Jump to content
steliosh

Δεν σβήνει η μηχανή με το διακόπτη φώτων στα "θέσης"!!!

Recommended Posts

Σε δουλειά να βρισκόμαστε!

Golf 5 Tsi 1.4 BMY 140/DSG6, 2008, 89000 χλμ. 

Πριν καμμια βδομάδα βρέθηκα στην πίστα με τα ηλεκτρικά τηλεκατευθυνόμενα μηχανάκια μου και μια και δεν δούλευε η γεννήτρια που δίνει συνήθως ρεύμα, φόρτισα 7-8 μπαταρίες από τη μπαταρία του Golf. Τι σημαίνει αυτό? Η κάθε μπαταρία μου (τεχνολογίας LiPo) τράβηξε 3000-4000mah μέσω του ειδικού φορτιστή που υπό κανονικές συνθήκες τραβάει το ρεύμα του από ένα τροφοδοτικό 220V/AC σε 12-14V/DC.  
Στην τελευταία μπαταρία ο φορτιστής έδειξε: Low Input Voltage!
Ωχ!
Πάω να το βάλω μπρος... άκουσα όλα τα ρελέ του αυτοκινήτου να κάνουνε κλικ κλάκ, αλλά από μιζιά τζίφος!
Το βάλαμε μπροστά με καλώδια, (φίλος με Doblo) έκανε μισή μιζιά και πήρε, πήγαμε σπίτι, τόβαλα και μια ολονυκτία στον C-Tek και έκτοτε κούκλα! Τσαφ, μισή μιζιά, μιά χαρά.

Η μπαταρία, σημειωτέον είναι σχετικά νέα, αγορασμένη (από τον προηγούμενο, με απόδειξη!) 03/2016. 

Χτες το βράδι, λοιπόν, πήγα στον φάδερ... Αφήνω τα μεσαία φώτα αναμμένα στην πρώτη σκάλα του διακόπτη, "φώτα θέσης", σβήνω (νόμιζα)!, βγάζω το κλειδί, βγαίνω... και διαπιστώνω ότι στην ησυχία ακούω ένα... μοτέρ!!!!
 
Δούλευε, και γω τόχα... κλειδώσει ήδη απέξω, είχα το κλειδί στο χέρι, χειρόφρενο τραβηγμένο, και το κιβώτιο στο Ρ!
Και τα φωτα στην πρώτη θέση, στα θέσης! Ε?! Πως?!!!!
Ξεκλειδώνω, μπαίνω, σβήνω τα φώτα, έσβησε το μοτέρ!!! Πριν καν βάλω κλειδί στη μηχανή! 
Σήμερα το' ψαξα με VagCom...  

 

Παράθεση

Address 01: Engine       Labels: None
   Part No SW: 03C 906 032 AL    HW: 03C 906 032 C
   Component: MED17.5.1           6458
   Coding: 0000075
   Shop #: WSC 00030

1 Fault Found:
005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal 
               P1601 - 000 -  - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Load: 0.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 18.0°C
                    Temperature: 10.0°C
                    Absolute Pres.: 960.0 mbar
                    Voltage: 10.414 V

Readiness: 0000 0000

To έσβησα δεόντως (δεν έσβηνε από το autoscan, μπήκα στο engine 01 και απο κει το έσβησα) και παρόλα αυτά το "κόλπο" με τα φώτα στην μικρή σκάλα (θέσης ή μεσαια) εξακολουθεί και το κάνει!!!

Να σημειώσω ότι ακόμα ΔΕΝ έχω πειράξει ΤΙΠΟΤΑ στο αυτοκίνητο με το VagCom πέρα από το κλείδωμα στα 15 χλμ/ωρα και το ράδιο να δείχνει AUX. 

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το τέτοιο, δεν θυμάμαι να τόχω ξαναδοκιμάσει αυτό και φυσικά ενδέχεται να είναι τελείως άσχετο το "κόλπο" με τη μπαταρία... 

Θα μας κουφάνει η VW?!!! 

