Jump to content
yositosi

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΑ!!!

Recommended Posts

καλησπέρα,

Εγώ δεν μπήκα καν στο κόπο να ασχοληθώ με την αντιπροσωπεία. Εννοείται εσείς καλά κάνατε και το προσπαθήσατε έστω και χωρίς αποτέλεσμα. Πάντως όπως και να έχει είναι βέβαιο ότι πρόκειται για σχεδιαστικό σφάλμα τών λάστιχων των θυρών και εντοπίζεται σε πολλά αυτοκίνητα οπότε ότι και να λένε....αντίστοιχο πρόβλημα είναι και το πλαστικό στο κάτω μέρος του πίσω τζαμιού στο καπακι του πορτ μπαγκαζ. για εκείνο είχα ρωτήσει την αντιπροσωπεία αλλά.......δεν αναγνώρισαν τίποτα. (μάλλον έτυχε μόνο σε μένα και αυτό). Τελικά όσο για την σκουριά το επισκευασα μόνος μου. Τρίψιμο την σκουριά μεχρι το μεταλλο και μετά με πινελο ειδική μπογια για σκουριες που δεν χρειάζεται ούτε αστάρια ουτε τίποτα. Εξάλλου κάτω από τα λαστιχα δεν φαίνεται το βάψιμο με πινέλο. Οποσδήποτε νέα λάστιχα (νεοι κωδικοί και άλλη σχεδιαση) και τέλος το πρόβλημα. Το έχω κάνει από τον απρίλιο και όλα οκ. Με τόσες βροχές μεχρι τώρα, ουτε σταγόνα πλέον κάτω από τα λάστιχα. (το κοιτάω που και που από συνήθεια πλέον)

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ υπάρχουν βελτιωμένα ή διορθωμένα λάστιχα!!! Απλά επειδή τα έβγαλες είναι "φρέσκα" και ακόμα δεν σου κρατάνε νερό που να φαίνεται. Με τον καιρό θα σου καθήσουν και αυτά και θα έχεις τα ίδια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

τα λάστιχα τα πήρα μεταχειρισμένα από cc του 2004. Ο κωδικός τους έχει αλλάξει και ναι έχουν διαφορά στην σχεδίαση. :)

Όπως έγραψα και αλλη φορά δεν εχει να κανει αν ειναι παλιο η καινουριο το λαστιχο. το προβλημα είναι (επειδη ασχοληθηκα ΠΑΡΑ πολύ με το θεμα) η σύνδεση του επανω με το κάτω λάστιχο. Ε λοιπόν αν δείτε τα παλιά με το καινουρια ειδικα στις πισω πορτες, η σχεδιαση του επάνω λαστιχου ειναι διαφορετική με αποτέλεσμα να διώχνει το νερό αντί να το περνάει πίσω απο τα κάτω λαστιχα και να μαζευονται κατω.

Τα επάνω λάστιχα τα οποία είναι πάνω στο αμαξωμα είναι διαφορετικά τα κάτω όχι.

Edited by geoioa
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει αλλάξει ΜΙΑ φορά κωδικός... Και θα επιμείνω ότι το πρόβλημα ΔΕΝ λύνεται!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι το ξερω ότι δεν έχει αλλαξει μια φορά. Τέλος πάντων εγώ λέω αυτό που εκανα και ότι είναι διαφορετικά (εμπιστεύομαι τα μάτια μου ακόμα) και ότι πλέον δεν κατακρατουνται νερά στα σημεια αυτα. :) τώρα ο καθενας μπορει να έχει αλλη άποψη οκ δεκτό.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με εσένα το έχουν ψάξει εκτεταμένα

 

α) άνθρωπος που έχει το αμάξι και είναι πρώην αντιπρόσωπος της VW (έχει κάνει χίλιες μύριες δοκιμές)

β) ένας σκασμός Γερμανοί που από το 2ο χρόνο ιδιοκτησίας έχουν προβλήματα. Μεταξύ των οποίων και παιδιά που δηλώνουν τουλάχιστον ότι δουλεύουν σε εταιρείες "προμηθευτές" της VW

 

Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι εκεί που αναφέρεις μόνο (δυστυχώς)! Σκουριά θα βρεις σε ΟΛΟ το μήκως του εσωτερικού μαρσπιέ, ακόμα και προς την μεριά της κολώνας. Επίσης σκουριά θα βρεις ΚΑΙ στις εμπρόσθιες γωνίες των μπροστινών θυρών. Δοκίμασα με κιμωλία και "γλύφει και από το πλαστικό που είναι τα ηχειάκια μπροστά, γλύφει και από τις κολώνες... γενικά του γλυψίματος γίνεται!

