Λιακ Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 (edited) Καλησπέρα σας. Θα ήθελα μια βοήθεια. Πριν τρία χρόνια έπεσα σε μια απο τις ελάχιστες λακούβες και τομές των καταπληκτικών οδοστρωμάτων της χώρας μας,απότομα και η πρώτη ένδειξη ζημίας που είχα ήταν στα ελαστικά(έβγαλε καρούμπαλο).Έπειτα τώρα παρατηρήσαμε στο πλυντήριο ότι τρέχει λάδι στην πίσω αριστερή μπουκάλα.Έχω το tiguan 1.4 r-line,με ρυθμζόμενη ανάρτηση(comfort,normal,sport) η οποία ονομάζεται χωρίς να είμαι σίγουρος dcc όπως διαβασα και εδω μέσα. Παρακαλώ ανν θα θέλατε να μου πείτε, εφόσον γνωρίζετε, πόσο κοστίζει η αλλαγή. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Edited March 14, 2017 by Λιακ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Καλησπέρα, για το golf λίγο που το είχα χα ψάξει οι τιμή η ηταν αρκετά ψηλά.. χωρίς να θέλω να σε... τρομάξω το σετ αν θυμάμαι καλά ήταν κοντά στα 600 ευρώ.. οπότε σύνολο στα 1.200.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 (edited) διαρροη λαδιού δεν είναι ποτε καλό σημαδι για ενα αμορτισερ (αν είναι όντως απο κει και όχι απο πουθενα αλλου που με τον αέρα παει και εκεί). εντοπίζεις τον dealer της αναρτησης που έχεις και τον ρωτας αν παίρνει επισκευή (οι περισσότερες παίρνουνε). Αν σου πει οχι προσπαθεις να εντοπίσεις ποιανου κατασκευαστή αμορτισερ χρησιμοποιούνται και αναλόγως κινείσαι (πχ οι KW έχουν KONI). Oι περισσότερες ρυθμιζόμενες έχουν καποιο επώνυμο αμορτισερ μεσα (bilstein-koni), τα οποία δεχονται service (αλλαγη τσιμούχων, κλπ) Τελος κατα τη γνωμη μου θα πρέπει να αποφευγονται οι πανακριβες αναρτήσεις με τους δρόμους που έχουμε, η αν επιλέγονται τελικά πανάκριβες ρυθμισόμενες αναρτήσεις, να έχουν οικονομικό service. Edited March 19, 2017 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 +1Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 20 hours ago , turbomaniac said: διαρροη λαδιού δεν είναι ποτε καλό σημαδι για ενα αμορτισερ (αν είναι όντως απο κει και όχι απο πουθενα αλλου που με τον αέρα παει και εκεί). εντοπίζεις τον dealer της αναρτησης που έχεις και τον ρωτας αν παίρνει επισκευή (οι περισσότερες παίρνουνε). Αν σου πει οχι προσπαθεις να εντοπίσεις ποιανου κατασκευαστή αμορτισερ χρησιμοποιούνται και αναλόγως κινείσαι (πχ οι KW έχουν KONI). Oι περισσότερες ρυθμιζόμενες έχουν καποιο επώνυμο αμορτισερ μεσα (bilstein-koni), τα οποία δεχονται service (αλλαγη τσιμούχων, κλπ) Τελος κατα τη γνωμη μου θα πρέπει να αποφευγονται οι πανακριβες αναρτήσεις με τους δρόμους που έχουμε, η αν επιλέγονται τελικά πανάκριβες ρυθμισόμενες αναρτήσεις, να έχουν οικονομικό service. Το Golf 7 με DCC απο οσο ξερω φοραει απο το εργοστασιο Monroe. Η πιο φτηνη λυση ειναι να μπει απλη αναρτιση αλλα θα αν καποιος εχει καλομαθει με το DCC ειναι ενα θεμα. .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Λιακ Posted March 24, 2017 Author Report Share Posted March 24, 2017 (edited) Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το έψαξα το θέμα.Οι αναρτήσεις μου είναι όντως Monroe και έχουν κοντά 400 Ε η μία συνεπως αλλάζω σετ και πάω στα 800 E.Για την ώρα δέν θα κάνω τίποτα καθώς μου είπαν ότι αν και όταν προχωρήσει το πρόβλημα θα μου βγάλει ένδειξη.Στην λύση για aftermarket δεν θα πάω καθώς βγάζεις με πατέντα εκτός το ηλεκ/κο σύστημα κάτι που δεν μου αρέσει.Όταν έρθει εκείνη η στιγμή θα ψαχτώ μήπως επιδιορθώνεται (πράγμα λίγο δύσκολο αλλα αξιζει η προπάθεια) ειδάλλως κάνω την καρδιά μου πέτρα και τα αλλάζω.. Edited March 24, 2017 by Λιακ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...