Link to comment
Share on other sites

να πω ενα κουφο.αν καταλαβα καλα ειναι σχετικα καινουργιο το αμαξι στα δικα σου χερια...μηπως εχει βαλει ο προηγουμενος κανενα turbotimer και το εχει βαλει να περνει ρευμα καταλαθος απο τα φωτα??

κουφο βεβαια αλλα ...

Link to comment
Share on other sites

Καινούριο σχετικά, για μένα... τόχω από το Μάιο 2016. Εγραψα κιολας τι είναι, στην αρχή... 2008 είναι, δεν το λες και παλιό, με την ακριβή έννοια... 

ΔΕΝ έχει τίποτε aftermarket, απολύτως τίποτε... (Εγώ αρχίζω ΤΩΡΑ να βάζω πραματάκια, αλλά ακόμα μαζεύω, όπως γράφω σε σχετική ενότητα. Και δεν έχω αγγίξει κάτι ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό εκτός από ρύθμιση των κλειδαριών να κλειδώνουν στα 15χλμ και το ράδιο...). 

Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, όλα τα σέρβις σε γνωστά εξουσιοδοτημένα, τα μισά στην ΚΑΡΕΝΤΑ, ήταν προσεγμένο και φυσικά ψάχτηκε εξονυχιστικά... 

Φοβάμαι ότι όταν προσπαθούσα με άδεια μπαταρία μιζιές, που άκουγα τα ρελέ να κάνουν κλικ κλακ, κάποιο να την "άκουσε"... παρότι δεν δείχνει πουθενά τίποτε στο σκανάρισμα... 

Το "συμβάν" με τη μπαταρία έγινε την περασμένη Παρασκευή, 17/3. Εκτοτε, το αυτοκίνητο κάνει τσακ και παίρνει... καθημερινά... έστω και για μικρές διαδρομές και έκτοτε (μια και μηδένισε η ώρα και ο μερικός χλμ), έχω κάνει 320 χλμ...

Θα το ξανασκανάρω πάντως σε πρώτη ευκαιρία... 

Πάντως.. το κάνει ακόμα το... "κόλπο" και μετά ΔΕΝ βγάζει σφάλμα!!!! 

Edited by steliosh
ορθογραφία!
Link to comment
Share on other sites

Βγαλε τον πολο και αστον ενα βραδυ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπόρεσα να κάνω αυτό με τον πόλο... μια και το χρησιμοποιώ συνέχεια (και βράδι!)

Αλλά... Είναι ώρα για... εξουσιοδοτημένο μάλλον!

Χωρίς κλειδί στη μίζα, ανοίγω το διακόπτη των φώτων και...

safe.jpg

Κάνει και 3-4 μπιπ, και σταματάει...

Παρόλα αυτά δουλεύει κανονικά και ΔΕΝ έχει σφάλμα καταγεγραμμένο...

Link to comment
Share on other sites

από μπαταρία πως πάμε ?

 

ΥΓ. Αυτό με τις φορτίσεις που έκανες καλό είναι να το αποφεύγεις, γιατί θα καεί τίποτα και θα τρέχεις.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

ναι, οκ, δεν το κάνω ταχτικά... για την ακρίβεια... δεν τόχω ξανακάνει! Ετυχε η περίσταση που δεν είχαμε ρεύμα από 220...

Του τράβηξα ένα σκανάρισμα, σήμερα, είναι 14.10volt με το μοτέρ ρελαντί...

Τούβγαλα τον - πόλο πριν κάνα δίωρο... να δούμε!

 

 

Edited by steliosh
ορθογραφία!
Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία πάλι πάνω... και σκανάρισμα:

 

Παράθεση

Address 09: Cent. Elect.       Labels: 3C0-937-049-30-M.LBL
   Part No SW: 3C8 937 049 D    HW: 3C8 937 049 D
   Component: Bordnetz-SG     H54 2602
   Coding: 008D0F2700041500471400001400000000097B075C000100000000000000
   Shop #: WSC 00000

   Part No: 1K1 955 119 E
   Component: Wischer 160708 021  0501
   Coding: 00038805
   Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:
02403 - Terminal 15 for Interior 
            006 - Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 82
                    Mileage: 89240 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                         OFF
                    Voltage: 11.75 V
                         OFF
                         ON
                         OFF
                         OFF
                         OFF

ενα σφάλμα, που είναι προφανές ότι προέρχεται από την "αφαίρεση" της μπαταρίας... Η τάση 11.75v, όπως λέει... πριν πατήσω μιζιά. Απλώς τη σύνδεσα, και άνοιξα διακόπτη και σκανάρισμα.

