Hawkwind78 Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Καλημερα σε ολους. Και ναι το πρωτο προβλημα εμφανιστηκε στο Passat (1.4 tsi 122 hp). Κοψιμο δυναμης σε υψηλο φορτιο και αναμα ESP στιγμιαια και μετα το check για τα καυσαερια. Λεω εδω ειμαστε για να δουμε τι κουκια πιανει το OBDELEVEN που αγορασα. Βγαζει προβκημα με τον δευτερο κυλινδρο με κενα ρευματος. Με λιγο ψαξιμο ηταν θεμα πολλαπλασιαστη. Αγοραζω απο φιλο με ανταλκακτικα μια τετραδα BERU και παμε για αλλαγη. Οντως ο πολλαπλασιαστης του 2ου κυλινδρου ειχε σπασει και ειχε παρει και λιγο καψιμο. Μολις μπηκαν και οι τεσσερις επανω απλα ηταν σαν πηρα αλλο αυτοκινητο. Νομιζω οτι πριν δουλευα με 3μισι κυλινδρους και οχι 4. Για την ιστορια η προηγουμενοι ηταν οι μαμα της VW. Το OBDELEVEN εκανε μια χαρα την δουλεια του και δεν μας επιασαν τον κ.... Φιλικα Κωνσταντινος Στάλθηκε από το SM-J120FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Καλημέρα.... Για ποιο λόγο επέλεξες beru και όχι ngk??? Το ρωτάω απλά πληροφοριακά διότι είναι πολύ κοντά σε τιμή... Είναι καλύτεροι οι beru ποιοτικά ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkwind78 Posted March 19, 2017 Author Report Share Posted March 19, 2017 Καλησπερα, η επιλογη της Beru εγινε μετα απο συμβουλη του αδερφου μου που μου προμηθευει ανταλλακτικα εδω και πολλα χρονια. Ο ιδιος εχει Tiguan 1.4 με τα 160. Το Tiguan του εκαιγε και τους bosch και τους NGK, και με τους μονους που δουλεψε σωστα ειναι οι BERU. Αρα μεταξυ BERU και NGK πηρα τους πρωτους. Για Bosch δεν υπηρχε περιπφωση γιατι εχω σταματησει σε τετοια αναλωσιμα χρονια να αγοραζω.Φιλικα Κωνσταντινος.Στάλθηκε από το SM-J120FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...