Jump to content
Guest Polakias TDI

Πιθανό στράβωμα δίσκων - 30.000 χλμ.

Recommended Posts

Guest Polakias TDI

Στα γρήγορα για να μη σας ταλαιπωρώ:

Polo 1.4 TDI 2015, δίσκοι μπροστά - ταμπούρα πίσω.

Τον τελευταίο μήνα, κατά το φρενάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες (από 30-40 χλμ./ώρα μέχρι ακινησία), νιώθω όταν πατάω το πεντάλ του φρένου μια "διακοπτόμενη" λειτουργία, δεν ξερω πως να το περιγράψω.

Πατώντας το πεντάλ του φρένου, νιώθω μια παλινδρομική κίνηση, σαν μία να πιάνει & μία να μην πιάνει το τακάκι & σαν αυτή η κίνηση να μεταδίδεται στο πόδι μου.

Το μόνο που σκέφτομαι είναι πιθανό στράβωμα των μπροστινών δίσκων (πίσω έχω ταμπούρα). Στο πρόσφατο σέρβις που έγινε έλεγχος στα τακάκια, μου είπαν πως ακόμα έχουν πολύ "ψωμί".

Καμιά ιδέα; Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο στο facelift μοντέλο;

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Το πλενεις ζεστο;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , nikdev said:

Το πλενεις ζεστο;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν σε 10 λεπτά, που είναι ο χρόνος για να πάω στο πλυντηριο, προλαβαίνουν να ζεσταθούν οι δίσκοι, τότε ναι. Παντως μετά απο ταξίδι ή γενικα πολύωρη οδήγηση, οχι, δεν το κάνω.

Ότι ρίχνω με τη μάνικα μεσα στις ζάντες για να φύγει η μαυρίλα, ναι, το κάνω. Αλλα υπό τις συνθήκες που είπα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

https://mybroadband.co.za/forum/threads/polo-hatch-2011-brake-shudder-multiple-disc-replacements.500178/page-2

 

https://www.whatcar.com/volkswagen/polo/hatchback/used-review/n722/advice

 

Επανέρχομαι. Μετά από αλλαγή δίσκων, το πρόβλημα είχε λυθεί. Πλέον στα 50.000 χλμ., έχω ξανά το ίδιο πρόβλημα με δίσκους που είχα αλλάξει μέσω αντιπροσωπείας (άρα τους ίδιους).

Για αυτούς που θα βιαστούν να πω πως πατάω φρένο έντονα κλπ, να τους πω πως στα 50.000+, τα τακάκια είναι στη μέση της ζωής τους. Γενικά προσέχω πως οδηγώ και ξέρω τι διαφορά μεταξύ κρύου και ζεστού.

Η αντιπροσωπεία είχε αρνηθεί πως υπάρχει εργοστασιακό πρόβλημα, αν και γενικά είδα κάποια θέματα μέσω search στο google όσον αφορά σε Polo & δίσκους.

 

Μπορείτε να μου πείτε αν & στα πόσα χιλιομετρα αλλάξατε δίσκους εσείς;

Σημειωτεον πως πίσω έχω ταμπούρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το φορτίο που παίρνει ο μπροστινός άξονας.

 

 

 

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Στραβά μουαγιέ μου μυρίζει, βέβαια ένας ίσιος δίσκος πάνω σε στραβό μουαγιέ στραβώνει πολύ νωρίτερα αλλά ίσως λόγω της ήπιας χρήσης που κάνεις... πάντως δίχως κάποια άλλη αιτία αυτό μου κάνει. Και αν είναι όντως αυτό μην είσαι σίγουρος ότι οι αντιπροσωπείες το ελέγχουν. Μία πολύ γνωστή π.χ. δεν έχει καν το εργαλείο, το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί τους είχα ζητήσει έλεγχο παλιότερα. Δεν μπορώ να πάρω όρκο για όλους τους αντιπροσώπους και δεν μ'αρέσουν οι γενικεύσεις, αλλά στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα καλό φρενά και συγκεκριμένα στον κατά τη γνώμη μου καλύτερο φρενά της Αθήνας στην Αγία Παρασκευή. Δεν θα σου πω το όνομά του για να μην κάνω διαφήμιση, βρες το εσύ απλά γράφοντας "φρένα" στο google και κάνοντας απλή αναζήτηση. Το πρώτο αποτέλεσμα σε ενδιαφέρει.