Είχε και σφάλμα στο steering assist, (και λαμπάκι στο καντράν) που έσβησε μόλις περπάτησε το αυτοκίνητο 10-15 μέτρα... 

Παράθεση

Address 44: Steering Assist       Labels: 1Kx-909-14x.LBL
   Part No: 1K1 909 144 M
   Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901

1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            000 -  -

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία πάλι πάνω... και σκανάρισμα:

 

ενα σφάλμα, που είναι προφανές ότι προέρχεται από την "αφαίρεση" της μπαταρίας... Η τάση 11.75v, όπως λέει... πριν πατήσω μιζιά. Απλώς τη σύνδεσα, και άνοιξα διακόπτη και σκανάρισμα.

Είχε και σφάλμα στο steering assist, (και λαμπάκι στο καντράν) που έσβησε μόλις περπάτησε το αυτοκίνητο 10-15 μέτρα... 

 

 

 

 

Δεν αναφέρεις όμως ότι εφόσον περπάτησες το καντράν σου επανήλθε.

Δοκιμασε και μια αλλη μπαταρια αν εχεις

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω "ορατά" σφάλματα στο καντράν... ούτε στο σκανάρισμα πλέον. Αλλά, για να μην το ζαλίζω άλλο εδώ, στο φόρουμ θα πάω αύριο σε γνωστό μου εξουσιοδοτημένο SEAT (πειράζει?), που συμβαίνει να είναι και φίλος και Πρωταθλητής σε τηλεκατευθυνόμενα!! 

Υποψιάζομαι ότι κάποιο ρελέ την "άκουσε" εκείνο το βράδι που αντί για μιζιές άκουγα ρελέ να ανοιγοκλείνουν... Ενδέχεται (δική μου αυθαίρετη εκτίμηση) πως είναι κάποιο ρελέ φώτων...

Θα ενημερώσω περαιτέρω οταν έχω νέα...

 

Link to comment
Share on other sites

Μια και η μπαταρία είναι ακριβώς ενός χρόνου (26/2/2016) και Bosch, πήγα εκει που αγοράστηκε και μετρήθηκε με όργανο Bosch: Σβηστό, δείχνει 12.4v (αλλά αμέσως μετά από διαδρομή 22 χλμ, που περιελάμβανε και ΑΟ, χωρίς AC), αναμμένο με όλα τα φώτα (μεσαία και μεγάλα) 13.65v, χωρίς φώτα 13,95v. Ενδέχεται πάντως -είπε ο εκεί τεχνικός- να μην φορτίζει τέλεια το δυναμό, αν και τα νούμερα ανέβηκαν 1-2 δέκατα μετά από καθάρισμα των πόλων. 

Νωρίτερα, επίσκεψη στο SEAT εξουσιοδοτημένο και θα το δούμε Δευτέρα πρωί, μια και ήταν γεμάτος σήμερα-αύριο! Με δική του παρότρυνση πήγα εκεί που αγοράστηκε η μπαταρία και την τσέκαρε. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επ ευκαιρία που βγήκε η μπαταρία για αλλαγή τιμονιού κλπ (εδώ αναλυτικά), έριξα μια ματιά σε όλα (μάλλον!) τα ρελέ, τόσο στο χώρο της μηχανής, όσο και πίσω από το ντουλαπάκι, αριστερά, που είναι πίσω απο τις ασφάλειες, κάτω και αριστερά από το τιμόνι. Επίσης έβγαλα όλες τις ασφάλειες, μία μία, να δώ μπας και ήταν καμμιά καμμένη, ή είχε κάψει τη βάση της...

Ολα καλά, εκεί.

