Jump to content
O Palios

Torque App

Recommended Posts

 Screenshot απο το σημερινο μου ταξιδι.

99 km/h σταθερη ταχυτητα (μεγιστη τα 107 ,παντα τυπικος με τα ορια εντος εθνικης )

Μεση ταχυτητα με στασεις (συμπεριλαμβανεται το ρελαντι) τα 63,2 km/h με μεγιστη τα 70 km/h .

63,9 km/h εως την στιγμη που τραβηξα την φωτο .

2,2 l/h στα 99 km/h (χωρις αντιτριβικα και με 40αρι λαδι ) .Μεγιστο 12,7 αλλα σε τερμα γκαζι για προσπεραση .

5,5 l/100 km μικτη καταναλωση εντος/εκτος πολης και οσο ειμουν σε ρελαντι φυσικα .

3,5 l καυσιμου χρησιμοποιηθηκαν .

Μεγιστα καυσαερια τα 219 σχεδον αλλα σε τερμα γκαζι για προσπεραση ,σε σταθερη ταχυτητα ειδα εως και 58 ,

αρα η ενημερωση για τα καυσαερια οντως εκανε το αμαξι "καθαροτερο".

Τελος,μεγιστη θερμοκρασια εντος πολης 98 βαθμοι ,στο ταξιδι ποτε πανω απο 95 .

torque-2017-03-18_12-14-43.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικά πολύ χρήσιμο για μένα το torque. κάποια στιγμή θέλω να το χρησιμοποιήσω και σε βαθος με τα Log files. 

Link to comment
Share on other sites

torque-2017-03-21_15-39-38.thumb.jpg.4a2ed60135ff682cff3fc4efae633b9f.jpg

 Σταματωντας σε παρκινγκ της εθνικης , μηδενισα το οδομετρο αλλα αυτην την φορα εβαλα αντι για μεση καταναλωση ( long term ) την μεση καταναλωση μονο του trip του συγκεκριμενου ταξιδιου που θα εκανα .  Αποτελεσματα πανω κατω τα ιδια αλλα αυτη την φορα βλεπω καλυτερα την πραγματικη μεση καταναλωση. Το προηγουμενο οργανο μετρουσε και παλαιωτερες μετακινησεις εντος πολης η οταν πηγαινα καμια γυρα μεχρι το περιπτερο, γιαυτο εδειχνε 5.5 l/100 km . Τα πραγματικα ειναι εως και 4,2 l/100 km με μεση ταχυτητα 71.7 και μεγιστη ταχυτητα που επιασα τα 100 km/h . Αξιοσημειωτη η ακριβεια μετρησης , σε 33,1 km  καταναλωθηκαν 1,5+ l ,αρα 4,5+ l/100 km ,οτι δηλαδη δειχνει και ως μεσο ορο , το 4,6 l/100 km .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  Συνεχιζοντας τα "πειραματα" με τα οργανα που μας προσφερει το Torque , εβαλα αυτη την φορα δυο νεα. Το ενα ειναι το Erg  Command  και το αλλο το AFR . Μολις εκανε αναγεννηση το οχημα κατευθειαν το Erg  Command εδειξε 0% , πραγμα φυσιολογικο , οταν κανει αναγεννηση η βαλβιδα κλεινει και τωρα πλεον δεν χρειαζεται να "στηνω" αυτι (παροτι ετσι εχω συνηθησει), για διαφορετικη λειτουργια κινητηρα ... ( εδω ο @Vassilis63 εχει σκασει στα γελια,το ξερω ... ). Το δευτερο ομως μου προκαλεσε καποια ερωτηματα γιατι δεν ειχα ασχοληθει ποτε με live AFR μετρησεις. Μετα την αναβαθμιση πιθανον οπως εχει αναφερθει για να μειωθουν τα καυσαερια επρεπε να ριξουν την θερμοκρασια κυλινδρου αρα να εμπλουτισουν το μιγμα. Απο την στοιχειομετρικη αναλογια 14,+ προς 1 εγω βλεπω σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας απο 10,5 εως 11,5 ,αρα ειναι οντως πιο πλουσιο ακομα και στο ρελαντι . Αλλα μηπως ειναι γνωστο το ποσο πρεπει να ειναι σε σταθερο γκαζι ευθειας ;Βλεπω τιμες του 5+ ενω σε πατημα 3+ . Δεν ειμαι σιγουρος αν ετσι πρεπει να ειναι η αρχισε να βουλωνει το φιλτρο η ακομα ακομα και μαπα πετρελαιο σαν ποιοτητα .Μολις ρολαρω το αμαξι με ταχυτητα ανεβαινει στο 29 ,ηταν 29,4 αλλα μαλλον ψιλοβουλωνει σιγα σιγα και το φιλτο και θα θελει καθαρισμα . Το 29 για πετρελαιο ειναι οκ αλλα τα αλλα δεν ειμαι σιγουρος .