 

Παρεπιπτόντως ο ίδιος έχει και τόρνο για τους δίσκους σου, τον οποίο μην φοβάσαι γιατί ξέρω ότι πολλοί διαβάζετε διάφορα και φρικάρετε με την παραπληροφόρηση που υπάρχει. Από ένα πάχος δίσκου και άνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Προφανώς εσύ είσαι οκ. Στραβό μουαγιέ πάει για αλλαγή. Για να χρήζει αλλαγής πρέπει να υπερβαίνει το ανώτατο προτεινόμενο όριο στραβώματος το οποίο θα στο πει ο ίδιος γιατί δεν το θυμάμαι, κάπου 0.04 νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Polakias TDI said:

https://mybroadband.co.za/forum/threads/polo-hatch-2011-brake-shudder-multiple-disc-replacements.500178/page-2

 

https://www.whatcar.com/volkswagen/polo/hatchback/used-review/n722/advice

 

Επανέρχομαι. Μετά από αλλαγή δίσκων, το πρόβλημα είχε λυθεί. Πλέον στα 50.000 χλμ., έχω ξανά το ίδιο πρόβλημα με δίσκους που είχα αλλάξει μέσω αντιπροσωπείας (άρα τους ίδιους).

Για αυτούς που θα βιαστούν να πω πως πατάω φρένο έντονα κλπ, να τους πω πως στα 50.000+, τα τακάκια είναι στη μέση της ζωής τους. Γενικά προσέχω πως οδηγώ και ξέρω τι διαφορά μεταξύ κρύου και ζεστού.

Η αντιπροσωπεία είχε αρνηθεί πως υπάρχει εργοστασιακό πρόβλημα, αν και γενικά είδα κάποια θέματα μέσω search στο google όσον αφορά σε Polo & δίσκους.

 

Μπορείτε να μου πείτε αν & στα πόσα χιλιομετρα αλλάξατε δίσκους εσείς;

Σημειωτεον πως πίσω έχω ταμπούρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το φορτίο που παίρνει ο μπροστινός άξονας.

 

 

 

Αν και δεν εχω το ιδιο αμάξι με το δικό σου, εγώ στο passat αν και το αγόρασα μεταχειρισμένο με 70.000 χιλιόμετρα δεν εχω αλλαξει ούτε χρίζει καμια αλλαγη στους δίσκους. 

μόνο τα εργοστασιακά τακάκια αλλαξα. για πρώτη φορά.

 

δεν ξέρω αν σε βολεύει σαν περιοχή. μπορείς να περασεις από εδώ.

 http://frena-peristeri.gr/

 

για μια δεύτερη γνωμη? 

 

πολύ καλώς μάστορα , και γνώστης της δουλειάς :good:  

 

Y/Γ 

 

Η δισκοπλακες που άλλαξες τι μάρκα ήταν???

 

             

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
15 λεπτά πριν , DarkX said:

Στραβά μουαγιέ μου μυρίζει, βέβαια ένας ίσιος δίσκος πάνω σε στραβό μουαγιέ στραβώνει πολύ νωρίτερα αλλά ίσως λόγω της ήπιας χρήσης που κάνεις... πάντως δίχως κάποια άλλη αιτία αυτό μου κάνει. Και αν είναι όντως αυτό μην είσαι σίγουρος ότι οι αντιπροσωπείες το ελέγχουν. Μία πολύ γνωστή π.χ. δεν έχει καν το εργαλείο, το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί τους είχα ζητήσει έλεγχο παλιότερα. Δεν μπορώ να πάρω όρκο για όλους τους αντιπροσώπους και δεν μ'αρέσουν οι γενικεύσεις, αλλά στη θέση σου θα πήγαινα σε ένα καλό φρενά και συγκεκριμένα στον κατά τη γνώμη μου καλύτερο φρενά της Αθήνας στην Αγία Παρασκευή. Δεν θα σου πω το όνομά του για να μην κάνω διαφήμιση, βρες το εσύ απλά γράφοντας "φρένα" στο google και κάνοντας απλή αναζήτηση. Το πρώτο αποτέλεσμα σε ενδιαφέρει.