Αφού τέλειωσα με τα μαστορέματα και σύνδεσα μπαταρία, γυρνάω κλειδί να ανάψει, τίποτε! Αναβόσβηναν τα PRNDS στο καντράν... Από... συνήθεια, μάλλον, ανάβω τα φώτα στην πρώτη σκάλα, σβήσανε τα αναβοσβησίματα και πήρε μπρός! Α! Και βγάζοντας το κλειδί από τη μηχανή, τώρα με φώτα αναμμένα κάνει το παλιό γνωστό ντιν ντιν και το μοτερ... σβήνει!

Τι σφάλματα βλέπουμε, λοιπόν:

 

Παράθεση

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-300-0xx.LBL
   Part No SW: 02E 300 051 F    HW: 02E 927 770 AJ
   Component: GSG DSG AG6     431 1803
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 01392

1 Fault Found:
28775 - No Communication with Gear Selector Module 
            U0103 - 000 -  - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 89871 km
                    Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel       Labels: 1K0-953-549.LBL
   Part No SW: 1K0 953 549 BE    HW: 1K0 953 549 BE
   Component: J0527           051 0101
   Coding: 0010002
   Shop #: WSC 01392

1 Fault Found:
02413 - Switch for Selector Lever Position P Lock (F319) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

Πάντως αν ανάψεις πρώτα τα φώτα, και μετά βάλεις μπρος, ΔΕΝ βγάζει σφάλματα και ΟΛΑ λειτουργούν κανονικά, και τα φώτα και όλα... 

Αν ξεχαστείς και πάς να βάλεις μπρός, οκ, ανάβουν τα PRNDS, ανάβεις τα φώτα και παίρνει. Μετά, σβήνεις ή ανάβεις τα φώτα, ανάλογα να τα χρειάζεσαι και δουλεύουν όλα (θεωρητικά!) ρολόι!

Το δεύτερο σφάλμα (Address 16: Steering Wheel) το έβγαζε μέχρι που άλλαξα τον controller τιμονιού, με 1K0953549BF και πλέον δεν το ξανάβγαλε...

Το Central Convenience, επίσης "φτωχό", που βρίσκεται εκεί πίσω από τις ασφάλειες, είναι επίσης για αλλαγη, τον άλλο μήνα, οπότε ίσως το σώσουμε και... χάσουμε τα σφάλματα!

Οποιος έχει καμμία ιδέα, ευπρόσδεκτος!!! 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι...

 

Η πλάκα είναι ότι σε όποιο άλλο αμάξι της οικογένειας μπω, πρώτα ανάβω τα φώτα και μετά βαζω μπρος! Κακή συνηθεια μου έγινε! χαχα! Τα σβήνω, γελάω μόνος μου και πάμε πάλι χωρίς να χρειάζεται να ανάψω τα φώτα πρώτα!

 

Εν πάση περιπτώσει, χτες άλλαξα το CECM Midline (Central Electronics Control Module) με Highline (μτχ από Αγγλία. Από Leon 1P Diesel με... 273000 χλμ!!! ΟΛΑ καταγράφονται! χαχα Είχε... σφάλμα καταγεγραμμένο!!!). Το πράμα βρίσκεται κάτω από το τιμόνι περίπου, πίσω από τις ασφάλειες, και πίσω από τη θύρα OBDII... Για να φτάσω εκεί έβγαλα και το διακόπτη των φώτων, για να λύσω μια βίδα που είναι κρυμμένη πίσω του. Γενικά εύκολη διαδικασία, σε 20 λεπτά έγινε. Μάλιστα το "νέο" CECM είχε πάνω του ήδη ρελέ, οπότε τα άφησα (αφού τα τσέκαρα οπτικά), για να δω αν έχουν καμμένες βάσεις. Ούτε τα δικά μου έχουν καμμένες βάσεις. Και μια και έχω το δικό μου στο χέρι με όλα τα ρελέ, ευκαιρία είναι να πάω να τα πάρω καινούρια, τώρα που μπορώ να τα βγάλω εύκολα!