Link to comment
Share on other sites

κάτι δεν πάει καλά με την αναλογία σου τα πετρέλαια δεν δουλεύουν με στοιχειομετρικο 14:1 αλλά πολύ πιο φτωχά σε φάση 17:1-21:1 ίσως η ένδειξη να είναι για κάποιο λόγο λάθος!!με 10:1-11.5:1 θα είχες χαιρετήσει το μοτερ εδώ και καιρό!!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, vasilisrx8 said:

κάτι δεν πάει καλά με την αναλογία σου τα πετρέλαια δεν δουλεύουν με στοιχειομετρικο 14:1 αλλά πολύ πιο φτωχά σε φάση 17:1-21:1 ίσως η ένδειξη να είναι για κάποιο λόγο λάθος!!με 10:1-11.5:1 θα είχες χαιρετήσει το μοτερ εδώ και καιρό!!

Αρα υπαρχει πιθανοτητα το οργανο να λεει λαθος? Αφου τις εντολες τις περνει απο την ECU κατευθειαν .... Τι αλλο μπορει να ειναι εκτος απο λαθος ενδειξη ; Θα προσπαθησω να βρω αλλο παρομοιο για να μετρησω αναλογιες .Καπου εχω το DashCommand σε demo , θα προσπαθησω να τω βρω και θα ξαναποσταρω...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον δεν την γλυτωσα την βραδυνη βολτα...

 Εχουμε και λεμε ,οτι λεει το Torque λεει και το DashCommand ....

εδω εχουμε το ρολαρισμα με ταχυτητα...

roll.thumb.jpg.cb4324797ce128d9bbd2192244e47b29.jpgroll2.thumb.png.5077c23992782822f8353d0291f95654.png

Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δείχνουν ότι δείχνουν!!!ίσως κάποιος με περισσότερη εμπειρία από εμένα να απάντηση απλά πληροφοριακά στο ρελαντί τα ντίζελ ειναι πολύ φτωχά!!!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, vasilisrx8 said:

τι να σου πω δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δείχνουν ότι δείχνουν!!!ίσως κάποιος με περισσότερη εμπειρία από εμένα να απάντηση απλά πληροφοριακά στο ρελαντί τα ντίζελ ειναι πολύ φτωχά!!!

 Αυτο ηξερα και εγω αλλα μεχρι..αποψε.....

Edit: Εαν ειχε προβλημα δεν θα περπαταγε και θα ξεπλενονταν στο καυσιμο αλλα μαλλον τα αντιθετα συμβαινουν. Ικανοποιητικες επιδοσεις στον δρομο και οικονομικο.

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

 Ψαχνοντας λιγο στο διαδυκτιο βλεπω οτι υπαρχουν δυο AFR , ενα commanded και ενα measured/actual . Το πρωτο ειναι το επιθυμητο αλλα δεν παει να πει οτι αυτο χρησιμοποιει η εκαστωτε μηχανη . Το δευτερο ειναι αυτο που πραγματικα χρησιμοποιει η εκαστωτε μηχανη και ειναι οι πραγματικες συνθηκες . Η στοιχειομετρικη αναλογια και για τα πετρελαια ειναι περιπου οπως και της βενζινας αλλα θεωρητικα περνουν εντολη για πιο φτωχα μιγματα . Αυτο ειναι το commanded . Το actual ομως ειναι αυτο που πραγματικα χρησιμοποιει η μηχανη και παιζουν πολλα ρολο , απο ποιοτητα καυσιμου εως και εγω δεν ξερω τι αλλο . Αυτο που βλεπω εγω δεν ειναι το commanded αλλα το actual . Πολυ πιθανον να ευθυνεται και η διορθωση που εγινε με την αναβαθμιση για τα καυσαερια αλλα οπως βλεπω ,χωρις να ειμαι σιγουρος , εαν δεν υπαρχει προβλημα λειτουργιας της μηχανης δεν ειναι υποχρεωτικο να ταιριαζει το actual με το commanded .