 

Παρεπιπτόντως ο ίδιος έχει και τόρνο για τους δίσκους σου, τον οποίο μην φοβάσαι γιατί ξέρω ότι πολλοί διαβάζετε διάφορα και φρικάρετε με την παραπληροφόρηση που υπάρχει. Από ένα πάχος δίσκου και άνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Προφανώς εσύ είσαι οκ. Στραβό μουαγιέ πάει για αλλαγή. Για να χρήζει αλλαγής πρέπει να υπερβαίνει το ανώτατο προτεινόμενο όριο στραβώματος το οποίο θα στο πει ο ίδιος γιατί δεν το θυμάμαι, κάπου 0.04 νομίζω.

Ευχαριστώ @DarkX η αλήθεια είναι πως δεν έχω ασχοληθεί με ανατομία των δίσκων :lol:

Όσο ζω μαθαίνω & αν αυτό βοηθήσει να μη με δουλεύουν & να πληρώνω ενδεχομένως χωρίς να χρειάζεται,θα είναι καλό. Η αίσθηση που έχω πάντως στο φρενάρισμα πάλι είναι άθλια. Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 λεπτά πριν , OMINUS said:

Αν και δεν εχω το ιδιο αμάξι με το δικό σου, εγώ στο passat αν και το αγόρασα μεταχειρισμένο με 70.000 χιλιόμετρα δεν εχω αλλαξει ούτε χρίζει καμια αλλαγη στους δίσκους. 

μόνο τα εργοστασιακά τακάκια αλλαξα. για πρώτη φορά.

 

δεν ξέρω αν σε βολεύει σαν περιοχή. μπορείς να περασεις από εδώ.

 http://frena-peristeri.gr/

 

για μια δεύτερη γνωμη? 

 

πολύ καλώς μάστορα , και γνώστης της δουλειάς :good:  

 

             

Θα περάσω γιατί με βολεύει & αυτή η περιοχή λόγω δουλειας, ευχαριστώ @OMINUS :good:

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Θα περάσω γιατί με βολεύει & αυτή η περιοχή λόγω δουλειας, ευχαριστώ @OMINUS :good:

 

ειναι πολύ κάλως μάστορας (δεν το λέω με την έννοια να κάνω διαφήμιση) και εξηγημένος από την αρχή σε ότι σου πει. τον είχα επισκεφτεί πριν από μερικά χρόνια και μου άφησε πολύ καλή εντύπωση.

και σε φίλους που είχαν διάφορα θέματα, μου είπαν καλά λόγια.

 

γιατι η αντιπρωσοπιες δεν ξέρουν από τέτοιες δουλειες , ούτε από πλήρως αλλαγη υγρών φρένων. 

 

καλό ειναι σε τετοια ζητήματα μόνο σε τετοια συνεργία που κάνουν τέτοιες δουλειές     

          

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω εγω την εμπειρια μου, ειχα το ιδιο προβλημα που λες εσυ, στο φρεναρισμα το αμαξι πηγαινε ασε πατα, οποτε αλλαξα δισκους τακακια μιας και ηταν και η ωρα τους, καθαρισμα τα μουαγιε και φορεμα τα καινουρια, μετα απο μερικα km το ιδιο προβλημα, υπεθεσα σταβα μουαγιε, πηρα εργαλειο να τα μετρησω και ηταν ισια, παω τους δισκους σε τορνο και οι δισκοι ηταν ισιοι, αλλα αυτο που μου ειπε ο τορνας, αλλα και διαπιστωσα  και εγω μπροστα του, οι δισκοι ειχαν παθει θερμικο σοκ, με αποτελεσμα σε καποια σημεια να ειναι ποιο σκληροι και αλλου ποιο μαλακοι, αυτο φενοταν και στο μαχαιρι του τορνου καθως καθαριζε τον δισκο και εκοβε παντου το ιδιο, αλλα στο κοψιμο και στην περιστροφη αλλαζε ο θορυβος οταν εκοβε σε διαφορετικο σημειο. Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος. Τι μου ειπε ο τορνας πριν μου περασει μαχαιρι??? οτι τζαμπα θα τους καθαρισουμε, γιατι αυτη η ζημια ειναι επαφηνιακη αλλα δεν ξερει ποσο να καθαρισει για να φυγει, και θα ξαναγινει το ιδιο, οποτε τους περασα ενα μαχαιρι να καθαρισουν, αλλαξα τακακια και μετα απο καποια Km παλι εμφανηστηκε το φενομενο, το αφησα ετσι γιατι λυπουμουν να πεταξω καινουριους δισκους, και μετα απο καποια Km 15-20000km, αφου φαγωθηκε ο δισκος εξαφανηστηκε και το φενομενο...

