Jump to content
faniaros

Golf 7 Τρίξιμο Ανάρτησης.

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, δυστυχώς αυτή τη φορά γράφω λόγω ενός προβλήματος. 

Να διευκρινίσω πως έχω το 1.6 Bluemotion με ημιάκαμπτο πίσω και σπορ ανάρτηση.  Αυτή τη στιγμή έχω 33.000 χιλιόμετρα.

Το προβλήμά μου είναι το εξής, σε χαμηλές ταχύτητες, και σε ανομοιόμορφο έδαφος ακούω ένα "τρίξιμο" από την ανάρτηση, περίπου σαν τον ήχο που κάνουν τα φρένα όταν το αυτοκίνητο κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα, ακριβώς πριν σταματήσει, αλλά λίγο πιο μπάσο, με μικρότερη συχνότητα και με ελάχιστη ένταση (πρέπει να είναι κλειστό το ηχοσύστημα και ο ανεμιστήρας για να ακουστεί), επίσης δεν μπορώ να προσδιορίζω αν προέρχεται από μπροστά ή πίσω. Δυστυχώς δεν εμφανίζεται πάντα ο ήχος. Για παράδειγμα, σήμερα, κατεβαίνοντας κατηφορικό δρόμο, στη μέση της κατηφόρας, στρίβω σε κάθετο δρόμο δεξιά και ακούγεται! Άλλες φορές, τον ακούω όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω τη ράμπα-πεζοδρόμιο για να μπω στο γκαράζ. Μετά από αρκετή αναζήτηση βρέθηκε ένα σχετικό πρόβλημα, το οποίο όμως φαίνεται πως επηρεάζει τα πιο δυνατά μοντέλα, κυρίως GTD και GTI. Το πρόβλημα αυτό είναι στα top suspension mounts, όπως το αναφέρουν, δηλαδή στις πάνω βάσεις των αναρτήσεων, αν το μεταφράζω σωστά. Κάποιος υποστήριξε πως μπορεί να προέρχεται και από το σύστημα διεύθυνσης. Να προσθέσω πως 90% των χιλιομέτρων είναι σε αυτοκινητόδρομο και πως λόγω κατασκευής του γκαράζ, το αυτοκίνητο πρέπει να ανεβαίνει σε χαμηλωμένο πεζοδρόμιο με ράμπα για να μπει στο γκαράζ. 

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα, το έχει συναντήσει ή ξέρει τι είναι πριν απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία? Προσωπικά, μπορώ να ζήσω με τον ήχο αν δεν είναι κάποιο πρόβλημα της ανάρτησης, αλλά επειδή το καλοκαίρι λήγει η εγγύηση, δεν θέλω να το αφήσω τώρα και αργότερα να εξελιχθεί σε κάτι σοβαρό το οποίο θα πρέπει να πληρώσω αδρά για να διορθωθεί. 

Συγγνώμη για το σεντόνι, ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

Το είχα διαβάσει και εγώ αυτό που λες αλλα όπως πάλι είπες στο gtd gti! Εμένα παντός με 14.000 χλμ δεν κάνει τπτ ούτε σε χαμηλές ταχύτητες ούτε ψηλές!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα όπως και να έχει να πας στην αντιπροσωπεία και να καταγραφεί το ''πρόβλημα'' που αναφέρεις. Με τον τρόπο αυτό αν προκύψει αργότερα κάποιο θέμα μπορείς να ισχυρισθείς ανικανότητα εντοπισμού προβλήματος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 19/3/2017 at 8:32 ΜΜ, faniaros said:

Καλησπέρα παιδιά, δυστυχώς αυτή τη φορά γράφω λόγω ενός προβλήματος. 

Να διευκρινίσω πως έχω το 1.6 Bluemotion με ημιάκαμπτο πίσω και σπορ ανάρτηση.  Αυτή τη στιγμή έχω 33.000 χιλιόμετρα.