( Θα τσεκαρω εαν υπαρχει στα PID κατι αναλογο με τον λαμδα να δω τι τιμες εχει εκει και θα ξανα ποσταρω )

Edit : Εχει οργανο O2Sensor1 Eq . Αυτο ειναι κατα καποιο τροπο ο λαμδα . Το εβαλα και στο ρελαντι μου εδειχνε 0.8 αρα επιβεβαιωνει τα γνωστα και φυσικα τα λεγομενα του @vasilisrx8 οτι λειτουργει φτωχο . Μολις πατησα λιγο γκαζι στο ρελαντι κατεβαινε εως το 0.5 .  Μεγαλυτερο του 1.0 ειναι πλουσιο ,μικροτερο του 1.0 ειναι φτωχο . Ελα ομως που ακομα με μπερδευει το AFR measured οργανο ....

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να δεις πρωτα το μοτερ σου τι λ εχει πανω ωστε να δεις αν μετρας σωστες τιμες.
Narrowband η wideband


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nikdev said:

Πρεπει να δεις πρωτα το μοτερ σου τι λ εχει πανω ωστε να δεις αν μετρας σωστες τιμες.
Narrowband η wideband


Sent from my iPhone using Tapatalk

 Οι narrowband γνωριζουν 3 μονο πραγματα  , πλουσιο κανονικο και φτωχο,δεν μπορουν να πουν με ακριβεια τι γινεται στην μηχανη . Εφ οσω (υποθετω) μπορω να βλεπω πραγματικες σε χρονο μετρησεις ,ειναι wideband . Το παρατηρησα και απο το οτι θελει 2-3 λεπτα για να διαβασει το οργανο ,αρα πρεπει να ζεσταθει καπως το στοιχειο που εχει μεσα, κατι που τα narrowband δεν εχουν .

https://www.enginebasics.com/EFI Tuning/AF Ratio Basics.html

Link to comment
Share on other sites

Τελικη ταχυτητα και οι αναλογες μετρησεις φυσικα...

torque-2017-04-24_10-55-59.thumb.jpg.1e3b1ee8f2e98803e4d3bae43f51d7c7.jpg

27.3 λιτρα ( 456 cc/min ) ανα ωρα στα 164 ειναι 16.6 λιτρα στα 100 χλμ/ωρα σε τερμα γκαζι και τελικη...

525 CO2 κατα την διαρκεια επιταχυνσης εως στην τελικη ...

40 C στην εισαγωγη σε τελικη...

95 C στην τελικη (98 κατα την διαρκεια επιταχυνσης, απο ενα σημειο και μετα στη 5η κρυωνε...)

1700 bar πιεση στην αντλια πετρελαιου....

1.4 bar μεγιστη πιεση τουρμπινας ( εχω δει εως 1.5 αλλα οχι σημερα...)

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

 Μετα απο διαφορες μετρησεις , καταφερα να εχω οργανο που να μπορει θεωρητικα παντα να μετραει την ζωη του λαδιου .

torque-2017-04-26_11-52-46.thumb.jpg.31881c3564946747f191aad9d88d229b.jpg

Σε σχεδον 33 χιλιομετρα , εκ των οποιων το 25% ειναι καθαρα πολη και το 75% εθνικη , η ζωη του λαδιου μειωθηκε κατα 0.3% περιπου σε θεωρητικο σερβις των 10κ χλμ . Με απλα μαθηματικα 33/3=11κ , αρα με 25/75 και με το "παχυ" 40αρι λαδι ,οριακα περναει το φραγμα των 10κ χλμ η ζωη του λαδιου . Ας το σκεφτουν καλυτερα οσοι ειναι καθε μερα σε κινηση και θελουν να κανουν 15κ χλμ αλλαγες λαδιων... ( οσο ειμουν στην πολη , κατεβασε σε 3.5 χλμ , 0.1% αρα 3.500 χλμ για το 100% της ζωης του λαδιου σε 100% κινηση πολης...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά ποιο gadget πρεπει να πάρω και να βάλω στο αμάξι  για να τα βλέπω και εγώ αυτά obd 2 με  can bus??

πιο πολύ με απασχολεί η θερμοκρασία, έχω το tdi με τα 90ps 2014 μοντέλο

Edited by foris78
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.