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
21 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

ειναι πολύ κάλως μάστορας (δεν το λέω με την έννοια να κάνω διαφήμιση) και εξηγημένος από την αρχή σε ότι σου πει. τον είχα επισκεφτεί πριν από μερικά χρόνια και μου άφησε πολύ καλή εντύπωση.

και σε φίλους που είχαν διάφορα θέματα, μου είπαν καλά λόγια.

 

γιατι η αντιπρωσοπιες δεν ξέρουν από τέτοιες δουλειες , ούτε από πλήρως αλλαγη υγρών φρένων. 

 

καλό ειναι σε τετοια ζητήματα μόνο σε τετοια συνεργία που κάνουν τέτοιες δουλειές     

          

Θα πάω και στους δυο που είπατε εδώ, γιατί να με ξανακοροϊδέψει η αντιπροσωπεία δεν το θέλει ούτε ο θεός.

Σχετικα με τη μάρκα των δίσκων; Νομίζω ΕΤΑ; ΑΤΕ; Κάτι τέτοιο, αν και δε θυμάμαι καλά.

Παντως αν πράγματι υπάρχει θέμα & δεν κάνουν κάτι στη VW, είναι για ακόμη μια φορά τραγικοί. Αν και μπορεί όντως να είναι θέμα μουαγιέ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
2 λεπτά πριν , dasauto said:

Να σου πω εγω την εμπειρια μου, ειχα το ιδιο προβλημα που λες εσυ, στο φρεναρισμα το αμαξι πηγαινε ασε πατα, οποτε αλλαξα δισκους τακακια μιας και ηταν και η ωρα τους, καθαρισμα τα μουαγιε και φορεμα τα καινουρια, μετα απο μερικα km το ιδιο προβλημα, υπεθεσα σταβα μουαγιε, πηρα εργαλειο να τα μετρησω και ηταν ισια, παω τους δισκους σε τορνο και οι δισκοι ηταν ισιοι, αλλα αυτο που μου ειπε ο τορνας, αλλα και διαπιστωσα  και εγω, οι δισκοι ειχαν παθει θερμικο σοκ, με αποτελεσμα σε καποια σημεια να ειναι ποιο σκληροι και αλλου ποιο μαλακοι, αυτο φενοταν και στο μαχαιρι του τορνου καθως καθαριζε τον δισκο και εκοβε παντου το ιδιο, αλλα στο κοψιμο και στην περιστροφη αλλαζε ο θορυβος οταν εκοβε σε διαφορετικο σημειο. Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος. Τι μου ειπε ο τορνας πριν μου περασει μαχαιρι??? οτι τζαμπα θα τους καθαρισουμε, γιατι αυτη η ζημια ειναι επαφηνιακη αλλα δεν ξερει ποσο να καθαρισει για να φυγει, και θα ξαναγινει το ιδιο, οποτε τους περασα ενα μαχαιρι να καθαρισουν, αλλαξα τακακια και μετα απο καποια Km παλι εμφανηστηκε το φενομενο, το αφησα ετσι γιατι λυπουμουν να πεταξω καινουριους δισκους, και μετα απο καποια Km 15-20000km, αφου φαγωθηκε ο δισκος εξαφανηστηκε και το φενομενο...

Κατάλαβα ακριβώς τι είπες και σε ευχαριστώ επίσης. Άρα εσυ προτείνεις να αφήσω αυτούς που έχω, να ανεχτώ το θέμα για κάποια χιλιόμετρα ακόμα & να αλλάξω μόνο τακάκια αν χρειάζεται;

Η αλήθεια είναι πως είναι πολύ εκνευριστικό σαν αίσθηση. Επικίνδυνο μάλλον όχι, άντε να χάνω μερικά λίγα μετράκια σε φρενάρισμα πανικού. Πάντως η αίσθηση όταν φρεναρω από πχ 100χλμ/ώρα για να μπω σε έξοδο από Εθνική οδό είναι τραγική ως άθλια...

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Θα πάω και στους δυο που είπατε εδώ, γιατί να με ξανακοροϊδέψει η αντιπροσωπεία δεν το θέλει ούτε ο θεός.