Το προβλήμά μου είναι το εξής, σε χαμηλές ταχύτητες, και σε ανομοιόμορφο έδαφος ακούω ένα "τρίξιμο" από την ανάρτηση, περίπου σαν τον ήχο που κάνουν τα φρένα όταν το αυτοκίνητο κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα, ακριβώς πριν σταματήσει, αλλά λίγο πιο μπάσο, με μικρότερη συχνότητα και με ελάχιστη ένταση (πρέπει να είναι κλειστό το ηχοσύστημα και ο ανεμιστήρας για να ακουστεί), επίσης δεν μπορώ να προσδιορίζω αν προέρχεται από μπροστά ή πίσω. Δυστυχώς δεν εμφανίζεται πάντα ο ήχος. Για παράδειγμα, σήμερα, κατεβαίνοντας κατηφορικό δρόμο, στη μέση της κατηφόρας, στρίβω σε κάθετο δρόμο δεξιά και ακούγεται! Άλλες φορές, τον ακούω όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω τη ράμπα-πεζοδρόμιο για να μπω στο γκαράζ. Μετά από αρκετή αναζήτηση βρέθηκε ένα σχετικό πρόβλημα, το οποίο όμως φαίνεται πως επηρεάζει τα πιο δυνατά μοντέλα, κυρίως GTD και GTI. Το πρόβλημα αυτό είναι στα top suspension mounts, όπως το αναφέρουν, δηλαδή στις πάνω βάσεις των αναρτήσεων, αν το μεταφράζω σωστά. Κάποιος υποστήριξε πως μπορεί να προέρχεται και από το σύστημα διεύθυνσης. Να προσθέσω πως 90% των χιλιομέτρων είναι σε αυτοκινητόδρομο και πως λόγω κατασκευής του γκαράζ, το αυτοκίνητο πρέπει να ανεβαίνει σε χαμηλωμένο πεζοδρόμιο με ράμπα για να μπει στο γκαράζ. 

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα, το έχει συναντήσει ή ξέρει τι είναι πριν απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία? Προσωπικά, μπορώ να ζήσω με τον ήχο αν δεν είναι κάποιο πρόβλημα της ανάρτησης, αλλά επειδή το καλοκαίρι λήγει η εγγύηση, δεν θέλω να το αφήσω τώρα και αργότερα να εξελιχθεί σε κάτι σοβαρό το οποίο θα πρέπει να πληρώσω αδρά για να διορθωθεί. 

Συγγνώμη για το σεντόνι, ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!

Προσωπικά είχα πολλών ειδών ήχους στην μπροστινή ανάρτηση. Όντως, οι βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ είναι ένα ανέκδοτο. Δύο φορές αλλάχθηκαν, και, απροσδόκητα, η εκδοχή τους σε febi-bilstein απεδείχθη ισχυρότερη από ότι περίμενα από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι το μπροστινό υποπλαίσιο. Θέλει γράσο λιθίου (lithium grease) στα σημεία έδρασης. Δυστυχώς τα bushings είναι ένα ακόμα αστείο από πλευράς της VW στο τρέχον Golf... Σου μιλάω εκ (πικρής) πείρας.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας και ειδικά τον φίλο Geomets ο οποίος ήταν πολύ αναλυτικός και άκρως κατατοπιστικός! Αν θέλεις σε παρακαλώ μπορείς να μου πεις τις εμπειρίες σου επί του θέματος? Επίσης, τι θα γίνει σε περίπτωση που όντως αυτό είναι το πρόβλημα, και το αγνοησω, δηλαδή δεν μπει γρασο λιθίου? Υπάρχει σημαντική φθορά ή απλά θα γίνει πιο έντονος ο ήχος? Σήμερα, νομίζω ότι άκουσα τον ήχο, από τον ημιακαμπτο δηλαδή. Έχει ακούσει κανένας για θέματα σχετικά με αυτή την ανάρτηση? Τέλος, ξέρω ότι ακούγεται χαζό, αλλά μου έχει μπει η ιδέα ότι ο ήχος μπορεί να είναι και από τα λάστιχα στις πόρτες, οπότε πήρα ειδικό λιπαντικο και θα τα περάσω όλα μήπως και όντως προέρχεται από εκεί!