 

Το να ΜΗΝ κατέβει νερό εκεί κάτω είναι κάτι ουσιαστικά αναπόφευκτο, γιατί είναι νόμος της φύσης. Το ότι άλλαξαν 2-3 φορές το χειλάκι στη γωνία στο τελειωμα του νίκελ της πίσω πόρτας κάνει ελάχιστη διαφορά γιατί πολύ απλά αυτό το χειλάκι που αναφέρεις έρχεται και κοντράρει σε μια φούσκα που έχει τοποθετημένη η πόρτα επάνω. Όταν όμως ΔΕΝ έχεις τελάρο στις πόρτες τότε αυτόματα "παντρεύεσαι" τις όποιες σχεδιαστικές δυσκολίες που έχουν και τα Cabrio.

 

Και για να φτάσουμε στο πρόβλημα. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα το CC έχει ΠΟΛΥ ρηχό μαρσπιέ με αποτέλεσμα το λάστιχο πρακτικά να ακουμπάει επάνω στο μαρσπιέ χωρίς να αφήνει αέρα για το νερό να φύγει. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα από το ότι το λάστιχο σαν λάστιχο είναι πολύ χοντρό σε φάρδος και κάνει χειλάκι προς τα κάτω (έξω και κάτω) με αποτέλεσμα να εγκλωβίζει το νερό. Κερασάκι στην τούρτα είναι ότι οι θύρες μας έχουν ΔΙΠΛΗ θωράκιση με δεύτερη εξωτερική φούσκα που είναι τοποθετημένη επάνω στις πόρτες, με αποτέλεσμα να παρέχεται μεν πολύ καλή ηχομόνωση κάτι όμως που συνεπάγεται ότι δεν αερίζεται επαρκώς ο χώρος ώστε να βοηθάει στο στέγνωμα!

Σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω, με το που βγήκαν τα λάστιχα και μπήκαν ξανά το αμάξι εμφανιζόταν να ΜΗΝ κατεβάζει νερά εκεί κάτω για μερικούς μήνες, αλλά μετά από λίγο άρχιζαν τα ίδια. Προφανώς τα λάστιχα με τον καιρό σιγά σιγά "κάθονται πιο χαμηλά" και αρχίζει το γλέντι. Ειλικρινά δεν ξέρω.

 

ΕΠΙΣΗΣ, Γερμανοί έχουν κάνει αναφορά ότι σκουριάζει η "ντίζα" που έχει εσωτερικά το λάστιχο αυτό καθ'αυτό για να την "καλουπώνει"... (αυτός είναι ο ένας που εργάζεται σε προμηθευτή που προανέφερα), ενώ και το γαλβάνισμα για τα περισσότερα μέρη του αμαξιού είναι ένας αστικός μύθος (αυτός είναι ο άλλος που προανέφερα). Αυτά τα δύο με πάσα επιφύλαξη. Παρόλα αυτά Γερμανοί που έβαλαν ΟΛΟΥΣ τους κωδικούς από λάστιχα (πλήρες σετ πάνω-κάτω) ΔΕΝ είδαν το πρόβλημα να λύνεται όπως και να έχει.

 

Φυσικά σε επίσημη ερώτηση στη VW AG αλλά και στην Kosmocar, για το ΑΝ και ΤΙ έχει αλλάξει μεταξύ κωδικών απάντηση δεν έλαβα καμία. Ισως γιατί μιλάμε για μια εταιρεία που το μόνο που σκέφτεται είναι τα δικαστήρια, και δεν θέλει να απαντήσει από φόβο μην θεωρηθεί/χρησιμοποιηθεί ως αποδοχή της ύπαρξης προβλήματος! Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ.

 

Αν έχεις όρεξη για διάβασμα

 

https://www.passatforum.com/threads/rost-am-cc-aufruf-an-alle-cc-fahrer.28863/page-16

 

Αν έχεις παραπάνω όρεξη για διάβασμα πάτα ένα google "vw cc rost"  :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτό ήταν ένα λάθος της VW και τον σχεδιαστών που το άφησαν έτσι.
Δεν μπήκαν στη διαδικασία να το διορθώσουν γιατί θα ήταν μεγάλο το κόστος για αυτούς.