Σχετικα με τη μάρκα των δίσκων; Νομίζω ΕΤΑ; ΑΤΕ; Κάτι τέτοιο, αν και δε θυμάμαι καλά.

Παντως αν πράγματι υπάρχει θέμα & δεν κάνουν κάτι στη VW, είναι για ακόμη μια φορά τραγικοί. Αν και μπορεί όντως να είναι θέμα μουαγιέ.

τα ΑΤΕ καλά θεωρουνται ,και ειναι και μάρκα πρώτης τοποθέτησης, πολύ περίεργο?????:huh:    

έχε και στο πίσω μέρος, ισως και αλλαγη σε κάποια άλλη μάρκα ? 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 ώρα πριν , OMINUS said:

τα ΑΤΕ καλά θεωρουνται ,και ειναι και μάρκα πρώτης τοποθέτησης, πολύ περίεργο?????:huh:    

Ναι ρε συ, για αυτό και ξαναεγραψα εδώ... πολύ παράξενο. Είδες τα links που ανέβασα; Πόσο τυχαίο είναι το ότι αναφέρεται & σε άλλες χώρες το θέμα;

Σίγουρα το σκέφτομαι για άλλη μάρκα πλέον, 2 φορές το ίδιο φαινόμενο πάει να είναι τυχαίο. Και ρε γαμώτο, δε φταίω εγώ όσο εγωιστικό & αν ακούγεται, ξέρω πως οδηγώ & πως πατάω φρένο...

Εδώ στη χώρα μας απορώ που το αναφέρουν μόνο εγώ & ο @dasauto.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Κάτι που δεν ανέφερα, και ζητώ συγγνώμη.

 

Τα vw εδώ και κάποια χρόνια έχουν συνεργεία με την TRW. 

 

μπορεί να μην είναι ίσως ATE???

 

Αλλά και πάλι καλή μάρκα θεωρείτε η TRW???

 

Πολύ περίεργο...??? 

 

Δες τι θα σου πει ένας που ασχολείτε με φρένα?

Link to comment
Share on other sites

Φοράω δίσκους TRW σε δύο αυτοκίνητα από 256 έως 345 διάμετρο και είναι άριστοι.

Πριν έβαζα ΑΤΕ, δεν είδα καμιά διαφορά και λόγω ότι κοιτάω τη λεπτομέρεια τους είχα ζυγίσει και έχουν ακριβώς ίδιο βάρος με τους ΑΤΕ.

 

 

 

@Polakias TDI

Θα πρέπει να τσεκάρεις τη ροπή σύσφιξης των μπουλονιών σου, είναι αιτία που στραβώνουν οι δίσκοι και τα μουαγιέ στα αυτοκίνητα.

 

Είναι συχνό λάθος σε βουλκανιζατέρ ή ερασιτέχνες.

 

ΥΓ. Συμπληρωματικά κι αν θες να είσαι λεπτομερής, αν κάνεις συχνές αλλαγές ελαστικών ή ζαντών ή ζυγοσταθμίσεις, καλό είναι αν αλλάζεις και μπουλόνια πχ στα 5 χρόνια είχα αλλάξει και τα 20 και με αφορμή το θέμα σου θυμήθηκα ότι είναι καιρός να τα ξαναλλάξω. Υπάρχει μικρή παραμόρφωση στα μπουλόνια λόγω εφελκυσμού κλπ και αν υποκειται και σε βιασμούς από "μαστόρια".

Edited by nikdev
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
1 hour ago , nikdev said:

...

 

@Polakias TDI

Θα πρέπει να τσεκάρεις τη ροπή σύσφιξης των μπουλονιών σου, είναι αιτία που στραβώνουν οι δίσκοι και τα μουαγιέ στα αυτοκίνητα.

 

Είναι συχνό λάθος σε βουλκανιζατέρ ή ερασιτέχνες.

 

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Σκεφτομαι πολλά με το παραπάνω που είπες & προσπαθώ να τα ταιριάξω χρονικά με το πότε κάθε φορά εμφανίστηκε το πρόβλημα, από την ανάκληση που είχα κάνει, το μπρος πίσω στα πρώτα λάστιχα, την αλλαγή δίσκων, την αλλαγή ελαστικών. Η αλήθεια μου είναι πως δεν ήξερα αυτό που αναφέρεις για τη ροπή σύσφιξης, πάντως στον λαστιχά μου 20 χρόνια τώρα δεν είχα κανένα θέμα, ούτε με λάστιχά του, ούτε με δίσκους. Θα το δω, ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Φοράω δίσκους TRW σε δύο αυτοκίνητα από 256 έως 345 διάμετρο και είναι άριστοι.

