Jump to content

Recommended Posts

Ok... well... ποτέ δεν έκανα τον κόπο να βάλω μια αναλυτική παρουσίαση για το μικρό μου αλλά πιστεύω πως ήρθε ο καιρός να κάνω μια παρουσίαση του μικρού μου 6N...

Να ξεκινήσω από το πως ξεκίνησε, πως εξελίχθηκε με τον καιρό, που έφτασε και που σκοπεύω να το πάω.

Λοιπόν, το καλοκαίρι του 1998 απέκτησα το μικρό σκυλάμαξο, ένα "μαμά" κόκκινο 5-θυρο VW Polo 6N, 1000cc και με το ζόρι 50 άλογα να το κινούν.

Τα πρώτα βήματα της βελτίωσης, όντας νεαρός και ελαφρώς κάγκουρας, ξεκίνησαν με κάτι 14άρες Compomotive evolution ζάντες συνοδευόμενες από Bilstein αναρτήσεις + Viden ελατήρια χαμηλώματος.  Tα παπουτσάκια του Polo ήταν τότε Goodyear Eagle F1

Στη συνέχεια εγκαταστάθηκε ένα Sony player with CD Changer και 2 6x9 alpine ηχεία. Καγκουριά all the way!

Κάπου εκεί βάφτηκε και η εργοστασιακή μάσκα σε χρώμα κόκκινο, μαζί με δισκόφρενα και τα ταμπούρα πίσω ....περάσαμε κάτι απογεύματα στη πυλωτή του @Blackadderνα ταλαιπωρούμαστε!

Στη συνέχεια ακολούθησε μια χοανούλα Green Air, μαζί με καταλύτη και τελικό της Sebring και ένα ρυθμιστή πίεση βενζίνης της Malpasie.

Κατόπιν μπήκε μια αεροτομή με 3ο στοπ, Μomo millenium τιμόνι, Μomo millenium λεβιές ταχυτήτων, Isotta πλαίσιο λεβιέ ταχυτήτων και λεβιέ χειροφρένου, νίκελ ασφάλειες στις πόρτες και έδεσε το εσωτερικό... για την ώρα.

Σειρά πήραν τα φιμέ τζάμια και όσο ο καιρός πέρναγε μου την έδινε το τέζα χαμήλωμα οπότε και αλλάχθηκαν τα ελλατήρια με Eibach για να το ψηλώσω λίγο.

Μετά ήρθε η ωρίμανση, μεγάλωσα λίγο οπότε 14" ζάντα δεν έλεγε πλέον,  δεν μου γέμιζε τον θόλο. Σειρά πήραν οι 15" OZ Superleggera μαζί με τα πλέον αγαπημένα μου (τότε) F1 Goodyear.

Κάπου εκείνη την περίοδο έβαλα και 2 FK bucket καθίσματα μπροστά για να ολοκληρωθεί το εσωτερικό!

Μετά θέλησα να το κάνω να δείξει ακόμη πιο άγριο οπότε μπήκαν μπροστά φρένα 280mm από Corrado και πίσω φρένα από Polo Golf3 GT μαζί με σωληνάκια υψηλής πίεσης.

Καθώς το αυτί μου άντεχε ακόμη, ακολούθησε βελτίωση στον ήχο με 2 Macrom ηχεία στο ταμπλώ μπροστά, 2x Beyma 6x9 ηχεία πίσω, Majestic amplifier 4x200 (που δεν άντεξε τελικά), 1x10" Aura sub (που πουλήθηκε αργότερα), και ένα Clarion MP3 player. Κάμποσο καιρό αργότερα αγοράστηκαν τσέπες με βάσεις ηχείων για πόρτες και μπήκαν 2 JBL GTi MKII ηχεία μπροστά και το Sub woofer αντικαταστάθηκε με 2x10" Rockford Fosgate και ο ενισχυτής πλέον είναι ένας Helix DB4.