Από την άλλη με φαίνεται περίεργο που Αμερική το περνάνε στην εγγύηση ενώ σε άλλες χώρες όχι.
Μήπως επειδή την Αμερική την φοβούνται;
Μήπως επειδή οι νόμοι στην Αμερική είναι πιο σοβαροί σε κάποια θέματα σε σχέση με την Ευρώπη;

Το σκάνδαλο για το Diesel άρχισε από την Αμερική και τώρα η vw πληρώνει δισεκατομμύρια σε πρόστιμα.
Αν έβγαινε και από Αμερική το θέμα για σκουριασμένα αμάξια που δεν τα περνάει η VW στην εγγύηση τότε η VW θα πλήρωνε και άλλα.

Η Ευρώπη η μάλλον η δικαιοσύνη στην Ευρώπη ανέκαθεν ήταν μαζί με της εταιρίες αυτοκινήτων.

Πιστεύω κάποιοι θα το κυνήγησαν δικαστικά το θέμα αλλά δεν έβγαλαν άκρη.




Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκατσα και τροποποίησα τα λάστιχα όπως λέει το service bulletin της Αμερικής. Δεν ξέρω αν θα κάνει κάτι πάντως δεν έχω τίποτα να χάσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 25/6/2018 at 10:45 ΜΜ, yositosi said:

Λοιπόν επανέρχομαι επί του θέματος για να ειπωθούν κάποια πράγματα... μιας και το κοροιδιλίκι (κατά την προσωπική μου άποψη φυσικά πάντα), πάει σύννεφο από την Κοσμοκάρ και την Καρέντα!

 

Αφού πέρασα ΜΕΓΑΛΟ διάστημα παλεύοντας εντελώς καλοπροαίρετα να βγάλω άκρη, κατάλαβα ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες "ανεύθυνους", με το θέμα δυστυχώς να φτάνει μέχρι και Γερμανία από όπου αντιμετώπισα τα ίδια. Στο μεγάλο ψάξιμο, βρήκα ότι για το εν λόγω ζήτημα τσιρίζουν οι Γερμανοί κάτοχοι από το 2010!!! Ισως το κλίμα εκεί, και το πήραν πρέφα νωρίτερα... πραγματικά δεν ξέρω! Σε όλες των περιπτώσεων οι ερωτήσεις μου απλές, σταθερές... και πάνω από όλα ουσιαστικές

 

α) η σκουριά είναι σε κρυφό σημείο, οφείλεται σε κατακράτηση υδάτων λόγω κακού σχεδιασμού και άρα από που μπορεί να κατηγορηθεί ο ιδιοκτήτης είτε για πρόκληση της βλάβης, είτε για "έμμεση ευθύνη" λόγω αμέλειας όταν η φθορά γίνεται πλέον ορατή όταν είναι ήδη αργά! --> σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ΠΟΤΕ ούτε από Γερμανία, ούτε από Ελλάδα! Οι Γερμανοί δήλωναν άγνοια και προκειμένου να εκφέρουν άποψη θα έπρεπε να μπορούσαν να δουν το αμάξι. Η Κοσμοκάρ, δήλωνε εμμέσως πλην σαφώς ότι έπεφτε από τα σύννεφα και ότι πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση (!!!! ναι το είπαν αυτό !!! )

β) πως μπορούν να επικαλεστούν ότι η εγγύηση ισχύει μόνο σε περίπτωση διάτρησης όταν ΕΜΠΟΡΙΚΑ και ΠΡΙΝ την αγορά ΔΕΝ τον ανέφεραν πουθενά αυτό τον ειδικό όρο (πρακτική παράνομη ως παραπλανητική με βάση την Κοινωτική νομοθεσία περί εγγυήσεων) --> σε αυτό η Ελλάδα απάντησε ότι στο συμβόλαιο αγοράς αναφερόταν! Για κακή τους τύχη είχα το συμβόλαιο κρατημένο από τότε... και τους το έστειλα μαζί με ΟΛΑ τα διαφημιστικά brochures του μοντέλου εκείνης της εποχής (είπαμε ΔΕΝ ΠΕΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ)! Απάντηση φυσικά δεν έλαβα ΠΟΤΕ επί του συγκεκριμένου!

