Jump to content
Λιακ

ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Θα ήθελα μια βοήθεια.

Πριν τρία χρόνια έπεσα σε μια απο τις ελάχιστες λακούβες και τομές των καταπληκτικών οδοστρωμάτων της χώρας μας,απότομα και η πρώτη ένδειξη ζημίας που είχα ήταν στα ελαστικά(έβγαλε καρούμπαλο).Έπειτα τώρα παρατηρήσαμε στο πλυντήριο ότι τρέχει λάδι στην πίσω αριστερή μπουκάλα.Έχω το tiguan 1.4 r-line,με ρυθμζόμενη ανάρτηση(comfort,normal,sport) η οποία ονομάζεται χωρίς να είμαι σίγουρος dcc όπως διαβασα και εδω μέσα.

Παρακαλώ ανν θα θέλατε να μου πείτε, εφόσον γνωρίζετε, πόσο κοστίζει η αλλαγή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Edited by Λιακ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

για το golf λίγο που το είχα χα ψάξει οι τιμή η ηταν αρκετά ψηλά.. χωρίς να θέλω να σε...  τρομάξω το σετ αν θυμάμαι καλά ήταν κοντά στα 600 ευρώ.. οπότε σύνολο στα 1.200..

Link to comment
Share on other sites

διαρροη λαδιού δεν είναι ποτε καλό σημαδι για ενα αμορτισερ (αν είναι όντως απο κει και όχι απο πουθενα αλλου που με τον αέρα παει και εκεί).

εντοπίζεις τον dealer της αναρτησης που έχεις και τον ρωτας αν παίρνει επισκευή (οι περισσότερες παίρνουνε). Αν σου πει οχι προσπαθεις να εντοπίσεις ποιανου  κατασκευαστή αμορτισερ χρησιμοποιούνται και αναλόγως κινείσαι (πχ οι KW έχουν KONI). Oι περισσότερες ρυθμιζόμενες έχουν καποιο επώνυμο αμορτισερ μεσα (bilstein-koni), τα οποία δεχονται service (αλλαγη τσιμούχων, κλπ)

 

Τελος κατα τη γνωμη μου θα πρέπει να αποφευγονται οι πανακριβες αναρτήσεις με τους δρόμους που έχουμε, η αν επιλέγονται τελικά πανάκριβες ρυθμισόμενες αναρτήσεις, να έχουν οικονομικό service.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

+1


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , turbomaniac said:

διαρροη λαδιού δεν είναι ποτε καλό σημαδι για ενα αμορτισερ (αν είναι όντως απο κει και όχι απο πουθενα αλλου που με τον αέρα παει και εκεί).

εντοπίζεις τον dealer της αναρτησης που έχεις και τον ρωτας αν παίρνει επισκευή (οι περισσότερες παίρνουνε). Αν σου πει οχι προσπαθεις να εντοπίσεις ποιανου  κατασκευαστή αμορτισερ χρησιμοποιούνται και αναλόγως κινείσαι (πχ οι KW έχουν KONI). Oι περισσότερες ρυθμιζόμενες έχουν καποιο επώνυμο αμορτισερ μεσα (bilstein-koni), τα οποία δεχονται service (αλλαγη τσιμούχων, κλπ)

 

Τελος κατα τη γνωμη μου θα πρέπει να αποφευγονται οι πανακριβες αναρτήσεις με τους δρόμους που έχουμε, η αν επιλέγονται τελικά πανάκριβες ρυθμισόμενες αναρτήσεις, να έχουν οικονομικό service.

Το Golf 7 με DCC απο οσο ξερω φοραει απο το εργοστασιο Monroe.  Η πιο φτηνη λυση ειναι να μπει απλη αναρτιση αλλα θα αν καποιος εχει καλομαθει με το DCC ειναι ενα θεμα. ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Το έψαξα το θέμα.Οι αναρτήσεις μου είναι όντως Monroe και έχουν κοντά 400 Ε η μία συνεπως αλλάζω σετ και πάω στα 800 E.Για την ώρα δέν θα κάνω τίποτα καθώς μου είπαν ότι αν και όταν προχωρήσει το πρόβλημα θα μου βγάλει ένδειξη.Στην λύση για aftermarket δεν θα πάω καθώς βγάζεις με πατέντα εκτός το ηλεκ/κο σύστημα κάτι που δεν μου αρέσει.Όταν έρθει εκείνη η στιγμή θα ψαχτώ μήπως επιδιορθώνεται (πράγμα λίγο δύσκολο αλλα αξιζει η προπάθεια) ειδάλλως κάνω την καρδιά μου πέτρα και τα αλλάζω..

 

Edited by Λιακ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.