Στα εξωτερικά πλέον, έγιναν κατά τα χρόνια αρκετές αλλαγές, μπήκαν αρχικά λευκά φλασάκια στα φτερά τα οποία αργότερα αντικαταστάθηκαν με OEM  μαύρα. Στα πίσω φώτα μπήκαν αυτά του 6N2 που είναι τελείως κόκκινα και έδεσαν καλύτερα με το αμάξι. Μπροστά εγκαταστάθηκαν angel eyes της FK, μια μάσκα της KAMEI, μαζί με φρυδάκια της KAMEI και μπήκε αρχικά ένας πολυεστερικός Μattig προφυλακτήρας που αφού έσπασε 2-3 φορές, αντικαταστάθηκε τελικά με έναν της Rieger. Επιπλέον μπήκαν πλαϊνοί μασπιέδες, ενώ πίσω η πινακίδα μεταφέρθηκε σε έναν προφυλακτήρα που φτιάχθηκε custom με βάση έναν ενιαίο από νεότερο 6Ν. Τέλος το καπώ τροποποιήθηκε σε bad boy look μαζί με ένα σετ DTM style καθρέπτες και ένα Golf V κεραιάκι (shark style). Σε κάποια φάση τοποθετήθηκαν επίσης Xenon φώτα.

Το αμάξι βάφθηκε τότε με κωδικό χρώματος της BMW και απέκτησε ένα πιο βαθύ κόκκινο.

Και εδώ ξεκίνησε το serious shit... 

αγοράστηκε ένα 1.4 16v μοτέρ και ένας 1.6 κορμός από 8v 6N και επί της ευκαιρίας ένα μεγαλύτερο ψυγείο, ένα A/C και ένα υδραυλικό τιμόνι.

Το καπάκι από το 1.4 παντρεύτηκε το 1.6 κορμό και φτιάχθηκε ένα 1.6 16v μοτέρ στο οποίο μπήκε και με GT28BB.

Για την εξάτμιση μπήκε μια πλήρης 60άρα από μπρστά μέχρι πίσω, ένα custom intercooler, άλλη εισαγωγή (pipercross), κολάρα αηδίες, Opel Sport σινεμπλόκ κλπ.

Οργανάκια αγοράστηκαν ένα Omori 80mm στροφόμετρο και barόμετρο, πυρόμετρο της Greddy + halmeter της auto gauge.

Το σασμάν φόρεσε ένα 4-φτερο και ένα ενισχυμένο πλατό τα οποία μετά από κανά 2 φορές που έλιωσαν τα πάντα (τα επόμενα χρόνια), αντικαταστάθηκαν με Zachs Performance kit.

Αρχικά οι δοκιμές έγιναν με reprogramming του εγκεφάλου στο 0.7bar αλλά δυστυχώς δεν ήταν αρκετό για να κρατήσει δουλέψει σωστά.

Η 2η προσπάθεια ήταν με ένα παράλληλο εγκεφαλάκι της perfect power με MAP sensor αλλά μετά από περίπου 1 χρόνο απλά έσκασε και πετάχτηκε καθώς επίσης το αμάξι δεν ήταν σταθερό (έσβηνε εν κινήσει κλπ). Σε εκείνη την φάση είχαν μπει και μια 4άδα 440cc Ford Motorsport μπεκ που επίσης πετάχθηκαν καθώς ήταν άχρηστα στην επόμενη λύση.

Η λύση που μας έσωσε ήταν η αγορά εισαγωγής, μπεκιέρας και εγκεφάλου από Lancia Dedra 2.0i Turbo η οποία με τον κατάλληλο προγραμματισμό από τον Δημητριάδη, έκανε το σκυλάμαξο να δουλέψει αρμονικά (με την εγκατάσταση ενός ρυθμιστή πίεσης βενζίνης Weber 3.5 bar).

Στην πορεία αλλάχθηκαν τα σωθηκά του αυτοκινήτου και μπήκαν Pauter μπιέλες, πιστόνια JE, έγινε ρεκτιφιέ στο μοτέρ και φτιάξαμε συμπίεση 10:1 (γι'αυτό και σκυλιάζει από χαμηλά), ARP βίδες καπακιού και αντικαταστάθηκε ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης με έναν Weber 4.0 bar.

Κατόπιν πήγε ξανά για επαναπρογραμματισμό αφού στρώθηκε στον Δημητριάδη και το μικρούλι έβγαλε 207hp τροχό στο 1 bar (αν δεν απατώμαι) με 35 κιλά ροπής.