γ) τους ρώτησα πως ακριβώς θα το φτιάξουν αν το αφήσω να γίνει διάτρηση μιας και μιλάμε για σασί?!?! --> σταθερή απάντηση από Κοσμοκάρ ότι η VW έχει οδηγίες επιδιόρθωσης για τα πάντα, χωρίς να ξεκαθαρίζει τη διαδικασία ποτέ, και πως θα το φτιάξουν αν χρειαστεί (δηλαδή τρυπήσει)

δ) τους ρώτησα για ποιό λόγο εδώ όλοι κοιτάνε αλλού, ενώ για την ΙΔΙΑ βλάβη, και για το ίδιο αμάξι στην Αμερικάνικη αγορά (ξεκαθαρίζοντας του με κωδικούς ΕΤΚΑ ότι και στην Αμερική το αμάξι είναι το ΙΔΙΟ σασί, φτιαγμένο με τα ΙΔΙΑ πρότυπα, στο ΙΔΙΟ εργοστάσιο του Emden), με ΕΠΙΣΗΜΟ έγγραφο η VW of Americas αναγνωρίζει τη βλάβη ως εντός εγγύησης (ναι βρήκα και τους έστειλα και αυτό το έγγραφο) --> Εδώ η Κοσμοκάρ μου έκανε ανάλυση περί διαφορετικών αγορών και προτύπων, ενώ η Γερμανία με παρέπεμψε στην Κοσμοκάρ καθότι δηλώνει ΑΝΕΥΘΥΝΗ σαν εργοστάσιο και ότι ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ από την εκάστοτε τοπική αντιπροσωπεία! Οταν βέβαια σε γραπτή απάντηση η Κοσμοκάρ μου εμφανίστηκε σαν ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ παραπέμποντας με εκ νέου στις πολιτικές του εργοστασία, κάπου αρχίσαμε να το χάνουμε γιατί στο γραπτό όλοι επί της ουσίας δήλωναν ανεύθυνοι!

ε) όταν τους είπα ορθά κοφτά ότι εφόσον με καλύπτουν για 12 έτη, θελω να μου εγγυηθούν ότι για τα επόμενα 4 σχεδόν έτη που απομένουν, το αμάξι μου θα παραμείνει ασφαλές, και ότι σε περίπτωση σύγκρουσης δεν πρόκεται τυχόν σκουριά στο σασί να μειώσει την απόδοση ως προς την παθητική ασφάλεια, η Γερμανία πεισματικά απέφυγε να σχολιάσει. Οταν πεισματικά επέμεινα, η Κοσμοκάρ μου απάντησε το εξής οξύμωρο! ΕΦΟΣΟΝ διαπιστώθηκε φθορά, είναι ευθύνη ΜΟΥ να ΠΛΗΡΩΣΩ, να μου το φτιάξουν... και εφόσον έχω πληρώσει να μου το φτιάξουν, τότε ναι θα είναι ασφαλές το αμάξι!! Δηλαδή, όπως μπόρεσα να το καταλάβω, μιλάμε για μια εγγύηση η οποία για να ισχύσει... φέρεις την ευθύνη να το φτιάξεις, πριν φτάσει στο σημείο κάλυψης από την ίδια την εγγύηση. Πραγματικά δεν ξέρω αυτό πως μπορεί να μεταφραστεί!

στ) όταν ανέφερα ότι ο Κοινωτικός νόμος ορίζει ότι οι όροι εγγύησεις οφείλουν να είναι γραμμένοι με γλώσσα απλή κατανοητή και αντιληπτή από το μέσο καταναλωτή, τους παρέθεσα τους ΙΔΙΟΥΣ όρους που είναι γραμμένοι τόσο Αγγλία, όσο και ΗΠΑ και είναι σε λέξη προς λέξη μετάφραση. Επίσης τους παρέθεσα τόσο εγχειρίδια όσο και προωθητικό υλικό που είναι εκτυπωμένα από την VW AG. Σε άμεση συνάρτηση τους ρώτησα πως γίνεται το ίδιο ακριβώς κείμενο ο Αμερικάνος να το μεταφράζει ως "εντός εγγύησης" και ο "Ελληνας ή Ευρωπαίος" να το μεταφράζει ως εκτός εγγύησης. Ουτε εδώ πήρα κάποια ξεκάθαρη απάντηση, πέρα από αυτά που προανέφερα.

 

Τα παραπάνω αναφορικά ως γεγονότα μιας και έχω τα κατεβατά των επικοινωνιών όπως και τις 2 επιστολές από Κοσμοκάρ.

