Jump to content

Recommended Posts

ναι αλλά με άλλο κωδικό τώρα. Αν δεν απατώμαι Volkswagen

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το αφήνω στην επιλογή του κου Παπαδογέωργου :) :p :p :p :p

Από τον οποίο έλαβα εχθές και σήμερα τις παρακάτω φώτο:

2_papadogeorgos3_noplate.jpeg2_papadogeorgos7.jpeg2_papadogeorgos5.jpeg

 

ενημερώθηκε και το αρχικό post... η μεταμόρφωση προχωρά!

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2017 at 9:19 PM, DubbeR_ChRoniS said:

απο κατω δεν θα κανεις κατι???σασι εννοω πατωμα

να το κάνω 4κούνα; :p

Link to comment
Share on other sites

θα γίνουν.... λογικά :-)
Αφού είναι τέρμα γυμνό πλέον. Πάρτε και μια φώτο για update46b27618ea4e74530df25d3bc5f37055.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, activious said:

δεν μας λες ομως ποσα αλογα τα'ι'ζεις αυτην την στιγμη???

τσκ τσκ τσκ, τα λέει το 1ο ποστ: 

Quote

Κατόπιν πήγε ξανά για επαναπρογραμματισμό αφού στρώθηκε στον Δημητριάδη και το μικρούλι έβγαλε 207hp τροχό στο 1 bar (αν δεν απατώμαι) με 35 κιλά ροπής.

B):yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώθηκε το αρχικό Post με νέες φώτο από το παιδί να είναι πλέον βαμμένο και στεγνώνει.

@DubbeR_ChRoniS τελικά το χρώμα που βάλαμε είναι της Fiat (Rosso Corsa / Fiat 285a) που είναι το Ferrari red :-)

 

Link to comment
Share on other sites

Έτοιμο (σχεδόν) εξωτερικά. Μένει να μπει η αεροτομή και να βαφτούν οι ζάντες.

Παράλληλα ο Rellas ξεκινάει τις καλλιτεχνίες του στο εσωτερικό!

 

7_rellas1_noplate.png

6_papadogeorgos1.jpg

6_papadogeorgos3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Drumroll please..... το "παιδί" μου ολοκληρώθηκε!

Το Fiat 285/A (Ferrari Red - Rosso Corsa) που μου πρότειναν από την Zerral, είναι πανέμορφο και πραγματικά γεμίζει το μάτι! Δεν μπορώ να σταματήσω να το κοιτάζω. 

Επιπλέον οι μαύρες VW τάπες για τις ζάντες έκατσαν γάντι στις OZ Superleggera που βάφτηκαν shinny black από συνεργάτες της Zerral! Τέλος τα καινούρια φιμέ της 3Μ και το μπροστινό "tinted" τζάμι με την καπνισμένη φάσα ψηλά κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πανέμορφο. Δεν θέλω να το βγάλω έξω πλέον στον πολύ ήλιο, σε βαθμό που κυκλοφορώ με άλλα αυτοκίνητα για τις διακοπές καθώς λυπάμαι να το ταλαιπωρήσω με τις τρελές θερμοκρασίες των ημερών.

Όσο για το εσωτερικό... ότι και να πω θα είναι λίγο. Πραγματικά γελάνε και τα αυτιά μου όταν ανοίγω τις πόρτες και χαζεύω μέσα. Περιττό να σας πω πως ντρέπομαι να καθίσω και να ακουμπήσω το Porsche alcantara & δέρμα, ντρέπομαι να πατήσω στα πατάκια με τάπητα της Bendley.

Ακόμη και τη custom κουκούλα που μου έφτιαξε η Rellas Art, φοβάμαι να την σκονίσω. :)

Επίσης ο ηλεκτρολόγος που συνεργάζεται ο Στέφανος Ρέλλας, ο Βασίλης έκανε πολύ καλή δουλειά στο να συμμαζέψει όλο το χαμό των καλωδίων πίσω από το ταμπλό και να τα κάνει να μοιάζουν σαν να είναι τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητο. Όλα συμμαζεμένα και δεμένα σωστά με οδηγούς και ξήλωμα της όποιας περιττής καλωδίωσης. Έγινε επίσης η προγραμματισμένη αλλαγή της πηγής με απλό radio-mp3 (χωρίς CD) που είναι ρηχό ώστε να μην βρίσκουν τα RCA στους αεραγωγούς πίσω από το ταμπλό (στην custom θέση που το έχω λόγω των οργάνων). Επίσης έγινε αλλαγή του συναγερμού με νεότερης τεχνολογίας με ογκομετρικό αντί για ραντάρ, εγκατάσταση 2ου ενισχυτή για το subwoofer το οποίο μειώθηκε στο μισό (πλέον 1x 10" αντί για της τεράστιας κούτας με τα 2x10" RF και επιτέλους έχω λίγο χώρο), και αλλαγή των πίσω ηχείων με 2 τίμια Peerless.