Το αυτοκίνητο έχει καύσιμα μέχρι 1.5bar, το δούλευα στο 1.2-1.3 για αρκετό διάστημα, αλλά σε κάποια φάση πριν φύγω για τα ξένα του ξανάβαλα τον μικρό ρυθμιστή πίεσης βενζίνης (3.5 bar) και του έκλεισα την πίεση στο 1.1. 

 

Όλη η μηχανική εργασία έχει γίνει από το συνεργείο του Ηλία (Tsakouleris Tuning) - @Tsak

 

Τα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσει είναι τα εξής... 

Θα μπει αμέσως μετά το Πάσχα για ολικό βάψιμο (μέσα έξω), και για ολική αντικατάσταση του εσωτερικού του. Τα πάντα θα επενδυθούν με μαύρο ύφασμα στο εσωτερικό (ουρανός, πάτωμα, ταμπλώ, πόρτες κλπ) και τα καθίσματα θα ξαναφτιαχθούν. Οπότε περισσότερες φώτο... τους επόμενους μήνες...!

 

Ακολούθησε ολικό βάψιμο από την αρχή με κωδικό Fiat 285A (Ferrari red) στην Zerral και η εταιρία Rellas, χάρη στο μεράκι του Στέφανου ανέλαβε όλο το εσωτερικό remake του Polo. 

 

Edit: May 2020.

Ο @Tsak εν μέσω Corona Virus και μιας και το συνεργείο ήταν ανοιχτό και του είχα αφήσει το Polo από τον Φλεβάρη εκεί για να μου αλλάξει δίσκο-πλατό, ασχολήθηκε με:

- το να ξηλώσει όλη την παλιά καλωδίωση ώστε να μην υπάρχουν αχρησιμοποίητα καλώδια

- να βάλει καινούρια κουβέρτα στο τούρμπο και σε κομμάτι του downpipe

- να βάψει στο χρώμα του αυτοκινήτου (FIAT285A) το καπάκι του μοτέρ

- να αλλάξει όλα τα κολάρα με σιλικόνης (δυστυχώς τα κόκκινα ήταν δυσεύρετα)

- να μου αλλάξει τις ψείρες στα angel eyes.

 

Το Polάκι κατά τις πρώτες βελτιώσεις:

image_url-1-1294442196.jpg.5d25d982dd5d3ff7c31910c6a4c20386.jpg

Το Polάκι λίγο πιο βελτιωμένο:

image_url-1-1294442223.jpg.7f7305e39e15aa16ff84f11fc73c8ac4.jpg

Και το πως είναι τώρα:

DSC04028_noplate.thumb.jpg.cfc51f0043c30ff75ca5f0e471e57300.jpg

====================================================================================

Edit: Το project προχωράει...! 

Την περασμένη εβδομάδα έλαβα από τον κο Ρέλλα τις παρακάτω φωτογραφίες:

capture21-Apr-17_124119_AM.thumb.jpeg.6468dc5a61ac8ed3a759c8093777c306.jpegpolo_at_rellas_day1_Moment(2).thumb.jpg.25b3d212f75282f1459f50014884931e.jpg

 

2 μέρες μετά από αυτές, έλαβα και αυτές:

1_rellas2.thumb.jpeg.b5df6d44269f7a1249ebaccce160f096.jpeg

1_rellas4-crop.thumb.jpeg.354cb8879dab483aeebd4d1abd2c5d99.jpeg

 

Και εχθές & σήμερα από τον κο Παπαδογέωργο:

2_papadogeorgos3_noplate.thumb.jpeg.820897e74c09ab1c6c73f295febcfc01.jpeg

2_papadogeorgos5.thumb.jpeg.5d542052535f5cec054970b0d886fb78.jpeg

2_papadogeorgos7.thumb.jpeg.adfd392d6b6fd8475e6849123df02783.jpeg

 

====================================================================================

Edit: Νέο update! 

Έλαβα μερικές ακόμη φωτός από τον κο Παπαδογέωργο, πάρτε ένα δείγμα:

dac8811c08bc17981ada0c8e55f9c6b6.jpg

 

====================================================================================

Edit: Είχα κατέβει Ελλάδα 19-21 Μαΐου και έβγαλα μερικές φώτο, δείτε παρακάτω.