 

 

cecm.jpg.6d21a05f06e6ac9a3938ef3b2c020e1a.jpg

 

Αφού ξανάβαλα τη μπαταρία, κάνω τσακ, ανάβω το διακόπτη, το πραπρά παίρνει μπρός ΧΩΡΙΣ να αναβοσβήνει το PRNDS!!! Ελα Χριστέ!!! Και το σκανάρω... και μου λέει: Δεν έχεις συνδέσει το διακόπτη των φώτων... Α ναι! Ουπς! (Δεν είχα βιδώσει τίποτε από τα πλαστικά που αφαίρεσα, έτσι κι αλλιώς).

 

Τον ξανασύνδεσα και τα PRNDS αναβοσβήνουν... φυσικά! Ειπα και γω! Τόσο εύκολα?! 

Του έκανα αλλαγές στο logn coding (είχε πχ φώτα ομίχλης, που εγώ δεν έχω) και δουλεύει άψογα, χωρίς σφάλματα...

 

Διαβάζοντας σε ξένα φόρα, πάντως, για το Gear Selector Module (που είναι και πανάκριβο και πρέπει να βγει η εξάτμιση για να βγει από κάτω, τελικά!) ειπώθηκε ότι μια και είναι intermittent (περιστασιακό), να τσεκάρω ΟΛΕΣ τις επαφές μία μία. ΟΚ, από βδομάδας... 

Εν τω μεταξυ, μια και είμαι για προσθήκη τεμπέλη (βρίσκω μτχ. οπότε θα έχω ένα πολύ σύντομα) και θέλω να βάλω και τον αεραγωγό για πίσω, θα βγάλω και την κονσόλα (να βάλω και συρόμενη ποτηροθήκη, την οποία βρήκα μαζί με κονσόλα, 25 ευρώ στην Αθήνα, μτχ!), οπότε τότε θα το δώ και με το Gear Selector Module. 

 

Που θα μου πάει! Θα το βρώ και θα το φτιάξω χωρίς να το... διαλύσω πολύ!!!

 

Ασχετο: Το μτχ CECM είχε πάνω του όλα τα βύσματά του, με τα καλώδια κομμένα σχετικά κοντά. Οπότε, έχοντας τα βύσματα εκτός controller, κάθισα και έβγαλα όσα καλωδιάκια με πινάκι στην άκρη μπορούσαν να σωθούν, ώστε νάχουμε, άμα χρειαστεί καμμιά φορά πινάκι και δεν βρίσκουμε, ενώ δεν χρειάζεται να πάρουμε πλέον το service cable από την VW!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εχω δαβάσει εδώ και κει για αυτό το θέμα και μεταξύ των φθηνών προτάσεων (πριν αλλάξουμε κλειδαριές, εγκεφάλους, DSG Gear Selector κλπ) ειναι ο έλεγχος των grounds, δηλαδή των γειώσεων. Εχω δει τις περισσότερες.

Αυτό το ΣΚ θα τις δω όλες εξονυχιστικά...

 

Ενα άλλο θέμα είναι οι επαφές στο gear selector, οπότε σήμερα επ ευκαιρία του τεμπέλη και της κονσόλας, έβγαλα την επαφή, την καθάρισα με brake cleaner, έριξα και μια φτυσιά contact cleaner, αλλά δεν άλλαξε τίποτε... οπότε... παραμένω με το... αντικλεπτικό μου!!!!

Edited by steliosh
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 3 χρόνια (περναει ο καιρός!) το... φτιάξαμε! και λέω το φτιάξαΜΕ, διότι εγω ειχα συνηθίσει και ζούσα με αυτό και... πρακτικά δεν έκανα τίποτε!!!  Στο συνεργείο αλλάχτηκε! Εγώ απλώς... δοκίμασα μια λεβιεδιέρα (ακου όνομα!) να δω οτι λειτουργεί!

 

88159377_2589805121146216_24923891756391

 

Ολο το στορυ εδώ: http://steliosh.net/golf/frena/onthecar/dsg/index.html

 

Επιγραμματικά, αλλάχτηκε η λεβιεδιέρα του DSG με άλλη μεταχειρισμένη και... δούλεψε! Και φυσικά, τέρμα και τα σφάλματα!

Και βεβαίως, ξεσυνήθισα πολύ γρήγορα το να... ανάβω τα φώτα πριν βάλω μπρος!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.