Είχαμε κάποιες δυσκολίες με το 2ο ταμπλό που είχα αγοράσει και ο Ρέλλας είχε ετοιμάσει ήδη καθώς ήταν από Ibiza και οι βάσεις ήταν διαφορετικές. Επίσης έλειπαν κάτι ντουλαπάκια οδηγού, συνοδηγού κ.α. λεπτομέρειες. Έχω να πω όμως πως τόσο ο Στέφανος Ρέλλας με τον ηλεκτρολόγο που συνεργάζεται (Βασίλης) όσο και η οικογένεια Zerral (κος Κώστας και Παναγιώτης Παπαδογέωργος) που επίσης έβαψαν το αυτοκίνητο έκαναν πολλά περισσότερα ώστε να δώσουν λύσεις σε όλες τις δυσκολίες του έργου αυτού.

Άξιζε τον κόπο και την υπομονή! Πραγματικά η λέξη πανευτυχής δεν μπορεί να περιγράψει την χαρά μου από το αποτέλεσμα.

Ιδού μερικές φώτο από το άλμπουμ που έφτιαξε η Rellas Art στην σελίδα τους στο facebook (και μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ εδώ!)

13_rellas_final1.jpg

13_rellas_final2.jpg

13_rellas_final3.jpg

 

13_rellas_final4.jpg

13_rellas_final10.jpg

και μια δική μου φώτο :)

14_in_tsakouleris_resized.jpg

Επόμενα βήματα... ρυθμιζόμενη καθ'ύψος ανάρτηση, αλλαγή καταλύτη ή/και εξάτμισης, custom σασμάν με μακριές σχέσεις για πιο άνετα ταξίδια, συμμάζεμα καλωδίωσης στο μοτέρ (ξήλωμα παλιών VW καλωδίων) και ίσως στο μέλλον λίγο ψαχούλεμα ακόμη στη μηχανή.

Βέβαια όλα αυτά πλέον θα γίνουν σιγά σιγά γιατί πλην των απαραιτήτων δεν θέλω να μου το ακουμπάνε πλέον :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Κουκλι το πολακι!!!! :thumbsu:

Η κουκουλα τα σπαει!!! Φτιαχτη ειναι?? Αγοραστη??? 

Link to comment
Share on other sites

@dasauto, Custom made από τον Ρέλλα!


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Με γεια ρε Κωστα.
Κανε ενα σφραγισμα χρωματος


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με γεια ρε Κωστα.

Κανε ενα σφραγισμα χρωματος

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ευχαριστώ πολύ Νίκο!

Σφράγισμα;

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ΑΑΑΑ ναι...! Σωστή η παρατήρηση @simon-tsi, @nikdev.

Επικοινώνησα ήδη με 1-2 detailers που ξέρω για να πάρω τιμές και θα πράξω ανάλογα μόλις ξανακατέβω Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

On 8/7/2017 at 12:47 AM, simon-tsi said:

Κανενα κερωμα ή κεραμικη επιστρωση 

ΟΚ, next up ceramic coating. Θα πάω σε λύση 10ετίας για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Και μετά έχουμε άλλο projectάκι... HLS-4 B) :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το Polo! Αξιοζήλευτο! :D να το χαίρεσαι!

Μια ερώτηση. Το σαλόνι πόσο βγήκε αν επιτρέπεται;;

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το Polo! Αξιοζήλευτο! να το χαίρεσαι!

Μια ερώτηση. Το σαλόνι πόσο βγήκε αν επιτρέπεται;;

Ευχαριστώ!!! Το είχα καημό να το κάνω έτσι.

Βέβαια το αμάξι έμεινε κανά 2 μήνες στο φανοποιείο μέχρι να το τελειώσουν (γδύσιμο, ψιλοεπισκευές εδώ και εκεί, βάψιμο).

Η δουλειά του Ρέλλα διήρκησε κάπου στον 1 μήνα και η τιμή του ήταν αν θυμάμαι καλά κοντά στα 4,500

 

Αλλά άξιζε, το αυτοκίνητο έγινε λες και μόλις βγήκε από το εργοστάσιο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και συγνώμη που δεν ήρθε στην αντίληψη μου νωρίτερα αυτό το υπέροχο θέμα....δεν εχω λογία για το ποσό σε ευχαριστώ για το σαλόνι, μου πραγματοποίησες ένα όνειρο που εχω από την ημέρα που απέκτησα και ερωτεύτηκα το AFH μου το εσωτερικό είναι απίθανο πολλά μπράβο προπαντός σε εσένα και μετά στην ομάδα που επιμελήθηκε την δουλειά...Το χρώμα πολύ ωραίο ...φανάρια μπροστά ,καπό , μπροστά προφυλακτήρας οοοκ εγώ δεν θα πείραζα τα εργοστασιακά αλλά περι ορέξεως(να ήταν η ζήλια ψώρα)...