Link to comment
Share on other sites

Geomets τι προβλήματα  αντιμετώπισες και πώς τα έλυσες αν τα έλυσες. Στο δικό μου 1.4 tsi act μετά από αλλαγή  αμορτισέρ και top mount,το πρόβλημα τελικά ήταν στην φησουνα ή καποτα όπως λένε τον αμορτισέρ.Τώρα ακούω βουητό από τον άξονα εμπρός!!Μπορείς να μας βοηθήσεις τι άλλο να δούμε σ'αυτη την ανάρτηση στο 7αρι 

1 hour ago , Geomets said:

Προσωπικά είχα πολλών ειδών ήχους στην μπροστινή ανάρτηση. Όντως, οι βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ είναι ένα ανέκδοτο. Δύο φορές αλλάχθηκαν, και, απροσδόκητα, η εκδοχή τους σε febi-bilstein απεδείχθη ισχυρότερη από ότι περίμενα από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι το μπροστινό υποπλαίσιο. Θέλει γράσο λιθίου (lithium grease) στα σημεία έδρασης. Δυστυχώς τα bushings είναι ένα ακόμα αστείο από πλευράς της VW στο τρέχον Golf... Σου μιλάω εκ (πικρής) πείρας.

 

Link to comment
Share on other sites

Φάνη το τρίξιμο το ακούς από μπροστά ή πίσω? Εγώ όταν περνάω σαμαράκια (πάντα τα περνάω πολύ σιγά με 5χλμ) τότε ακούω από τα μπροστινά αμορτισέρ τρίξιμο, αυτή τη στιγμή έχω 44.000 χιλιόμετρα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο σήμερα νομίζω το άκουσα από μπροστά, συγκεκριμένα στην αριστερή ρόδα. Μάλλον το θέμα μας είναι αυτό που περιγράφει ο Geomets! Κ εγώ έτσι το ακούω, σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και μεγάλες ανωμαλίες.

Link to comment
Share on other sites

Faniaros ειχα παρόμοιο πρόβλημα απο την μπροστινή αριστερή ανάρτηση. Σε μενα το προβλημα προερχοταν απο το αριστερο σινεμπλοκ και ο ηχος ήταν παραπλήσιος σουμιέ παλιού κρεβατιού και συνέβαινε σε στριψιματα και σε ραμπες εισοδου σε γκαραζ, σε σημεια δηλαδή που "ανοιγε" η ανάρτηση.
Μετά απο αλλεπαλληλες επισκέψεις σε vw οπου δεν εγινε τίποτα, εν τέλει μου έβαλαν ενα ειδικό γρασο silent block κατοπιν σχετικης τεχνικης οδηγιας που οπως μου είπαν έβγαλε η vw τελη Γενάρη.
Ελπιζω να βοηθησα.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για να μην μπερδευόμαστε:

Τρίξιμο στον μπροστινό άξονα μπορεί να οφείλεται σε:

α) Top mounts (αντιληπτό με ίσιους τους τροχούς κυρίως, σε ανωμαλίες οδοστρώματος, με ταχύτητες έως το πολύ 50Km/h). Ήχος σαν "σουμιές" όπως ανέφερε ο φίλτατος συμφορουμίτης παραπάνω. (Βασικά αυτός είναι ο χαρακτηριστικός ήχος τριβής μετάλλου με λάστιχο). Διορθώνεται με αλλαγή top mounts (τα οποία προτείνω να αλλάζετε σε ζεύγος). Μιας και θα είστε εκεί ρίξτε και λίγο (επισημαίνω, λίγο , το πολύ βλάπτει γενικώς τα λάστιχα) γρασοσπρέι στα λαστιχένια κομμάτια της ανάρτησης (ό,τι bushing βρείτε μπροστά σας από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου).

β) Ξεραμένα bushings μπροστινού υποπλαισίου. Πιο "βαρύ" τρίξιμο, θυμίζει ήχο στρέψης μεταλλικής δοκού (ελισσαβετιανό κρεββάτι...) Αντιληπτό όταν η ανάρτηση βρίσκεται σε έκταση ή συμπίεση υπό γωνία σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (περίπου ως 20Km/h; γενικά σέρνομαι σε συμβολές οδών με άθλια οδοστρώματα εκατέρωθεν και στη ράμπα του γκαράζ μου). Ο ήχος καταπολεμάται με lithium grease, δεν φτιάχνεται το πρόβλημα το οποίο είναι τα φτηνά bushings που χρησιμοποιεί η VW στο mk7. 

