μπορεί να μεταφραστεί!

στ) όταν ανέφερα ότι ο Κοινωτικός νόμος ορίζει ότι οι όροι εγγύησεις οφείλουν να είναι γραμμένοι με γλώσσα απλή κατανοητή και αντιληπτή από το μέσο καταναλωτή, τους παρέθεσα τους ΙΔΙΟΥΣ όρους που είναι γραμμένοι τόσο Αγγλία, όσο και ΗΠΑ και είναι σε λέξη προς λέξη μετάφραση. Επίσης τους παρέθεσα τόσο εγχειρίδια όσο και προωθητικό υλικό που είναι εκτυπωμένα από την VW AG. Σε άμεση συνάρτηση τους ρώτησα πως γίνεται το ίδιο ακριβώς κείμενο ο Αμερικάνος να το μεταφράζει ως "εντός εγγύησης" και ο "Ελληνας ή Ευρωπαίος" να το μεταφράζει ως εκτός εγγύησης. Ουτε εδώ πήρα κάποια ξεκάθαρη απάντηση, πέρα από αυτά που προανέφερα.

 

Τα παραπάνω αναφορικά ως γεγονότα μιας και έχω τα κατεβατά των επικοινωνιών όπως και τις 2 επιστολές από Κοσμοκάρ.

 

Και προχωρώντας, αφού με ανάγκασαν να πάω ως την Καρέντα να το δουν, μου έκαναν μια εκτίμηση βλάβης κόστους 900€. Επειδή έκανα "ολόκληρο θέμα" και ως ένδειξη σεβασμού στον πελάτη... μου είπαν ότι "θα μου κάνουν 50% έκπτωση"... "ότι πρακτικά στο κόστος θα μου το φτιάξουν με περίπου 450€"... ότι "θα έχω εγγυημένη επιδιόρθωση σύμφωνα με τα πρότυπα της VW"... χωρίς φυσικά να σχολιάσουν τη διαμαρτυρία μου ότι η όποια εγγύηση εργασίας έχει διάρκεια μόλις 2 ετών!!!

 

Επισυνάπτω τις φωτό από το αμάξι. Για αυτή λοιπόν τη βλάβη, στο επίσημο δίκτυο της SEAT που έχει τις ΙΔΙΕΣ διαδικασίες επιδιορθώσεων (βλέπε ELSA), μου είπαν 250€! Επισης μου ξεκαθάρισαν ότι αν είναι να μιλάμε σοβαρά, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιδιόρθωση γιατί είναι ολοφάνερο ότι λόγω σχεδιασμού, το νερό κατακρατάται εκεί κάτω και άρα ότι και αν κάνουν δεν μπορούν να είναι βέβαιοι πότε θα επανεμφανιστεί η βλάβη, έχοντας το εμμέσως πλην σαφώς δεδομένο ότι είτε αργά, είτε γρήγορα οι πιθανοτητες λένε ότι θα επανεμφανιστεί η οξείδωση!

 

Αυτά καθαρά προς ενημέρωση... και γνώση, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία!

ΦΩΤΟ 001 (2).jpg

ΦΩΤΟ 002 (2).jpg

ΦΩΤΟ 003 (2).jpg

ΦΩΤΟ 004 (2).jpg

ΦΩΤΟ 006 (2).jpg

ΦΩΤΟ 007.jpg

ΦΩΤΟ 008.jpg

ΦΩΤΟ 009.jpg

  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Τις ίδιες μαλακίες μου έλεγαν και μένα και μάλιστα ζητούσαν και περισσότερα (1100 ευρώ) με έκπτωση και καλά 50% καλή τη πίστη. Όταν τους ρώτησα γιατί κάνουν έκπτωση αφού λένε ότι το αμάξι δεν έχει σχεδιαστικό πρόβλημα και είμαι εκτός των όρων της εγγύησης, κοιτούσαν ψηλά. Ένα άλλο θέμα που δείχνει ολτι φυλάγονται γιατί μάλλον θορυβήθηκαν από όσους τους μιλήσαμε είναι ότι δεν μου απάντησαν σε κάνενα μέηλ μου. ΚΑΝΕΝΑ. Μόνο με έπαιρναν τηλέφωνο. Αυτό και μόνο δείχνει τη λερωμένη φωλιά τους.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το να απαντήσουν ΓΡΑΠΤΑ είναι κάτι που προφανώς τους προκαλεί αλεργία! ΟΥΤΕ σε εμένα απαντούσαν γραπτά, και μόνο αφότου πίεσα υπερβολικά τη Γερμανία και εμμέσως πλην σαφώς τους "την είπα" που δεν απαντάει η Ελλάδα, έλαβα μετά από κανένα 10ήμερο απάντηση... η οποία και φυσικά ήταν ο ορισμός της διπλωματίας, και του πετάγματος της μπάλας στο εργοστάσιο. Μάλιστα όταν δεν μου απαντούσαν την πρώτη φορά είπαν και το μαγικό ότι "έχασαν τα στοιχεία μου γιατί ποτέ δεν πήγα σαν πελάτης στην Καρέντα" (άσχετα φυσικά με το ότι τα 2 πρώτα service τα έκανα εκεί και έχω στο book τις σφραγίδες του Μανδύλα!). Πραγματικά οτι να'ναι...

 

Γενικά στο τηλέφωνο λένε πολλά και μαγικά πράγματα. Στην Καρέντα εδώ που μιλούσα με τα παιδιά, απέφευγαν σαν το διάολο το λιβάνι να σχολιάσουν δηλώνοντας απλά ότι "δεν θέλουμε να εμπλακούμε στη μέση" (και καλά έκαναν φυσικά οι άνθρωποι).

 

Το όλο παραμύθι πάντως με την "τρελή χρέωση" και μετά τον παπά με το 50% το έχουν πει και σε άλλους! Εκεί είναι και το πιο προσβλητικό κομμάτι γιατί σου συμπεριφέρονται λες και είσαι κλινικά νεκρός νοητικά αντί να πουν τουλάχιστον στα ίσια την πραγματική τους στάση επί του θέματος!

 

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εταιρεία, και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ δίκτυο! Από όπου και αν το πιάσεις... απλά απαράδεκτο και για αυτό μπήκα στον κόπο να δημοσιεύσω το τι έγινε.

 

Υ.Γ. Στη φτωχή και ταπεινή Seat ο βαφέας μου ξεκαθάρισε ότι τέτοια ζημιά ούτε για πλάκα δεν θα τολμούσε να μου πει ότι "δεν με καλύπτει η εγγύηση"!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.