Δεν μας δείχνεις το πιο σημαντικό για μενα και μερικούς αλλους τρελαμένους όμως....Τι έχει κάτω από το καπό;;; Μας τα είπες στην αρχή αλλά....μια εικόνα 1000 λέξεις....αααα και ρίξε καμία γαρνιτούρα με περισσότερη σάλτσα για το της μετατροπής...,ο κορμος 1.6 είναι από το polo η από golf3; Για το εισαγωγή ,εγκέφαλο, μπεκιερα;;;… περίεργο πάντρεμα κάποιο tip για κάποιον που θα επιχειρήσει κάτι τέτοιο; 

Link to comment
Share on other sites

On 3/28/2019 at 4:55 PM, soniccm said:

Καλησπέρα και συγνώμη που δεν ήρθε στην αντίληψη μου νωρίτερα αυτό το υπέροχο θέμα....δεν εχω λογία για το ποσό σε ευχαριστώ για το σαλόνι, μου πραγματοποίησες ένα όνειρο που εχω από την ημέρα που απέκτησα και ερωτεύτηκα το AFH μου το εσωτερικό είναι απίθανο πολλά μπράβο προπαντός σε εσένα και μετά στην ομάδα που επιμελήθηκε την δουλειά...Το χρώμα πολύ ωραίο ...φανάρια μπροστά ,καπό , μπροστά προφυλακτήρας οοοκ εγώ δεν θα πείραζα τα εργοστασιακά αλλά περι ορέξεως(να ήταν η ζήλια ψώρα)...

Δεν μας δείχνεις το πιο σημαντικό για μενα και μερικούς αλλους τρελαμένους όμως....Τι έχει κάτω από το καπό;;; Μας τα είπες στην αρχή αλλά....μια εικόνα 1000 λέξεις....αααα και ρίξε καμία γαρνιτούρα με περισσότερη σάλτσα για το της μετατροπής...,ο κορμος 1.6 είναι από το polo η από golf3; Για το εισαγωγή ,εγκέφαλο, μπεκιερα;;;… περίεργο πάντρεμα κάποιο tip για κάποιον που θα επιχειρήσει κάτι τέτοιο; 

Καλησπέρα @soniccm ! Sorry for the delay αλλά έτρεχα. :)

 

Καταρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, όντως και εμένα ήταν όνειρο ζωής το να γίνει όπως έγινε το αυτοκίνητο. :)

Όσο για τις ερωτήσεις γύρω από το μοτέρ μου, η αλήθεια είναι πως οι παλιές καραβάνες εδώ ξέρουν το πόσο το παλέψαμε να το πετύχουμε.

Αλλά για να σου δώσω και την έξτρα σάλτσα, ο κορμός είναι ο 1.6 AHS του Polo 6N. Κυκλοφορούσε κατά κύριο λόγο σε άλλες αγορές. Ο συγκεκριμένος κορμός ήταν πάνω σε ένα 6Ν με αυτόματο σασμάν που είχε εισαχθεί από Ασία για ανταλλακτικά. Η εισαγωγή από όσο θυμάμαι, χρειάστηκε ένα μικρό κόψιμο στο πλακάκι της για να μπει, η μπεκιέρα ήθελε αποστάτες και ο εγκέφαλος απλά θέλει μάγκα ηλεκτρολόγο για να τα ταιριάξει όλα. 

Ένα tip είναι πως με αυτόν τον εγκέφαλο το στροφόμετρο της VW δεν λειτουργεί, οπότε θες 3rd party στροφόμετρο για να μπορείς να βγάλεις άκρη.

Και το μεγάλο tip είναι το πως θέλει τρομερή δουλειά και "μαεστρία" για να ταιριάξεις τον αισθητήρα στροφάλου, για τον οποίο κάναμε πατέντα και προσθέσαμε ακίδες στο γρανάζι του στροφάλου και φτιάχθηκε βάση για τον αισθητήρα πάνω στον κορμό ώστε να μπορεί να λειτουργήσει σωστά. 

Το θετικό της υπόθεσης είναι πως ο μηχανικός μου είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά στο δικό του αυτοκίνητο οπότε ήταν γνωστό το τι χρειαζόταν να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.