έχει ακόμα μέλλον

4_papadogeorgos11_resized.jpg

 Και οι προφυλακτήρες θέλανε αρκετή δουλειά με κολλήσεις κλπ.

4_papadogeorgos6_resized.jpg

Και ένα δείγμα από το καινούριο κόκκινο χρώμα.

4_papadogeorgos1_resized.jpg

====================================================================================

και σήμερα έλαβα την παρακάτω φώτο! 

... το παιδί "στεγνώνει"...

5_papadogeorgos1.jpg

====================================================================================

Είμαστε σχεδόν πανέτοιμοι εξωτερικά. Το αυτοκίνητο βάφτηκε, τα καινούρια φιμέ μπήκαν! Η δουλειά του Zerral είναι τέλεια!

Μένουν οι ζάντες και η αεροτομή. Παράλληλα ο Ρέλλας ξεκίνησε τις καλλιτεχνίες στο εσωτερικό!

6_papadogeorgos3.jpg6_papadogeorgos1.jpg7_rellas1_noplate.png

====================================================================================

To project ολοκληρώθηκε!!! Η δουλειά της Zerral και Rellas Art είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ!

δείτε περισσότερα στο αναλυτικό post στη 2η σελίδα εδώ: 

Πάρτε και μερικές φώτο από το τελικό αποτέλεσμα:13_rellas_final1.jpg13_rellas_final2.jpg13_rellas_final4.jpg13_rellas_final3.jpg13_rellas_final10.jpg14_in_tsakouleris_resized.jpg

 

May 2020:

 

received_246136363170884.jpg

 

received_1136290880042559.jpg

 

received_256938815467611.jpg

 

IMG_20210111_183107.jpg

 

IMG_20210115_142611.jpg

 

IMG-cc67b3e0f6946dfbc3e28c9d9fda97d1-V__01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πιο αναλυτικά μπορείτε να δείτε τις βελτιώσεις εδώ:

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/garage/vehicle/13-volkswagen-polo-6n

Link to comment
Share on other sites

Έλα πες την αλήθεια.... ετοιμάζεις γαμπριάτικο. Υφάσματα ?

 

Σήκωσε αντρικές πιέσεις και κάνε remap στο 1.5bar. :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κουκλί και δυνατό! Συγχαρητήρια !!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Thanks!

Έλα πες την αλήθεια.... ετοιμάζεις γαμπριάτικο. Υφάσματα ?
 
Σήκωσε αντρικές πιέσεις και κάνε remap στο 1.5bar. default_laugh.png

Hahaha μα δεν θέλει καν remap. Αλλαγή του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και σήκωμα πίεση θέλει και είναι έτοιμο!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κανε κανα τσεκ τα μπεκ σου πριν σηκωσεις πιεση. Ερχεται πασχα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι πλέον στην εταιρία Ρέλλας (rellas.gr) όπου θα ξηλωθούν τα πάντα και κατόπιν θα σταλλεί η καρότσα για βάψιμο στo φανοποιείο του κου Παπαδογέωργου (zerral.com).

Οι δύο εταιρίες βρίσκονται κοντά και συνεργάζονται συχνά οπότε δεν χρειάζεται να αγχώνομαι και για το πως θα πάει το αυτοκίνητο από τον ένα στον άλλο. :-)

Ακολουθούν 2 εικόνες με το πως είναι/ήταν το πολάκι μου πριν ξεκινήσει η μεταμόρφωση... θα γίνει του alcantara το κάγκελο. :-)

capture21-Apr-17_124119_AM.jpeg

\polo_at_rellas_day1_Moment(2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Για να πάρεις μπράβο, θα δω δυναμομέτρηση πρώτα.

 

και θα βάλεις και άλλες ασφάλειες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να πάρεις μπράβο, θα δω δυναμομέτρηση πρώτα.
 
και θα βάλεις και άλλες ασφάλειες.

χαχα έφερα μαζί μου τώρα που κατέβηκα Ελλάδα, OEM ασφάλειες. Οι μαύρες οι πλαστικές σαν τις μαμά.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δείξε μου τι έχεις στο μυαλό σου όμως.