γ) Πολύ σύντομο τρίξιμο (ένα..."κρίτσι"!!!), σχετικά ήσυχο, παρατηρείται αν έχετε αφήσει το αυτοκίνητο χωρίς πλύσιμο για αρκετό καιρό(!). Όχι, δεν φταίει η βρωμιά, απλά θέλουν λίγο να λιπανθούν τα ελαστκά παρεμβύσματα των σινεμπλόκ με γράσο (όχι λιθίου, προσωπικά στο συγκεκριμένο θέμα ο μηχανικός έβαλε ένα γράσο σε σπρέι και δεν πρόφτασα να δω τι χρησιμοποίησε) ή...νερό για πολύ προσωρινό αποτέλεσμα.

Βουητό στον μπροστινό άξονα (ή και τον πίσω...) είναι το παραδισιακό ρουλεμάν. Ελπίζω αυτός που το έχει να είναι σε εγγύηση. Εδώ θέλω την προσοχή σας: εάν ακούτε "χτυπήματα" (μεταλλικά, σαν να χτυπάτε κουτάκια κονσέρβας με  μεταλλική βεργίτσα, ή να σπάτε κομμάτια τσίγκου)  όταν στρίβετε τους τροχούς ή κινείστε σε στροφή, πάντα μα ανοιχτά τα παράθυρα (έχουν καλή ηχομόνωση τα mk7) δεν είναι τα dust shields των εμπρός φρένων ούτε ό,τι β*****α σας πει ο "μηχανικός" για να σας ξεφορτωθεί (βέβαια, αφήστε τον να τα δει όλα αυτά, μη γίνουμε και "ρόμπες" μπροστά τους!) Αν δεν βοηθήσουν όλα όσα κάνει, ζητήστε του να αλλάξει τα ρουλεμάν τροχού (ακριβά, αλλά άλλάξτε και των δύο τροχών του ίδιου άξονα). Αν έχετε εγγύηση απαιτήστε (με ευγένεια πάντα) να αλλάξετε και τα δύο, τα οποία έχω την εντύπωση (δεν ήμουν μπροστά) ότι πάνε μαζί με τα μουαγιέ.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.

Edited by Geomets
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστούμε πολύ Geomets για της πληροφορίες σου είναι πολύ κατατοπιστικές!! Φάνη και εγώ από την αριστερή μεριά το ακούω,περιμενω να μου έρθουν οι 19"αρες στην αλλαγή που θα κάνω θα δοκιμάσω να ρίξω lithium grease όπως μας λέει ο φίλος Geomets!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βάλε λίγο γράσο, μην το παρακάνεις! Αν και θεωρώ ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα top mounts. Να προσθέσω ότι όταν αλλάζετε τα τελευταία, πάντα να αλλάζετε και τα ρουλεμάν αυτών (srut bearings θα λέω εφ' εξής, στα ελληνικά έχουμε μπερδέψει τα πάντα σε ό,τι αφορά τα εξαρτήματα αυτοκινήτων. Παράδειγμα : αντιστρεπτική=ζανφόρα!!!, endlinks=ζανφοράκια!!! καμμία σχέση, για να μην αναφέρω και την κατακρεούργηση και ελληνοποίηση της γαλλικής ορολογίας. Πώς να είμαστε ακριβείς μετά; Άλλη κουβέντα, συγγνώμη που βγήκα εκτός θέματος)

Edited by Geomets
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίδες σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας, θα τις έχω κατά νου όταν επισκεφτώ την αντιπροσωπία σε περίπτωση που μου κάνουν τους Κινέζους. Αλλά τις τελευταίες μέρες δεν άκουσα τίποτα, μόνο ένα πολύ αχνό "τουκ", όταν η μπροστινή αριστερή ρόδα βρέθηκε σε λίγο ψηλότερο επίπεδο από τις άλλες, ο οποίος μπορεί να είναι και ιδέα μου. Γενικά έχω την εντύπωση πως βελτιώθηκε η κατάσταση, αν και ακόμα ακούω τα λάστιχα στις πόρτες. Θα δω πως θα πάει όταν τα περιποιηθω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.