Πριν έβαζα ΑΤΕ, δεν είδα καμιά διαφορά και λόγω ότι κοιτάω τη λεπτομέρεια τους είχα ζυγίσει και έχουν ακριβώς ίδιο βάρος με τους ΑΤΕ.

 

 

 

@Polakias TDI

Θα πρέπει να τσεκάρεις τη ροπή σύσφιξης των μπουλονιών σου, είναι αιτία που στραβώνουν οι δίσκοι και τα μουαγιέ στα αυτοκίνητα.

 

Είναι συχνό λάθος σε βουλκανιζατέρ ή ερασιτέχνες.

 

 

 

46 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Σκεφτομαι πολλά με το παραπάνω που είπες & προσπαθώ να τα ταιριάξω χρονικά με το πότε κάθε φορά εμφανίστηκε το πρόβλημα, από την ανάκληση που είχα κάνει, το μπρος πίσω στα πρώτα λάστιχα, την αλλαγή δίσκων, την αλλαγή ελαστικών. Η αλήθεια μου είναι πως δεν ήξερα αυτό που αναφέρεις για τη ροπή σύσφιξης, πάντως στον λαστιχά μου 20 χρόνια τώρα δεν είχα κανένα θέμα, ούτε με λάστιχά του, ούτε με δίσκους. Θα το δω, ευχαριστώ.

 

Είναι πολύ σωστό αυτό που ανέφερα ό φίλος nikdev ποιό πάνω.

 

Κανονικά τα μπουλόνια του αμαξιού πρέπει να τα σφίγγουν με δυναμοκλειδο. Είναι ο ποίο σωστός και ασφαλείς τρόπος για μην έχεις στο μέλλον πρόβλημα με τα μπουλόνια.

 

Κανονικά ανάλογα με το αμάξι σας στο βιβλίο του αμαξιού σας θα πρέπει να γράφει πόσο θέλουν σφίξιμο τα μπουλόνια. (Nm -ροπή ) 

 

Αλλά δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα πολύ δύσκολα να βρεις αντιπροσωπεία και Βουλκανιζατέρ που να σφίγγει με δυναμοκλειδο.

 

1503221101_.png.acfae6d88571f0e5d3d9143d518d13ee.png

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Εμενα το προβλημα μου δεν ηταν σε Polo, τα μπολονια ηταν καινουρια 6000km πριν αλλαχτουν οι δισκοι, trw ειχα βαλει, και παντα τα σφιγγω με δυναμοκλειδο εκει που πρεπει, ακομα και φευγοντας απο τον λαστιχα, παω σπιτι τα ξεσφιγγω και τα ξανασφιγγω εκει που πρεπει, οποτε παλι με την εμπειρια μου το προβλημα δεν ηταν απο εκει. 

 

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Ελαττωματική παρτίδα σε δισκόπλακες, συχνά υπάρχει και σε ακριβότερα αυτοκίνητα,

Χαρακτηριστικά ήταν οι δίσκοι του TTRS που στράβωναν για πλάκα, εκεί να δείτε κλάμα λόγω κόστους.

 

Αυτοί τουλάχιστο είναι μικροί και το κόστος της πλάκας.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
3 hours ago , nikdev said:

Ελαττωματική παρτίδα σε δισκόπλακες, συχνά υπάρχει και σε ακριβότερα αυτοκίνητα,

Χαρακτηριστικά ήταν οι δίσκοι του TTRS που στράβωναν για πλάκα, εκεί να δείτε κλάμα λόγω κόστους.

 

Αυτοί τουλάχιστο είναι μικροί και το κόστος της πλάκας.

Οκ, είναι & το κόστος λόγω των δύσκολων καιρών, αλλά είναι & το «γαμώτο» & η κοροϊδία της VW ρε συ @nikdev, αυτό είναι που με εξαγριώνει...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και το εξής:

Στην αλλαγή σετ τακάκια όταν σφίγγεις τη δαγκάνα θέλει πολύ προσοχή γιατί κλωτσανε οι βίδες με συνέπεια να μην είναι σωστά σφιγμένη η δαγκανα και να δημιουργεί τρέμουλο..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.