 

Και προχωρώντας, αφού με ανάγκασαν να πάω ως την Καρέντα να το δουν, μου έκαναν μια εκτίμηση βλάβης κόστους 900€. Επειδή έκανα "ολόκληρο θέμα" και ως ένδειξη σεβασμού στον πελάτη... μου είπαν ότι "θα μου κάνουν 50% έκπτωση"... "ότι πρακτικά στο κόστος θα μου το φτιάξουν με περίπου 450€"... ότι "θα έχω εγγυημένη επιδιόρθωση σύμφωνα με τα πρότυπα της VW"... χωρίς φυσικά να σχολιάσουν τη διαμαρτυρία μου ότι η όποια εγγύηση εργασίας έχει διάρκεια μόλις 2 ετών!!!

 

Επισυνάπτω τις φωτό από το αμάξι. Για αυτή λοιπόν τη βλάβη, στο επίσημο δίκτυο της SEAT που έχει τις ΙΔΙΕΣ διαδικασίες επιδιορθώσεων (βλέπε ELSA), μου είπαν 250€! Επισης μου ξεκαθάρισαν ότι αν είναι να μιλάμε σοβαρά, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιδιόρθωση γιατί είναι ολοφάνερο ότι λόγω σχεδιασμού, το νερό κατακρατάται εκεί κάτω και άρα ότι και αν κάνουν δεν μπορούν να είναι βέβαιοι πότε θα επανεμφανιστεί η βλάβη, έχοντας το εμμέσως πλην σαφώς δεδομένο ότι είτε αργά, είτε γρήγορα οι πιθανοτητες λένε ότι θα επανεμφανιστεί η οξείδωση!

 

Αυτά καθαρά προς ενημέρωση... και γνώση, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία!

ΦΩΤΟ 001 (2).jpg

ΦΩΤΟ 002 (2).jpg

ΦΩΤΟ 003 (2).jpg

ΦΩΤΟ 004 (2).jpg

ΦΩΤΟ 006 (2).jpg

ΦΩΤΟ 007.jpg

ΦΩΤΟ 008.jpg

ΦΩΤΟ 009.jpg

Καλήμερα 11/6/2017 με πήραν από την αντιπροσωπεια 

και μου είπανε ότι με καλύπτουν στο 50% δηλαδή από 400 περίπου ευρώ στα 165 ευρώ. όταν τους είπα ότι θέλω να μιλήσω με την kosmocar και να μου δώσουν την απάντηση γραπτώς να μιλήσω με την Γερμανία με έβαλαν ξανά στην αναμονή. Τέλος πάντων περιμένω να δω την τελική απάντηση ποια θα είναι.

Ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο!!!!

Edited by dimikon70
Link to comment
Share on other sites

Μήπως να κάνατε ''μπάνιο'' τις τσιμούχες των θυρών με υγρή σιλικόνη για αναζωογόνηση;  

Είναι απαράδεκτο να έχουν τέτοια εικόνα τα μαρσπιέ ενός σύγχρονου αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση πάνω στο θέμα αυτό.

 

Αυτό το λάστιχο που δημιουργεί το πρόβλημα, έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει κάποιο άλλο είδους λάστιχου.

Οχι της vw αλλά από κάποιο άλλο αμάξι του εμπορίου??

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

η φούσκα της πόρτας είναι. 85 revision codes ανταλλακτικου έχουν βγάλει αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

 

είναι πολύ "ρηχό" εκεί. Το λάστιχο σε άλλα αυτοκίνητα κάθεται "πιο ψηλά" ως προς το μαρσπιε αφήνοντας αέρα από κάτω. Λανθασμένος σχεδιασμός είναι το όλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , dimikon70 said:

Πίσω αριστερή πόρτα.Επισκευάζεται σήμερα  

20210419_184618.jpg

20210419_184612.jpg

20210419_182923.jpg

20210419_182928.jpg

20210419_182923.jpg

 

το αμάξι ειναι ανοιγμένο και ξαναδουλεμένο εκεί να υποθέσω? Βασικά είχε φάει χοντρό "ζκγτάου" από πίσω/πλάγια? Ρωτάω γιατί βλέπω ότι το μέταλλο πάνω από το μαρσπίε, προς το θόλο πίσω έχει λακούβιασμα αλλά και σημάδια στη μπογιά