ChrisPolo062retoned.jpg

 

Δεν βάζεις κι ένα 6n2 gti ταμπλό..

Link to comment
Share on other sites

Θα ανεβάζω φωτο όσο θα προχωράει το project.

Τα πάντα θα ντυθούν με μαύρο alcantara με κόκκινο δίγαζο, και πινελιές από μαύρο δέρμα. Κόκκινες ζώνες, καινούριο λεβιεδάκι ταχυτήτων και χειρόφρενο.

Και το αμάξι θα ξαναβαφτεί μέσα έξω, οι ζάντες θα βαφτούν μαύρες γυαλιστερές και πολλές λεπτομέριες (πλαστικά) θα γίνουν μαύρο σατινέ.

Τέλος θα μπουν νέα φιμέ.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μια και κάνεις ανακατασκευή, σου προτείνω, να δεις σοβαρά το θέμα ηχομόνωσης θα ΔΕΙΣ άλλο αμάξι.

Ντύσε το πάτωμα, τις πόρτες και τον καθρέφτη του μοτέρ. Αν έχεις όρεξη και τους θόλους.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έκανα edit το προηγούμενο μου ποστ και έγραψα κάτι ακόμα. Μόνωση; Δεν το είχα σκεφτεί.
Το πάτωμα και θα ξαναντυθεί οπότε θα υπάρξει βελτίωση.
Με το καθρέυτη του μοτέρ, εννοείς το μέσα από το καπό; Απίθανο να κάνω κάτι εκεί γιατί η τουρμπίνα σχεδόν ακουμπάει καπό

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καθρέφτη, δηλαδή πίσω από το μοτέρ. Ντύστο όλο, ή custom ή oem αν ταιριάζει με λίγο κόψιμο από νεότερο.

Για την τουρμπίνα, βάλε μια κουβέρτα, να δείξει όμορφο το μηχανοστάσιο. (Θα σε φτιάξω έχω κουβέρτες B))

Μόνωση αν κάνεις στο πάτωμα και στα υπόλοιπα σημεία θα δεις διαφορά.

DSC00636.jpgDynamatDone15.jpgheatshield_products_sticky_shield_6.jpg

 

Το τελευταίο είναι Sierra, και λόγω εμπειρίας, χρειάζεται. ΠΟΛΥΣ θόρυβος. :lol:

 

ΥΓ. Όταν τελειώσεις μπορείς κάτω από το πάτωμα να βάλεις (ήχο-θέρμο)μόνωση εξάτμισης στα 2 καζανάκια (αν έχεις) ή/και στο τούνελ ώστε να κόψει κι από εκεί.

163454d1456419193-ideas-insulating-underheatshield_products_sticky_shield.jpg

Το ίδιο μπορεί να μπεί και στον καθρέφτη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

χμ μου φαίνεται πως θα ανέβει αρκετά το κόστος και ήδη το έχω πάει στο Θεό.
Θα μιλήσω όμως και με τους δύο (Zerral, Rellas) να δω

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θέλει η π*****α να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει...

 

Οι ανακατασκευές κοστίζουν, σου μιλάει άνθρωπος που πήρε 3 αυτοκίνητα για να φτιάξει 1. Όχι VAG.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλά σκέφτομαι το χαρακτηριστικό αυτού του οχήματος ήταν πάντα η βαβούρα μέσα έξω :) Και στην τελική χρησιμοποιείται μόνο για 3-4 βόλτες το χρόνο.

Επιπλέον με την όλη επένδυση στο αυτοκίνητο, θα υπάρξει μείωση του θορύβου, αλλά όπως είπα θα δω τι θα κάνω. :) 

Link to comment
Share on other sites

ξεκίνησε!!!43b43b63371a742aa76611fdb31864a4.jpgec22dc4b70cccd8f6e96c9c8616cca5b.jpg262f3276cf3b12dc30e5e32a77abf00c.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το τζάμι, άλλαξέ το αφού το βάψεις.

Link to comment
Share on other sites

τα τζάμια θα μπουν νέα φιμέ :-)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

α ναι ρε χαζέ, μέσα έξω θα γίνει το βάψιμο και με τα πάντα έξω ( including windows)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.