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο και είναι πρώτη φορά που ανοίγεται έχει 46.000 χλμ και είναι σε σκεπαζόμενο γκαράζ. Για να προλάβω τυχόν σχόλια είναι αγορασμένο καινούργιο από αντιπροσωπεία ειδική παραγγελιά λόγω εξτρά που είχα ζητήσεις (του κουτιού 0 χλμ). Μόνο στη μια πόρτα το έχει παρουσιάσει και τώρα μίλησα με τον μάστορα ευτυχώς προλάβαμε την διάτρηση. Το δικό μου Δευτέρα το έπλυνα και Πέμπτη που πήγα να το δουν έβγαλε ένα ποτηράκι νερό. Εννοείτε η αντιπροσωπία έκαναν τους κινέζους 170 ευρώ μου ζήτησαν. το πήγα στην γειτονιά μου με τα μισά λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , dimikon70 said:

Δεν είναι μπογιά είναι σκόνη και μπορεί να φαίνεται έτσι

Να σου κάνω μια ερώτηση,  έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο μιας και έχεις μπει στην διαδικασία αποκατάστασης.

Τώρα που θα φτιαχτεί "ΠΡΙΝ" μπουν τα λάστιχα στην θέση τους, να πέρναγες σε όλο το κομμάτι κατά μήκος εκεί αυτοκόλλητο διαφανές.

 

Να πιάσει το αυτοκόλλητο και τον μασπιε και το χείλος που έχει στο σασί που πάει και φωλιάσει το λάστιχο..

Έτσι και να νερά να μαζευτούν τα αυτά θα είναι στο αυτοκόλλητο και όχι στο σασί επάνω του 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , yositosi said:

η φούσκα της πόρτας είναι. 85 revision codes ανταλλακτικου έχουν βγάλει αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

 

είναι πολύ "ρηχό" εκεί. Το λάστιχο σε άλλα αυτοκίνητα κάθεται "πιο ψηλά" ως προς το μαρσπιε αφήνοντας αέρα από κάτω. Λανθασμένος σχεδιασμός είναι το όλο θέμα.

 

Δεν ξέρω αν βοηθάει αυτό κάπως? 

 

Οδηγία από την VW Γερμανίας είναι τώρα?

https://www.motor-talk.de/bilder/passat-cc-wasser-an-tuerdichtungen-hinten-g58112064/anleitung-2-i206126962.html

 

https://www.motor-talk.de/bilder/passat-cc-wasser-an-tuerdichtungen-hinten-g58112064/anleitung-3-i206126963.html

 

https://www.motor-talk.de/bilder/passat-cc-wasser-an-tuerdichtungen-hinten-g58112064/anleitung-1-i206126964.html

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Να σου κάνω μια ερώτηση,  έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο μιας και έχεις μπει στην διαδικασία αποκατάστασης.

Τώρα που θα φτιαχτεί "ΠΡΙΝ" μπουν τα λάστιχα στην θέση τους, να πέρναγες σε όλο το κομμάτι κατά μήκος εκεί αυτοκόλλητο διαφανές.

 

Να πιάσει το αυτοκόλλητο και τον μασπιε και το χείλος που έχει στο σασί που πάει και φωλιάσει το λάστιχο..

Έτσι και να νερά να μαζευτούν τα νερά αυτά θα είναι στο αυτοκόλλητο.

αν όμως από κάπου γλύψει, τοτε 10000% εγκλωβίστηκε και έκανε ζημιά!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

ναι είναι αντίστοιχη πρόταση με αυτή που είχαν κάνει και για το Scirocco αν θυμαμαι καλά (ή το EOS δεν παίρνω όρκο, κάπου το έχω από VW of Americas στα Αγγλικά). Ημίμετρο και φυσικά κουβέντα και για τις μπροστά πόρτες όπου και εκεί υπάρχει θέμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , dimikon70 said:

Δεν είναι μπογιά είναι σκόνη και μπορεί να φαίνεται έτσι

εγώ για αυτό το σημείο έκανα αναφορά, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα ;) 

 

image.png.cde1d6b4b3d274d8deff46c08be3f5eb.png

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι ενα κομματακι που κουμπωνει το πλαστικο κι εμενα μου εχει κανει εντυπωση αλλα ειναι απο πανω σαν με κατι να το εχει χτυπησει απο πανω ομως

Edited by dimikon70
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , dimikon70 said:

ναι ειναι ενα κομματακι που κουμπωνει το πλαστικο κι εμενα μου εχει κανει εντυπωση αλλα ειναι απο πανω σαν με κατι να το εχει χτυπησει απο πανω ομως

μα για αυτο΄σου είπα και εγώ. Για τσαλάκωμα/στράβωμα φαίνεται το σημείο που σου κέντραρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.